Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Jeg er der vertfall og jeg har sikkert mer tropper enn deg :)
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Poenghorer alle som en ass. HVORDAN går det an å ha så mye poeng og bra med tropper og ressurser farmet? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Jeg farmer mye, jeg bygger tropper, jeg bygger det som fynker :)
 

DeletedUser

Guest
Alle barbarene er jo tomme -.- Ossn klarer dere å farme så mye xD?
 

DeletedUser

Guest
ikke tumme rundt meg, har mangen byer som ligger i samme område :)
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
1 Humboldt
2 ALessonInSpearNukes Deceit
3 Bellicosus Leo
4 OriginalOne
5 Erdem
6 UzayKalamari
7 ski88
8 naskelaske
9 XXX Hannibal
10 Rattus Norvegicus
11 Nox Eternus
12 Tørpo Tøstein Nerrigarde
13 Chiltarc
14 Kibergs gutten
15 Subza
16 sartaren
17 D3troit
18 Feindschlachter
19 Mj4rk
20 andy

Slik er stillingen i per dags dato. Å komme med en spådom er vel heller litt vrien mtp at ingen har kommet over 200 poeng da, men jeg kan si såpass at jeg faktisk ikke kjenner noen nick på topp20 lista, noe som er meget underlig. Likevel vil jeg tro det er mye fakenicks ute å går, så kan bli spennende å se hvem som utmerker seg :)

EDIT: Chiltarc! :eek: Oh myy... Vel, da har jeg min favoritt! Samtidig tror jeg at jeg har hørt "SpecialOne"-nicket før (?). Uansett så skal det bli interessant å følge denne verdenen!

mvh
Scar
 

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Takker for tilliten scar, er lenge sida jeg har spilt, så er noget rusten enda, så håper jeg ikke skuffer deg =)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er ganske enig med Scar......mange "rare" nick her. Er åpentbart en "vi vil være anonyme" verden. Men tror det etterhvert vil vise seg, hvem som er hvem.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja var vansklig og finne kjente navne på denne verden :) men men tiden får vise hvem som utmerker seg :awesome:
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ryktes at ingen bryr seg :Smil:

men når først skal snakke om farming har eg plyndra 60 byer men endå ikek fått raner medaljen så spørs hvor du er hvor mye flaks du har :crybaby:
 
Topp