Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
er ikke dom sier at du er ^^ du fikk PW av daniel viss ikke er eg hacka uansett er det det laveste eg noen gang har sett noen på TW gå serriøst har sett mye men den tok kaken ^^

Okei, dette er ikke det laveste jeg har noen sinne sett gått. Nice før du sier slikt må du få ut fakta om ALLE spillerne på tribalwars, både .net .us .fr .nl osv.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Bare for å presisere her:
Det er regelbrudd å motta passord til en verden hvor man spiller på en annen konto uten å rapportere det.
I værste fall kan dette føre til utestengelse!
 

DeletedUser

Guest
For å presisere så er det en uke siden sist innlogging på v13 på min tidligere konto, bare sjekk, som jeg slutta på da. :)
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Kjære Nicehunter, har sagt det før: Du er for snill og naiv, du stoler for mye på folk. Ikke gjør det, ikke del for mye at ditt med andre. Synes det er leit, men en god del som spiller TW, synes åpenbart at det å lure, fake og baksnakke folk, er det helt store! Skam dere!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er vel mer at en del av BW som har slutta har PW til e-posten og brukte dne til og gi PW til redswan ^^ er ikke eg som har delt alt for mye her men uansett ting er fikset på ;)

uansett vil eg no si at du er en snill person du også gert :)
 

DeletedUser

Guest
Nå har det gått lenge uten noe liste, alltid fint med litt krydder i gryta.

1 Gone
Hatt førsteplassen ei stund nå og leder klart. Ikke møtt for mye motstand siden begynnelsen av serveren, og hatt god tid med barbarene sine. Gone har holdt seg rolig den siste tiden, men bygger og bygger, er noen tusen tropper som er klare, men når skal de brukes!?

2 Martyrio
Hmm, hva har denne spilleren gjort? Fått mange gratis byer, det er ihvertfall sant. Brukt en del tropper i det siste, ryktes at ikke alle har vært i hans egen by engang når de har forsvunnet, en av de få med 20.000 drept hos andre.

3 Fenrir
Fenrir, en av spillerne med FLEST "ferdige" byer på verdenen, aggressiv har han også vært. En av de som står bak mye kaos på serveren, det skal vi være glad for!

4 PinkiePai
Trodde du skulle sitte på topp en stund til jeg :-/ Ble tatt av de andre når pp-bruken ble intensivert på verdenen. Skipet har ikke seilt på noen måte. Har en ekstremt fin front mot SMACK på alle sider :p og har vært litt på offansiven de siste dagene ifølge twstats?

5 Michele Zagaria
Slutter ikke å sjokkere, selv trodde jeg ikke du skulle vare så lenge, men byene til Zaivo hjalp litt på statsa.Rang 3.plass på OD, med en jevn fordeling, mange fine tropper her. Litt NUKE og litt Athenians rundt deg, fint grunnlag for vekst om du skulle komme ut på topp.

6 Radisson
WHAT, ekstrem vekst de siste dagene :-D Ryktes at det ikke var plass i NUKE til alle og at du derfor "spiste" noen kontoer? Uansett klatret mye og ikke hatt mye motstand, masse fine tropper her.

7 Estrow
Folk driver å spår at du skal falle? Skjønner ikke hvorfor, du har en god posisjon, masse flotte byer. Men ikke brukt noe tropper? Skjer med dette da.. når skal vi se at du kan mer enn å bygge?

8 Dreamteam
Dream on, hevet seg på barbar racet ser jeg. Men mulig det ble kasta bort litt for mange tropper på Lord Kentoto ? Dere fikk en by og det er fint det, men var det verdt alt dette?

9 ScareCrow
Dagens angriper for ikke lenge siden ? Attpåtil tatt mange byer, bra! Driver å bytter byer med Thana. Sjokkerte i begynnelsen, falt litt men har du kommet deg på hesten igjen nå ?

