Topp 20 spillere

izanami

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
14
Tråd: Topp 20 spillere

Med moral på plass, er det faktisk en bragd å klare det ettersom det krevs færre deff tropper for å ta ut et nuke. Dust.

Regner med den kom fra deg Skurre?(nerd) Når du er såpass mye større, vil jeg ikke si det er noen stor bragd :) Han hadde 12 byer når det starta, og du 78 elns? Selv om moralen kanskje suger og du mister unødvendig mye tropper, vil jeg ikke si det gjør det noe vanskeligere.
 

Skurre

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
228
Regner med den kom fra deg Skurre?(nerd) Når du er såpass mye større, vil jeg ikke si det er noen stor bragd :) Han hadde 12 byer når det starta, og du 78 elns? Selv om moralen kanskje suger og du mister unødvendig mye tropper, vil jeg ikke si det gjør det noe vanskeligere.

Jeg skrev ikke det-.-
 

DeletedUser

Guest
Ulvens liste:

1. Gone [Deceit] 1.014.481 poeng.

Her sitte Ole og Sondre og spiser byer både natt og dag. Verdens desidert største konto, mye på grunn av gråbyhoring tidlig i verden, samt smart brukt av tropper gjennom hele verden. Har vært på en rundtur rundt omkring i stammer sammen med meg, og vi har hatt en fin tid sammen gjennom v13. Gone-gutta involverer seg mer og mer i det store bildet på v13, og er nok altfor stor og altfor god for SMACK til å klare og stoppe. Deceit kan nok ikke tape krigen med Gone i spissen, denne kontoen er rett og slett bunnsolid. Gjør også en fin jobb i ledelsen hos Deceit, uten at det egentlig er for mye å gjøre der. Tiden framover for Gone blir nok morsom å følge med på, mitt tips er at dette er rank 1 konto ut v13.


2. Fenrir [Deceit] 686.644 poeng.

Meg selv.


3. Martyrio [Deceit] 658.264 poeng.

Her sitter Magnus, og et par andre jeg faktisk har glemt navnet på. Magnus leder an kontoen i god stil, og prøver desperat å berøve andreplassen fra v13s kjæreste ulv. Også en konto som har en god del gråbyer på samvittigheten, samt litt internadling. Ut ifra det ville jeg anta en nokså lav ODA, men Martyrio ligger som nr 3 der for øyeblikket, og puster ulven i nakken. Framtiden til Martyrio kontoen er litt usikker av forskjellige grunner, men nye krefter trår til, så denne kontoen er nok ikke borte på en stund den heller. Gutta her har vært med i Deceit fra starten og har jobbet mye for å sikre en lys framtid for Deceit sine trofaste krigere. Med trekløveret Gone, Deceit og Martyrio er det ikke lett å se en lys framtid for SMACK.


4. Michele Zagaria [SMACK] 635.173 poeng.

Første SMACK spiller på listen, og eneste kontoen som er i nærheten av Deceit sine spillere mtp poeng. Her sitter Brian og Sondrekul, hvis jeg ryktene er sanne. Kontoen fikk iallefall en solid boost når en tidligere dual smalt til med rundt 10k pp (?), og har vokst gjevnt og trutt siden. Zippy har aldri hatt det lett på v13, og fortjener ros for å være i toppen selv med konstant deltakelse i storkrigene som har rast på v13. Hvor lenge lever denne kontoen? Zippy har iallefall ikke vist noen svakhetstegn så langt, og er etter min mening SMACK sin viktigste konto for tiden. Zippy er jo også .no's gullklump, så for v13 sin skyld får vi håpe han fortsetter i samme spor som tidligere.


5. PinkiePai [Deceit] 613.751 poeng.

Konto nummer 4 på topp 5 hos Deceit. Her er jeg også litt usikker på hva som skjer, faktisk. Asle sitter og koser seg, men om det er noen andre igjen på kontoen er jeg usikker på. Action er det iallefall en god del av, ettersom kontoen ligger mitt i løvens gap og er nok en konto SMACK gjerne skulle spist opp så fort som mulig. De prøver iallefall for øyeblikket, så tiden vil vise om Asle har det som skal til for å stå imot presset. Kontoen har iallefall dominert i toppen siden starten av verden, så jeg vil tippe at denne kontoen klarer å kjøre løpet ut, til SMACK sin forhåpentligvis store skuffelse.


6. dreamteam [SMACK] 407.792 poeng.

SMACK sin andre konto på listen, kan vel ikke beskrives annet enn en grisete konto. Sindre og grisen sitter iallefall her, med mindre store forandringer har skjedd, det var iallefall flere spillere her før, vet ikke helt om de er der ennå. Dreamteam er grunnlegger kontoen av SMACK, hvis min info er korrekt, og både Sindre og grisen sitter vel i ledelsen og styrer. Ikke altfor mange byer, muligens ikke kjøpt noe PP? En fint snitt har de iallefall, samt ferdigheter få kontoer kan matche. Denne kontoen faller nok ikke før hele SMACK er i grus.


