Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
Første posten på v13 forumet!
Kan vel slenge opp ei lita liste jeg da, gidder ikke legge mye arbeid i det så tidlig på en verden.

1 dreamteam [SMACK]
Har fått litt pes for den Johan Golden byen, men Grisen & Sindick holder koken, og vokser fort. Grunlegger av smack, men har hoppa av som Hertug for stammen nu :) Flink gris som nok holder seg i toppen så lenge han gidder :cool:
Måtte redigere litt siden mr Sindick føler han ikke ble nok nevnt. Det er bare svinet som har hoppet ut av ledelsen, sindick er i ledelsen enda visstnok. Tro det eller ei!

2 PinkiePai [SoF]
Største spilleren i Sof som også har en imponerende vekst. Ryktes om at sof er på vaklende grunn og fremtiden vil vise hvor han her og resten tar veien.

3 Estrow [~NUKE~]
Gammel traver, som liker seg på topp 20 lista hvor han holder seg på omtrent alle verdenene han stikker hodet innom ;) Stammen er ikke like godt representert på topp 20 spiller lista som flere av de andre topp stammene, men ser flere kjente spillere der fra tidligere verdener.

4 ScareCrow SMACK]
Koselige alkoholikere som sitter her. En farlig duo, you be warned :cool:

5 King Hårek the wise [SMACK]
Enda en smack spiller, virker som to brukbare karer som har holdt seg nær toppen lenge. Dem har fått en liten kickstart med en internadling, men det er ikke noe feil i det ;)

6 Fenrir [SoF]
Ingen anelse hvem det er eller hvor han har spilt tidligere. Fakenick? Han holder seg på topp 20 lista, så helt nyklekket kan han ikke være ;)

7 Zaivo [SoF]
En av dem første til å få seg by nummer 2. Falt litt akterut i det siste, troppehoring på G? Holder seg på topp 20 gjør han, og der blir han nok en stund også.

8 Donnes [WInc]
Første WInc spilleren på lista. Virker også som en solid spiller, og har gjort det bra på flere andre verdener.

9 Brødrene Wright [SMACK]
Var i WInc og har nylig skifta beitemark.

10 Moonshie [WInc]
Enda en WInc spiller, er dog helt ukjent for meg, men han holder seg på midten av topp 20 lista :)

11 Je vois tout. [SoF]
Ny spiller på topp 20 lista så han har nok hatt rimelig kraftig vekst i det siste. Blir spennende å se om han fortsetter oppover lista.

12 Athenians [WInc]
Ukjent spiller for meg. Falt litt på topp 20 lista siden sist.

13 Gone [SoF]
TrAnxZ som sitter her, leder for Sof. Var lenge helt i teten, men har falt litt ned på listen. Var ganske sen til å adle by nr 2.

14 Izanami [SMACK]
Ukjent spiller, men et spesielt brukernavn i hvertfall om man leser det feil...

15 Tilleyy [WInc]
"He's too old for this shit" i følge profilen sin. Ukjent spiller.

16 Barefoot Jerry [WInc]
Også en ukjent spiller for meg.

17 HolyMother [~NUKE~]
No clue who it is!

18 Armagedd0n [Cyan]
Ikke en veldig imponerende stamme. Er masse noobs der i gården. Om Armagedd0n er en av dem gjenstår å se.

19 Husky12 [WInc]
Husky er en hunderase tror jeg!

20 svalestu [-X-]
Du har glemt en "p" på slutten av navnet ditt hvis du prøvde å skrive "svalestup" :S

---------------------------------------------------------------------------

Beklager min uvitenhet, er mange spillere jeg ikke aner hvem er. Muligens mange fakenicks? :) Bunnen av lista byttes ut så ofte nå i starten at det er vanskelig å følge med på alle som kommer inn og ut. Bra gjort uansett av de som har kravla seg inn på topp 20.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
1 dreamteam [SMACK]
Har fått litt pes for den Johan Golden byen, men Grisen & Co holder koken, og vokser fort. Grunlegger av smack, men har hoppa av som Hertug for stammen nu Flink gris som nok holder seg i toppen så lenge han gidder

______________________________________________________________________________

Ebbern husk nå at jeg spiller her, og at jeg er forsatt er hertug og grunnlegger av stammen
 

DeletedUser

Guest
1 dreamteam [SMACK]
Har fått litt pes for den Johan Golden byen, men Grisen & Co holder koken, og vokser fort. Grunlegger av smack, men har hoppa av som Hertug for stammen nu Flink gris som nok holder seg i toppen så lenge han gidder

______________________________________________________________________________

Ebbern husk nå at jeg spiller her, og at jeg er forsatt er hertug og grunnlegger av stammen

Unnskyld <3 Grisen tar så stor plasse vettu, men skal skrive en hel linje om deg neste gang!
 

