Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
8 The Huntsman Blomst
Her har jeg fått tyn fra flere hold på tw champion for å ha stemt mot kontoen. Jeg har rett og slett visst veldig lite om den. Jeg vet at Ciao spiller der og at han er veldig flink! Må nesten gi etter for presset å meddele at Huntsman er en bra konto som jeg burde stemt på ved flere anledninger på tw champion. Etterlyser litt mer offensivintet herfra da, men nå er det kanskje ikke så lett å opparbeide seg mye ODA med front mot JFF?

sein start,minimalt med kjøp av adels og alt rundt oss så godt som e 100 % deff .... synest ikkje topp 10 oda e så innmari gale eg då...
 

DeletedUser

Guest
Bra liste Vetle! Ganske enig i at vi har et rimelig fucked cluster (giggle)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Halvannen mnd siden sist, mye har skjedd. Derfor ny liste:

1 Michele Zagaria Blomst 6.484.779 649 9992
Meg, Roger & delvis peera. Roger er i hvertfall en super dual, sikker på at vi vil trone øverst resten av V13s levetid

2 Donnes Blomst 4.163.020 417 9983
Er vel første konto som har blitt adlet ned og likevel kommet seg tilbake til toppen. Har kontinuerlig inc fra J.F.F., men har 100% kontroll hver bidige dag. Adler jevnt og trutt og regjerer i sitt område. Begynner også å komme til Deceit-fronten og er nok klar for å slå fra seg der og. Pål & Sylp. er et kompakt par med strålende egenskaper og utfyller hverandre veldig godt synes jeg.

3 Martyrio Deceit 3.695.961 348 10621
Har blanket meg helt ut på hvem som sitter på fiendekontoer. Er jo så dødt på forumet her, dessuten føler jeg at vi alt har vunnet, men i hvertfall. Fabian sitter her, det vet jeg. Og da er også kontoen relativt dårlig. Det har jeg også sett når jeg har vært kv. på Oxcy. Mange nukes i NB hadde du i dag a?

4 King Hårek the wise Blomst 3.334.449 335 9954
Kompakt duo her, setter stammen foran seg selv hele tiden. Sammarbeidsvillig konto. Lett å jobbe med. Aktiv. Perfekt

5 HolyMother Blomst 3.287.214 328 10022
V13 sin store overraskelse etter min mening. Hvor dårlig denne spilleren var på starten av verdenen var til å le av, men han har V-O-K-S-T. Supersosial person og, mange natteprater vi har hatt, digg dame har han og. TW-avhengig. Har blitt en av Blomst viktigste spillere. Har noen gode duals og.

6 Fenrir Deceit 3.174.857 326 9739
Ukjent for meg hvem som sitter her, beste fiendespiller.

7 enok J.F.F. 3.046.649 323 9432
Har en ekstrem pågangvsilje og angriper kontinuerlig. Men klarer ikke sende tog på under 10 sek, skremmende dårlig nivå på v13.

8 Triton Blomst 2.710.825 307 8830
Vet ikke altfor mye om spilleferdighetene dine Chris, prater jo bare med deg. Bidrar flott i stammen, har god kontroll på området sitt. Benjamin bidrar også bra her. Flotte folk å ha i stammen.

9 The Huntsman Blomst 2.621.083 269 9744
Martin & Hell. Jeg burde vunnet TW-champions. Folka er sosiale, hater RUAB og alt med J.F.F., me gusta!

10 BompiBamse Deceit 2.487.023 260 9565
For en dårlig spiller.

11 Gone Deceit 2.304.666 234 9849
Ole & -Sondre- tilbake? Kan bli morsomt det.

12 Thanatos Deceit 2.155.578 224 9623
Lei v13? Blitt mørbanket i dag, av Oxcy (giggle)

13 Majorpain J.F.F. 2.115.962 224 9446
Ukjent

14 RUAB J.F.F. 2.082.302 237 8786
Alle vet om RUAB og har en mening om spiller. Ferdigheter har han hvertfall ikke.

15 Procrastinatory Bræpp Deceit 2.065.948 209 9885
Sliter med motivasjonen visst, kan bli en farlig trussel om de får den tilbake.

16 FiddleStix Blomst 2.032.167 209 9723
Ålreite folk her, jobber i det skjulte. Lojale, trygge, effektive.

17 Munchlaxxxx Blomst 2.023.227 207 9774
Terje, Simen & Lars. Denne kontoen kommer til å vokse. Garantert. Flotte folk. Vil ikke miste mange byer om de skulle få aksjon mot seg. Du er rå Terje! (Y)

18 Parkwood J.F.F. 1.815.679 194 9359
Sikkert ok-spiller.

19 Imperiator Deceit 1.412.724 145 9743
Vet ikke hvem som spiller der nå, relativt ukjent for mitt vedkommende

20 Oxcyder Blomst 1.331.997 138 9652
Thomas har vært under press lenge, aktiviteten dalte og jeg kom inn som kv i går. Har vel fungert bra det synes jeg :awesome:. Blir en glede å få deg tilbake Thomas når du er klar for det ;)
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
1. Michele Zagaria Poeng:14.404.730.
MZ har lenge sittet på rank 1, de mistet den for en kort periode til Donnes, men var kjapt tilbake på førsteplassen igjen! Denne kontoen er angrepskongen på V13. De trumfer ODA ledelsen med svumlende 194 millioner beseierede enheter! Helt sykt! Roger og Pål er en dødelig kombo når de begge er aktive og gir jernet. Mange kontoer som har forsvunnet takket være deres innsats!

2. Donnes Poeng:13.982.556.
Donnes kontoen er heller ingen konto og se bort ifra. De var så vidt innom førsteplassen, men har holdt seg stabilt på andreplassen en god tid nå. Vellfortjent er den også! Her er det også flere fiendekontoer som har fått føle deres vrede og hurtig kastet inn håndklet når de kjenner på motstanden her. De ligger og på andreplassen i ODA med 94 millioner bekjempde enheter, så absolutt ingen dårlig sum. Kontoen skinner av aktivitet i tillegg, trenger man kv kan man som regel spørre Donnes. Utrolig glad denne kontoen er i min stamme og ikke hos fienden!

3. HolyMother Poeng:10.600.145.
Ah, Odd og Jostein! En herlig kombo på godt og vondt! Disse to skal man se opp for! To farlige spillere man så abslolutt ikke vil ha som fiende! Selv om Odd står for hovedparten av arbeidet og Jostein er på fylla! Flere Deceit spillere som har måtte føle deres vrede og kastet inn håndklet deretter, enok er ett godt eksempel her. Ga opp rimelig fort når HolyMother satte igang!

4. Triton Poeng:8.666.968.
Triton ja! Her sitter Benjamin og herjer vilt hos JFF! Deres defftropper samlet har måtte lide kraftig for Benjamin's vrede! Imporende arbeid han har lagt ned i kontoen og veksten beviser dette! Med over 200 byer adlet av JFF og kun 13 tapt sier dette noe om hvor enveiskjørt denne krigen er for Triton! JFF har ikke nubbesjangs når Benjamin setter igang.

5. King Hårek the wise Poeng:6.424.784.
Her sitter da jeg. Tok over kontoen for en drøy måned siden, og selv om jeg ikke er så glad i selvskryt, må jeg få skryte litt av hvor mye Hårek har vokst på utrolig kort tid. 1.9 mill poeng når jeg kom inn, 6.4 mill nå. Nuff said!

6. RUAB Poeng:6.046.961.
Ah, RUAB ja. JFF grunderen selv. Har lenge slumret litt, men har nå våknet og hatt en utrolig vekst i det siste! Men skal dog sies at mesteparten av adlingene er innadling og innaktiv spillere. Man ser ellers lite til kontoen ellers på krigsfronten, er rett og slett skuffende. Med kun 19 mill i ODA viser dette også hvor lite det egentlig blir kjempet, og hvor mye gratisbyer det tas.

7. enok Poeng:5.243.116.
Det er ikke mye som imponerer med denne kontoen. Utrolig at den i det hele tatt er på topp 20. Med første tegn på motstand stupte kontoen i poeng, og har blitt innadlet den siste tiden. har dog blitt medlem av JFF av en eller annen merkelig grunn.

8. Balkan Poeng:5.061.523.
Her sitter Kvænenga om dagen. Kjenner lite til han egentlig. Har ikke vist noen voldsom aktivitet i det siste annet enn sin tilstedeværelse.

9. Majorpain Poeng:4.950.522.
Samme som enok her egentlig, ikke imponert stort annet enn og vise utrolig dårlig forsvarsegenskaper. Sank jo som ett bly i poeng ved første hint av motstand. Skjønner ikke hvordan han kom seg på top 20.

10. The Huntsman Poeng:4.482.734.
Kjenner ikke så mye til deg dessverre! Du er flink til og bidra når det trengs, men ellers viser du deg ikke stort!

11. Bodyguard Poeng: 4.194.744.
Hyggelig og aktiv fyr som sitter her! Stort mer enn det vet jeg dessverre ikke!

12. TheIceCamel Poeng:3.983.077.
Hvem er du? Ikke helt innaktiv i alle fall.

13. Vallhall Poeng: 3.981.230.
Vent ikke stort mye om deg annet enn at du er utrolig glad i deff og er flink til og adle innaktive kontoer. Passer fint inn i JFF med andre ord!

14. Goiite Poeng:3.935.958.
Vet ikke stort om deg.

15. She Wolf Poeng: 3.887.778.
Nå dette er en av de få kontoene i tidligere Deceit, nå JFF som har imponert meg! Har vist ett utrolig aktivitetsnivå og gode forsvarsegenskaper! Latterlig mye stacks hos deg, men det er vell en av fordelene ved og være allierte med JFF og nå medlem der? Aktivitet skal det i alle fall ikke stå på. Har og vist seg på angrepsfronten til tider, men ikke så mye.

16. Laspo Poeng:3.844.535.
Du har adlet en del i det siste, men det er vell stort sett det vi har sett av deg og?

17. Moonshie Poeng:3.680.707.
Her har vi Håvard med den største fronten på V13 muligens? Har klart seg godt synes jeg mtp på den enorme fronten sin! Har og blitt nummer 1 i ODD nå, så gratulerer med det og! Dyktig spiller og en hyggelig fyr!

18. Barefoot Jerry Poeng:3.184.962.
Kjenner rimelige lite til deg annet enn at vi er i samme stamme.

19. Axelz Poeng:3.179.096.
Ah, Axelz ja, en konto jeg har kjempet hardt mot i det siste, eller kampen har ikke vært så hard, men er bare de utrolige deff mengdene dine som er en smule irriterende. Du var og flink til å readle når jeg startet, men det stilnet etterhvert. Så hadde det ikke vært for stacksa dine hadde du nok vært borte rimelig fort. JFF medlemskap bærer sine fordeler for stacks skjønner jeg?

20. Junior1 Poeng:3.129.291.

Håper dere liker listen! Et forsøk i å få opp aktivitet her på forumet en smule!

Noen som har lyst til å lage en ny liste? (yes)
Fornøyd? :D Selv om du sikkert ikke er aktiv lenger etter jeg fjernet deg fra kartet! :awesome:
 
Sist redigert:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
super liste Vegard :) btw Roger sitter alene..

når jeg får det til...

Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til Clayzer igjen.
 
Topp