10 NyStjerne
Stjerna har hatt et angrep på seg , kanskje to ? hmmm

11 Athenians
Hørt mye fint om deg, få byer men godt snitt, kjempe front mot MZ, blir spennende å følge med!

12 Madrid
Tapt litt byer ? Thana som overrasket deg :-O Vel, du forsvarte deg tappert, men ble kanskje overmannet?

13 Sir.PrO
Opp ned bak frem, rundt i ring ? Vært i de fleste stammer ^^ Men holdt det gående selvom du har gitt fra deg "10" byer. hmm, keep it going.

14 Thanatos
Oii, hva skjer her ? Noen i SMACK som er litt irritert over at du hoppet av ? Værtfall mye acition her fra flere kanter, Scare og Iza dreper tropper :)

15 Husky12
Ryktes å være en av de viktigere kontoene i stammen ? Holder ihvertfall en viktig geografisk posisjon, det gjør du :-D

16 Brødrene Wright
Ahh, ble litt sliten av å skrive, trenger en liten pause.

17 Izanami
Oi, hørte rykte om at du hadde litt mange off.byer, men du gomler ihvertfall på Thana som bare rakkern.

18 Vorin3
Vorin, Kapret en plass i siste liten, merg med dama ? Ganske utsatt nå, men om du får fred i noen dager så kommer du deg sterkt tilbake! Tror derimot at du vil falle ut innen noen dager.

19 Armagedd0n
Kjent ansikt her, litt innestengt på kartet, men om du får noen av byene så kan du holde det gående en stund til!

20 King Hårek the wise
Siste man på lista er sist, og også minst, hvem ville trodd det? :-O Veldig aggressiv spiller som ikke hat møtt mye motstant, vært mye gråadling i det siste. Du lever farlig, men du har sikkert noen def tropper som du ikke har brukt enda.

Ahh, ble litt sånn halvveis liste dette, ikke tenkt på alle skriveleifene:)
 
Sist redigert av en moderator:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
1 Gone Deceit 396.992 76 5224
Ligger på førsteplass, enn så lenge. Får bygge opp gråbyene sine i fred og kan vokse uten krig, tjener mye på det. Men med skillza som er her skal det vel ikke mye til før han går nedover på ranken...

2 Martyrio Deceit 337.497 72 4687
Relativt ukjent blad som har fått mye gratisbyer og tjent mye på det. Aktiviteten er her kanskje, men jeg tror ikke kontoen vil overleve en saftig krig da jeg tviler på ferdigheten her. Dog kan dem nok holde ut lenge med verdensinnstillingene som er her.

3 Fenrir Deceit 330.573 50 6611
Gjør lite ut av seg, men er vel en av Deceit's bedre spillere, ligger i safesonen og kan bygge byer og adle det han vil i fred og ro, men må tro det blir kjedelig for folka her etter en stund?

4 PinkiePai Deceit 298.079 41 7270
En "sviker" eller utgåer av SMACK. De kasta vel ut Daniel når de gjorde valget og Asle slutta vel rett etterpå. Fitch som sitter her nå har ingen ferdigheter & kontoen vil derfor ha det hardt med å overleve der den ligger.

5 Michele Zagaria SMACK 295.363 57 5182
Meg selv, vinner verden lett, bare se.

6 radisson ~NUKE~ 253.893 37 6862
Tatt et bykst på lista nå med sin internadling av kenn93x, vil fyren holde seg oppe eller ikke er vel et spørsmål med så mange nye byer, tiden vil vise ;)
Edit: Burde egentlig ikke kommentert deg, kan vel si det sånn at det ikke er vanlig å miste by uten å få inc ;)

7 Estrow Deceit 246.036 42 5858
Mange har spekulert i at denne spilleren ville slutte når han fikk ca 100k, dette har ikke skjedd enda og kanskje skal Estrow for engangsskyld spille ut verdenen? Flink spiller som ligger å ligge kompakt, vil bli en hard nøtt å knekke om han fortsetter å spille..