DeletedUser

Guest
6 Fenrir [SoF]
Ingen anelse hvem det er eller hvor han har spilt tidligere. Fakenick? Han holder seg på topp 20 lista, så helt nyklekket kan han ikke være ;)

Er Pål som spiller her, Sargeras/Malfurion/Varanior08 osv.. Er ingen hemmelighet lenger, men er vel ikke berømt nok til å bli gjenkjent :|
(Har også fått dratt med meg den berømte Kleppe som dual ^^)
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
1 dreamteam [SMACK]
Han ligger på rank 1. Etter min mening så er det vel fortjent! Dreamteam har jo mest poeng. ;) Er dette vår kjære gris eller er det scare? :p kunne sjekket på 10 sek, men spør heller her ;)

2 PinkiePai [SoF]
Ingen vet hvem vi er og det er kjempe morsomt! :D Slik skal det forbli også! :)
3 Estrow [~NUKE~]
Jeg vet da hvem du er ;) Du er en av de få som IKKE har brukt fake nick ;) Du har gode ferdigheter og jeg håper jeg får se mer av dette senere! :)

4 ScareCrow SMACK]
Naboen min! :) Burde jeg være redd? ScareCrow er en godgutt! Godgutter er snille! :) Så jeg er ikke redd han. Men ferdigheter det har han masse av! Men til syvende og sist er han en god gutt og det gjør at jeg ikke frykter ham! :)
5 King Hårek the wise [SMACK]
Internadling? Jaja! Han har de poengene han har og han har vel masser av ferdigheter så blir spennende å se hvordan dette utvikler seg! Skikkelig spent på hvordan topp spillerne i SMACK vil klare seg! U are my king and u are my top player! :)

6 Fenrir
God spiller som sier det han mener! :) Resspekt! :) Har hatt noen diskusjoner med deg, men kan alltid snakke med deg etterpå uten sure miner. Du kan spillet! AMEN!

7 Zaivo [SoF]
Uheldig er lov å være! :) En dyktig spiller som kan det han holder på med. Dog en smule naiv! :)

8 Donnes [WInc]
Jeg vet hvem du er ;) Er vel et godt tegn det? :p

9 Brødrene Wright [SMACK]
Flink til å skifte stammer! :) Vil ikke si mer om han...
10 Moonshie [WInc]
Mange WInc spillere her! :) Bra eller dårlig? Synest det er spennende når 3 stammer dominerer slik som de gjør nå! Lager meg popcorn og følger med dere! :)

Lat! Så skrev ikke så mye! :) Vet lite om de fleste spillerne her. Men fikk skrevet noe vertfall! :) Forbehold om mange skrivefeil ;)
 
Sist redigert av en moderator:

Kleppe

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
101
Pinkie, det du skriver om Pål her er uakseptabelt, det håper jeg du forsår. Uansett hva du føler om en i stammen, er det da ikke vits å gå offentlig med det? og dessuten, dette kommer fra den som ydmykt kom å ba om unnskyldning og la seg langflat? Eller er det Asle som skriver? Uansett, skjerpings! Det er ikke bare fordi de grunnene du nevner han leaver, men og p.g.a sånne som deg! Frontalangrep på en enkeltperson? Kjeft litt på meg og da! Kjør på! Jeg er enig med det Pål gjør, for det er ikke bare Pål som går langt her...
 

DeletedUser

Guest
Likte bedre innlegget ditt før du redigerte Pinkie, måtte være snill siden han kom inn i stammen igjen? (rofl)

2 PinkiePai [SoF]
Ingen vet hvem vi er og det er kjempe morsomt! :D Slik skal det forbli også! :)

Lord Imp? (wasntme)
 

lord imp

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Pinkie, det du skriver om Pål her er uakseptabelt, det håper jeg du forsår. Uansett hva du føler om en i stammen, er det da ikke vits å gå offentlig med det? og dessuten, dette kommer fra den som ydmykt kom å ba om unnskyldning og la seg langflat? Eller er det Asle som skriver? Uansett, skjerpings! Det er ikke bare fordi de grunnene du nevner han leaver, men og p.g.a sånne som deg! Frontalangrep på en enkeltperson? Kjeft litt på meg og da! Kjør på! Jeg er enig med det Pål gjør, for det er ikke bare Pål som går langt her...

