Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Kan ikke dy meg for å kommentere denne Grim :p. Ser vi på Beseirede motstandere, så viser den en ODA som respektabel, til tross for perioder under harde angrep.
Ligger på topp 10 på ODA, ODD og OD-lista

Nei, du har rett der. Jeg husker ikke hva jeg tenkte, men ser man på ODA scoren er du jo tydeligvis relativt aggressiv. Beklager det :)
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
1 - Oddybear - WIC
odd-bjørn ja :D han står alltid på for stammen sin og tenker alltid på stammens beste. Han er flink til å sende ut nukes og adler godt med JPTG byer, men han er også glad i innadling og gråbyer :razz: men hvem er ikke det? han er veldig aktiv og han har en god utholdenhet :) så overall en veldig god spiller

2 - KKire5 - WIC
tidligere BOL spiller, men har gjort seg fortjent til plassen sin i WIC. Han har en front som er umulig å komme gjennom :D spørsmål om det er fordi han er blodstacka eller veldig flink til å flytte på deff. aktiv nærmest 24/7. har ikke opplevd da jeg spilte mot han at personen var borte fra kontoen. også veldig flink til å bruke nuksa sine som Oddy.

3 - paalodin - WIC
En av spillerne som senket meg :p utrolig flink til både off og deff og sitter på en haug med nuks og deff byer :p når han har først begynt gir han seg ikke før det passer han. meget aktiv spiller er han også. I tillegg til det jeg har pratet med han er han også en veldig hyggelig person også :)

4 - kong sardinia - JPTG
Frode, du er nok litt for glad i BB-byer, men noen må ta de også? han sitter ihvertfall på masse tropper :p i forhold til poeng må jeg si jeg er litt skuffet over så lav ODA. lurer på hvordan det vil gå med deg når du får WIC bankene på døra.

5 - Vmax - WIC
vet lite om denne spilleren, men man kommer ikke på 5 plass uten grunn. det jeg har opplevd av denne spilleren er positivt og jeg tenker at han er en flott person å ha i stammen :)

6 - magic dude - WIC
MD/ole er en spiller med masse skills og kunnskap. Han har mange nukes som han gledelig deler ut der han vil. når han her bestemmer seg for å ta en by så stopper han ikke før han har den. det har ihvertfall jeg opplevd. han gjør alt i sin makt for å få det som han vil. Han er på toppen av ODA og det er nok fordi han vet hvordan man skal verdsette et nuke :D og det er å sende det i døden når han vil ha noe. Han er veldig flink til å sitte kv og legger alltid igjen en beskjed der han er kv ;) har hatt mange readles kamper med han her :p og jeg lover at det ønsker man ikke :p

7 - Theodoric - WIC
Jeg vet ikke noe om spilleren, men har gjort det bra på fronten mot cap. Virker som en aktiv fyr som kan det meste om han bare vil det :p
8 - lowenan - WIC
Her sitter anders. han har vært flink mot hkh123 og viser at han kan det han skal :)

9 - Grim Reaper - WIC
Grim reaper/tommy/badass. han fyren her går under mange navn :D En spiller som både har det i kjeften og IG. kanskje litt mer i kjeften. Han er flink til å syke ut spillere med meldingene sine og det har jeg opplevd selv :D han nuker og nuker og nuker.. virker som han spyr ut nukes og uansett hvor mange du dreper så kommer de tilbake :D denne fyren har nok nukes som vokser på trær. flink til å flytte troppene sine og er veldig aktiv. Han er også en hyggelig person når han fjerner all praten om hvor god han er :D

10 - Knusern65 - WIC
sender nukes av og til og er meget irriterende til tider :D noe som tyder på at det er en dyktig spiller her. han liker å skaffe seg byer langt inne i JPTG land spesielt ved å adle gråbyer og tomme kontoer :D de er også alltid stacket før det har gått 3 sekunder :p

11 - birken - JPTG
Her satt/sitter Andre.. jeg er usikker :forvirra: går dårlig her for tiden og mye by tap :p vi får se om han her dyttes ned fra topp 20 etterhvert... det er vanskelig å si nå med en gang :p men om WIC vil kan nok han her falle mange plasser.

12 - michaelh3877 - WIC
En spiller jeg vet lite om, men han var flink mot torkil og tok mange byer der. ellers vet jeg ikke så mye :p står stille for tiden? mulig kv på grunn av ferie eller tom konto?

