Topp 20 spillere

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Tar en runde med denne.


Rang Navn Stamme
1 Balle Klorin H.F.O
2 magic dude WIC
3 michaelh3877 WIC
4 birken RNG
5 Eurosis WIC
6 Kathoga WIC
7 Theodoric WIC
8 Herbalife WIC
9 Oddybear WIC
10 htjostheim BOL
11 paalodin WIC
12 KKire5 BOL
13 kong sardinia RNG
14 dannemann BOL
15 may65 WIC
16 op92 BOL
17 bgm75 H.F.O
18 Njal WIC
19 Vmax WIC
20 Capitan22 RNG




Rang Navn Stamme
1 Balle Klorin H.F.O - Balle er mr. aktivitet på V1, det har vært noen skjær i sjøen men aktiviteten er topp, en hyggelig fyr og han kommer til å være i toppen i lang tid fremover. mye grått og innadling her.
2 magic dude WIC- En skikkelig kriger som er litt av og på, mest på, kommer til å være i toppen og kjempe. Har vært 1. plass på ODA i flere år, sier sitt det.
3 michaelh3877 WIC - er en aktiv spiller, kan lett sammenlignes med Balle Klorin. V1 s tysker
4 birken RNG - virker som han er veldig aktiv. Kjenner mindre til h*n
5 Eurosis WIC - En herlig og hissig kriger. Euro er en KRIGER. Stor respekt for deg og dine meninger
6 Kathoga WIC - Dette er V1s beste spiller nå. Aktivitet og skills. enda en KRIGER :)
7 Theodoric WIC - Stille og rolig fyr. Adler helt villt til tider. Aktivitetsnivå- varierende men en av de beste spillerne på v1
8 Herbalife WIC - Masse detaljer og planlegging på han her. Har sluppet seg litt mere løs den siste tiden, det kledde du, stille og rolig, hissig på slagmarken.
9 Oddybear WIC - Har jeg stor respekt for, har vært stamme leder bestandig. Jeg hadde ikke vært på V1 nå hadde det ikke vært for deg <3 <3
10 htjostheim BOL - dette er en stor v1 kriger. blir spennende og se hvordan utviklingen her blir fremover, er vel oppe til en liten eksamen nå.
11 paalodin WIC - Ett surrehuet som er aktiv og lar seg provosere veldig lett. Hissigpropp
12 KKire5 BOL - virker som han er veldig aktiv. Kjenner mindre til h*n
13 kong sardinia RNG - virker som han er veldig aktiv. Kjenner mindre til h*n
14 dannemann BOL En veldig hyggelig fyr, kjenner lite til han ig.
15 may65 WIC May <3 <3 <3 En herlig dame som har alt jeg kunne drømt om av skills ig. Hun kommer til å stige jevnt på rankingen, topp 10 innen sommeren??
16 op92 BOL - Kjenner mindre til h*n
17 bgm75 H.F.O Super aktiv, virker som en veldig arrogant og ekkel fyr. (min mening) IG er han veldig dyktig, styrer HFO med stor suksess. Blir spennende å følge han og stammen hans fremover.
18 Njal WIC - En uforskammet hissigpropp som egentlig er ganske hyggelig.
19 Vmax WIC - Her har vi en up and coming spiller. han er veldig dyktig, holder aktivitetsnivået seg stiger han raskt. Pass opp May65
20 Capitan22 RNG - En leder jeg hadde stor respekt for tidligere, nesten fryktet. Har vel spilt sine kort totalt feil de siste mnd i etter min mening. en dyktig spiller, men en dårlig stamme leder.
 

DeletedUser

Guest
Rang Navn Stamme

1 Balle Klorin H.F.O - V1s største spiller by far. Meget høy aktivitet, miksa med ett arsenal av nukes bør tilsi at fyren ska vær en viktig offensiv kraft hos HFO.
2 magic dude WIC - Ranka som 1 og 3 på henholdsvis ODA og ODT. I tillegg ligg skaptrøndern på 4. plass, på poengrankinga. Har spist RNG i ganske mange mnd allerede, så får vi se om stilen fortsette når hanj no har begynt å nærme sæ Bol, sakte men sikkert.
3 michaelh3877 WIC - Tysk(?) turtle som æ ærlig talt ikke skjønne hvorfor finnes på denj norske server. Fin taktikk tho, å ta gråbya bak fiendens linjer, for så å stakke de med millioner av tropper. Bare synd at skillsan e en mangelvare, ellers kunna denne spilleren vært en real trussel.
4 birken RNG - Null peiling. Sorry mac! Antar du e aktiv i det minste, mtp. spillerrangeringa.
5 Eurosis WIC - Samma som Birken.
6 Kathoga WIC - Tja.. Hva ska man si om Tommy? Arrogant, seiersvant, innflytelsesrik å manipulerende te fingerspissan. Elendig KV, men allikavell ei lei nøtt å knekk på sin egen konto. Kudos te dæ!
7 Theodoric WIC - Tidligere leder av IB. Virke som en god spiller.
8 Herbalife WIC - Nada peiling desverre!
9 Oddybear WIC - Har blitt heftig rompekjørt av HFO dæm siste mnd. før hanj no har starta å spis fra en inaktiv Lord Vlaron. Det faktum at hanj ikke evne å readle fra HFO, eller i det hele tatt prøve å yte motstand fortelle mæ at det neppe ligg my skills på kontoen.
10 htjostheim BOL - Etter all sannsynlighet en av de bedre på V1. Som Paal nevnt, e både htjostheim og Bol som en støttestamme opp te en real eksamen i disse dager. Mtp. antall innkommende over en vanvittig lang periode klare hanj sæ bra!
11 paalodin WIC - Karskbuddy! Jepp, en sann jævel på karsken, å ikke så hakkanes gale på TW heller. Verdig motstander til de fleste spilleran på .no.
12 KKire5 BOL - Har vært litt av og på, men om fyren vil så e hanj nok i toppsjiktet på V1, når det kjæm te off/def.
13 kong sardinia RNG - Gråbyhore? Hey! Ingenting negativt med det. Æ e sjøl denj største av de allje på V1. Aktiv iallefall!
14 dannemann BOL - God diplomat, bra spiller å generelt en real kar! En av de som hold Bol sammen i tøffe stunder.
15 may65 WIC - Ukjent for mæ desverre.
16 op92 BOL - En av de mer ukjente spilleran på V1, men kidden kanj gamet sitt!
17 bgm75 H.F.O - Sett bort ifra det personlige æ har imot denne spilleren, har hanj tydeligvis gjort en god del rett i HFO. God spiller i tillegg!
18 Njal WIC - Heh.. Ka ska man si? Nei vent, mine ord e litt for verdifull for at æ kanj sløs de bort på en slik douchébag.
19 Vmax WIC - Ukjent for mæ gitt!
20 Capitan22 RNG - RNG's ubestridte dronning. Hadd vært litt artig å se ka Capitan kunna fått te med en ainna stamme enn RNG.
 

DeletedUser

Guest
Dette var et veldig bra initiativ av Paal , alltid gøy med lister:D

Eg prøve å lage en selv, men tror eg får prob med å bedømme folk av samme grunner som paal. Kjenner for lite til dem, så vil bruke http://http://no.twstats.com og gå utfra de siste halvåret.


17 bgm75 H.F.O Super aktiv, virker som en veldig arrogant og ekkel fyr.

Folk som sier de de mener blir ofte oppfattet sånn, det burde du vite vel så godt som meg:) Når det er sagt så er ikke målet mitt å være godt likt blant fienden, så lenge min stamme er fornøyd og vi holder et godt forholdt til våre allierte så er mye gjort :D
 

DeletedUser

Guest
1 Balle Klorin H.F.O
Ut ifra hva jeg har sett tidliggere, så har ikke denne spilleren imponert deffangsivt, men han kan å sende nukes og jevn god aktivitet skal han ha creds for.

2 magic dude WIC
Han har stillt opp så enormt for IB/WIC med utallige KV opp igjennom. Og helt klart en stor kriger.

3 michaelh3877 WIC
Her er det vel bare å oppgradere byene så vips, rank 1?

4 birken RNG
Gråbyhore?

5 Eurosis WIC
Fighter til de grader!

6 Kathoga WIC
Samme som Magic, utrolig hvilken jobb du har gjort som KV.

7 Theodoric WIC
Har alltid hatt respekt for denne fyren her. God leder, og hyggelig fyr.

8 Herbalife WIC
Gøy å se at du fortsatt holder på. Fantastisk leder og veldig hyggelig fyr.

9 Oddybear WIC
Jeg må innrømme at inntrykket mitt av Oddy har vært litt turbulent, men når alt kommer til alt så er han en hyggelig fyr. Bruk tiden nå til å lære deg deff, så du kan stå imot H.F.O bedre i fremtiden.

10 htjostheim BOL
Adelsnukene dine har vært et helvete å forsvare seg mot, og murene dine har vært solide. For meg å se at WiC har knukket denne spilleren er en stor seier!

11 paalodin WIC
Vill frontkjemper!

12 KKire5 BOL
Denne spilleren har ikke mistet byer i det hele tatt. Det er en svakhet hvor det vil fort skje at motgang vil føre til at spilleren forsvinner fort, selv om skillsa og aktiviteten nok er der.

13 kong sardinia RNG
Gråbyer.

14 dannemann BOL
Jeg vet rett og slett ikke hva denne spilleren er kapabel til IG.

15 may65 WIC
Vet ikke.

16 op92 BOL
Stakk til BOl fra RNG. Alt jeg vet.

17 bgm75 H.F.O
Rank 17. Og den ODen. Bare å ta av seg hatten for spillern som startet et år etter alle andre. Komplett Twspiller.

18 Njal WIC
Vet ikke.

19 Vmax WIC
Vet ikke.

20 Capitan22 RNG
Når det kommer til IG-ferdigheter så har jeg ikke peiling. Men jeg er skuffet over hvor lite handlekraftig hun er, men samtidig imponert over kamelspisingen. Du vet hva jeg sikter til. Det hadde vært fint om RNG-ledelsen nå i ettertid kan dele resonnementet de hadde for å ikke gå til krig mot BOL, og hvorfor det endte som det endte?
 

DeletedUser

Guest
Bringer liv i denne igjen jeg :)

Rang Navn Stamme

1 Balle Klorin H.F.O - Aktiv, forelsket å gråbyer og sitter på et hav av def og off byer :)
2 magic dude WIC - Who? :rolleyes:
3 michaelh3877 WIC - Vår kjære gråbyadler, men har sleipe og gode taktikker mot fienden! En veldig taktisk spiller.
4 birken RNG - Blanda meninger her. Liker grått også, men kan nok mere enn han/hun gis credit for. Har ikke kriget nok med spilleren til å kunne si mer..
5 Eurosis WIC - En spiller jeg ikke ville hatt imot meg... Sta, brutal og effektiv :s En klar kriger!
6 Kathoga WIC - En fryktet av de fleste og en enorm bidragsyter i WIC. En fryktet og respekter kriger!
7 Theodoric WIC - Kriger, diplomat og en motivator :)
8 Herbalife WIC - Liker ikke å la nukene sine støve ned.. Utmerket kriger og pusher folk i gang! ;)
9 Oddybear WIC - Sliter litt med aktivitet, men kan hvis han vil!
10 htjostheim BOL - Ser ut som spilleren er mer komfortabel offensivt enn defensivt. Ekstremt irriterende å ha inc fra han..
11 paalodin WIC - Ikke se han inn i øynene.. Da våkner du opp dagen etterpå med et par tusen inc... ;P
12 KKire5 BOL - Vet ikke noe spess..
13 kong sardinia RNG - Gråbylover?
14 dannemann BOL - Who? ...neida.. en kriger det også.
15 may65 WIC - Vet ikke mye om spillestil, men hu kan adle som fy! Så ikke få hu på nakken!
16 op92 BOL - Gjør ikke mye av seg. Vet ikke så veldig mye.
17 bgm75 H.F.O - kan sakene offensivt, men vet ikke så mye om forsvaret. Nå har han ikke møtt de hardcore spillerne i WIC enda..
18 Njal WIC - God offensiv. God defensiv. En real kriger det altså!
19 Vmax WIC - Vet lite dessverre..
20 Capitan22 RNG - Elsker å sende fakes. Virker som en god spiller på alt mulig, men sliter litt i lederrollen i RNG..
 