8 dreamteam SMACK 243.869 43 5671
Alle babler om svin på denne kontoen her, men etter mitt syn er det Sindre som skal ha credzen for at kontoen ligger her den ligger, aktiv og ofrer mye for stammen, tenker lite på seg selv & en flott teamplayer. Mangler dog kanskje det lille ekstra til å nå toppen :gjeip:

9 ScareCrow SMACK 224.357 56 4006
Are & Spekter, trenger vi å si mer? Ja, slutt å sett meg opp som kv!!

10 NyStjerne Deceit 177.443 26 6825
Amstaff, en berømt spiller innenfor TW? Vet dog ikke så mye om deg jeg :gjeip:, menmen, får satse å vite litt er om deg den dag SMACK står som seiersherre her på v13. Godt poengsnitt & har sine ferdigheter i behold etter hva jeg hører. Topp 3 av de beste i Deceit, helt klart.

11 Athenians Deceit 174.231 21 8297
Kanskje den aller beste i Deceit etter min mening, svært gode ferdigheter, men aktiviteten er kanskje ikke på topp? Blir en hard kamp mot deg vil jeg tro. Ekstremt høyt snitt på byene sine.

12 madrid SMACK 173.011 30 5767
Internadlet SloPoke og tjente mye på dette. Ikke en spiller jeg selv har hatt troa på, men beviser mer og mer at det er dyktige folk bak her. Litt krig med Pinkie og, som dem ser ut til å gå seirende ut av.

13 Sir.PrO Deceit 169.086 30 5636
Hackere gidder jeg ikke omtale.

14 Thanatos Deceit 168.541 23 7328
Enda en av "svikerne" eller utgåerne fra SMACK. Ser ut som et dårlig valg med tanke på hvordan det går med spilleren, ser ut som han har lite å stå opp med.

15 Izanami SMACK 160.075 27 5929
<33 Fyren som fikk meg til å skrive denne listen, ræva person, super TW-spiller. Jøde!

16 Husky12 ~NUKE~ 157.243 23 6837
Ukjent blad for meg, men viktig spiller for ~NUKE~ med tanke på beliggenhet. Vet desverre lite om spiller, men mye å tjene på her for ~NUKE~ om spiller er god.

17 Brødrene Wright SMACK 152.551 26 5867
Magnar Magnar Magnar.... yy, flere som er her & dem adler jevnt og greit, kanskje litt egoister? Også må du slutte å være så redd Magnar :gjeip:

18 vorin3 ~NUKE~ 144.111 19 7585
Vokser mye nå på internadling av RaM77 & Dama di Honor eller hva hu heter. Respektert spiller som klarer å reflektere, ligger også viktig til for ~NUKE~

19 Armagedd0n Deceit 141.573 21 6742
Helt ræva spiller etter min mening når jeg tenker tilbake på kv.tiden for SkrufStærk, spiller vil nok ikke komme mye høyere før han går ned igjen...

20 King Hårek the wise SMACK 136.822 25 5473
Svært dyktige spillere her, som gjør det som trengs og adler smart. Reflekterte spillere.

Btw, Ebbern, lag liste a! (angel)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
12 Madrid
Tapt litt byer ? Thana som overrasket deg :-O Vel, du forsvarte deg tappert, men ble kanskje overmannet?
[/I]

Eller var det bare at vi ikke gadd å holde på de siden de lå så langt unna hoved clusteret? Spør Thanatos så prøvde vi ikke akkurat å støtte de byene! Eneste vi støtta var 025 og der tapte Pinkie masse nukes!
 

DeletedUser

Guest
Eller var det bare at vi ikke gadd å holde på de siden de lå så langt unna hoved clusteret? Spør Thanatos så prøvde vi ikke akkurat å støtte de byene! Eneste vi støtta var 025 og der tapte Pinkie masse nukes!

Sitter ikke inne med dyp informasjon, hentet litt fra twstats :)
Så det var Pinki som nuket, lurte på hvem han hadde brukt alle troppene sine på!
 

DeletedUser

Guest
1. Gone
Får ligge å bygge opp gråbyene sine. Klart mer ODA enn ODD, enn så lenge. Liker denne kontoen, tror dere kan gjøre det bra. Adle litt mer rødt fremover?

2. Martyrio
Ligger å koser seg i K45. Vi sliter litt med deg i Die Welle ja. Syntes også denne kontoen kan begynne å adle litt mer rødt, går for det meste i gråbyer.

3. Fenrir
Den kontoen jeg liker best. Også den kontoen med mest "ferdige" byer. Ser ut som dere har et ganske så rolig cluster foreløpig.

4. Michele Zagaria
Zippy som sitter her. Masse OD, bra! Klarer du å fortsette å vokse, og ta innpå Deceit gutta, eller stopper det opp? Spennende å se, gleder meg.

5. Pinkiepai
Stoppet veldig opp etter at Daniel og Asle forlot kontoen. Ser ut som det går mest i def nå for tida. Har personlig ikke noe tro på at du klarer deg så veldig mye lenger, men vi får nå se.

6. Estrow
Kjedelig konto. Hørt mye snakk om at du bare er en "startup" spiller. Det ser vel kanskje ut som du spiller litt lenger enn du pleier eller? Du ligger jo i K45, så hvis du fortsetter, kommer vi i Die Welle til å ha litt problemer med deg.

7. Dreamteam
Fin konto, bra cluster i midten. Fin front mot ~NUKE~ og Pinkiepai også, tror nok du koser deg.

8. Radisson
Vet ikke så mye om denne spilleren.

9. ScareCrow
Are og spekter, hmm? Fin konto, men vet ingenting om de som spiller.

10. Thanatos
Ble vel litt mye def etter at du forlot SMACK til fordel for Deceit? Til tross for dette vokser du, bra!

11. lord even
Se 8.

12. NyStjerne
En av lederskikkelsene i Deceit. Fin konto, bra cluster. Har tro på denne.

13. Armagedd0n
Se 11.

14. madrid
Vokser greit, men ser ut som du får kjørt seg litt. Har personlig ikke tro på kontoen, men vi får se.

15. Athenians
En av mine favorittkontoer. Færre byer enn mange under han. Nest høyest poenggjennomsnitt på topp 20 (?). Bra spiller, tror du kommer til å nå langt.

16. vorin3
Hørt snakk om internadling? Uansett, bra gjennomsnitt på byene.

17. Brødrene Wright
Nicehunter sitter vel her. Har også Daniel som spilte på Pinkiepai gått hit? Liker denne kontoen, men vet ikke om den holder helt til topps.

18. Izanami
Se 13.

19. Husky12
Viktig konto for ~NUKE~? Var hvertfall en av de viktigste for WInc. Ellers vet jeg ingenting.

20. Hellion
Se 18.

Vet ikke om den blei så bra, men jaja.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
2. Martyrio
Ligger å koser seg i K45. Vi sliter litt med deg i Die Welle ja. Syntes også denne kontoen kan begynne å adle litt mer rødt, går for det meste i gråbyer.
Her;)

Jeg har i det siste adlet adlet SantaClaus, som er en av de få spillerne jeg kan ta ut i K45, uten at moralen slår inn. Er bare å vente i 25 dager, så skal dere få merke kjøret. Vil også påpeke at vi er flere på kontoen.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
19 Armagedd0n Deceit 141.573 21 6742
Helt ræva spiller etter min mening når jeg tenker tilbake på kv.tiden for SkrufStærk, spiller vil nok ikke komme mye høyere før han går ned igjen...

13. Armagedd0n
Se 11.

Det er jo da helt klart at du her har tatt grusomt feil, Zippy, ettersom kontoen har klatret 6 ranker den siste tiden, og stiger stadig mer i poeng. Vil også da kunne tørre å påpeke at kontoen har høyere snittlig poengvekst per dag enn en god del andre på topp 20, som vil si at kontoen vil fortsette å stige (http://no.twstats.com/no13/index.php?page=growth_rankings)
 

DeletedUser

Guest
2. Martyrio
Ligger å koser seg i K45. Vi sliter litt med deg i Die Welle ja. Syntes også denne kontoen kan begynne å adle litt mer rødt, går for det meste i gråbyer.
Her;)

Jeg har i det siste adlet adlet SantaClaus, som er en av de få spillerne jeg kan ta ut i K45, uten at moralen slår inn. Er bare å vente i 25 dager, så skal dere få merke kjøret. Vil også påpeke at vi er flere på kontoen.


Du har jo prøvd på Scaredcrow også, uten noe serlig suksess..
 
Topp