13 - Sjefen - WIC
Fått en stor og effektiv stigning i poeng. Gjør det generelt bra og presser fremover i nord.

14 - Serpico - JPTG
En aktiv spiller som ikke lar adelsmennen være hjemme :D flink til å sende nukes også. adler mye bb-byer og innadling

15 - Herbalife - WIC
En spiller som nuker i av og til. vokst en del i det siste på innalding og bb-byer. vet ikke så mye om spilleren

16 - Sau med magesjau - WIC
Her sitter kristin og adler godt av clayzer om dagen. har en fin stignings kurve og spyr ut både adels og nukes, men hun ser ut til å måtte kjempe hardt om byene til vegard :p

17 - Charlemagne Rebirth - WIC
Adler bra av og jarlegutten, king-kong97 og xandor. presser bra fremover i nord og gjør en god innsatts for WIC

18 - Eurosis - WIC
Faller nedover på ranken, men har tidligere gjort en god jobb i nord. Veldig aktiv spiller som sender nukes og adels i hyt og pine

19 - Capitan22 - JPTG
cap er noe for seg selv :D dyktig leder til tider, men andre ganger litt ustabil. Hun er både flink offansiv og deffansiv. Har vært under hardt kjør av WIC, men ser ut nå til å presse tilbake :) Hun her gir seg ikke med en gang og er utrolig at hun fortsatt spiller v1.

20 - Balle Klorin - JPTG
Her spiller fosi og han taper byer så det synger :eek: vært flink i det siste og tatt noe tilbake, men jeg tror vi kan se han her ute av topp 20 om ikke så alt for lenge om det fortsetter i dette tempoet.

til slutt noen spillere som kunne og kanskje fortjener å være på topp 20 :D:

26 - andyandy97 - JPTG
Vegard er en dyktig og flink spiller. Med tanke på at han ikke har spilt like lenge som mange andre er han blitt utrolig flink på utrolig kort tid. han er jo snart bedre enn meg :eek: Han er både flink off og deff og mister ikke byer uten kamp :p en person som er herlig å snakke med og som alltid er postiv :p

40 - kenn93x - WIC
ahh kenn.... hva gjør du helt nede på 40.plass. Han fyren her kunne nådd så høyt han ville om han bare hadde orket å gjøre det :p Han er en utrolig god spiller, selv om han omtaler seg som king noob hele tiden :D ellers er han en person jeg elsker å diskutere og prate med :D og dere i WIC :D gi denne gutten litt pp så viser han nok hva han virkelig kan :D

81 - xandor - JPTG
Planen gikk ikke helt som forventet da han ble alene i nord. En utrolig god spiller deffansivt som kunne fortsatt vært høyere oppe en det han er nå :O utrolig synd at det gikk sånn her for morten. En utrolig utholdenhet som holder ut både i godt og vondt. jeg håper WIC ikke piner deg for lenge.. for jeg vet at du gjerne vil bli ferdig med dette spillet som nok mange andre også vil :p

53 - Valkyrie - JPTG
Hadde stian kommet tilbake før hadde ikke denne kontoen ligget der den gjør nå. Stian er en utrolig dyktig og flink spiller, men han liker å diskutere og det er mange som ikke liker holdningene hans. Jeg derimot synes stian er en person som det er både spennende og irriterende å prate med :p men det er vel det som gir han sjarmen hans :awesome:
 

haakonk

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 KKire5 WIC 73.538.954 7496 9810
2 magic dude WIC 68.645.740 6747 10174
3 paalodin WIC 68.169.348 6802 10022
4 Oddybear WIC 62.017.575 6463 9596
5 Theodoric WIC 56.005.170 5744 9750
6 Knusern65 WIC 55.559.189 5604 9914
7 Sjefen WIC 54.719.519 5611 9752
8 Vmax WIC 53.106.296 5466 9716
9 Grim Reaper WIC 49.931.165 5224 9558
10 lowenan WIC 47.741.060 4918 9707
11 Charlemagne Rebirth WIC 43.518.533 4540 9586
12 Black oups WIC 39.461.759 4055 9732
13 Sau med magesjau WIC 36.437.448 3706 9832
14 Carneolt WIC 36.093.252 3706 9739
15 Herbalife WIC 34.449.719 3570 9650
16 Njal WIC 31.126.712 2905 10715
17 Janna WIC 30.931.219 2545 12154
18 may65 WIC 29.932.463 3075 9734
19 JonSnow WIC 26.745.372 2758 9697
20 Lord Beaverbrook WIC 25.378.352 2669 9509
 

