Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Da er det blitt litt forandringer her, noen som vil lage en liste?

Edit:
Til feigingen som ikke har baller til å signere ryktet:
Joda, jeg kunne lagd en selv, men nå er det jo bare en person som har lagd liste siden min forrige liste ble posta..
 
Sist redigert av en moderator:

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Får vel prøve meg på en liste igjen!

1. Tvutt
Tatt over trona på v12. Robert har gjort en kjempejobb på denne kontoen, og ser ut som han gjør det enda bedre med en stor konto. Har også fått inn Kenneth på laget her, så dette er veldig lovende! Adler i et vanvittig tempo.

2. guttakrutt
Har fortsatt stor respekt for disse, men de har ikke samme kjøret slik de hadde i starten. At CKH har forsvart seg godt er ihvertfall en av grunnen til det. Forventer å se mer av disse etterhvert.

3. Marigt
Ble vel boosta med rundt 150k poeng da birathek ble adlet. Viser derimot ikke noen verdighet til å holde denne 3. plassen. Har allerede begynt å falle i poeng.

4. Erdem
Min største fiende for øyeblikket. Og det blir vel ikke feil å si at jeg leder denne kampen klart.

5. hvalen
Har hørt en del negative rykter om deg, ellers har jeg ikke hørt noe særlig om deg. Har en solid 5. plass, men har ikke fått den største motstanden enda.

6. Semtex
Gutta på denne kontoen vet hva de driver med. Veldig gode til å forsvare seg og tilsynelatende gode på offansiven også. Adler i et villt tempo for øyeblikket. Kjører fra meg for øyeblikket, men bulldoser-jonnern kommer sakte men sikkert ;)

7. fjosnissen
Har ikke noe å si om denne karen

8. solono
Samme her

9. White Star Line
En dalende konto. Har gått en vei siden de lå på 1. plass.

10. varanior08
Kanskje den beste kontoen i RE. Står godt i mot, men begynner å slå sprekker også her.

11. footballkid
Eneste jeg vet om deg er at du sender elendige adelstog (shoot me if I'm wrong)

12. jonnernxD


13. Tørpo Tøstein Nerrigarde
Så på denne kontoen som en av de mest lovende i starten, og nå ligger jeg over deg. Litt barnslig, men er litt fornøyd at klarte det :p Absolutt ingen glemt fiende dette.

14. knutseo
Vet for lite til å uttale meg

15. Villarreal
Har slutta

16. Rattus Norvegicus
n'te eier på denne kontoen gjør det veldig bra. En spiller jeg har stor tro på!

17. gagnsterhest2003
Tor og vegz, "tyskerne??". Syns profilen deres slo sprekker da dere bytta navn på kontoen. Men tilbake til temaet. Dette er en farlig dual som du helst ikke vil fighte mot.

18. Nolaw
Ikke mye bråk fra denne kontoen.

19. Cave canem
Led noen små tap for ikke så lenge siden, men ser ikke ut som å ha gitt opp av den grunn. Har ikke troa på at kontoen vil avansere så veldig mye på topp 20.

20. Hoffa1
Er overrasket over at du har nådd topp 20. Ikke vondt ment, men jeg prøvde faktisk å gjøre deg til farm i oppstarten av spillet. Hoffa har gjort en strålende jobb i aksjoner vi har kjørt. Tror dette er en irriterende spiller å ha i fiendestammen!
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Knutseo utnytter troppene han har i safesone, og han har i tilleg rette typer tropper baki der :hmm:
 

DeletedUser

Guest
20. Hoffa1
Er overrasket over at du har nådd topp 20. Ikke vondt ment, men jeg prøvde faktisk å gjøre deg til farm i oppstarten av spillet. Hoffa har gjort en strålende jobb i aksjoner vi har kjørt. Tror dette er en irriterende spiller å ha i fiendestammen!


Helt riktig. Er veldig irriterende når en fiende ikke engang kan fake riktig. Å sende 18 angrep fra samme by mot samme mål er enten dårlig innsats, eller dårlig opplæring. Tilogmed etter klagemelding fortsatte han i samme gate! Skuff!
 

DeletedUser

Guest
Hehe, tror du må ta en titt på egen stamme også, om slike ting skuffer deg :)
Hadde vel en ca 40angrep ifra samme byer, jepp flertall.
 

