Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Sånn teknisk sett så er sprinten også ganske viktig. Blir man rimmet under starten så er det jo flere uker med arbeid for og nå samme nivå, samt at på den tiden kunne man adlet ned flere fiender. De nye verdnene på .no varer knappe 1-2 år før de avsluttes. Det kan vel neppe kalles for noe maraton når man ser tilbake på V1.
 

DeletedUser

Guest
Da får jeg kaste meg ut i dette her ;)

1 Znipp - FWK - Er redd for at dette er poenghore pga han ikke har den beste farme posisjonen. Ellers så kan det bare være at han er Zippy som folk sier.
2 Loki -T-H- - Ligger godt på andre plass itillegg til at han har en god farme plass. Kan skje at han kommer langt?
3 Lemmy - SA - Ingen anelse om denne spilleren, Kanskje et nytt nick for en/noen erfaren spiller/spillere
4 Rh0chrr3ss - JFFE - Er ikke stor fan av stammen men ser ut som disse gutta kan komme langt
5 LuckyZero - - Stammeløs og et nytt nick, enten poenghore eller en erfaren under nytt nick
6 kill em all - =WOR= - Fra romania og kjenner ingenting til han... Dette blir gøy!
7 coopern - JFFE - Har en grei posisjon men de har ikke levd opp til hva de har sagt på forumet
8 lillazyster - =WOR= - På TW stats ser denne kontoen ut til å være en lett match, but who knows
9 Just One Last Time - =WOR= - Poenghore? kjenner ikke til brukeren og TW stats forteller meg at dette er en noob.
10 Tony Stark -T-H- - Var så grei å skrive en liste tidligere men vis det er sant at 20k er satt på din konto er jeg skuffet over en 10 plass!
11 guttakrutt - MyTH - Dette er en konto man skal frykte. Glad han ikke er min nabo!
12 Real Steel - MyTH - Fikk en pangstart på v12 og ble etterhvert adlet ned. Har ikke mer erfaring med han så dermed vet jeg bare at han er farlig i begynnelsen og kan lett klatre opp tabellen.
13 SheepHappens - ST4B - Who dafuq is -T-, -H- og -K-? For alt jeg vet er de noobs eller noen som virkelig har kommet for å satse. De får vi se etterhvert ;)
14 The Noxius -T-H- - Mange barbarer rundt han og kan komme langt på denne verdenen
15 SantaClaus -T-H- - Blir morsomt å se om han slår igjennom i denne verdenen.
16 The finix -T-H- - Husker han fra v11. Kjempe fyr som holder klarer å holde motivasjonen til spillere høyt oppe. Gleder meg derfor til å se hva -T-H- kan få til.
17 aightm8 -BBQ - Er med i PiP på v12 men har ikke troa på stammen. Tror det blir tøft for denne karen vis han blir i den stammen
18 SungWoo - JFFE - Som sagt ikke fan av stammen men top 20 er en fin prestasjon det ;)
19 luapix - GoBlin - TW stats forteller meg at det er bare å se bort fra denne spilleren
20 magneleo - JFFA - morsomt å se hva han kan gjøre her ;)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Da får jeg kaste meg ut i dette her ;)

