Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
1 Zaivo SoF 2.355 1 2355 white shadow her tror jeg , ikke helt sikkker . utrolig vekst på denne fyren . gått en del pp tror jeg hehe . fin område med gode adlingsmuligheter tror vi kommer til og se mer fra denne fyren her om han ikke ryker på smell

2 Gone SoF 2.090 1 2090 folk sier fyren er ny , jeg vet ikke . hører rykter om at han har en del deff innabords ?? og har vørt en liten krangel om det er hans egne tropper eller støtte . spørr du meg så er ikke deff det rikige og kjøre i førse byen . utrolig fin vekst på denne guten ... blir spennende og se hvordan det kommer il og gå her ... gleder meg


3 dreamteam SMACK 2.052 1 2052 mee

4 ScareCrow SMACK 2.049 1 2049crazy beer drinking son of a ...... endelig over deg . men vi får se hvor lenge det varer din snik . utrolig dykig spiller her kommer omtrent garantert til og holde seg her oppe på toppen . en sor glede og ha deg i stammen ...skåååål

5 Athenians SoF 1.794 1 1794 her var du ja :O flink fyr dette ...trym super spiller som vi kommer til og se mer av . men tror han må slåss om toppen her .

6 Johan Golden SMACK 1.744 1 1744 enda en smack spiller som har gjort det bra . er ferdigheter innenfor denne kontoen her også . han har noen utrolig flinke naboer der . så blir spennede og se hvordan kampen går . har trua på deg

7 giri SMACK 1.704 1 1704girigirigiri jonas konge spiller , vi slåss om plasseringen en stund .men æ tok deg igjen hehehe flink spiller som kommer til og holde seg i toppen



8 PinkiePai SoF 1.645 1 1645 vet lite om denne fyren ser ut som han har en ganske trygg plassering der han ligger . morro og se hvordan det går her

9 Jerle SMACK 1.629 1 1629 jerle er konge . var vel en av de første til 10 k ranet .denne fyren har en ståpåvilje uten like . og ferdighetene er like ekstreme som ståpåvilja . han forsvinner nokk ikke ut herfra med det første

10 King Hårek the wise SMACK 1.616 1 1616 terje du terje , noen sier han er noob . men de vet ikke hvor nesetippen sin ligger . god og flink spiller . aldri spilt med deg fra start streken . men du beviser jo at her skjer det noe . absolutt en topp 20 spiller

11 Sir.pete SoF 1.562 1 1562 sir pete .. ikke hørt om deg , snakket litt med deg . men fortsatt en ukjent spiller i mine øyne . han gjør det jo bra her og blir spennende og se på utvilkingen på denne spilleren

12 Estrow NAV 1.535 1 1535 æstrow jooo , utrolig start spiller . dyktig. men hvor lenge blir han spillende . denne gangen må du satse skikkelig estrow

13 Fenrir SoF 1.493 1 1493
kleppe :D
lool sier jeg . kleppe har det mer i sin leppe sier jeg . tror ikke du holder deg i toppen

14 Donnes WInc 1.378 1 1378 donnes , har hørt om deg før , sist jeg spilte samme verden slutta du før jeg fikke sett deg spille skikkelig . så vet lite om deg . venn av arcon :S må da vøre flink da


15 Thanatos -X- 1.362 1 1362
vet ingen ting omdenne spilleren

16 Major ziggs SMACK 1.322 1 1322 roger . du æ god . men slutt og skift profilbilde i chatten . gla i guttepupper hehe . neida flink spiller har en litt scary nabo der white shaddoow . men blir morro og se hvordan det går .

17 Brødrene Wright WInc 1.321 1 1321 wright will you give anyone a fight ? jajo tror da du skal klare og gjøre litt her . nicehunter og peera sammen er dere flinke . men er nokk litt verre motstand her enn på hp :p så nå må vilja stå på fullt her

18 NyStjerne NAV 1.320 1 1320
vet ikke hvem detta er
19 Izanami SMACK 1.302 1 1302crazy gamer . han er best aller best he-will-snipe-you . gammal traver som har blitt lurt til og game igen hehe æ lurte deg .. flinke spillee her som kommer til og nå langt om de vil . finnes ingen grenser

20 Tilleyy 1.294 1 1294 vet ikke hvem dette er .

folk jeg tror kommer til og komme seg på topp20 i fremtiden :

S4int Gr3ywh0r3

Michele Zagaria

.ikke no bra liste men .. men håper flere gidder og ta seg 4 min og sette opp en liste selv ..
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Så vidt jeg vet spiller ikke White-Shaddow med meg, men lurer på hvor du har fått det fra?
men det har gått en del PP kan ikke nekte det, for da vet dere at jeg lyver :p
 

DeletedUser

Guest
tok en kjapp liste her . skrev at jeg var usikker somd ere sikkert kan lesee :) få opp en liste selv om dere gidder :) eller gjerne forsett og rakk ned på lista miii :awesome:
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
tok en kjapp liste her . skrev at jeg var usikker somd ere sikkert kan lesee :) få opp en liste selv om dere gidder :) eller gjerne forsett og rakk ned på lista miii :awesome:

:p
vil ikke gi White-Shaddow noen ære for mitt arbeid, fikk inn en dual igår, men telles ikke :p

men på mange måter er jeg ikke kjent nok til å lage en liste, men skal prøve å lære mer og lære av din liste så kanskje jeg kan få opp en :)

P.S. var en bra liste, fikk litt info der takk :)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
viljen er no på fult både oss meg og peera runna netopp 2000 byer plyndret :) men som du sier dette er værre en HP men så blir eg jo værre for vær dag eg spiller for tiden så er klar for å gi mitt her på v 13 ;)
 

Zaivo

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
viljen er no på fult både oss meg og peera runna netopp 2000 byer plyndret :) men som du sier dette er værre en HP men så blir eg jo værre for vær dag eg spiller for tiden så er klar for å gi mitt her på v 13 ;)

2k byer plyndret ble rundet for lenge siden, men regner med at dere farmer med 2 og 2, eller 3 og 3lk?
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja sondre du er verdens beste TW spiller ingen kan måle seg med dine TW kunnskaper eg bøyer meg i støvet for deg (giggle)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Kan jeg bare spørre deg Sondre om 1 ting?

Hvor mange forumkontoer bruker du akkurat nå og hvorfor ikke bare holde deg til 1?
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
I og med at ingen liker deg og det faktum at du ikke er noe god så er alle uenige med deg der... :forvirra:

En annen bonus med Zaivo er at han virker som en hyggelig fyr, noe som gjør han enda mer likt.
 
Topp