Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Man har da uansett grenser som blir satt mellom spillere og litt sunn fornuft. Så det har aldri vært noe problem, så lenge man stoler på sine allierte :)
 

DeletedUser

Guest
6 Tvutt MyTH 648.695 86 7543
Er visst ett par dualer her, i tillegg til Robert som styrer skuta. Som ventet, så skulle de holde seg på den øvre delen av top 20-lista. En av de bedre spillerne i MyTH har jeg hørt, så vi kan nok vente oss litt av hvert her også. Noen knallgode adlinger i starten, og har egentlig holdt det jevne kjøret med fiendebyer hele tiden. De velger ikke de letteste målene, for de vet de kan matche de aller fleste!
Har fått ett dårlig cluster hvor byene er veldig spredt, men det kommer seg nok, når de får tettet litt med gråbyer.


Siste måneden har det nok vært Johan og Magnus som har kjørt show på Tvutt. Har ikke gjort spesielt mye å skryte av selv.
Og fremover kommer det til å forbli slik.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
1 Torquemada MyTH
Tom, Tom, Tom.. Topper listen med en klar margin. V14 sin desidert beste spiller. Selv ikke kontoer med 3dualer+ tar han igjen. Torquemada er hertug og leder av MyTH. En bauta av en legende som styrer roret med jernhånd. Jeg er glad for at han er i stammen, for MyTH hadde ikke vært det samme uten. Han betyr veldig mye, ikke bare som spiller, men som en god venn, leder og stammemedlem. Dette er en spiller som vil holde det gående til siste slutt, for nettopp det er målet - vinne V14.

2 OriginalOne -T-H-
OO. Har fått veldig mye drittsleng rettet sin vei på grunn av den massive gråbyadlingen. Gråbyadling er, i mine øyner, svært taktisk og lurt. Byene blir jo 6k (!!), så har vi også bonusbyene som gir ekstra bonuser. Jeg tror at vi vil se mye mer av denne spilleren her når det begynner og bli tomt av gråbyer som adles i safe-områder. Det lufter litt kriger av han, så det blir spennendes og se hva han kan få frem med tryllekunstene sine. Per dags dato har han ikke imponert innen krigføring.

3 bongosteen -T-H-
Bongo. Startet så bra, men nå har tydeligvis rosen mistet både blad, farge og torner. Hva skjedde? Ble det vanskelig og henge med i toppracet? Per dags dato så er det dg44 og en annen kar(?) som sitter der. Jeg har ingen spesielle relasjoner ovenfor noen av de, da den ene (dg44) ikke har imponert tidligere, og den andre er ukjent for min del. Dette er alikevel en stor konto som burde få utrettet en god del, alt er avhengig av motivasjon og hva de selv gjør det til.

4 Mr and Mrs Smith SUP
En av de jeg har store forventninger til fra SUP. To meget rutinerte, stabile, hyggelige, hardt arbeidende og samarbeidsvillige personer. Dette er en konto som bare vil stige, for de som sitter bak har noen år på stumpen, og vil garantert holde ut racet.

5 ezio-auditore SUP
En av de store, ukjente kontoene fra nord. Jeg kjenner ikke alle som spiller her, bortsett fra en av de.. Han kan om han vil, han har erfaring, aktivitet og effektivitet. Så spørs det hvordan han vil fordele det. Selv har jeg troen på at han vil sørge for at kontoen holder seg i toppen, så vi får se hva som skjer videre. Spennendes og se fremgangen :)

6 RaM77 MyTH
Oj, hvor skal jeg begynne? Christian og Ann ved roret her, to godt voksne personer som ikke er redde for å si hva de mener. Dette er nok en av de kontoene i MyTH som har mest erfaring, spesielt på det deffansive. Denne kontoen vil vokse, vokse, vokse. Begge eierene har plenty av utholdenhet, og verdsetter lojalitet, ære og tropper mer enn noe annet. Er meget glad for at spillerene er i MyTH, og ikke en annen stamme her på V14 :).