1 Znipp - FWK - Er redd for at dette er poenghore pga han ikke har den beste farme posisjonen. Ellers så kan det bare være at han er Zippy som folk sier.
2 Loki -T-H- - Ligger godt på andre plass itillegg til at han har en god farme plass. Kan skje at han kommer langt?
3 Lemmy - SA - Ingen anelse om denne spilleren, Kanskje et nytt nick for en/noen erfaren spiller/spillere
4 Rh0chrr3ss - JFFE - Er ikke stor fan av stammen men ser ut som disse gutta kan komme langt
5 LuckyZero - - Stammeløs og et nytt nick, enten poenghore eller en erfaren under nytt nick
6 kill em all - =WOR= - Fra romania og kjenner ingenting til han... Dette blir gøy!
7 coopern - JFFE - Har en grei posisjon men de har ikke levd opp til hva de har sagt på forumet
8 lillazyster - =WOR= - På TW stats ser denne kontoen ut til å være en lett match, but who knows
9 Just One Last Time - =WOR= - Poenghore? kjenner ikke til brukeren og TW stats forteller meg at dette er en noob.
10 Tony Stark -T-H- - Var så grei å skrive en liste tidligere men vis det er sant at 20k er satt på din konto er jeg skuffet over en 10 plass!
11 guttakrutt - MyTH - Dette er en konto man skal frykte. Glad han ikke er min nabo!
12 Real Steel - MyTH - Fikk en pangstart på v12 og ble etterhvert adlet ned. Har ikke mer erfaring med han så dermed vet jeg bare at han er farlig i begynnelsen og kan lett klatre opp tabellen.
13 SheepHappens - ST4B - Who dafuq is -T-, -H- og -K-? For alt jeg vet er de noobs eller noen som virkelig har kommet for å satse. De får vi se etterhvert ;)
14 The Noxius -T-H- - Mange barbarer rundt han og kan komme langt på denne verdenen
15 SantaClaus -T-H- - Blir morsomt å se om han slår igjennom i denne verdenen.
16 The finix -T-H- - Husker han fra v11. Kjempe fyr som holder klarer å holde motivasjonen til spillere høyt oppe. Gleder meg derfor til å se hva -T-H- kan få til.
17 aightm8 -BBQ - Er med i PiP på v12 men har ikke troa på stammen. Tror det blir tøft for denne karen vis han blir i den stammen
18 SungWoo - JFFE - Som sagt ikke fan av stammen men top 20 er en fin prestasjon det ;)
19 luapix - GoBlin - TW stats forteller meg at det er bare å se bort fra denne spilleren
20 magneleo - JFFA - morsomt å se hva han kan gjøre her ;)

oi og hvem er så du? Og du ser på TW-stats? er det ikke for tidlig og se på TW-stats og kalle dem en poenghore :p er bare meg?
 

DeletedUser

Guest
oi og hvem er så du? Og du ser på TW-stats? er det ikke for tidlig og se på TW-stats og kalle dem en poenghore :p er bare meg?

Ser på tw - stats fra andre verdener+ jeg er ikke sikker på om de er det eller ikke men noen kan se ut som de er det. De er bare det jeg prøver å si. Vis jeg fornærmer noen så mente jeg det ikke.
 

DeletedUser

Guest
Nå har det skjedd en del endringer på topp 20, så tenkte det kanskje var på tide men en ny liste.

1. - coopern - Baron
Veldig flinke folk her. Aktivitet døgnet rundt, og masse farming og LK. Flott område, kan ikke se noen i nærheten av deg som jeg tror vil kunne skape problemer. Vet dere vil holde det gående, og jeg tror dere vil være å se på topp 20 i ganske lang tid fremover. Det er også verdt å nevne at de har endret stamme fra JFFE til Baron, noe som jeg mener er en forbedring. Flinke folk der.

2. - Rh0chrr3ss - Baron
Velger å ikke kommentere min egen konto.

3. - Znipp - FWK
Tatt igjen av både Rh0chrr3ss og coopern. I og med at de har ligget foran nesten hele v14, og det med ganske mye, tror jeg ikke de har så mye LK eller tropper generelt. Tror nok det foregår litt pointwhoring på denne kontoen, men man vet jo aldri.

4. - Loki - -T-H-
Vokser bra, og jeg kan ikke se noen trusler i nærheten. Tror dette kan bli en farlig konto. Har holdt seg ganske stabilt i toppen siden sist gang.

5. - LuckyZero -
Den første av to stammeløse spillere på topp 20. Ser heller ikke her noen trusler i umiddelbar nærhet. Denne kontoen var vel en av de første som fikk LK, og jeg tror de har en del å farme med. Det virker som det er flinke folk på kontoen, eneste jeg ser som negativt er at de ikke har noen stamme enda.

6. - Lemmy - SA
Holder seg også stabilt i toppen siden sist gang. Ellers ganske fint farmeområde. Ligger ganske langt inn mot midten, og MyTH gutta er vel ikke så altfor langt unna.

7. - Real Steel - MyTH
Gode og erfarne folk som gjør det veldig bra. Her tror jeg troppeproduksjonen går for fullt, og at ingenting overlates til tilfeldighetene. Her er det vel The Huntsman-duoen fra v13 som sitter, og de kommer nok til å gjøre det bra på v14 også.