DeletedUser

Guest
Blir mer eller mindre alles mening om hver enkelt spiller i WIC :D
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jeg grenser mot en by i k15 + to som ligger lengre bak i clusteret mitt. I k5 så ligger både king kong og xandor i imellom byene våre.
Du har ikke peiling på hva en front faktisk er hvis du tror at 3 enslige byer du kan stacke tilsvarer en front.

hehe kunne ikke dy meg å se tilbake på dette :D


Side 1:
Spillere: Valkyrie
Side 2:
Spillere: dido

Timeframe: For alltid

total erobringer:

Side 1: 1,562
Side 2: 1,953
Forskjell: 391

chart


Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 116
Side 2: 66
Forskjell: 50

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen:

Side 1: 13,132,039
Side 2: 16,665,809
Forskjell: 3,533,770

chart


Poeng beregnet av den totale erobringen av motsatt side:

Side 1: 1,055,230
Side 2: 620,225
Forskjell: 435,005

chart
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Nå var det ikke du som satt på den kontoen når den adlet av meg var det vel? :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
uhm ikke alt av den nei ^^ men dessverre går ikke statsen mer enn 3 måneder tilbake :eek: så den går kun tilbake da JPTG ble sletta.
 

KKire5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
En liste med vinnere:

1 KKire5 WIC
Uten skills og tropper...

2 magic dude WIC
Få som stopper han og han har fullført med stil. Mr. WIC

3 paalodin WIC
Meget dyktig. Vanskelig/umulig å stoppe når han kjører på. Er også i ekstra godt humør siden Pool gjør det så bra for tiden :)

4 Oddybear WIC
Stor leder som har holdt i tøylene lenge. Ryddegutt på kartet for de ulike kontinentene.

5 Theodoric WIC
"helge adler" :) Meget effektiv kar som er vanskelig å stoppe og viktig brikke i WIC.

6 Knusern65 WIC
Imponert meg. Meget effektiv og aktiv! Tok i perioder byer laaangt inne i fiendeland, og beholdt de :)

7 Sjefen WIC
Mr. Statistikk. Fikser det meste angående statistikk og holder også eg godt adlingstempo! Viktig motivator!

8 Vmax WIC
Kjenner ikke så mye til deg dessverre. Mye grått tidliger og en tidlig juleferie. Ikke mistet en by til en fiende siden sommeren 2011.

9 Grim Reaper WIC
Mr. Nuke. Er vel den personen som koser seg mest når han får sende ut nukesene sine, og de er det ikke få av. Def er oppskrytt? :)

10 lowenan WIC
Bidrar jevnt og trutt. En av de som gjør det vanskelig å stoppe WIC.

11 Charlemagne Rebirth WIC
Mr.Nord. Tror han snart eier "alle" byene i nord (vet du er der og tkdark, pluss noen andre :) ) og det sier litt.

12 Black oups WIC
Kjører på og lar ikke noe stoppe seg. Mye fiender byer under beltet.

13 Sau med magesjau WIC
Meget hyggelig å snakke med og vi har samarbeidet godt under tiden i WIC.

14 Carneolt WIC
En av bærebjelkene i stammen. Aktiv og adler mye og raskt.

15 Herbalife WIC
Kjenner ikke så mye til deg. Men vet du jobber jevnt og systematisk :)

16 Njal WIC
En av de rutinerte og som har plaget fiendene siden tidenes morgen. Høy andel på røde byer tatt!

17 Janna WIC
Litt varierende adling, men når han først er på, så går det unna!

18 may65 WIC
Jobber jevnt og trutt og bidrar med det som er mulig. Må være den som har flest gule adlingsprikker her :)

19 JonSnow WIC
Når han er på, så går det unna. Er også en av bærebjelkene, men som har tatt litt tidlig juleferie?

20 Lord Beaverbrook WIC
Litt ujevn i aktiviteten, men når det først løsner, går det fort :)


Takk for tiden i WIC!
 
Topp