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Det er vel ingen fasit på hva som er dårlig faking og hva som er bra faking? Funker det så funker det
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
altså faking fra samme by er da ikke gale for da veit du aldri hvor nuken havner men å fake fra en by mot bare en by det er ikke mye faking.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1

Lite liv på forumet her.. Jeg har ikke så veldig mye info angående andre spiller/stammer helt enda, da jeg i hovedsak konsentrerer meg mest om å adle byer mens Robert er av og lufter "pipen" :p.

1 Tvutt CKH 1.159.351 143 8107
Meg (og Robert).

2 guttakrutt -RE- 1.085.732 131 8288
To solide spillere her. Kjenner best til Paasan. Er en konto som sprudler med aktivitet, har gitt meg og Robert en heftig kamp om rank 1. Har stor respekt for begge de som sitter her og styrer.

3 hvalen -RE- 704.784 85 8292
Ukjent nick for min del, men drar muligens litt minner fra V2 tiden (?). Har ihvertfall vært ganske flittig på både adling og nuke fronten. Hvorvidt ranken er fortjent kan jeg ikke svare på, men høyt oppe er du i hvertfall :).

4 Erdem -RE- 691.428 90 7683
Ut fra hva jeg har hørt så har kontoen byttet eier. Gikk fra en meget dårlig aktivitetssone til hyperaktiv. Mangler fremdeles litt på den tekniske siden, det ryker med en by i ny og ne.. :).

5 Marigt -RE- 662.370 74 8951
Ukjent.. Liker internadlinger har jeg hørt?

6 Semtex CKH 583.372 65 8975
Meget solid gjeng som sitter her. Er aktiv så og si hele døgnet rundt. Credz.. Tror dere kommer innom top 5 ganske snart.

7 jonnernxD CKH 581.747 69 8431
Jonnern, en kar som ikke går tom for nukes.. Hyggelig og trofast spiller, ofrer veldig mye for sin egen stamme. Er ganske sikker på at han, i likhet med semtex, kommer inn på top 5. Når og hvordan er et annet spørsmål :).

8 footballkid -RE- 535.508 72 7438
Morgenmenneske! Alt jeg vet om deg, dessverre.. Har hørt bra ting riktignok, så vi får vel sette det på en prøve snart.

9 gagnsterhest2003 CKH 532.920 68 7837
En av de kontoene på V12 som er virkelig farlige for -RE-. Får Gagnsterhest først fotfeste, ja da blir det julebrus tel kvelds. Erfarne folk her, forventningene er skyhøye!

10 fjosnissen -RE- 517.721 67 7727
Sett navnet før, men vet dessverre for lite til og kommentere ):..

11 solono -RE- 466.498 93 5016
Nei, nei, NEI!. Ut fra hva jeg har hørt, er det Heine som sitter her. Meget hyggelig kar, absolutt erfaren nok, men skranter det på aktiviteten i det siste mon tro?

12 White Star Line -RE- 418.453 93 4499
Usikker... Sondre, is dat yoo?

13 Rattus Norvegicus CKH 404.871 50 8097
God, dansk spiller. Er ikke noen fæn av cluster, bare hun får satt fingran i en fiendeby eller ti. Lojal og hyggelig spiller.

14 knutseo -RE- 403.836 51 7918
Beklager knutseo, I dont know ya bro.

15 Tørpo Tøstein Nerrigarde -RE- 386.223 45 8583
Guttaboys fra V7 og Rustern94 fra V1, right? God combo det, men har ikke fått samme suksessen her som på V7? Har litt høye forventninger, men kan vel si det sånn at de ikke har blitt helt innfridd :p.

16 irek2727 UNI 367.294 47 7815
Ukjent navn, så kan ikke si så mye her.. Spennendes ihvertfall, aldri sett vedkommende på .no før.. Stå på!

17 varanior08 -RE- 341.390 39 8754
Skuffet litt, trodde vedkommende ville heve seg høyere på listene.. Motstanderene i CHK ble/blir nok for sterke :).

18 Alice Donut UNI 336.748 45 7483
Ukjent nick, blir spennende og følge med på deg. Litt mye internadling og gråbyadling, men jaja..

19 Hoffa1 CKH 330.169 46 7178
Ukjent

20 Kreite UNI 320.145 45 7114
Ukjent.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kan bevis at TheMrSondre sitter på White Star Line, og det adles ikke mye :O
 

DeletedUser

Guest
Dette har vi visst i "årevis".. :LOL:

Og det andre du sier der, det har vi også god kjennskap til ;)
 

DeletedUser

Guest
Var litt morsomt å lese denne igjen. Fikk meg til å tenke litt på hva som kunne ha skjedd om ting hadde utvikla seg litt annerledes i f.eks diplomatiske beslutninger :)
 
Topp