Æsj, når ikke opp til Legendens liste uansett, men jeg lovte liste når jeg kom meg opp på topp 20, så here you go.
Vennligst merk at denne listen er skrevet fra et MyTH-synspunkt, og jeg vet derfor mer om MyTH kontoene og deres spillere enn jeg vet om de i andre stammer.
1. - Torquemada - MyTH
Dette, mine damer og herrer, er v14s klart beste spiller, og v14s koseligste nabo. Tom heter han, hvis noen lurte. Denne karen har for øyeblikket over 1 million poeng mer enn rank 2 og klart høyest ODA. Han knuser -T-H- på en måte bare han kan, og jeg er veldig glad for at han er på vår side i krigen. En flott leder er han også. Har ikke alltid vært rank 1, men har kommet sakte men sikkert. Plutselig sa det pang, og bonusbyene fikk smake Toms vrede. Bongo klarte ikke holde følge, og siden det har Tom bare fortsatt å vokst som en gris. Han har heldigvis byttet ut barbsa med fiendebyer, så jeg har NOEN gråbyer igjen å farme. Woho. Dette er en konto som kommer til å holde rank 1 ut v14s levetid, hvis han gidder. Og det skal jeg sørge for.
2. - OriginalOne - -T-H-
The victim. Offeret. Leavet tydeligvis -T-H- fordi han ble mobbet (???) av noen i alliansen, og var en stund i en stamme for seg selv. Er nå tilbake igjen i -T-H-. Sterk konto, og en av de beste på -T-H-s side. Du fremstår desto sterkere når jeg ser at du startet cirka en måned etter de fleste andre. Også her har gråbyene fått smake pisken, i tillegg til at en liten drittkonto ved navn Tvutt også har mistet noen byer.
3. - bongosteen - -T-H-
Æsj, jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om denne kontoen. Den var helt klart en av de sterkeste på v14 under benjas tid, men nå... Jeg vet som sagt ikke helt, men jeg tror jeg trygt kan si at denne kontoen ikke er like sterk som den en gang var, så får vi se hvordan den vil stå imot.
4. - RaM77 - MyTH
Hatt en koselig vei til topp 4. Ikke det hardeste området eller motstanden.
Dog er dette er en flott konto hvor det spiller to flotte spillere. Ved dessverre lite om Christian, som vel var den som startet opp denne kontoen. Disse to adler hvertfall jevnt og trutt, og vil nok bare fortsette å vokse. En hard nøtt og knekke. En av de sterkeste kontoene i MyTH.
5. - Hakkespetten - MyTH
Her spiller selveste Kenneth. Fantastisk aktivitet på fyren, og skillz er det heller ikke lite av. Jeg vil si at han her er v14s nest beste spiller, etter Tom selvfølgelig. Kenneth startet opp MyTH med kontoen guttakrutt ved starten av v14. Dette humpet og gikk, og både Olvedn og nicehunter fikk smake. Deretter fant han ut at han skulle ta inn en udugelig og giddalaus dual, nemlig meg. Sakte men sikkert trakk han seg tilbake, og sluttet til slutt helt på guttakrutt. Dessverre gikk det dårlig med den, og det endte opp med en merge til slutt. Men eventyret stopper ikke her! For Kenneth fant plutselig ut (i en fyllekule kanskje?) at han skulle starte opp på sin gamle konto, Hakkespetten. Her fikk han en fin rim plassering, og har adlet og farmet som (nesten) bare han kan. Nå er han på topp 5, og det overrasker meg ikke om han stiger ytterligere.
6. - radisson - MyTH
Vet dessverre veldig lite om deg, men har fått med meg at du er en gjenganger på .no som ofte lykkes med å få opp en stor konto. Adlingene dine er en god porsjon rødt blandet med en god porsjon grått, bra! Dette ser bra ut, og jeg tror du kommer til å være med å vinne v14.
7. - Mr and Mrs Smith - SUP
Vet lite om dere, annet enn at dere er gode naboer, og mest sannsynlig SUP's sterkeste konto. Har spilt sammen med dere siden jeg kom inn og spilte på guttakrutt sammen med Kenneth, og dere er alltid behjelpelige uansett hva jeg spør om. Fortsett slik!