The punisher

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Rang Navn Stamme
1 Balle Klorin H.F.O Myee aktivitet! Kjenner ingen andre som har så mye aktivitet som han! Vet lite om han, men vært leder med han på v10. (helt til han søkte seg inn til AREA)
2 magic dude WIC Ohh.. Veldig hyggelig fyr må jeg si:p (ikke ironi). Er en kriger av stål! Har han en i sikte så er du så og si dau!
3 michaelh3877 WIC Vet ikke hvem det er:p
4 birken RNG Adler mye når han får sjansen til gratis byer! Ellers vet jeg ikke hvem det er:)
5 Eurosis WIC Vet ikke hvem det er:p
6 Kathoga WIC Vet ikke hvem det er:p
7 Theodoric WIC Han er en god gutt:* Veldig flink tw spiller.
8 Herbalife WIC Vet ikke hvem det er
9 Oddybear WIC VEt ikke hvem det er
10 htjostheim BOL Nå er da han en mann med stål i deffansiv! Bare se på ODD hannes!
11 paalodin WIC NJa.. Vet ikke hvem det er
12 KKire5 BOL VEt så og si ikke hvem det er
13 kong sardinia RNG Hatt mange samtaler med han, men er for lenge siden.. En veldig hyggelig spiller
14 dannemann BOL Scar! ;) God i tw. Mye aktivitet
15 may65 WIC Vet ikke hvem det er
16 op92 BOL Hadde en gang respekt for deg, men ikke etter det du sa til meg på skype:p
17 bgm75 H.F.O Tar altfor raske besluttninger når det kommer til en stor sak. Men er en veldig god leder. Skriver mye bra...
18 Njal WIC Har ikke kriga mot deg så vet ikke åssen du spiller, men sikkert en god spiller
19 Vmax WIC Vet ikke hvem det er
20 Capitan22 RNG Du har vært en god leder før, men syntes du tar dårlige valg! Men jeg ser opp til deg! Du står for det du sier å står nært RNG. Er også en god leder nå også.. Klarer å holde rng oppe i sine dårlige tider. Men er ikke bare du som gjør noe.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1 Oddybear WIC 42.833.404 4466 9591
Oddybear. La grunnlaget med og adle mye grått, fikk veldig mye kritikk for det tidlig i spillet. Har nå vist seg fra en helt annen side. Herjer med fienden. Nådeløs. Brutal. Suveren. Selv om jeg tror at det er enkelte andre som fortjener rank 1 mer enn Oddybear, så må jeg få legge til at han har, som sagt, vist seg fra en annen side i det siste.. Tyder på at han er mer enn en simpel gråbyhore. Viktig ressursstein i WIC. Stå på.

2 magic dude WIC 40.174.870 4091 9820
Magic dude, den jeg mener er V1.no sin beste spiller. Jobber hardt for stammen sin dag ut og dag inn. Viser til gode ferdigheter og taktiske evner. All honnør til deg og alt det arbeidet du har lagt ned fra stammen. Stå på!

3 kong sardinia JPTG 39.112.861 3880 10081
Vet dessverre for lite om deg til og kommentere.. Poenghore tydeligvis, mtp snittsummen.

4 KKire5 WIC 38.344.344 3946 9717
Um, who? Eneste jeg forbinder KKire med er BOL.

5 michaelh3877 WIC 36.677.973 3755 9768
Spiller som har holdt med sin stamme fra starten av. God og lojal spiller, glad i barbar landsbyer, men har også ferdigheter som ikke alle vet om.

6 birken JPTG 36.610.432 3649 10033
Poenghore. Noe ala Balle Klorin. Meget dårlig spiller.

7 Theodoric WIC 36.192.628 3705 9769
Jeg vet ikke helt hvor jeg skal begynne. En av de store "bautasteinene" i WIC. Har gjort en kjempejobb for WIC/IB, fortjener mye ros for sin lojalitet, stabilitet og strategiske evner.

8 paalodin WIC 35.378.849 3666 9651
Pål.. God, effektiv men stusser litt på lojalitet mtp tidligere utbryterstammer. Sett bort fra det så har jeg ikke noe negativt, men bare positivt som burde bli sagt om deg. PS- gotta love gjennomsnittet ditt på landsbyer :p.

9 Capitan22 JPTG 31.395.901 3140 9999
Liker innaktive, små kontoer, samt gråbyer. Har blitt råstacket av stammen sin i lange tider, så jeg vet ikke helt hvor mye skills vedkommende sitter inne med.. Bare enorme mengder med deff fra stammen, samt en handfull med aktivitet.

