Topp 20 spillere

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Beklager så meget Lowe, sitt jeg sjekket så skulle jeg si hva jeg opplevde av topp 20 spillerne. Var det eneste jeg kunne sammenligne deg med. ^^ Jeg har dessverre ikke nok grunnlag til å kunne utdype meg mer.

Ingenting å beklage, det er en fri verden. Syntes bare det var et dårlig grunnlag, med tanke på hvordan det gikk. :)
 

DeletedUser

Guest
Hent inn noen som ikke spiller V1, så får du et nøytralt og fint syn på det, evnt gi kommentarer ut fra hva de har prestert stats-wise.

That's my cue!

Bare så det er nevnt, alle disse spillerne (som har vært på kontoene over lenger tid) har vist at de er bedre enn snittet i utholdenhet og evne til å adle jevnt og trutt. Noe som er egenskaper jeg verdsetter og mener er viktig. Kommentarene tar derimot ikke hensyn til dette, men det kan legges til som en ekstra kommentar på alle spillerne.

Merk også at dette i stor grad er basert på en overfladisk gjennomgang av TWStatsprofilen til de jeg ikke kjenner enten fra V1 (for leeeenge siden) eller andre verdener.

  1. Oddybear - Vel, han er størst, så det er ingen tvil om hans egenskaper til å både holde ut lenge og å holde høyt og varig aktivitetsnivå. Ellers slår han meg som en... hmm, hvordan ville man sagt nobler of convenience på norsk? Adler det som passer seg best, er mitt inntrykk. En solid og nyttig spiller å ha i stammen. Kjenner ikke noe særlig til spilleren som person.
  2. Kkire5 - Nå er jeg alltid litt skeptisk til folk som bytter stamme i en krig når det går dårlig, men han/hun har sannelig gjort en innsats siden stammeskiftet. Imponerende adling, både mange byer og fiendebyer.
  3. Magic Dude - Nå dette er en spiller som stiller opp! Både offensivt og defensivt. En fighter som enhver burde ønske å ha i stammen sin.
  4. Paalodin - Egentlig det samme som MD.
  5. kong sardinia - Tja. Gråbyer, fiendebyer, gråbyer, fiendebyer og veldig lav ODA med tanke på størrelsen. Veit ikke helt hva jeg skal si om denne spilleren her jeg...
  6. birken - Adlingene ser ut til at de i stor grad består av gråbyer, internadling og lette fiendebyer. Mange bytap. Er skeptisk til aktiviteten og/eller ferdighetene her i gården.
  7. michaelh3877 - Internadling og gråbyer, lav ODA. Virker ikke direkte kompetent eller som et veldig nyttig bidrag til stammen.
  8. Theodoric - Jeg har alltid litt imot folk som har dolket meg i ryggen, så som person er jeg ingen fan. Men han virker helt klart som en kompetent og aggressiv spiller.
  9. Vmax - Ser ut som en spiller som livnærer seg på gråbyer og internadling. Ikke akkurat imponerende.
  10. lowenan - Samme som Theodoric.
  11. Grim Reaper - Kompetent spiller, men med et ego og en personlighet som ikke akkurat trekker opp. Skjuler åpenbart en blanding av beundring og sjalusi av meg, når man tar navnet og hans overdrevent aggressive oppførsel ovenfor meg i betraktning.
  12. Herbalife - Virker som en spiller som er ganske aggressiv, men heller ikke har noe imot å livnære seg på enkle byer fra tid til annen (men hvem syns vel ikke det er trivelig?).
  13. Eurosis - Atter en spiller som virker kompetent, men ikke noe eksepsjonelt. Jeg har bare så vidt vært i kontakt med han (for, uh, over fire år siden), og mens det ikke ga et positivt inntrykk er det ikke et veldig godt grunnlag for å si noe om personen.
  14. Balle Klorin - Ah. Dette slår meg ikke som en spesielt kompetent spiller. Heller det motsatte. Men det virker som om han kommer seg, og det skal sies at han har fått en imponerende mengde juling og gjennom åra, så det at han fortsatt holder på er jo ikke så ille.
  15. Serpico - Gråbyer og internadling hele veien. Pfft, virker ubrukelig.
  16. Knusern65 - Her var det en del fiendebyer, men samtidig lavere ODA enn spilleren ovenfor. 110 mill ODA med 3k byer er ikke imponerende på noe vis. Usikker på om det er på grunn av mye smart adling av aktive fiender, eller adling av byer andre har tømt for tropper. Uansett er dette en nyttigere spiller enn Serpico, siden det faktisk er mye fiendebyer som adles.
  17. radisson - Virker som en helt OK spiller.
  18. Capitan22 - En spiller jeg har sansen for. Hvor teknisk god hun er vet jeg ikke, men hun har stått på for stammen sin over lang tid! Virker ikke spesielt aggressiv IG, dog.
  19. may65 - En lett blanding av internadling, gråbyer og fiendebyer. Slår meg som en spiller som gjør en helt grei innsats, og er et nyttig medlem i en stamme, uten at det er noe spektakulært over det.
  20. Sjefen - Sjefen sjøl. Der var det mye fiendebyer (+), selv om jeg blir litt nysgjerrig på den forholdsvis lave ODA scoren. Men som person har jeg enorm respekt for Sjefen.