7. Scarecrow [SMACK] 373.611 poeng.

Sist jeg sjekket var dette hjemmet til Are og Spekter. Vært litt fram og tilbake med denne kontoen mtp stammebytter osv, men de ser alltid ut til å returnere til SMACK etterhvert. Dette er iallefall en konto SMACK er avhengige av, for å ha litt slagkraft mot Deceit sine tapre menn. Også en konto stappfull av ferdigheter, og med veldige gode muligheter til å vokse seg stor og fet på Deceit byer. De har ikke imponert altfor mye den siste tiden, men har alltid vært en del av v13s elite og kommer nok til å være det en stund framover.


8. madrid [SMACK] 348.999 poeng.

Hakke peil på hvem som sitter her, for å være ærlig. Har adlet en del gråbyer i det siste, samt fått en fin poengboost av Estrow sine forlatte byer. Er nok en viktig konto for SMACK dette også, så det blir spennende å se hvordan denne kontoen takler det når Deceit setter igang kjøret.


9. radisson [Deceit] 337.312 poeng.

Eh, jeg vet faktisk ikke altfor mye om denne kontoen heller. Det er en Deceit konto iallefall, og med en fin poengsum i tillegg. Har vært i konflikt med Zippy en god stund, og har byttet byer gjevnt og trutt gjennom verden. Har adlet en del gråbyer i det siste, og ser ut til å klare seg bra etter overgangen til Deceit. En konto jeg tipper kommer til å fortsette å vokse fint i framtiden.


10. Thanatos [Deceit] 327.178 poeng.

En konto jeg har litt bedre kjennskap til iallefall. Ligger godt spredt både dypt i SMACK land og litt lenger ute på rimmen. Også her har det vært mye bytting av byer rundt omkring, men i den siste tiden har det vært litt forandring, og det på Izanami sin bekostning. En konto som ser ut til å klare seg fint i fronten, og vil forhåptentligvis fortsette å gjøre en god jobb.


11. Armagedd0n [Deceit] 317.017 poeng.

Hmm, min mangel på kunnskap begynner å bli klarere og klarere etterhvert som jeg går nedover listen. Tidligere NUKE konto, og ut ifra hva jeg kan se så har det ikke vært altfor mye action på denne kontoen opp igjennom v13. En stor konto likeså, og sikkert en konto som besitter en del ferdigheter og tropper som kommer godt med for Deceit.


12. vorin3 [SMACK] 302.050 poeng.

Her sitter vel Eivind fortsatt? Vet ikke helt hva som er status quo for denne kontoen. Ble visst angrepet av både SMACK og B-B, og forsvant plutselig inn i SMACK. Ligger for isolert til å involvere seg noe særlig i storkrigene som pågår, men har vel adlingsmuligheter utover mot rimmen.


13. Brødrene Wright [SMACK] 298.750 poeng.

Magnar og co? Kanskje bare Magnar, hvem vet. Iallefall en konto som har gjort seg bemerket på v13 gjennom diverse sprell. Også en konto som jeg mener å huske har vært på topp20 siden starten av verden, så ferdigheter må vel kontoen besitte for å fortsatt være der de er.


14. NyStjerne [Deceit] 284.314 poeng.

Deceit sin mystiske ridder? Jeg har fortsatt ikke peiling på hvem som sitter her, og det ser ikke ut som personen har planer om å avsløre seg med det første heller. Grunnleggeren av Deceit, og en flott leder for denne uslåelige gjengen med godklumper. Denne kontoen har heller ikke hatt det altfor vanskelig på v13, og har vokst gjevnt og trutt gjennom hele verden.


15. lord even [Deceit] 261.417 poeng.

Vet ikke noe særlig om denne kontoen heller, desverre. En stor og fin konto iallefall, og en flott ressurs for Deceit i kampen om verdensherredømme. Ser ikke ut til å ha vært altfor mye action her heller, og kontoen sitter nok med en god del tropper klare til dyst om det skulle bli nødvendig.


16. King Hårek the wise [SMACK] 245.399 poeng.

Hakke peil her heller. Har vel vært i SMACK siden dag 1, etter hva jeg kan huske. Har spist en god del av berry3005 i det siste, og fikk en fin statistikk mot Deceit for det. Ser derimot ut til å komme til kort mot Pinkiepai for tiden, og må nok skjerpe seg for å holde sin 16 plass ved like.


17. Oxcyder [Deceit] 235.884 poeng.

En nykommer på listen, noe som etter min mening er vel så fortjent. En hyggelig kar som koser seg litt i utkanten av krigen, samtidig som han har massevis at muligheter til å involvere seg både her og der. Tipper denne kontoen kommer til å holde seg på topp20 i framtiden.


18. Knoll og Tott [~NUKE~] 218.386 poeng.

NUKE sin eneste spiller på topp 20 for tiden. Juz Blaze og NTU Spawn sitter vel her (?). Hyggelige karer begge to som jeg husker fra min tid på v7. De har gjort en fin figur på v13 og er vel lederen i NUKE. De ser ut til å klare seg bra, men har vel mye tenkning å gjøre mtp framtiden til NUKE, og framtiden til kontoen. En konto med nok av ferdigheter iallefall, og kommer til å fortsette å sette preg på v13.


19. Athenians [Deceit] 211.115 poeng.

Her er det til slutt bare Heine igjen. Ligger fortsatt på top 20 iallefall, og er også en konto som ligger i konstant konflikt med Zippy. Ser ut til å klare seg bra, og jeg tipper denne kontoen vil vokse seg større i framtiden.


20. Izanami [SMACK] 202.042 poeng.

Marius og Ebbern satt iallefall her, sitter begge her ennå? En konto som er i hardt vær for tiden, for deres skyld er det forhåpentligvis en del støtte på vei fra SMACK som kan holde de i livet en stund videre. Jeg klarer ikke helt å se en lys framtid for denne kontoen, selv med de ferdighetene disse gutta besitter. Min spådom er at de blir spist opp av Deceit etterhvert, uansett hvor mye SMACK prøver å redde dem.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
6. dreamteam [SMACK] 407.792 poeng.

SMACK sin andre konto på listen, kan vel ikke beskrives annet enn en grisete konto. Sindre og grisen sitter iallefall her, med mindre store forandringer har skjedd, det var iallefall flere spillere her før, vet ikke helt om de er der ennå. Dreamteam er grunnlegger kontoen av SMACK, hvis min info er korrekt, og både Sindre og grisen sitter vel i ledelsen og styrer. Ikke altfor mange byer, muligens ikke kjøpt noe PP? En fint snitt har de iallefall, samt ferdigheter få kontoer kan matche. Denne kontoen faller nok ikke før hele SMACK er i grus.


Er nok kun meg som spiller på denne vakre kontoen nå fortiden:)

Svinet gikk seg vill for noen månder siden, og har desverre enda ikke funnet veien tilbake :(
 

deadmau5

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Ryktene sier at Svinet gikk fordi at han ikke orket å spille med Zippy som diktator i et skadeskutt SMACK.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ryktene sier at Svinet gikk fordi at han ikke orket å spille med Zippy som diktator i et skadeskutt SMACK.

Svine gikk heldigvis ja, og bare positivt var det.
Fyren valgte selv å gå ut av ledelsen, men skulle likevel bestemme.

Ellers er jeg desverre ikke diktator selv om jeg jobber hardt for å bli det, og SMACK er heller ikke skadeskutt.
 

DeletedUser

Guest
Svine gikk heldigvis ja, og bare positivt var det.
Fyren valgte selv å gå ut av ledelsen, men skulle likevel bestemme.

Ellers er jeg desverre ikke diktator selv om jeg jobber hardt for å bli det, og SMACK er heller ikke skadeskutt.

desverre er jeg i ledelsen, og er en stor motstander imot diktatortingen (yn)
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ulvens liste:
4. Michele Zagaria [SMACK] 635.173 poeng.

Første SMACK spiller på listen, og eneste kontoen som er i nærheten av Deceit sine spillere mtp poeng. Her sitter Brian og Sondrekul, hvis jeg ryktene er sanne. Kontoen fikk iallefall en solid boost når en tidligere dual smalt til med rundt 10k pp (?), og har vokst gjevnt og trutt siden. Zippy har aldri hatt det lett på v13, og fortjener ros for å være i toppen selv med konstant deltakelse i storkrigene som har rast på v13. Hvor lenge lever denne kontoen? Zippy har iallefall ikke vist noen svakhetstegn så langt, og er etter min mening SMACK sin viktigste konto for tiden. Zippy er jo også .no's gullklump, så for v13 sin skyld får vi håpe han fortsetter i samme spor som tidligere.

Tenkte det var bedre å øke speeden litt jeg...

Ulvens liste:

19. Athenians [Deceit] 211.115 poeng.

Her er det til slutt bare Heine igjen. Ligger fortsatt på top 20 iallefall, og er også en konto som ligger i konstant konflikt med Zippy. Ser ut til å klare seg bra, og jeg tipper denne kontoen vil vokse seg større i framtiden.

Tror ikke du burde satse på tipping...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er mest meg som er på BW for tiden men er også 3 andre

espen er bare maskott

peera deltar mer når det aksjone F.eks mot vorin3 da var det han som styrte på .)

daniel er litt sånn av og på for tiden :/
 

ektesomaler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Alle her vet at det burde lages en ny liste når Ektesomaler har retunert på top 20 etter mange månder.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
jau men synes fenrir sin liste var bra jeg :)

men blir glad viss flere tar seg tid til og lage en liste :)
 
Topp