10 Balle Klorin JPTG 31.183.998 3048 10231
Poenghore, meget dårlig spiller. Dog så har jeg alikevel litt sansen for Balle K, da det virker som at den orginale egentlig er en grei person.. Synd at ting ble som de ble..

11 lowenan WIC 30.039.229 3112 9653
Mye det samme som Theo egentlig, bare litt mer stille av seg. Sier ikke så mye dersom det ikke er nødvendig. Virker som en av de "eldre" visdomsmennene i WIC :).

12 Herbalife WIC 29.236.678 3033 9640
Har ikke hatt så mye kontakt med deg det siste året/årene.. Så vet ikke helt hvor mye jeg kan tilføye her.

13 Eurosis WIC 28.095.098 2894 9708
Oldschool spiller. Meget god, lojal og fan av mye deff. Meget stor respekt ovenfor vedkommende, vet at han er i stand til det meste.

14 may65 WIC 27.842.100 2860 9735
"Nesten" naboen min jo :). Hyggelig dame litt opp i åra. Har god erfaring om spillet, men har forståelse for at May er en mye mer pratsom og hyggelig person/diplomat'ish enn en kriger. Alikevel så skal man ikke undervurdere May, da gjør man noe alvorlig dumt noe.. Betydd mye for samholdet i stammen.

15 Serpico JPTG 27.612.730 2842 9716
Beklager, vet for lite her også gitt.

16 Charlemagne Rebirth WIC 26.925.023 2812 9575
EDIT;

Habil spiller. Rebirth navnet kommer vel av at vedkommende starta opp på nytt (?).. Gjort en imponerendes jobb for stammen, viktig person for fellesskapet :).

17 radisson JPTG 26.731.337 2702 9893
Kan om han vil.. Opptatt med V13 maybe?

18 Kathoga WIC 26.505.167 2789 9503
Enda en av "bautasteinene" i WIC. Dog må jeg stille meg litt spørrende, noe det samme som pål, til hvor lojaliteten ligger.. Forlate en stamme under motgang var lite imponerendes.. Alikevel - god kriger, utholdenhet er nok din sterke side :).

19 Njal WIC 26.230.510 2644 9921
Kruttbombe! Kort lunte, aggressiv som fy.. Lojal, samt meget god, både deffansivt og offansivt.

20 Vmax WIC 26.132.325 2691 9711
Vet ikke så allverdens mye om deg til å kommentere..


^_^


Edit; People to be mentioned.

Siden jeg blanda Charlemagne og Scar, så tenkte jeg at det var bedre og bare slenge inn en ekstra på lista

"21." Scarborough Rebirth;
Her er det mye blanda følelser, aiai.. Scar har, som alle vet, gått hardt ut mot WIC, men enda opp i stammen til slutt. Det var hans valg riktignok, og jeg må si at er mer fornøyd med at han kom til oss enn at han ble grå. Scar er en meget hyggelig kar som setter kontrast på hverdagen. Mer kverulant person skal man lete lenge etter. Så god ig er han ikke, men takket være det hyppige snakketøyet sitt, og med hjelp av en trofast stamme, så gnager han seg frem. Litt koz at det var jeg som fikk starta adlingsrittet deres, godt og se at det blir følgt opp.

As for kimmi - mye det samme som Scar, bare mindre innvikla. Du har en så kort lunte at jeg knapt kan si hva jeg vanligvis sier til Scar før du sier FZZZTZTT BÆÆÆÆÆÆNG. Hyggelig kar uansett, mye kødd, men det er bare morsomt. Hvor god han er kan diskuteres, men stor i kjeften er han, så egoet står det ikke på!
 
Sist redigert:

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
kan ikke unnlate å kommentere dine utsagn om at jeg skal være stacka fra hue til rævva av stammemedlemmer. Det tar jeg fornærmende opp. Jeg har sittet og tagget, flyttet tropper, dodget, snipet, adlet og readlet nærmest 20/7 under aksjonene mot meg, men kanskje en unnskyldning å gjemme seg bak i og med det gikk skeis med å knuse meg?
 
Sist redigert:

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
kan ikke unnlate å kommentere dine utsagn om at jeg skal være stacka fra hue til rævva av stammemedlemmer. Det tar jeg fornærmende opp. Jeg har sittet og tagget, flyttet tropper, dodget, snipet, adlet og readlet nærmest 20/7 under aksjonene mot meg, men kanskje en unnskyldning å gjemme seg bak i og med det gikk skeis med å knuse meg?

