Topp 20 spillere

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Har nå gått litt mere enn"4" dager(med hensyn til speeden) og jeg tenkte at jeg skulle ta opp denne, er vel fortsatt litt tidlig, men anyways.




Nikkow
 

DeletedUser

Guest
Noen som våger seg på en liste her da?
Jeg er for feig.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
da har eg blitt tvunget til og lage en liste så ikke klag. Da eg egentlig vet godt selv at eg vet for lite.

Rangering Navn Beseiret
1 SmashYou [JNWN] 121.515
mrsondre og ole gjør det bra på ODA og dog bra påp farming og poeng men kan dem holde verden ut? dem har jo også v 13 og tenke på ^^

2 88BrianMor [JNWN] 104.397
navnet hvirker kjent :hmm: dansk spiller kansje? viss sådan vil eg tipper brainmor som eg var i samme stamme emd under tic da vi vant hp 4 dk :)

3 Aviciii [RiF] 92.623
jostein ja gjør det bra ser eg men hvor lenge?



4 Alex Rosen [RiF] 89.915
forrådet RHI og gikk til MAI men har så godt videre til RIF grei gjeng sådan men hvor lenge vil dem holde ut?


5 Mathilda [RiF] 63.628
dotter litt på poeng rankinen bra den ikke teller kanjse på tide med dual ODA liger du no på en 4 plass :)

6 Grizzly nr.1 [JNWN] 58.159
vet nada null niks om deg desverre :/ men bra ODA


7 Nostradamus [RiF] 50.243
her har vi en danske holger :) var ledern av TIC hp 4 som eg var med og vinne en utrolig god spiller og en spiller dere bør se opp for. men vil hvor lenge vil hun holde ut på norsk hp ?

8 Fake [// HKO] 50.141
altså vet inegnting om deg men grei oda

9 oledole [SONS] 49.861
samme som over

10 ScipioII [RiF] 46.598
se nr 8

11 Je t atiaquerai [Too L8] 45.175
artige navn ellers vet eg ikke noe om dere :/

12 Gatorade72 [JNWN] 44.624
les nr 8

13 Tripsd [AC!] 43.853
les nr 8

14 stålhand [~UW~] 42.671
les nr 8

15 Fighting 4 Freedom 42.205
han prøvde og ta holger men gikk ikke så bra for hans del :p er vel ferdig og forsvinner vel snart ut.


16 nordrumen [SONS] 41.177
les nr 8

17 Je t atfaquerai [Too L8] 39.533
artige navn som sakt men vet ingenting om dere :/

18 Knoll og Tott [RiF] 39.307
hemm dere har jo v 13 og tenke på også vil NUKE greie seg uten deres aktivitet? og kampen om topp 20 der :)

19 Olvedn [~NiP~] 36.531
hemm du gjør det bra men tror ikke du hholder verden ut

20 Remember my name [TNWO] 36.119

hyggelig fyr ledern av TNWO leder han har jobbet aktivt med stammen for å¨få den opp sitter mye på hp 5 komemr sikkert til og gå kraftig utover v 13 ettervært med så mye tid han må bruke på den stammen :/ men absolut en person og se opp for.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Liker ikke at folk gjir negativt rykte til folk som prøver å gji en god top 20 liste :(
 
Sist redigert:

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Magnar nu har det skjedd mye på verdenen, så kan du lage ny liste? Er kun sjalu folk som gjir dårlig rykte (kyss)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det er alt for lenge siden. Jeg så topp 20, vet for lite til og utale meg stort. Så velger og ikke gjøre det :) da mener jeg heller at noen som vet litt om topp 20. Tar inkativet og lager en :)
 

DeletedUser

Guest
1 Peppes Pitsa 2004 [JNWN] 1,22 Mill
mmm, pitsa!
En gjeng useriøse tullinger som ikke kan noen verdens ting. Gråbyhorer for alle penga, og blir det noe til overs invisteres det i sverd-faking! Dårlig rettskriving, grammatikk og engelskkunnskaper i tillegg... Veldig høy ODA i forhold til antall gråbyer som er adlet! 1: gråbyhoring, 2: ???, 3: Profit!

2 SmashYou [JNWN] 1,16 Mill
SmashedYou!
Vokser jevnt (og utrolig kjapt) i poeng og holder følge i ODA :) Tar nok 1. plassen snart og holder den ut løpet ;)

3 Grizzly nr.1 [JNWN] 1,09 Mill.
En spiller som har vist seg å kunne tilpasse seg kjapt og klarer å holde flere baller i luften samtidig! Ikke like flink til å finne seg aktive/gode duals ;) Uheldig timing av å ikke kunne spille samme helg man får fullt av adelsink :(

4 Aviciii [RiF] 785.841
Avicii aka "Superstammeleder" (må ikke forveksles med "super stammeleder"!)
Tror dette er en konto som har misforstått begrepet "angrep er det beste forsvar" :\ Angrepstroppene skal angripe, ikke forsvare :\ God ODA med tanke på hvor mye som aldri ble fyrt av :hmm:

5 Alex Rosen [RiF] 614.674
Fake, fake, fake, fake, fake, fake, fake... 1/3 nuke? ... Fake, fake, fake, fake, fake, fake, fake, fake... Men ingen sverd hastighet? :\ Det hadde hjulpet å fake litt med sverd vettu gutten min:*
Ligger ganske så trygt i K44. Blir en morsom konto å krige mot når den tid kommer ;)

6 Nostradamus [RiF] 542.470
Ikke dårligt for en dansk!
Du er meget sikker i din klynge, måske vil der være en lille krig i syd snart! Hvem ved? ;) Er ikke mange danskere, der gør det for god til "HP.no" måske er du en undtagelse?

