Topp 20 spillere

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Dere farmer som 14 polakker i jordbæråker under sultestreik :p

Begyn å nuke så andre får dagens raner
 

DeletedUser

Guest
er julefred no viss ikke det hadde hopper 4-5 -re- spillere på oss hadde det vært litt fair varnoia8 er nok bare aleine :D

Litt usikker på hva du mente med dette innlegget, om du sikter til at vi har angrepet dere sammen, som i en aksjon, vil jeg gjerne motbevise dette da jeg i hovedsak kun var ute etter 1-2 byer av dere, jeg fikk null motstand, så da valgte jeg å fortsette. Eneste som faktisk svarte var Wahaj (kan bli en spennende krig mellom oss), men han glemte at jeg har mer adelsmenn, nukes og at han ikke har stacket adelsbyene sine, noe som resulterte i at han fikk noen sultene katter på julebesøk :3
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vet vi ga lite motstand men vi har da forbedret oss når eg kom innpå kontoen så den ut som en skade skutt due :/ men no har den tropper olvedn skal også ha for det at han har begynt og produsere også ;) og no farmer også kontoen igjen så kontoen er på bedringens vei men ja har stått litt stille på feil tidspunkt :/

men ja god jul :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Første gang under massivt angrep, og alle angrep var sendt mens vi sov eller skoletid :/
 

DeletedUser

Guest
Disse vikingebyene har jo gitt latterlig mye ODa. Synes egentlig hele greia er tåpelig. Dem med høy aktivitet har fordeler nok ved høy aktivitet, trenger ikke gjøre det enda mer nødvendig å skaffe seg dual, enn det allerede er. Så total strykkarakter ifra meg på den eventen. Godt forsøk, men elendig nedslag.
 
Sist redigert av en moderator:

jonnernxd

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Helt enig. Er mange som har fått vanvittig mye ODA på dette. Den ODA'n der får ikke noe respekt fra min side.
 

DeletedUser

Guest
Er en av dem :O men vil ikke ha respekt for den heller. Syns selv det er teit, men når muligheten er der så benytter man seg av den ( alle fall slik for oss :/ )
 

DeletedUser

Guest
Forstår jo at folk som er aktive vil benytte seg av den, så det er ikke bruken jeg kritiserer.
 

DeletedUser

Guest
Vi på Erdem gikk ikke aktivt inn for å få høyere ODA, men heller få fatt i de fantastiske resurssene som var tilgjengelige. ODA'en kom som en etterfølge :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
01 Guttakrutt
Farmer som galninger og har holdt første en god stund, men tvutt tar raskt innpå

02 Tvutt
Beste spilleren v12? Redswan har kjørt som en galning i det siste og ser ut til å ta første

03 Erdem
Synes det er rett og slett dumt å se på, adler grått som en eller annen tulling for Hall of fame.

04 White Star Line
Er gode spillere her, vet ikke hvem siden jeg ikke er den mest oppdaterte på slikt, ser ut til å gå fritt for byer å adle borti der?

05 Marigt
Hatt et forykende tempo og er den største i kontinentet sitt og en av de største i verdenen

06 Solono
Hyggelig fyr, god diplomat og adler som svarte når han får sjangsen

07 Hvalen
Ny eier her? Kjenner ikke igjen kontoen, alle verdene jeg har møtt han i har han gråbyhoret i, her har han ikke adlet mye grått og han har mye ODA

08 Varanior08
Dere kjenner han... Veldig aktiv konto, mange folk og de kan spille og

09 Footballkid
har ingenting her :hmm:

10 Fjosnissen
Samme som over, bare at han er en liten heldiggris te tider

11 Knutseo
Dunno :(

12 JonnernxD
Kjempegod leder og spiller, fantastisk snill. Kunne ikke ønsket bedre leder i stammen :)

13 Tørpo tostein nerrigade (rett?)
Trur han er dansk og ellers lite

14 Villareal
En av de gode spillerne som faktisk har et fantastisk rykte :) Respekt

15 Semtex
Her sitter mange gode spillere, gamle fjes fra v10 og de vet hva de gjør

16 Birthahek
Overrasket hvor bra han gjør det med tanke på plassering, virker som han vet hva han gjør

17 Gangsterhest2003
Aner ikke med de nye folkene her, men de adler forykende fort

18 Nolaw
Adler masse grått i CKH land (prøver ihvertfall)

19 Rattus Norvegicus
Her sitter enda et nytt sett med folk, kem har ikke vært på denne kontoen ennu? :hmm:

20 Breezer
Kem e dette?
 

DeletedUser

Guest
03 Erdem
Synes det er rett og slett dumt å se på, adler grått som en eller annen tulling for Hall of fame.

Jeg siterer Flight of the Conchords;

Where did you get that preposterous hypothesis? Did Steve tell you that?
[video=youtube;sOgC8qp_I2Y]http://www.youtube.com/watch?v=sOgC8qp_I2Y[/video]
 

DeletedUser

Guest
08 Varanior08
Dere kjenner han... Veldig aktiv konto, mange folk og de kan spille og

At du enda tror vi er 100 stk på kontoen er nesten litt for morsomt (rofl)
 

DeletedUser

Guest
02 Tvutt
Beste spilleren v12? Redswan har kjørt som en galning i det siste og ser ut til å ta første



Mye rett der! Bl.a er jeg gal og jeg tok første plass en liten stund ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp