Topp 20 spillere

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Nei jøss, for all del, hvis dette kun går på dine personlige meninger så får det jo stå på, selv om jeg da dog mistenker at du ikke tørr og være ærlig? Du har jo vært på V1 såpass lenge at jeg egentlig bare ble veldig overrasket en så utrolig WIC propaganda fiksert liste. Jeg hadde på en måte forventet mer ærlighet mot fiendespillerne fra din side. Hvis du tenker deg over to ganger når du leser dette selv må du da vell se at mye av det er riv ruskende galt?

JPTG har prestert langt under det nivået jeg hadde sett for meg. Det er da ikke min feil at jeg er skuffet over hvordan de spiller TW? Motstanden jeg møtte på V10, V12 og V13 var langt bedre enn det som har møtt meg på V1. Kan sees på som en lambo vs en Polo... De spillerene som faktisk VAR av kvalitet hos Renegades, er nå forsvunnet. Historie. De virkelige krigerene (bortsett fra et fåtall) er viska ut. Jeg har lest igjennom det, det er mine meninger, og liker du det ikke, så kan du jo motbevise det IG? Eller? Jeg kan godt dele ut ros til fienden min, men da blir det mange av de som enten er grå, eller utenfor top 20 lista.. De som er der nå av JPTG, fortjener det ikke, rett og slett :). Møkkaspillere (untatt Radisson).

Men det kan ikke benektes at du har sittet på en del støtte i ny og ne

*host* Permanent er nok ordet du leter etter. Sånn går det når man må ty til litt triks som ikke stemmer helt overens med lovverket, men djauh, flat pedal, flat pedal!
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Jeg kan få samtlige fra WIC til og underskrive det jeg har sagt. Nå har jeg brukt hodet mitt, kanskje det er på tide at du finner ditt også?

Skjønner bare ikke hvordan WIC vet at jeg er stacket opp til øra av stammen? Kan dere ikke bare få teamet til å sjekke da? Så dere får det inn med teskje? At dere ikke kommer gjennom forsvaret mitt betyr ikke at det er stammen som står for forsvaret. Kan det være en mulighet for at jeg faktisk kan mitt forsvar? Fortsatt kun tomme fraser fra kenn93x. Bruke hodet litt mer (angel)

...men du vet.. glorifisering av egne spillere, og nedrakking på motstandere. Nedrakking uten hold. Det er lite "mat" i den vurderinga til kenn93x
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skjønner bare ikke hvordan WIC vet at jeg er stacket opp til øra av stammen? Kan dere ikke bare få teamet til å sjekke da? Så dere får det inn med teskje? At dere ikke kommer gjennom forsvaret mitt betyr ikke at det er stammen som står for forsvaret. Kan det være en mulighet for at jeg faktisk kan mitt forsvar? Fortsatt kun tomme fraser fra kenn93x. Bruke hodet litt mer (angel)

Da jeg adlet Postman og Jarl, så hadde begge spillerene deff hos deg. Tidligere på V1 så slukte du tilsvarende nukes som du hadde byer totalt. Stacket av stammen? Nei, ikke i det hele tatt. Legit!

...men du vet.. glorifisering av egne spillere, og nedrakking på motstandere. Nedrakking uten hold. Det er lite "mat" i den vurderinga til kenn93x

Som sagt, jeg ga ut ros til de spillerene som fortjente det. Guess what, du er IKKE en av de. Om du føler deg tråkka på, så er det bra, for da forstår du jo at jeg faktisk kritiserer deg og din stamme, som bare er bygd opp på et skikkelig rør av noen spillere (untatt noen ytterst få).. :).

Trallala :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Artig å se at JPTG kritiserer Kenn for sine meninger på denne lista. Det får fram akkurat det poenget jeg har prøvd å forklare til folket tidligere om hvorfor det gikk skeis mellom BOL og RNG; Nemlig at C22 og hennes gode følgere aldri innser egne feil, det er alltid noe galt med alle andre.

Slutt å se på deg selv med en glorie rundt huet, C22. Du kan vel si så mye du vil, men rapportene forteller den sanne sannhet om at du blir godt stacket av dine medlemmer. Da kan jeg forstå hvorfor det er så lett å adle BK og Birken.

(giggle)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Slutt å se på deg selv med en glorie rundt huet, C22. Du kan vel si så mye du vil, men rapportene forteller den sanne sannhet om at du blir godt stacket av dine medlemmer. Da kan jeg forstå hvorfor det er så lett å adle BK og Birken.

(giggle)

Rapportene? Sannheten er at de forteller at troppene dine blir drept, men ikke HVEM deffen kommer fra! Det er KUN egne tropper du møter hos meg Scar..så er det sagt! Du skjønner det Scar, at det går fint an å flytte tropper rundt etter behov..er bare det å gidde! ..og å vite hvor det lønner seg å ha tropper.
Ett område har jeg deff fra stammen, men jeg er OVERHODE ikke stacka opp i hue og rævva, som dere innbiller dere. JEg sitter på FINT lite. :Neutral:
Halve spillet består i å vite hvordan best forsvare seg selv. Å sørge for deff i riktige byer, sørge for readels og aktivitet. Der er mye av jobben ligger. Når jeg vet hvordan jeg jobber for å forsvare meg, så blir jeg pissed når slike påstander blir lagt fram, i særdelsehet når de ikke medfører riktighet.

OFF fra meg
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Rapportene? Sannheten er at de forteller at troppene dine blir drept, men ikke HVEM deffen kommer fra! Det er KUN egne tropper du møter hos meg Scar..så er det sagt! Du skjønner det Scar, at det går fint an å flytte tropper rundt etter behov..er bare det å gidde! ..og å vite hvor det lønner seg å ha tropper.
Ett område har jeg deff fra stammen, men jeg er OVERHODE ikke stacka opp i hue og rævva, som dere innbiller dere. JEg sitter på FINT lite. :Neutral:
Halve spillet består i å vite hvordan best forsvare seg selv. Å sørge for deff i riktige byer, sørge for readels og aktivitet. Der er mye av jobben ligger. Når jeg vet hvordan jeg jobber for å forsvare meg, så blir jeg pissed når slike påstander blir lagt fram, i særdelsehet når de ikke medfører riktighet.

OFF fra meg

Virkelig? I mine rapporter ser jeg godt hvor støtten står hvis jeg adler en by som har satt støtten i en annen by. Menne, for all del - du er jo helt perfekt og tar aldri feil så.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Virkelig? I mine rapporter ser jeg godt hvor støtten står hvis jeg adler en by som har satt støtten i en annen by. Menne, for all del - du er jo helt perfekt og tar aldri feil så.

Hvis du adler en by, så viser rapporten hvor byens støtte står, og nå vet ikke jeg hvilken by du sikter til..for jeg har kun hatt ETT tilfelle av støtte fra birken, og det var kun i 24 timer, til jeg fikk på plass egen støtte..så sorry mate..
Skjønner faktisk ikke at du GIDDER diskutere noe som du ikke har den RINGESTE anelse om. Du uttaler deg kun ut fra hva du TROR, ikke hva du VET.. En fjær blir til 10 høns..som vanlig!

Dette blir så dumt at man kan begynne å lure på hvor du har gjemt bort hjernecellene.. Sendt de på ferie???
 

DeletedUser

Guest
Hadde vært fint om dere la til noe info om topp 20 folka så det ikke blir heeeelt :eek:ff topic:
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvis du adler en by, så viser rapporten hvor byens støtte står, og nå vet ikke jeg hvilken by du sikter til..for jeg har kun hatt ETT tilfelle av støtte fra birken, og det var kun i 24 timer, til jeg fikk på plass egen støtte..så sorry mate..
Skjønner faktisk ikke at du GIDDER diskutere noe som du ikke har den RINGESTE anelse om. Du uttaler deg kun ut fra hva du TROR, ikke hva du VET.. En fjær blir til 10 høns..som vanlig!

Nåja, vi får nå se hva framtiden viser. Jeg synes dog det er merkelig at to spillere på henholdsvis 40mill ikke har en eneste deffby. Lurer på hvor de er blitt av?? :hmm: BK har noen småstacks, men that´s it.

Skjønner faktisk ikke at du GIDDER diskutere noe som du ikke har den RINGESTE anelse om. Du uttaler deg kun ut fra hva du TROR, ikke hva du VET.. En fjær blir til 10 høns..som vanlig!

Ettersom du selv sa at Birken hadde støtte stående hos deg så har jeg gjort nettopp det, nemlig å snakket utifra hva jeg vet, har jeg ikke? Jeg nevnte at Birken og BK måtte ha noe støtte hos deg da det er så sinnsykt lett å høvle over dem, noe du bekreftet med at du innrømmet å ha hatt støtte fra dem. Så hva er det jeg diskuterer som jeg ikke vet noe om, sa du?

Dette blir så dumt at man kan begynne å lure på hvor du har gjemt bort hjernecellene.. Sendt de på ferie???