[SPOIL]
Ikke dårlig for en danske!
Du ligger veldig safe i ditt kluster, kanskje det blir en liten krig i sør snart! Hvem vet? ;) Er ikke mange dansker som gjør det for bra her på "HP.no", kanskje du blir et unntak?
[/SPOIL]


7 james bond077 [JNWN] 449.446
Mai neim is Bånn, Jeims Bånn! Eigent 0, dåbbel 7!
Sykt god spiller, både i teori og i praksis! Behersker det meste i spillet, og er aktiv på lærefronten fortsatt! (vet du ikke at du kan alt om spillet alleredet? (giggle) ) Hyggelig spiller som bestandig prøver nye ting og gjør en ekstra innsats for stammens beste! (star)(star)(star)(star)(star)


8 oledole [RiF] 390.273
O.O Så deg ikke før nå! Ahhh, du har gjemt deg i mellom K54 og K44... Lite action på deg da, med mindre du tar en del KVer ;)


9 Gatorade72 [JNWN] 375.701
Enda en teamplayer! :) Rensker rimmen for JNWN! :mehe:mmm, gråbyadling!:mehe:


10 Graffyz [RiF] 370.087
Mye def og lite action :\ litt uheldig med timing av felles adlingsmål til tider, men alt går! Enten så går det bra, eller så går det over ;)

11 badsoul [JNWN] 338.510
hohoho, en anden dansk!
En tænker, der altid har en lille plan. Har gjort det godt i opstart, selvom jeg føler, han er endnu bedre som "late game" player;) En samarbejdsvillig og positiv spiller, der altid ønsker det bedste for stammen!

[SPOIL]
hohoho, enda en danske!
En tenker som alltid har en liten plan. Har gjort det bra i startup enda jeg føler han er enda bedre som "late game" spiller ;) En samarbeidsvillig og positiv spiller som bestandig vil det beste for stammen!
[/SPOIL]

12 88BrianMor [JNWN] 322.217
Hvorfor er der så mange danskere på "Classic.no"?
rare spillere, der har været der fra starten :) har mistet nogle byer et stykke tid, men nu er hans held vendte :) Led ODA i et stykke tid, og vil klatre højere op på stigen!

[SPOIL]
Hvorfor er det så mange dansker på "HP.no"?
Snille spillere som har vært med fra starten :) Har mistet litt byer en periode, men nå har lykken snudd seg :) Ledet i ODA for en stund siden, og kommer til å klatre høyere på rangstigen!
[/SPOIL]

13 Olvedn [Too L8] 319.216
Har lagt merke til deg mer på forummet enn ingame :\ Men ser jo at du har krøpet deg sakte men sikkert opp på top 20 lista i både poeng og ODA! (clapping) Usikker på hvor lenge du klarer å holde på en 13. plass i ODA (spesielt med tanke på dem som ligger rett under deg!)

14 Je t atiaquerai [Too L8] 305.851
Vet ingenting om deg ;) Men virker som du har en grei balanse av off og def med tanke på grei ODA og ODD!

15 ScipioII [RiF] 301.894
Alltid trodd du het "ScorpioII"...
"Forsvar er det beste angrep. Glemt at en god forsvarsby slår 1,6 angrepsbyer?" Det hadde jeg helt glemt siden jeg fant ut at 1 angrepsby tar ut 3 angrepsbyer :\ men takk for påminnelsen!

16 Beast Of Norway [RiF] 262.411
Du ligger også safe i K44... Da får du bare nuke ditt eget def for å booste deg opp i ODA! (nod)

17 Je t atfaquerai [Too L8] 227.633
Rate'a jeg ikke deg i stad? :forvirra:

18 Stålhanske [TNWO] 183.148
:O noen utenfor Too L8, JNWN og RiF på top 20 ODA? jeg er spent på å se hvor lenge det varer :) lykke til!

19 SeXyGiRl2001 [JNWN] 172.035
Robert! Spent på å se hvor høyt du kommer deg før serveren er over :) Skal jeg tippe nå så en plass mellom 3. og 5. (nod)

20 Remember my name [TNWO] 145.470
Remember my name... Det skal jeg gjøre ettersom kontoen så å si er nedaldet.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Føler det ligger en liten favorisering i JNWN her, er det andre som ser det eller bare meg? :hmm:
 

DeletedUser

Guest
Du trengte ikke å være Sherlock Holmes for å finne ut at det var en fra JNWN som hadde skrevet det :rolleyes: I tillegg burde det være påbudt å gi alle en skikkelig rating og jeg gidder ikke å fortelle hva jeg mener med det engang fordi det burde forfatteren klare å finne ut selv. Bortsett fra dette mener jeg det er en god liste :)
 

DeletedUser

Guest
Er jo bare Magnar og Chris som skriver lister her så hvorfor klage istedenfor å lage en selv?
 

DeletedUser

Guest
Du trengte ikke å være Sherlock Holmes for å finne ut at det var en fra JNWN som hadde skrevet det :rolleyes: I tillegg burde det være påbudt å gi alle en skikkelig rating og jeg gidder ikke å fortelle hva jeg mener med det engang fordi det burde forfatteren klare å finne ut selv. Bortsett fra dette mener jeg det er en god liste :)

Nei, det er ikke nødvendig å være Sherlock for å se det.
Men man trenger vel heller ikke å være Sherlock for å vite at dette er et PnP-forum og dermed vite hva det innebærer? Eller overvurderer jeg nå?
 
Topp