Jeg snakker ut fra egne erfaringer mot deg. Knuse deg? Er da ikke ferdig med angrepene mot deg helt enda, kjære deg :).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Erfaringsmessig så opplever du at nuksa dør. Dermed er det ikke sagt jeg er stacka fra hue til rævva? Er jo det jeg sitter og sier jeg ikke er.. Hodet er til for å brukes vennen :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Erfaringsmessig så opplever du at nuksa dør. Dermed er det ikke sagt jeg er stacka fra hue til rævva? Er jo det jeg sitter og sier jeg ikke er.. Hodet er til for å brukes vennen :)

Jeg kan få samtlige fra WIC til og underskrive det jeg har sagt. Nå har jeg brukt hodet mitt, kanskje det er på tide at du finner ditt også?
 

DeletedUser

Guest
Cap er flink til å deffe selv også, det har jeg sett selv. Men det kan ikke benektes at du har sittet på en del støtte i ny og ne. Hvor mye vet vel bare du, men det må ha vært en del. Aktivitet er 70% av spillet også, så det gjør det enda vanskeligere for oss. Så der har du klart deg bra.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Vi skulle hatt en nøytral spiller til og lage en liste. Mer feilaktig og åpenbart WIC frelst liste skal man vell lete lenge etter?
 

DeletedUser

Guest
Vi skulle hatt en nøytral spiller til og lage en liste. Mer feilaktig og åpenbart WIC frelst liste skal man vell lete lenge etter?

Det er en liste over de topp 20 spillerne på v1 etter poeng. De er ikke subjektivt valgt.
Om du synes kommentarene glorifiserer WIC spillerne for mye så kan du vel lage din egen post med dine meninger?
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Beklager for at jeg laget en liste.. Skjønner godt hvorfor folk frastår og gjøre det egentlig, deres personelige meninger blir jo grilla.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Beklager for at jeg laget en liste.. Skjønner godt hvorfor folk frastår og gjøre det egentlig, deres personelige meninger blir jo grilla.

Nei jøss, for all del, hvis dette kun går på dine personlige meninger så får det jo stå på, selv om jeg da dog mistenker at du ikke tørr og være ærlig? Du har jo vært på V1 såpass lenge at jeg egentlig bare ble veldig overrasket en så utrolig WIC propaganda fiksert liste. Jeg hadde på en måte forventet mer ærlighet mot fiendespillerne fra din side. Hvis du tenker deg over to ganger når du leser dette selv må du da vell se at mye av det er riv ruskende galt?
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Nei jøss, for all del, hvis dette kun går på dine personlige meninger så får det jo stå på, selv om jeg da dog mistenker at du ikke tørr og være ærlig? Du har jo vært på V1 såpass lenge at jeg egentlig bare ble veldig overrasket en så utrolig WIC propaganda fiksert liste. Jeg hadde på en måte forventet mer ærlighet mot fiendespillerne fra din side. Hvis du tenker deg over to ganger når du leser dette selv må du da vell se at mye av det er riv ruskende galt?

Da må jeg på vegne av WIC komme med en beklagelse. Jeg beklager virkelig at WIC har bedre spillere enn hva JPTG har, som gjør at WIC nærmest tapetserer Topp20-lista. Vi skulle gjerne ønske litt flere fra JPTG på denne lista, da vi til stadighet savner motstand fra den kanten.

Dersom du skal kritisere Kenn for hans meninger rundt spillerne, så får det bli opp til deg. Dersom du ser på andre verdensfora hvor Kenn93x har kommentert andre Topp20-lister, hvor hans stamme ikke akkurat har vært godt representert, så vil du se at kenn også kan gi ros til sine motstandere som fortjener det. Dessverre fortjener ikke JPTG-spillerne dem rosen dere tror dere fortjener, da flere og flere WIC-spillere opplever flere incs fra sine medspillere enn fra dere, så dere får jammen meg gå litt inn i dere selv å gjøre noe med den lista på egenhånd.

Jeg vil komme med en oppfordring til deg også, Clayzer. Hvis du synes at Kenn hadde en WIC-fiksert liste, så kan du ta en titt på Rangeringslista IG å se om den stemmer?
 
Topp