7 Melisandre -T-H-
Melis, en irriterendes knott. Pirker i MyTH (Tvutt og Torq). Er en av de viktige frontspillerene til -T-H-. Viser tydelig at han kan spillet med togene/nukene han har timet inn, og pågangsmotet. Spørsmålene er, klarer han og opprettholde presset, eller vil han bli pushet tilbake av MyTH? Dette er en av de spillerene jeg ikke kjenner til, så det vil bli spennendes og følge videre fremgang/tilbakegang i kommende fremtid.

8 yasir SUP
Kjenner dessverre ikke noe til vedkommende. Har adlet en del grått, en del internadling og litt av TR/andre mørkerøde byer. Hvorvidt han holder seg innen topp 20 får vi nok se etterhvert.

9 Legenden -T-H-
Legenden. Han gjorde det relativt bra mot enkelte Baron medlemmer, og nå mot MyTH (Real Steel og Tvutt spesielt). Han viser at han kan om han vil. Dette er også, i likhet med Melis, en av nøkkelspillerene til -T-H- ved fronten. Hvorvidt han klarer og ekspandere videre ut fra sin posisjon vil nok tiden avsløre, men han har et utrolig potensial der om han bare kjører med flat gass.

10 FylleSamen RoEm
Mye som kan bli sagt om vedkommende, og stammen hans, RoEm. For og være ærlig - jeg har sansen for den fulle samen. Han tar inn relativt færske spillere til stammen, og lærer de opp, både innen taktikk, ferdigheter, lojalitet, samarbeid og ære. Det står det respekt av. Om vi ser bort fra at han er en leder for en stamme, så er han en god solo spiller. Mye nukes, hardt trøkk og tut-å-kjør taktikk fra denne karen, noe som har fungert veldig bra. Dette er en kar som vil henge med i toppen. Hvor lenge kan jeg ikke svare på, men det vil kreve litt av hvert om noen vil få han bort :).

11 radisson MyTH
En meget god kriger som spiller spillet for hva det er - et spill. Han kjører på med sine voldsomme angrepsbølger, og feier fiendene ned. Radisson er en spiller jeg tror de fleste undervurderer, for han har erfaring, utholdenhet, ære og lojaliteten som trengs for at han skal bli definert som en god, troverdig og verdifull spiller/stammemedlem.

12 lambnut RoEm
Kjenner ikke vedkommende, men har hørt at han er relativt fersk. Har hatt en utrolig bratt læringskurve. En spiller med mye glød som absolutt har potensial til å henge med på topp 10 om han så det ønsker. Spennendes spiller.

13 Mance Rayder SUP
Kjenner ikke vedkommende noe spesielt, dessverre. Adlet litt av TR før de forsvant, ellers har han sett "grått" på V14 oppholdet.

14 Lemmy -T-H-
Kongen av gråbyadling. Har ikke imponert så mange med sin heftige gråbyhoring, men har den siste tiden vist andre takter mot Tvutt. Har han nok erfaringer til å holde tilbake MyTH og adle fra de, eller vil han falle? Jeg kjenner ikke de som sitter bak kontoen, men det skal bli morsomt om de går for noe annet enn bare gråbyer nå :).

15 Hakkespetten MyTH
Han her suger lol.

16 Bohic MyTH
Spiller som har imponert de fleste. Bohic er en som jobber hele tiden, både døgn og natt. Ikke bare er han mye aktiv, men han er også veldig effektiv. Ferdigheter er det ingen mangel på. Dette er en spiller som vil henge med og utgjøre en god del for fronten ved -T-H-.

17 SambaUlf SUP
Spiller som hjelper til når det trengs. Jeg kjenner ikke vedkommende så mye, bortsett fra at han hjelper til når det er behov for det.

18 aightm8 MyTH
To luringer fra V1 som er innom her. Absolutt en konto som vil holde koken så snart de får organisert seg litt. Personene som er der nå har plenty av erfaring, og vil mest sannsynelig holde seg innen topp 20 bare de gasser på med adling.

19 Tarahumaraen MyTH
Fikk seg en saftig slagside av fienden. Kontoen ble redusert, men motivasjonen har ikke fått noen skammer. Kontoen er på vei opp igjen, og personene bak søker hevn. Jeg vet at spillerene her kan gi deng til hvem de vil, når de vil, så sant de bare vil. Vil, vil, vil.