Edit: Bonus:
  • kenn93x - Søteste spillern på V1. Også en god spiller, selv om aktiviteten kunne vært betydelig bedre.
 
Sist redigert av en moderator:

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Beklager så meget Lowe, sitt jeg sjekket så skulle jeg si hva jeg opplevde av topp 20 spillerne. Var det eneste jeg kunne sammenligne deg med. ^^ Jeg har dessverre ikke nok grunnlag til å kunne utdype meg mer.
Blir litt teit å kritisere noen, også miste alle byene. Da bør man kanskje holde kjeft :tunge:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
JPTG ideologi.. Ikke spør for mye rundt det, da vil du bli anklaget for ting.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Blir litt teit å kritisere noen, også miste alle byene. Da bør man kanskje holde kjeft :tunge:

Jeg mister byer ?

Er ikke ofte jeg mister byer i såfall er det svært få ;)

Kenn: anklaget for ting ja.. du bør ikke snakke for høyt nå.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
bak alle andre? sist jeg sjekket hadde du front både i k5& 15 mot meg. Så slutt å klag.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg mister byer ?

Er ikke ofte jeg mister byer i såfall er det svært få ;)

Kenn: anklaget for ting ja.. du bør ikke snakke for høyt nå.

Den KV'en du snakka om rundt Lowenan.

Men dette er sånt som skjer på hver eneste verden. En KV sitter noen timer og tror man er verdensmester og slenger dritt om de angriper, forlater kontoen før byene drar, eventuelt blir sittende og ikke klarer å stoppe angrepene.

Er jo ikke noe poeng å gjøre mer enn man trenger. Ikke noe vits å time og styre når man får byene uansett.
 

DeletedUser

Guest
bak alle andre? sist jeg sjekket hadde du front både i k5& 15 mot meg. Så slutt å klag.

Jeg grenser mot en by i k15 + to som ligger lengre bak i clusteret mitt. I k5 så ligger både king kong og xandor i imellom byene våre.
Du har ikke peiling på hva en front faktisk er hvis du tror at 3 enslige byer du kan stacke tilsvarer en front.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
ååå så synd da? Du prøvde jo deg jo på fronten min. så mener du det var mine tropper? Lille venn har du vært på kontoen min og skjedd hva jeg egentlig har? Du bør være overasket over hva jeg får til på det jeg har ;) Du har jo k 16 byen :? Midt i "dido" land :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Kan ikke du pelle deg på Ryktebørsen og legge ut den rapporten din?
 

DeletedUser

Guest
ååå så synd da? Du prøvde jo deg jo på fronten min. så mener du det var mine tropper? Lille venn har du vært på kontoen min og skjedd hva jeg egentlig har? Du bør være overasket over hva jeg får til på det jeg har ;) Du har jo k 16 byen :? Midt i "dido" land :)

Du adlet en by langt inne i safe, om natten og støttet den opp med 30 deff byer etter hva innkommende støtte tilsa når jeg adlet den tilbake om morgenen, før du adlet den tilbake igjen og støtten rakk frem. Hvis det er å få til mye så er du kjempegod ja.

Vi kan derimot sjekke krigstatistikken mellom JPTG og WIC og sjekke hva du har fått til der?

Valkyrie har erobret 24 byer og mistet 102.

Jeg som derimot er dårlig som du sier har adlet 755 og mistet 265.

