Capitan22
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 247
Legenden skrev:
Denne må jeg bare få kommentere.. Hvordan får du det til at Ram har hatt den letteste veien til topps? Hvis du ser på ODA, kontra adlinger..så vil du se at det er lite grått som er adla her..og at troppene har vært i bruk for å komme til. Selv om man ikke kan skryte av særlig motstand, så vil jeg påstå at vi har måttet jobbe mer for byene enn de som adler grått anmass. Så det å si vi har hatt den letteste veien av alle på v14 - det er en sterk overdrivelse.
Ram77, Myth
Trolig en av dem på v14 som har hatt den letteste "barndommen". Bidratt lite i front, og har ikke hatt den nødvendige plasseringen. Har fra starten av hadde relativt lette targets, med sine største motstanderne fra TR og H-A har du gjort en rekke gode adlinger her. I det siste har din fremgang vært preget av dine massive adlinger fra BK. Har de siste ukene sneket seg høyt oppe på listen, men har alltid vært i et brukbart poengmessig stadie. Hører mye om at denne spilleren er kjent for sine deffansive skills, men dette er jeg usikker på. Avgjørende spiller for Myth pr i dag, og kan fort, med sin enorme ekspansjon gå høyere opp på listen. Aktiv kar.
Denne må jeg bare få kommentere.. Hvordan får du det til at Ram har hatt den letteste veien til topps? Hvis du ser på ODA, kontra adlinger..så vil du se at det er lite grått som er adla her..og at troppene har vært i bruk for å komme til. Selv om man ikke kan skryte av særlig motstand, så vil jeg påstå at vi har måttet jobbe mer for byene enn de som adler grått anmass. Så det å si vi har hatt den letteste veien av alle på v14 - det er en sterk overdrivelse.