20 Dr.Killer 20
Blandet 20 og ORLY? her, det beklager jeg så mye. Dr.Killer jeg vet ikke så mye om. Ikke har han vært aktiv på forumet, og ikke har han gjort mye ut av seg in-game, bortsett fra mye gråbyadling. Han vokser raskt, men møter veldig lite motstand, så han sitter nok på en salig haug av tropper. Så spørs det litt om vedkommende vil holde seg inne blandt de 20 beste, eller om han blir danket ut.











SUP
5

SUP, alliert med MyTH i krigen mot -T-H- og deres kompanjonger. Er en viktig brikke på V14. Etter at TR ble adlet ned så mistet mesteparten av medlemmene der en front de kunne delta på. De har èn front igjen mot -T-H-, og den blir større for hver dag som går (da SUP adler seg mer og mer dit). SUP har medlemmer med erfaring og pågangsmot nok til å knekke de som står i veien, så jeg er glad for at denne stammen er alliert med oss. Ellers så er de en svært hyggelig, samarbeidsvillig og nukeglad gjeng som fortjener mye cred for hva de har gjort så langt på V14.

MyTH
7
Beste stammen på V14 i mine øyner. De som stiller med flest "elite-medlemmer" og veteraner fra tidligere verdner. MyTH strekker seg over hele mappet, og har derfor en gigantisk front. Selv med en så stor front, så gjør stammen det meget bra mot fienden(e ). -T-H- gjør hva de kan i sin makt for å få så mange som mulig mot MyTH, men uansett hvor mange de får med, så ser det ikke ut til å fungere like godt som de planla. Jeg tror at MyTH og SUP vil vinne V14.

-T-H-
5
-T-H-. En av de stammene som ble dømt ned i starten, men som fikk ryddet opp og satt toget på riktige skinner. Jeg tror nok at -T-H- vil holde koken i en stund til, for de viser absolutt takter i de aksjonene de har kjørt til nå. Hvor lenge de vil holde ut, eller om de vil vinne V14, er noe bare tiden vil avsløre. Det blir spennendes og følge stammen og dens videre utvikling her på V14.

RoEm
2
Jeg elsker konseptet til RoEm med at de lærer opp nye spillere. Det er noe .no trenger for at de nyeste spillerene skal holde seg her, og få med vennene sine. RoEm har kanskje ikke de beste spillerene(enda), men har et utrolig pågangsmot og gjør hva det måtte være for at stammen skal "gå". Tar av meg hatten og gir litt creds for det :).

20
1
Hadde en skeiv skriveleif her tidligere. Det beklager jeg så mye. Jeg kjenner ikke til stammen "20", så det jeg legger frem nå blir fra et meget subjektiv synspunkt. Jeg ser på det som svakt at de tok side med -T-H-, da det tyder på at de var mer interessert i og redde sitt eget skinn enn og adle ned byene. Svakt, men strategisk lurt om de ikke hadde gode nok/aktive medlemmer til å bekjempe en mulig krig med sin nærmeste nabo. Så spørs det nå om de vil henge på i tiden som kommer :).




Håper at også andre kan lage lister (yes)
 
Sist redigert:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Veldig bra lesestoff. Får se om jeg tar meg tiden til å mekke en liste her selv snart.. (y)
 

sniko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Kenn93x, hvilken relasjoner har du med at 20 er backstabbere og er svake? De er nå ikke på nivå med Myth, sup eller TH for øyeblikket men det kommer nok tror nå jeg.

Men det e lurer på er hvilkne relasjoner har du for at 20 er backstabbere og er svake? For du må ha noe solide bevis for det før man evt begynner å prate høyt om det på forumet.

Det er ihvertfall ikke min mening om 20, og jeg tror at de kan utgjøre noe på denne verdenen.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kenn93x, hvilken relasjoner har du med at 20 er backstabbere og er svake? De er nå ikke på nivå med Myth, sup eller TH for øyeblikket men det kommer nok tror nå jeg.

Men det e lurer på er hvilkne relasjoner har du for at 20 er backstabbere og er svake? For du må ha noe solide bevis for det før man evt begynner å prate høyt om det på forumet.

Det er ihvertfall ikke min mening om 20, og jeg tror at de kan utgjøre noe på denne verdenen.

Derp, ser tydelig at jeg har blandet litt ORLY? og 20 inn i bildet her. Det beklager jeg, anklagene mtp "backstabbing" er helt feil. Burde dobbeltsjekke litt mer, gikk fort i svingene der gitt. Skal endre det med en gang, takk for at du påpekte det så "tidlig".

Som et besvarelse til svakhetstegn, så var det mest mtp at de har valgt sine allierte ut fra og redde sitt eget skinn, noe som er helt forståelig. At de ikke ønsket direkte konflikt med -T-H- ut fra posisjonen deres burde ikke komme som et sjokk, men det vitner til alt annet enn at bare er ønsker om å redde seg selv fra undergang. Dette er fra mitt svært subjektive synspunkt, da jeg ikke kjenner stammen "20" og dets spillere bedre enn hva jeg legger frem her nå :).
 

DeletedUser

Guest
Tja, 20 kom jo på pm til meg for noen mnd siden og sa at dem ville bli med å slåss imot -T-H-, så plutselig snudde dem på 5øringen.

Det oser ikke akkurat stabilitet og godt lederskap..
 

adumbsloth

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
5
Tja, 20 kom jo på pm til meg for noen mnd siden og sa at dem ville bli med å slåss imot -T-H-, så plutselig snudde dem på 5øringen.

Det oser ikke akkurat stabilitet og godt lederskap..


nja... det er mye mer stabilt internt her nå, vi hadde noe ledelses kluss da situasjonen mellom -T-H- og MyTh oppsto. Ikke at det endrer at den avgjørelsen ble tatt.
 

sniko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Vel takk kenn, slipper det å være noe forvirringer. At du har din mening om noe er jo helt lov, å skal ikke klandre deg for den. Selvom jeg sier meg nå noe uenig.

Redswan, den påstanden kjenner ikke jeg til. Og jeg har egentlig ikke no vondt å si om 20.
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Veldig bra liste! :)

Desverre:
Du må gi andre brukere rykte før du kan gi det til kenn93x igjen.
 

DeletedUser

Guest
Redswan, den påstanden kjenner ikke jeg til. Og jeg har egentlig ikke no vondt å si om 20.

Nå finner jeg ikke noen som heter 'sniko' på v14, så at du ikke vet hva som foregår der, kommer ikke som noe bombe :p
 

sniko

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Nå finner jeg ikke noen som heter 'sniko' på v14, så at du ikke vet hva som foregår der, kommer ikke som noe bombe :p

Vel, jeg spilte på v14 med Sniko. Men jeg har tatt over en annen konto, theeyvind. Jeg har bare ikke endret det i signaturen ^^
 

DeletedUser

Guest
Herlig liste kenn93x! Du har skrevet en god mengde tekst på alle spillerne samt et lite sammendrag for stammene som har medlemmer blant toppen. Mye bra lesestoff det der.

På grunn av vår plassering ved TH når SUP og MyTh slo seg sammen var vårt mest taktiske valg å være med der. TH etter at flere av spillerne sluttet var ikke sterke nok til å føre en krig mot to stammer av lik størrelse. På det tidspunktet hadde vi to valg. Vi kunne enten støtte TH i krigen eller være passive. Noe som vil føre til at SUP og MyTh ville komme nærmere oss med tiden som kommer. Vi ønsket ikke at dette skulle skje, og valgte derfor TH sin side i krigen. Dette var helt frivillig, og var et valg vi tenkte oss godt om.
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
kenn93x: Derp, ser tydelig at jeg har blandet litt ORLY? og 20 inn i bildet her. Det beklager jeg, anklagene mtp "backstabbing" er helt feil.

Hva mener du med ORLY? backstabber. Vist du mente det med polarbear var det aldri en PA. Vell i senere tid fant jeg ut at You Lost The Game, vår leder som ble innaktiv og aldri hørt fra han hadde en PA med polarbear som var ment for hele stammen. Den ble aldri fortalt til oss en gang, så det kan jo umulig være en PA der spillerne ikke får vite noe fra en innaktiv spiller.

Dessuten så var Polarbear og You lost the game "venner" på en eller annen måte, så det er her alt begynner.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp