Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Legenden skrev:
Ram77, Myth

Trolig en av dem på v14 som har hatt den letteste "barndommen". Bidratt lite i front, og har ikke hatt den nødvendige plasseringen. Har fra starten av hadde relativt lette targets, med sine største motstanderne fra TR og H-A har du gjort en rekke gode adlinger her. I det siste har din fremgang vært preget av dine massive adlinger fra BK. Har de siste ukene sneket seg høyt oppe på listen, men har alltid vært i et brukbart poengmessig stadie. Hører mye om at denne spilleren er kjent for sine deffansive skills, men dette er jeg usikker på. Avgjørende spiller for Myth pr i dag, og kan fort, med sin enorme ekspansjon gå høyere opp på listen. Aktiv kar.

Denne må jeg bare få kommentere.. Hvordan får du det til at Ram har hatt den letteste veien til topps? Hvis du ser på ODA, kontra adlinger..så vil du se at det er lite grått som er adla her..og at troppene har vært i bruk for å komme til. Selv om man ikke kan skryte av særlig motstand, så vil jeg påstå at vi har måttet jobbe mer for byene enn de som adler grått anmass. Så det å si vi har hatt den letteste veien av alle på v14 - det er en sterk overdrivelse.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
I det siste har du som jeg nevnte steget formidabelt mye, og fått mye ODA. Det beviser at du har kjempet for byene. Men du forstår prinsippet i at det er lette targets. Med din lette vei til topp tar jeg utgangspunkt i at du pr i dag hvertfall ligger godt og trygt ved siden av dine allierte og stammemedlemmer. Frem til August ser jeg det med den mening at du hadde lette targets av dem spiller byene du tok. Mens de siste 2 månedene har du tatt små spillere, og drept mye tropper. Her har du fått billig motstand, det tipper jeg, men likevel har du gjort det bra og brukt mye krefter på BK.

Så å si at dere har hatt en av de letteste veiene av alle er ikke en direkte overdrivelse. Men skal ikke klandre deg for det, du kan ikke gjøre noe med dine egen beliggenhet. Pr i dag kan du selvsagt ekspandere ned til front dersom du vil det, men i tidligere tider har du hatt en alltids trygg plassering. Refererte til "Barndommen" din, da tenker jeg starten, og altså frem til du begynte å ta størrelse.
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Du får ta en titt på kartet da.. eller undesøke saken før du uttaler deg om beliggenhet :p
I front mot OO, der ligger et lite cluster.. trenger kun litt finpuss, så er de igang for fullt.. og mine uttalelser går på det at sammenlignet med andre, som adler ørtentusen mer grått enn Ram, så føltes det litt feil å kalle det for "den letteste veien mot toppen".

Baccardi er inne på noe der :) ..vi er verken han eller hun, men la oss si .. tvekjønna(giggle)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Du får ta en titt på kartet da.. eller undesøke saken før du uttaler deg om beliggenhet :p
I front mot OO, der ligger et lite cluster.. trenger kun litt finpuss, så er de igang for fullt.. og mine uttalelser går på det at sammenlignet med andre, som adler ørtentusen mer grått enn Ram, så føltes det litt feil å kalle det for "den letteste veien mot toppen".

Baccardi er inne på noe der :) ..vi er verken han eller hun, men la oss si .. tvekjønna(giggle)

De blodstacka byene du adla i OO sitt cluster vet vi om:trist:, og dem adlet du for noen knappe få uker siden så det er ikke en del av den lette veien du har hatt igjennom tidene. At du ikke har adlet så veldig med BARBAR er jo bare bra. Men jeg tenkte på "den lette vei" i form av beliggenhet iforhold til dine allierte i området. Du ligger milevis fra front og har ikke måttet bygd deg like strategisk og varsomt opp som andre front spillere. Men skal ikke klandre deg for noe der. Jeg er veldig imponert over ODA din og du har adlet veldig mye bra :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp