Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator
Populær på forumet
- Reaksjonspoeng
- 350
Jeg trodde også han var inaktiv. Sendte han en melding en uke tidligere som aldri ble lest. Men men. 
Har én ting å utsette på den, og det er at LuckyZero ikke var inaktiv, han ble rett og slett adlet og gav opp. Han adlet en by under to døgn før første by ble tatt.
Jeg var i samme stamme som han den tiden dette skjedde, og for oss i TSM virket det som spillerne bare plutselig forsvant fra kontoen. Det var ingen tegn på at det skulle skje heller, så var veldig overaskende for alle. Skal sies at dette skjedde før adlingen av spilleren fant sted, så det kunne ikke vært mye aktivitet der...
Oppskrytt speed-spiller som gir opp ved første tegn på motstand. Troooooooooooooor jeg har sett den tendensen før.. Ja, det har jeg.
aightm8 aug. 10,2013 21:36
Liste:
- Hvem er du?
Jeg er Scarborough, er 23 år å studerer jus.
- Hvorfor spiller du v14?
Jeg startet vel fordi min hovedverden ser ut til å gå mot en slutt. Årsaken til at jeg valgte v14 er av den enkle grunn at dette er en av de få (LES: eneste) verdenen man faktisk må inneha et snev av skills for å komme seg til toppen!
- Hva ønsker du ut av v14?
Jeg ønsker for det meste samhold, og en skikkelig god kamp om å vinne verden. Jeg håper at vi kan se mer av kriging enn vi har vært vitne til på andre servere som at de to toppstammene merger å knuser alle andre.
- Hva føler du om TH, Baron og SUP?
TH;
TH har en god del gode medlemmer, men jeg opplever at ledelsen ikke er helt på bølgelengde med resten av medlemmene noe vi har blitt vitne til tidligere. Likevel er denne stammen kommet for å bli, spørsmålet er vel egentlig hvor lite/mye poeng de sitter igjen med til slutt. Stammen har mange erfarne spillere som vil spille en stor rolle for kontinuiteten
Baron:
Med Kenneth i stammen og i ledelsen(?) er det ingen tvil om at dette er en stamme med en plan for fremtiden. Jeg må si at jeg er noe skuffet over ODa´en her i stammen sett i sammenheng med forventningene jeg har til stammen også.
SUP:
Artig navn! Må si jeg lo litt når jeg så detMen ja, fra "alvor til spøk" så har denne stammen mange kjente nicks, og mange kan bidra til å løfte stammen. Noe lav ODa her også.
- Hva er du best til?
Jeg er noe usikker. Men jeg vil si at jeg er rimelig grei når det kommer til den defansive delen.
- Hva er du best til IRL?
IRL? Oh, jeg definerer meg som en "evig student", så jeg regner med at jeg er ganske god på å lese pensum"/
- Hva er ditt forhold til lister?
Hva mener du her?
mvh
Scar
SoonVillarreal skrev:To kanonspillere på denne kontoen, som garantert vil klatre på lista.
7 Melisandre -T-H-
Hørt mye negativt om de nye eierne på kontoen. Usikker på hvorfor. De her høy ODD og beholder forsatt en 7. plass. Tror disse vil gjøre det bra.. kanskje.
Flott liste, dumt eg ikkje trur noko på den. Alt du skriver er bullshit. Du veit ofc at Fini er tidenes toppkonto, dog ikkje no lengre.
19. Kyca MyTH 219.995 poeng 32 byer
Koste seg med et par adlinger av BBQ tidligere, ellers ser det ut som spilleren her er ganske inneklemt for tiden. Har litt ODA, men så og si null ODD og ser helelr ikke ut til å være flink med å støtte sine allierte? Spørs om ikke denne kontoen sovner og blir internadlet om det ikke skjer noe eller hun får adlet seg ut mot en front. Ut fra twstats så ser det i hvertfall ikke ut til å være store aktiviteten der lengere, hverken med vekst eller OD.
9 Torquemada MyTH
Huheii. 9. plassen på v14 med mest ODA. Ingen andre 9.plasser på verden 14 har så mye ODA som ha.
Det er ingen andre 9.plasser i hele v14, faktisk
Uansett. Bra listeSamme til Villa