Jeg kan hvertfall prise meg lykkelig over at jeg i det hele tatt har noen ;)

På en annen side, hvorfor kan ikke JPTG komme med en Topp20-liste istedenfor å sitte på gjerdet å whine over at WIC så å si eier dagens Topp20-liste? Så kan dere også skrive akkurat hva dere selv ønsker, da det er det vi er ute etter, nemlig folks meninger.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Nå har det seg sånn at mange i JPTG er nye spillere, som ikke har vært så mye i kontakt med alle topp 20 spillerne, så kan bli litt vanskelig å gi kommentar på alle. Men selvsagt, om du vil ha fult av tomme felt, så greit for meg.. :)
 

DeletedUser

Guest
Føler at jeg løper på en tredemølle. Kommer aldri til å komme fram til døra :(

1. plassen er virkelig har å komme til når du selv har strenge regler for hva du kan adle... Vel vel :p
 

DeletedUser

Guest
19 Capitan22 JPTG 31.395.901 3140 9999
Liker innaktive, små kontoer, samt gråbyer. Har blitt råstacket av stammen sin i lange tider, så jeg vet ikke helt hvor mye skills vedkommende sitter inne med.. Bare enorme mengder med deff fra stammen, samt en handfull med aktivitet.

Det kalles ikke tropper. Det kalles kjøkkenmaskiner min kjære venn ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
"Kjøkkenmaskinene" begynner og svikte.. Tror du må ta turen til V1 og fikse noen nye :).
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Får vell fyre opp en liste her jeg og nå som jeg forsvinner snart!

1. Oddybear WIC. - Er rank 1 og har vært det en stund nå. Kjenner ikke så veldig mye til spilleren uten at det er mye aktivitet der og adles fiendebyer i ett kjør. Flink til og bruke nuksa sine og! (personlige erfaringer.)

2. Kkire5. WIC - En spiller med mye deff der alt som kan minnes om frontbyer blir blodstacket til de grader! Her skal ingen adelsmenn innen 30 timers gangavstand få prøve seg uten noen hundre nukes i forkant. Har og ett stort aktivitetsnivå! Nattadling fungerer dårlig her! :gjeip: Sitter og på mye off og når de først kjøres ut er det ingen nåde! Holder presset lenge oppe og konstant!

3. Magic Dude. WIC - Magikeren i WIC dette! (ordspill much) En spiller av stort kalibèr som er kjent for sitt høye antall nukes! Har MD peilet seg inn på en by kan du banne på at han gjør alt i sin makt for og få den! Er ikke redd for og sendre 100 nukes i døden over en by! Troner og på ODA toppen med en milliard! Needles to say more! Sitter ofte og kontovakt for kontoer der eierne har fått kalde føtter og stukket av når JPTG setter inn femte giret!

4. Paalodin. WIC - Ikke en spiller jeg kjenner så altfor mye til, men gjør seg fort til merke så fort du angriper ham! Mye tropper på kontoen og som brukes flittig og aktivt! Lar ikke adelsmennene ligge hjemme og sove!

5. Kong Sardinia. JPTG - En spiller som kan uten tvil bite ifra seg når han vil! Sitter på mye tropper og er ikke redd for og fyre av gårde nuksa sine i store antall mot WIC! Mye gråbyadling inne i bildet her og, men Barbie er en verdig fiende og hjelper fint med flere byer som kan bygges om til Off og sendes mot WIC!

6. Birken. JPTG - Har hatt en lang påskeferie kan det se ut til, men er nå tilbake i fult kjør for og jafse i seg fiendebyer! Vært en del frem og tilbake med eiere på denne kontoen, men den som sitter der nå er uten tvil en dyktig spiller som snart nok får kontoen tilbake til topplassen!

7. michaelh3877. WIC - Kjenner ikke noe til denne spilleren dessverre.

8. Theodoric. WIC - Kjenner ikke så mye til denne spillerenen annet enn at han har gitt Capitan22 en kamp om byene hennes og vært svært aktiv på den fronten!

9. lowenan. WIC - Har ikke mye kjennskap til denne spilleren heller dessverre. Står stille på ranken om dagen dog etter og ha adlet en god del av hkh123.

10. Grim Reaper. WIC - Også kjent som Badass! En spiller som har det i kjeften og prøver og syke ut fienden sin med meldingene sine! Men har også vist at han sitter på mye tropper og ikke er redd for og bruke de! Stort aktivitetsnivå her og, er flittig til å flytte på troppene sine. Liker og drepe JPTG adelsmenn! (RIP mine kjære adelsmenn!) Kan og vise seg og være en ålreit samtalepartner når alt kommer til alt!

11. Herbalife. WIC - Kjenner lite til spilleren her, annet enn at nukes fyres av i ny og ne. Alt ettersom.

12. Eurosis. WIC - En spiller som har vist seg og være en stor plage i nord! Dog med blandet aktivitet! Står per dags dato temmelig stille på ranken!

13. Serpico. JPTG - En aktiv og dyktig spiller! Har i det siste vokst i ett rasende tempo og lar verken nukes eller adelsmenn ligge hjemme på latsiden!

14. Balle Klorin. JPTG - Hatt ett eierskifte her som jeg tror enkelte i WIC har lagt seg godt merke til! Sauen med den dårlige magen har nok bittert merket seg at ting ikke går helt uten motstand her lenger, og er blitt satt kraftig på deffansiven! WIC spillere i K43 har mye og frykte!

15. radisson. JPTG - En dyktig og aktiv spiller som aktivt stiller opp på aksjoner med nukes og adelsmenn! Alltid klar til og gi WIC en kamp om herredømmet på V1! Dog stått stille på adlingen i det siste!

16. Vmax. WIC - Ikke kjennskap til denne spilleren! Virker som kontoen har lenge vært innaktiv, men brått våknet til live for den store innadlingen av danielb89.

17. Knusern65. WIC - En til tider meget irriterende spiller! Er glad i og snappe opp byer i fiendeland og prøve seg på litt snikadling! Sitter og med mye nukes som ofte fyres av mot fienden!

18. Capitan22. JPTG - Nå dette er en spiller i en klasse for seg selv! En dyktig leder og en meget utholden spiller! Har lenge vært kraftig på deffansiven etter WIC sitt harde kjør, men etter et beinhardt aktivitetsnivå er hun nå på full offansiv mot WIC igjen! Dette er en dame med bein i nesa som så absolutt ikke gir seg med det første!

19. may65. WIC - Lite kjennskap til denne spilleren. Virker som det kan være et variert aktivitetsnivå.

20. Sjefen. WIC - Har vært i ett hardt kjør i det siste fra kong sardinia, og sunket en del poeng inntil nylig da han og har deltatt i den store innadlingsfesten av danielb89!

En ærlig liste fra meg! Har ikke vært på V1 så lenge som en god del her har, så min kunnskap til alle spillerne her inne er noe begrenset og må tas i betraktning!

Dette ble skrevet sent på kvelden, så skrivefeil kan forekomme!
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
1. Oddybear WIC. - Oddy ja, en veteran, han kan hvis han vil, han har masse nukes og fyrer av masse nukes for å få front byene til JPTG. Oddy er vel en av de gode i Wic, Han har ikke kommet så langt uten grunn for å si det sånn :)

2. Kkire5. WIC - Kkire, han er god, men jeg kan ikke si jeg er imponert av togene, og timinga hans på nukes før toget. Han sitter på mye deff, og har ikke så mye skills som jeg hadde håpet på. Men en relativt god spiller er han nok, han kan sakene sine og har vel holdt veldig godt stand mot JPTG motstand creedz for det. Forbedring er vel togene.

3. Magic Dude. WIC - MD, En fantastisk spiller, trenger ikke å si noe mer om han, han er veldig flink og er koselig å snakke med, selv om MD kan virke litt "frekk" enkelte ganger, selv om han egentlig prøver og lage god propeganda. En av de få som holder maskineriet igang :)

4. Paalodin. WIC - Paal ja, Han er en god spiller, han er god offansivt, ikke så kjent med det deffansivet arbeidet, men er fryktet når han virkelig er på "jakt" Da er han aktiv nesten hele døgnet og er vel en del spilleres mareritt (for de som ikke er på om natta) - Han heier på feil lag :( United er tingen :)

5. Kong Sardinia. JPTG - Frode, Han har adlet mye grått og en god del innadlinger, men han kan hvis han vil. Mange koselige samtaler med han, og ingen kan nekte på at ikke er god, dere ser på Sjefen, han gikk ned mye.

6. Birken. JPTG - Denne spilleren ja, Han er veldig hyggelig, han hjelper til der det trengs, har gode ideer og er en relativt god spiller, som også har spillt sine år ;)

7. michaelh3877. WIC - Tyskern? om jeg ikke tar feil. Vet ikke mye om denne/disse spillerne. Men det jeg har sett/oppfattet er at spilleren ikke er så veldig god som man burde trodd pga summen.

8. Theodoric. WIC - Theo ja, han er en fighter, gir folk kamp om så godt som hver by. Ellers har han vært ganske rolig, hører ikke mye fra han på forum eller andre steder.

9. lowenan. WIC - lowenan, Han har blitt veldig aggresiv, han sender masse masse nukes når han først begynner, han sikter seg inn på så så mange byer og da skal han ha dem. lowenan er litt under det jeg hadde forventet etter å ha sittet kv på en person under angrep fra han.

10. Grim Reaper. WIC - Badass, Han er utrolig god. Sier man noe annet er man ikke riktig smart. Han kan nesten alt, men han har en tendens til å prøve og psyke ut spillere, som regel får han det til. Badass er en av de få som holder Wic i gang og skal ha masse creeds for alt han har gjort og gjør nå. Badass er mr Aktivitet, just like meh :eek:

11. Herbalife. WIC - Veteran, husker ikke mye om Herba fra "gammelt av" Men han kan sakene sine og er ikke redd for å sløse nukes, sender som regel bare adelsnuke :)

12. Eurosis. WIC - God spiller, men aktiviteten varierer, skal ikke si noe sikkert men tror en i Wic er kv og holder kontoen grønn.

13. Serpico. JPTG - Serpico gjør mye bra, vokser fort og er en av de i JPTG som bidrar, er fornøyd med bidragene hans, Vi i JPTG trenger mange flere som han.

14. Balle Klorin. JPTG - BK ja, Er noen nye spillere der, veldig hyggelige folk, speeder mye med de på kontoen der, de er dessuten veldig aktive og gode, de bidrar mye og er en "slavedriver" på kontoen :p

15. Vmax. WIC - Vmax,forbinder han med Bol, han er ikke veldig aktiv og er med på innadlingsfesten av danielb

16. Knusern65. WIC - Knusern, han er en god spiller, men synes han mangler det ekstra som gjør han til en god fiende, han bidrar ikke mye, og er veldig stille til tider, men kan bite ifra seg når han vil.

17. Radisson. JPTG - Radi, han bidrar med veldig mye positivt i stammen,men er stille til tider, savner litt den gnisten hans, som var mye sterkere før. han er en veldig god spiller og hjelper til der det trengs, og er en kjernekar og en som jeg liker å prate med, veldig hyggelig type.

18. Capitan22. JPTG - Cap, hva skal man si? Hun er en komplett spiller og person, hun skal ha veldig mye creeds for arbeidet med JPTG og RNG. Vet ikke hva vi skulle gjort uten henne, hun er fantastisk, hun har vært mye på deffansiven, men har kommet tilbake til "offansiv mode" og har hentet inn angriperen i det siste. Og er en fighter til 100. Hun er en dyktig leder, hun er veldig hyggelig å snakke med og har et stort hjerte. Jeg opplever Cap som en spiller i en klasse for seg selv, prøver ikke å rose henne opp i skyene, men er mitt inntrykk av henne.

19. may65. WIC - May, veldig hyggelig samtale partner, ellers vet jeg at hun kan mer enn det ser ut som, men samtidig kan være litt "lat"

20. Sjefen. WIC - Vet ikke mye om sjefen, men er ikke imponert over det jeg har sett, joinet innadlings festen. Oh yeaaah :D


Prøvd mitt beste, og har ikke tatt stilling til hvilken stamme vedkommende er i. Håper flere oppdaterer listene sine samt flere lager nye.

-Stian
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
lowenan er litt under det jeg hadde forventet etter å ha sittet kv på en person under angrep fra han.
-Stian

Samme for meg hva du mener, men selv om du stoppet noen adel mot Tag90 og angrep litt tilbake, tok du ingen byer, og mistet alle i det området i løpet av kort tid. Så akkurat i denne sammenheng vet jeg ikke hva jeg skulle gjort annerledes. Regner med det var der du satt, siden du kalte en by noe ala: Stian reddet denne. Hadde jeg hatt noen forventninger, hadde det også vært under det jeg forventet av motstand. Mulig du har vært på Birken og Hkh123 også? Er de tre jeg har adlet av de siste månedene.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Beklager så meget Lowe, sitt jeg sjekket så skulle jeg si hva jeg opplevde av topp 20 spillerne. Var det eneste jeg kunne sammenligne deg med. ^^ Jeg har dessverre ikke nok grunnlag til å kunne utdype meg mer.
 
Topp