8. - Legenden - -T-H-
Hyggelige typer her, som presterer det å skrive en så bra liste at jeg så meg nødt til å rette på min for at den skulle holde mål. Denne kontoen har hatt ganske sterke adlinger fra start av. Ser at du adlet Thanatos som en av dine første byer, og fortsatte med Dagfinn Lyngbø. Du tok mange av Raaaaators byer på den tiden. Ellers har du adlet en del andre byer også, og selvfølgelig en del grått, som de fleste andre på v14. Har et veldig godt inntrykk av dere på denne kontoen, og jeg er overbevist om at dere, sammen med resten av -T-H- kommer til å gi oss en hard kamp.
9. - ezio-auditore - SUP
Har alltid likt denne kontoen. Var vel helt der oppe og kjempet om de topp-topp plasseringene også, en stund. Har vært litt halvveis en periode nå, men ser på twstats at poenggrafen din har skutt i været, så da er dere vel på vei tilbake igjen. Ellers vet jeg lite...
10. Bohic MyTH
Dette er en svenske med krutt i! Ødelegger alt i sin vei, og kommer til å banke -T-H- fremover. Både grått og rødt har gått med her, men mens jeg skummet gjennom adlingene dine tror jeg jeg skimtet mer rødt enn grått? Fantastisk! Startet v14 med to adlinger mens han var i stammen JFFA, for så å gå videre til TSM. Jeg vet ikke, kanskje han følte at TSM ikke var stammen? Eller kanskje han innså at det var et synkende skip? Hvertfall, han ble Baron spiller etter å ha vært i TSM for en stund. Ser det ble mye grått i Baron, og som alle vet nå merget MyTH og Baron, og Bohic ble derfor MyTH spiller. Siden har det durt og gått. Det jeg er aller mest imponert over er ståpåviljen hans, og de fantastiske ferdighetene han har med sin iPhone.
11. - Lemmy - -T-H-
De som er på denne kontoen, må ha grått som yndlingsfarge. Eller kanskje de er fargeblinde? Who knows. Mistet en del byer til SUP for ikke så lenge siden, ikke bra. Ser du har veid opp for det tapte ved å gråbyadle mer, fantastisk. Jeg tror kontoen kommer til å holde seg noen lunde greit, for er det en ting det er nok av på v14 er det gråbyer.
12. - hvalen - SUP
189/238 adlinger er av barbarlandsbyer. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan synest det er gøy, men pytt sann. Hver sin smak. Ser at du ble adlet av bongosteen tidlig. Det tyder på at du restartet etter at de andre i toppen hadde adels og kanskje flere byer. Det har vært en hard og grå vei til toppen, men du er nå på rank 12. Imponerende! 1,6 mio ODA beviser jo igjen at du nesten ikke har hatt motstand i byene du har tatt. Begynn å ta noen spillerbyer nå, så blir dette fine saker.
13. - FylleSamen - RoEm
Oioioi, her skjer det ting. Men for å ta det viktigste først; historien. FylleSamen har og er en underholdene konto å følge med på. Har lagd litt liv på forumet opp gjennom med sin skjærende rosa skrift. Ser at også på denne kontoen har det gått en god del grått, samtidig som jeg ser en del rødt også. Men nå, breaking news alle sammen.
Denne tråden viser at det er Kvænangen som har spilt på FylleSamen, og som har gjort en glimrende jobb. Men stopper eventyret har? Tydeligvis. Kvæna vil visst ikke mer, og overlater kontoen til noen som helt sikkert ikke når opp til det samme nivået. Eller? Dette blir spennende.
14. - Dr.Killer - 20
Jeg ville ikke gått til en doktor med ditt navn. Du har mye grått på samvittigheten du også, og enda lavere ODA enn hvalen. Meh. Du har heller ikke mistet en eneste by gjennom hele v14. Kanskje ikke så rart, barbie readler jo ikke. Ser jo at du har adlet litt fiende, fortsett med det og dette kan bli bra. For en stund. Til vi kommer og knuser deg
15. - yasir - SUP
Medlem i den glimrende stammen SUP, og den fjerde spilleren deres på denne lista. Denne spilleren har ryddet området sitt, og adlet en hel del rødt. Ellers er du relativt ukjent for meg...
16 Melisandre -T-H-
Au og oi og au. Du har virkelig slått deg i det siste. På Tom, og litt på meg. Jaja. Startet v14 superdupert med å adle meg (!!!) når jeg var på kontoen Rh0chr3ss, den andre Magnusen senere byttet til Sleipnir. Jeg ble rett og slett lurt, og jeg tar hatten av for den adlinga der. Videre gikk det mye i røde byer, før du vel gikk for å tette klusteret ditt. Så adlet du Fini, (og litt Tvutt byer, men det snakker vi ikke om). Men så, for en uke siden, kanskje litt lenger, BOOM. BAM. Baddabing. Plutselig raser dere nedover rangeringslistene, og dupper til og med en liten tur under 2 millioners merke. Og adlingene fortsetter. Hva skjer videre?
17. - SambaUlf - SUP
Ganske ukjent spiller for meg. Adlet både grått og rødt. Lav ODA, ekstremt lav ODD. What more is there to say?
18. - Tarahumaraen - MyTH
Front, front, front. Er det noe denne kontoen mangler, så er det ikke front hvertfall. Martin (kongen) startet opp denne kontoen, og sammen med Vetlizz ledet han Baron. Deretter skjedde mergen med oss i MyTH. Etterhvert kom også Heine inn på kontoen, sammen med Markus og Andreas. Gode spillere, alle tre. Martin forlot dessverre kontoen (snufs), så det er disse tre som styrer nå. Under aksjonen mot Tvutt og Tarahumaraen for en måned siden gikk det ikke så bra. Byene ble tatt og tatt, både hos meg og hos dem. Jeg tror det skyldes (for deres del) at det fortsatt var usikkert hvem som skulle spille og ikke, så det ble bare rot. Hvertfall er det ordnet opp i nå. Dere tok imot aksjonen mot dere nå for litt siden med godt mot, og gjorde det kjempebra! Dere mistet ikke så mange byer (jeg tar på meg skylda for den ene), og bygde opp en fantastisk ODD på svært kort tid. Det var nesten så dere slo Tom til 25 mio OD-milepælen. Uansett, jeg tror denne kontoen er på rett kjøl nå. Troa på dere, gutta.
19. - Mance Rayder - SUP
Husker deg litt fra v12. Adlet bra av Lemmy i aksjonen nå for ikke lenge siden. Ellers er jeg rimelig blank...
20. - Tvutt - MyTH
Så, finally, the moment we've all been waiting for. TVUTT! Yes, endelig har jeg karra meg opp på topp 20 igjen, etter å ha mistet en del i aksjonen -T-H- hadde mot meg. (party) Jeg skal ikke skryte av meg selv, men kan ta litt generelt om kontoens historie. Robert og Sindre (as47) startet opp denne kontoen i begynnelsen av v14. Det gikk greit, men det var mye Mr. Millionaire i området, og de mistet en by, og hadde lite tropper. Så bestemte Sindre seg for å slutte, og Robert sa han skulle slutte, han med. Kontoen hadde vel på det tidspunktet 3 2k-byer ellernoe. Men Robert fant fram til en kar ved navn Johan, og sammen bygde de opp kontoen igjen, adlet Mr. Millionaire, og kom seg snart opp i toppen. Så merget jeg (guttakrutt) med de, og ble med på kontoen. Robert ga seg etter en stund, og da var det bare meg og Johan igjen. Vi hadde ikke mye motivasjon, og var på vei ut av topp 20. Jeg fant ut at jeg ikke gadd dette mer, og satte igang et skikkelig adlingskjør på Barbie. Dette var rett før aksjonen -T-H- hadde mot meg. Så bar det nedover, jeg mistet mange byer. Fikk en melding av Johan hvor han sa at han måtte fokusere på studiene. Jeg var alene. ALENE! Jeg mistet vel rundt 40 byer, spesielt den fredagen. Usj, var på skolen og hadde ikke tid. Når bølgene ga seg, og jeg skulle sittet i en krok, knust og forlatt, skjedde det noe merkelig. Jeg var plutselig full av motivasjon. Jeg begynte å adle barbs igjen, og snart var jeg på samme nivå som før aksjonen. Nå har jeg brakt kontoen opp til topp 20 etter et nederlag, adlet masse av Melisandre, og har fått inn Roger på kontoen også. Så for meg ser det veldig lyst ut.