Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Hvordan i all verden har du klart å få så mange positive ryktepoeng? :^) Blir helt nødt til å rykte deg ned jeg..
 

DeletedUser

Guest
hahaha, aner ikke altså, hvordan går det med din geniale plan om å bli TWes første spiller som vinner verden alene? :3
 

DeletedUser

Guest
sjønner godt at ingen vil spille med deg :)
dere i deceit kan jo ikke spille tw
 

DeletedUser

Guest
Blir du ikke noen gang forundret over alle de idiotiske setningene som renner ut av munnen din? :hmm:
 

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Haha, er kanskje med ham som med meg. Hver gang jeg åpner kjeften så hører jeg mora mi. Spesielt hvis jeg åpner den for å kjefte...
 

DeletedUser

Guest
hahaha, aner ikke altså, hvordan går det med din geniale plan om å bli TWes første spiller som vinner verden alene? :3

Vinne uten stamme? :razz: Hvis man skal gjøre det et sted så er det vel på en verden hvor man kan kjøpe adelsmenn ja!
 

DeletedUser

Guest
Føler meg uthengt på dette forumet altså :Neutral: Vurderer nesten å slutte og skrive :hmm:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Nå har det vært en hel side uten noen lister, så det hadde vært å foretrekke om noen postet en liste nå. :)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
01 Michele Zagaria: 1,810,176p SMACK
En intensiv knott ger (zippy). Styrtrike Sondre og K2 :) Er en god jeng men synes du skryter for mye zippy.

02 Gone: 1,521,841p Deceit
TheMrSondre, har stor respekt mot han. Helt annen historie om TrAnxZ som jeg velger å ikke sie noe om.

03 Martyrio: 1,420,000p Deceit
Magnus, Ådne og meg, sitter å adler det vi klarer. v13 gråbyhorer! (slutta å kjøpe AM btw)

04 Fenrir: 1,340,607p Deceit
En god spiller her, sliter med å finne duals? Både frekk og snill men vet hva han gjør, kranglet en del med Zippy på forumet. Han som sa han skulle eie Martyrio til 1 mill, idet den kontoen fikk 100 byer.

05 Armagedd0n: 869,579 Deceit
Vet ikke nok til å si noe her

06 Scarecrow: 821,122 SMACK
Samme som over

(jeg vet ikke om dem som er dessvere så jeg tar dem jeg kan noe om som er på top 20)

12 Donnes: 551,417 SMACK
Gammel venn av Cod-WaW :) Han fikk meg inn i Hinsides når jeg tok over Cod-WaW kontoen på v10, noe jeg er evig takknelig for :)

15 Madrid 482,641 SMACK
Han sitter her, og på Skolehaven :) Ønsker deg lykke til og håper dere både kommer langt her og på Skolehaven!

17 Brødrene Wright 450,666 SMACK
Magnar her, er en hyggelig og morsom kar. Kansje overvudert og undervurdert :) Gammel dual den dag eg var på skolehaven :)

Jeg beklager jeg skrev feil, trudde det var v12 forum og eg vet lite om v13 siden eg nettop har begynt her :mehe:
 
Topp