1
Peppes Pitsa 2004 [JNWN] 1,22 Mill
mmm, pitsa!
En gjeng useriøse tullinger som ikke kan noen verdens ting. Gråbyhorer for alle penga, og blir det noe til overs invisteres det i sverd-faking! Dårlig rettskriving, grammatikk og engelskkunnskaper i tillegg... Veldig høy ODA i forhold til antall gråbyer som er adlet! 1: gråbyhoring, 2: ???, 3: Profit!
2
SmashYou [JNWN] 1,16 Mill
SmashedYou!
Vokser jevnt (og utrolig kjapt) i poeng og holder følge i ODA
Tar nok 1. plassen snart og holder den ut løpet
3
Grizzly nr.1 [JNWN] 1,09 Mill.
En spiller som har vist seg å kunne tilpasse seg kjapt og klarer å holde flere baller i luften samtidig! Ikke like flink til å finne seg aktive/gode duals
Uheldig timing av å ikke kunne spille samme helg man får fullt av adelsink
4
Aviciii [RiF] 785.841
Avicii aka "Superstammeleder" (må ikke forveksles med "super stammeleder"!)
Tror dette er en konto som har misforstått begrepet "angrep er det beste forsvar" :\ Angrepstroppene skal angripe, ikke forsvare :\ God ODA med tanke på hvor mye som aldri ble fyrt av :hmm:
5
Alex Rosen [RiF] 614.674
Fake, fake, fake, fake, fake, fake, fake... 1/3 nuke? ... Fake, fake, fake, fake, fake, fake, fake, fake... Men ingen sverd hastighet? :\ Det hadde hjulpet å fake litt med sverd vettu gutten min:*
Ligger ganske så trygt i K44. Blir en morsom konto å krige mot når den tid kommer
6
Nostradamus [RiF] 542.470
Ikke dårligt for en dansk!
Du er meget sikker i din klynge, måske vil der være en lille krig i syd snart! Hvem ved?
Er ikke mange danskere, der gør det for god til "HP.no" måske er du en undtagelse?
[SPOIL]
Ikke dårlig for en danske!
Du ligger veldig safe i ditt kluster, kanskje det blir en liten krig i sør snart! Hvem vet?
Er ikke mange dansker som gjør det for bra her på "HP.no", kanskje du blir et unntak?
[/SPOIL]
7
james bond077 [JNWN] 449.446
Mai neim is Bånn, Jeims Bånn! Eigent 0, dåbbel 7!
Sykt god spiller, både i teori og i praksis! Behersker det meste i spillet, og er aktiv på lærefronten fortsatt! (vet du ikke at du kan alt om spillet alleredet? (giggle) ) Hyggelig spiller som bestandig prøver nye ting og gjør en ekstra innsats for stammens beste! (star)(star)(star)(star)(star)
8
oledole [RiF] 390.273
O.O Så deg ikke før nå! Ahhh, du har gjemt deg i mellom K54 og K44... Lite action på deg da, med mindre du tar en del KVer
9
Gatorade72 [JNWN] 375.701
Enda en teamplayer!
Rensker rimmen for JNWN! :mehe:mmm, gråbyadling!:mehe:
10
Graffyz [RiF] 370.087
Mye def og lite action :\ litt uheldig med timing av felles adlingsmål til tider, men alt går! Enten så går det bra, eller så går det over
11
badsoul [JNWN] 338.510
hohoho, en anden dansk!
En tænker, der altid har en lille plan. Har gjort det godt i opstart, selvom jeg føler, han er endnu bedre som "late game" player
En samarbejdsvillig og positiv spiller, der altid ønsker det bedste for stammen!
[SPOIL]
hohoho, enda en danske!
En tenker som alltid har en liten plan. Har gjort det bra i startup enda jeg føler han er enda bedre som "late game" spiller
En samarbeidsvillig og positiv spiller som bestandig vil det beste for stammen!
[/SPOIL]
12
88BrianMor [JNWN] 322.217
Hvorfor er der så mange danskere på "Classic.no"?
rare spillere, der har været der fra starten
har mistet nogle byer et stykke tid, men nu er hans held vendte
Led ODA i et stykke tid, og vil klatre højere op på stigen!
[SPOIL]
Hvorfor er det så mange dansker på "HP.no"?
Snille spillere som har vært med fra starten
Har mistet litt byer en periode, men nå har lykken snudd seg
Ledet i ODA for en stund siden, og kommer til å klatre høyere på rangstigen!
[/SPOIL]
13
Olvedn [Too L8] 319.216
Har lagt merke til deg mer på forummet enn ingame :\ Men ser jo at du har krøpet deg sakte men sikkert opp på top 20 lista i både poeng og ODA! (clapping) Usikker på hvor lenge du klarer å holde på en 13. plass i ODA (spesielt med tanke på dem som ligger rett under deg!)
14
Je t atiaquerai [Too L8] 305.851
Vet ingenting om deg
Men virker som du har en grei balanse av off og def med tanke på grei ODA og ODD!
15
ScipioII [RiF] 301.894
Alltid trodd du het "ScorpioII"...
"Forsvar er det beste angrep. Glemt at en god forsvarsby slår 1,6 angrepsbyer?" Det hadde jeg helt glemt siden jeg fant ut at 1 angrepsby tar ut 3 angrepsbyer :\ men takk for påminnelsen!
16
Beast Of Norway [RiF] 262.411
Du ligger også safe i K44... Da får du bare nuke ditt eget def for å booste deg opp i ODA! (nod)
17
Je t atfaquerai [Too L8] 227.633
Rate'a jeg ikke deg i stad? :forvirra:
18
Stålhanske [TNWO] 183.148
:O noen utenfor Too L8, JNWN og RiF på top 20 ODA? jeg er spent på å se hvor lenge det varer
lykke til!
19
SeXyGiRl2001 [JNWN] 172.035
Robert! Spent på å se hvor høyt du kommer deg før serveren er over
Skal jeg tippe nå så en plass mellom 3. og 5. (nod)
20
Remember my name [TNWO] 145.470
Remember my name... Det skal jeg gjøre ettersom kontoen så å si er nedaldet.