Det er ikke nødvendig at du stacker de enslige byene selv for at poenget skal stå. Din "front" er ikke stor, ihvertfall ikke mot meg og du har mye mindre å passe på enn det faktiske front spillere som xandor og king kong har. Det er dermed også ikke mye å ta ved å fokusere på dine usle byer når større spillere ligger rundt dem med mer tynt spredte tropper.
Hvis du blir på kontoen en stund til så skal du snart få erfare hva det vil si å faktisk ha en front, men du stikker vel så fort du begynner å merke presset?

Jeg vet det er off-topic MD, og jeg beklager, men jeg kunne ikke la være. :(
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Get a room you two! Ta den lille krangelen deres privat eller et annet sted, ikke på Topp 20 spillere listen! Kom heller med en egen liste!

@Grimlock, flott liste! :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du adlet en by langt inne i safe, om natten og støttet den opp med 30 deff byer etter hva innkommende støtte tilsa når jeg adlet den tilbake om morgenen, før du adlet den tilbake igjen og støtten rakk frem. Hvis det er å få til mye så er du kjempegod ja.

Vi kan derimot sjekke krigstatistikken mellom JPTG og WIC og sjekke hva du har fått til der?

Valkyrie har erobret 24 byer og mistet 102.

Jeg som derimot er dårlig som du sier har adlet 755 og mistet 265.

Det er ikke nødvendig at du stacker de enslige byene selv for at poenget skal stå. Din "front" er ikke stor, ihvertfall ikke mot meg og du har mye mindre å passe på enn det faktiske front spillere som xandor og king kong har. Det er dermed også ikke mye å ta ved å fokusere på dine usle byer når større spillere ligger rundt dem med mer tynt spredte tropper.
Hvis du blir på kontoen en stund til så skal du snart få erfare hva det vil si å faktisk ha en front, men du stikker vel så fort du begynner å merke presset?

Jeg vet det er off-topic MD, og jeg beklager, men jeg kunne ikke la være. :(

Bitch please. Alle byene wic har tatt var mens jeg ikke var her :) så jeg leder nok statsa mot Wic siden "jeg" kom inn :)

Du bør nok prøve og finne noe som faktisk er sant i forhold til meg. og nok engang er det min skyld at du prøver og adle en by?
Støtta mi du liksom. 30 deffbyer hjemme kan jeg se langt etter;)
 

DeletedUser

Guest
Bitch please. Alle byene wic har tatt var mens jeg ikke var her :) så jeg leder nok statsa mot Wic siden "jeg" kom inn :)

Du bør nok prøve og finne noe som faktisk er sant i forhold til meg. og nok engang er det min skyld at du prøver og adle en by?
Støtta mi du liksom. 30 deffbyer hjemme kan jeg se langt etter;)

Hvis vi går ut ifra datoen du lagde forumkontoen du bruker nå så har du erobret 8 byer(inkuldert readlinger). WIC har erobret 34 av deg(inkludert readlinger). Så nei, du leder ingen stats her heller.

Jeg har aldri sagt at det er din "skyld" at jeg prøvde å adle en by av deg, hvor får du dette fra?

Det sto at det var innkommende fra valkyrie på hver eneste en av de 30. Hva du har der nå og hvor det kommer fra vet jeg ikke.

Uansett så er ikke dette det vi skal bruke tråden til, så hvis du absolutt må svare meg med enda mer svada så send meg en pm eller lag en egen tråd. Jeg svarer deg ihvertfall ikke her.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Det er jo litt morsomt at du tror du vet mer om når jeg kom inn på kontoen enn meg selv. Du bør vel starte å tenke på andre ting enn å prøve å kalkulere når jeg kom inn. Er nok bare jeg som vet det :) Så du kan enten gå dit peppern gror eller bare la vær å late som du kan noe i det heletatt om meg:)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Grimlock skrev:
Capitan22 - En spiller jeg har sansen for. Hvor teknisk god hun er vet jeg ikke, men hun har stått på for stammen sin over lang tid! Virker ikke spesielt aggressiv IG, dog.

Kan ikke dy meg for å kommentere denne Grim :p. Ser vi på Beseirede motstandere, så viser den en ODA som respektabel, til tross for perioder under harde angrep.
Ligger på topp 10 på ODA, ODD og OD-lista
 

lowenan

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Kan ikke dy meg for å kommentere denne Grim :p. Ser vi på Beseirede motstandere, så viser den en ODA som respektabel, til tross for perioder under harde angrep.
Ligger på topp 10 på ODA, ODD og OD-lista

Det er bra det. Du er flink.
 
Topp