Jeg merket med en gang jeg postet topp 10 lista mi at det var feil gjort og når dere i tilleg joinet SoF igjen måtte jeg endre. Jeg tenkte meg litt om så fikk jeg redigert inn positive ting som så absolutt er sant! Men at dere leaver stammen 2-1 og truer med å leave stammen pga. stammenavn blir for dumt. Når det gjelder frontalangrep så kan jeg godt si at det hele startet med en uskikka kommentar på forumet som skapte sterke reaksjoner blant mange i stammen. Så desse frontalangrepa starta nettop hos dere. Nokk om det. Før dere leava forsvarte jeg dere/pål på skypechat da noen fyrte opp de usaklige diskusjonene igjen. Da, før dere leava stammen så støtta jeg dere på bakgrunn av det som nå står skrevet. Siden dere kom tilbake til SoF skal jeg fortsette med å behandle dere med respekt og som en leder som jeg gjorde før dere leava. Må også få sagt at Pål skrev en kommentar på hvorfor dere leava stammen på skype, som ble slettet så kan ikke utale meg direkte vilken grunn på at dere leava utenom vilke trusler dere har kommet med.
Uten å dra inn flere personer og flere kommentarer om denne saken så er dette mitt siste ord i saken!
 

DeletedUser

Guest
1 dreamteam SMACK 23.663 7 its me :).......

2 PinkiePai SoF 23.184 9 : flinke gutter her :) de er noe byhorer som irritere meg litt for da må vi adle her også arrgh . kamp om 1 plassen ekke no gøy :D


3 Estrow ~NUKE~ 16.076 5 : estrow ikke no bombe at du ligger der du ligger 5 byer og fin poengsum . ståttlitt stille i det ssiste men regner med at du kommer med et hopp til :) bare hold deg unna førsteplassen

4 ScareCrow SMACK 13.401 4: 2 dyktige alkoholikere her :) kan spille like bra som de drikker :S . utvilsomt en topp konto dette .kan garantere at de blir og se her oppe :)

5 King Hårek the wise SMACK 12.251 3 : gode og flinke spillere her også terje og mikael :) dere har fått en internadling . men hvem bryr seg om sånt :) stå på gutter , flinke er dere

6 Zaivo SoF 11.966 5 2393 er vist noen flinke spilllere her også , kommer nokk til og se mer til den i toppen . skal vøre snill og ikke avsløre hvem som sitter her . men flinke folk

7 Fenrir SoF 11.917 3 : kleppe uff (neida) og malfurion skriverjeg de riktig ? hehe flinke gutter her litt lite byer enda men regner med at pål og kleppe klatrer seg litt høyere etterhvert ..

8 Donnes WInc 11.565 4 : har da hørt om deg før . og har visst hørt fra de i winc at jeg skal passe meg for deg :D ser ikke på deg som noe trussel enda derborte :) men mtstand er jeg sikker på at du kan klare og gi fra deg . 1plassen har jeg ikke trua på at du tr med det første ..

9 Athenians WInc 11.338 usikker på denne spilleren

10 Brødrene Wright SMACK 11.332 3 :hvem er egentlig disse folka :p neida her er det 3 stykk pølse på kontoen . espen den gale , peera den lave og magnar med den lille ..... flinke gutter står på som bare det . fra noob til pro på kort tid :O flinke gutter som str på som bare det ..

11 Moonshie WInc 10.671 3 : mener jeg kjenner igjen dette nicket et sted :D uten og ha sett på twstats . men tror det ligger lit ferdigheter her inne på kontoen , morro og se hvor langt han kan strekke seg

12 Je vois tout. SoF 10.241 3 : ukjent spiller for meg

13 Michele Zagaria SMACK 9.858 3 : nå har han jo blitt avslørt allerede av ole så da kan jeg vel si at sinnataggen zipp er her . flink spiller er ikke ne og si på det . kommer til og dra seg mot toppen etterhvert . spennende og se hvordan det kommer til og gå

14 Armagedd0n Cyan 9.497 3 3166 vet ikke hvem dette er heller damn!!! men han er den ene fra cyan som har kommet seg opp på topp 20 . kansje dette er esset til cyan :O

15 Gone SoF 9.172 2 ole du ole :) hadde større forventninger til deg her :) du ligger på topp 20 men du har da ligget rolig der en stund . 2 byer :S nei nå får du få opp giret og kjøre på . vet du kan hvis du vil

16 Izanami SMACK 9.137 3 : 2 farlig gode spillere ene har jeg rimmet (wasntme) han andre tørr jeg ikke se på en gang :S for god. utrolig dyktige folk her som jeg gledermeg til og se i toppen (ikke helt på toppen ,hold dere til 2 plass )

17 Tilleyy WInc 8.711 3 2904 vet lite ??

18 Thanatos SoF 7.875 3 har desverre ikke trua på deg :D men det er bare min mening

19 HolyMother ~NUKE~ 7.253 2 holy jesus her er det hvertfall en god spiller som gjemmer seg .mr A team is back . gleder emg til og se deg skyte i været stååpååå

20 k9mm SoF 7.064 4 ingen anelse


topp 20 i fremtiden

S4int Gr3ywh0r3
Kitchen BITCH (love)
 
Topp