8. - lillazyster - =WOR=
Hvem er så dette? Drar ikke kjensel på h*n. Uansett har kontoen en veldig fin posisjon, med tonnevis av gråbyer som kan farmes.

9. - Tony Stark - -T-H-
Jeg sier det igjen; hvis det faktisk er sant at det var satt inn 20.000 pp ved v14's start, er jeg direkte skuffet over at de ikke ligger høyere. Selvom det er sondrekul som sitter her. Ikke så veldig bra område mtp. farming, men kontoen ligger omgitt av stammemedlemmer, noe som både er positivt og negativt. Positivt fordi det går fort med støtte, negativt fordi det kan skje at kontoen blir stengt inne.

10. - aightm8 - BBQ
Spiller med denne karen på v12. Tror han har litt ferdigheter inne. Ikke veldig bra område med tanke på farming, men ser at du har et stammemedlem i nærheten. Angående stammen din, tror jeg ikke de vil nå så veldig langt. Kanskje du skulle vurdere et stammeskifte?

11. - Geir201 - AoL
Hvem er så dette? Aldri hørt om deg før. Også det eneste AoL-medlemmet på topp 20 lista. Ganske mange gråbyer og en inaktiv spiller rundt deg, så jeg du får nok farma en del.

12. - guttakrutt - MyTH
Stadig like imponert over hva Kenneth gjør her. Han spiller solo, allikevel klarer han å henge med ganske greit i toppen. Når jeg så området ditt, ble jeg målløs. Du har kanskje det dårligste området av alle på topp 20, og du spiller solo. Allikevel klarer du å henge med. Ganske ubegripelig egentlig, men så hjelper jo døgnrytmen din på også da.

13. - SheepHappens - ST4B
Sist gang sa jeg at dere hadde det kuleste nicket på topp 20. Nå må jeg få omformulere meg, og si at dere har det kuleste nicket og det kuleste bildet på v14. Hvem er -T-, -H- og -K-? Ellers ligger kontoen ganske langt ute på rimmen, noe som gjør at dere nok ikke vil få den største konkurransen om nærområdet. Mange fine gråbyer å farme også. Jeg tror denne kontoen kan nå langt.

14. - Torquemada - MyTH
Tom henger fortsatt med (selvfølgelig), og gjør det bra. Akkurat som Kenneth spiller han solo. Her er det hvertfall bøttevis med skills og aktivitet. Ligger i et område med mange spillere rundt seg, dog tror jeg Tom hamler opp med disse relativt enkelt.

15. - Melisandre - -T-H-
Veldig flott område med tanke på farming. Ellers virker det som et ganske lett område når det kommer til andre spillere. Har ingen anelse om hvem som sitter her, men virker da som de er ganske habile spillere.

16. - Miss Fortune - ST4B
Var ikke dette et target for mange? Virker ikke som du har fått så mye angrep på deg, for du har jo fortsatt 1 i OD. Ellers ikke så bra posisjon, nesten flere spillerbyer enn gråbyer rundt deg. Flinke spillere på kontoen, men hvis dere fortsatt er target, vet jeg ikke hvor lenge dere holder.

17. - *Stark* - SA
Ligger veldig langt ute på rimmen, og på grunn av dette vil du nok ikke møte så altfor stor motstand. Grei posisjon med tanke på farming.

18. - luapix - GoBlin
Jeg blir fortsatt målløs av den fantastiske posisjonen du har. Egentlig utrolig at du ikke ligger høyere, for den posisjonen tilsier en høyere rank. Vet ikke noe om deg som spiller, har aldri sett deg på TW før.

19. - Hvitlugg -
Andre stammeløse spilleren på topp 20. Sier til deg som jeg sa til LuckyZero; skaff deg en stamme snarest. Ganske bra område, både med tanke på farming og andre spillere. Også du ligger utpå rimmen, og jeg tror ikke det er så altfor stor motstand der ute.

20. - EvenElg - GoBlin
Nykommer på topp 20. Ellers ganske fint område, mye og farme. Her er det en som konkurrerer om tittelen v14's kuleste nick.

Merk at listen forandret seg akkurat når jeg holdt på å skrive, men jeg gadd ikke stokke om på posisjonene. Jeg legger også en del arbeid i listene, så det er fint hvis du har noe positivt å si om dem.
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
vi blir nok targets utover i spillet av enkelte. men det er ikke relevant nå fordi vi er alt for langt unna de 2-3 spillerne som skulle ta oss.


Flott liste btw :D
 

DeletedUser

Guest
vi blir nok targets utover i spillet av enkelte. men det er ikke relevant nå fordi vi er alt for langt unna de 2-3 spillerne som skulle ta oss.


Flott liste btw :D

Den er grei. Takk for det :)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Tar utgangspunkt i de ti første, men siden tråden egentlig spør etter topp 20, så får jeg slenge med noen useriøse kommentarer på resten.

1 Znipp FWK 1.509 1 1509
Aner ikke hvem som sitter her, men mekke poeng er tydeligvis noe han kan utrolig godt. Ligget i tet siden starten, lufter heftig PP brenning all the way. Skal alikevel ha litt cred for arbeidet, tyder på mye aktivitet på denne karen, ja.

2 Rh0chrr3ss Baron 1.451 1 1451
Rh0ch, ja. Noen forbaska noobs.. Neida, tehe. Noen solide spillere her som holder et veldig høyt aktivitetsnivå. De er, så vidt jeg vet, de med mest LK & mest farmet på V14. Skal bli morsomt og følge de videre. Eneste jeg kan se som kan skape problemer, er at de personene bak kontoen har forskjellige ønsker som ikke alltid kan bli nådd. Hvordan vil de løse det, mon tro? Nå skal det også sies at kontoen har brent en god del PP, og det faktumet av at de er flere enn 1/2 stk på kontoen tar litt av glansen fra kaken.

3 coopern Baron 1.437 1 1437
Kjenner dessverre ikke til trio'en(?) som er her, men som de to første, så er også dette en konto der det har blitt forbrukt en del PP for og holde seg på toppen. Ut fra hva jeg har blitt kjent med, så er det mye farming her, og en relativt høy sum av LK. Skal bli spennendes og følge både spilleren stammen.

4 Lemmy SA 1.341 1 1341
Ukjent spiller for min del, men er sikkert et fakenick.

5 LuckyZero 1.332 1 1332
Så spennendes, spiller uten stamme på topp 20, gitt! Virker som en aktiv krabat dette her, skal bli morsomt og se hvilken stamme vedkommende lander i til slutt, og om han kan opprettholde den høye ranken uten stamme :).

6 Loki -T-H- 1.286 1 1286
Nick inspirert av Vikings, aye? Tydeligvis falt litt ned etter at han hang mye innom topp 5. Vet dessverre ikke hvem som sitter her, men det blir jeg nok å finne ut relativt raskt så snart jeg bryr meg om det :p.

7 lillazyster =WOR= 1.188 1 1188
Første =WOR= spiller på listen. Ligger et godt stykke unna resten av stammen sin, som er lokalisert litt nord for sentrum av kartet. Vet dessverre ikke så mye om hvem som er bak kontoen, men har tydeligvis gjort deg relativt godt her på V14.

8 Real Steel MyTH 1.127 1 1127
Huntsman duo'en fra V13. Høy aktivitet & mye farming, og ikke minst, meget hyggelige folk bak kontoen:). Absolutt en konto vi vil se inne på topp 20 i lange tider.

9 guttakrutt MyTH 1.050 1 1050
Ja, det er jeg som spiller på Guttakrutt. Skriver ikke'no her, må overlate ting til fantasien :awesome:

10 Tony Stark -T-H- 1.043 1 1043
Tony Stark, liggi rundt topp 25 i lange tider. Opp ned, hit og dit. Virker som at han har stabilisert ranken sin litt igjen nå. Kan han holde seg, eller vil han falle ut? Har hørt rykter om at det er Sondrekul bak kontoen (uten at det nødvendigvis stemmer). Har tydeligvis gjort noe riktig dog, siden han ligger på rank 10, 1k poeng og i stammen -T-H-.

11 SheepHappens ST4B 1.027 1 1027
ST4B sitt første medlem.

12 Torquemada MyTH 1.023 1 1023
Tom, også en som spiller alene på kontoen. En av mine argeste konkurrenter her på V14. Helt vill aktivitet & farming på fyren, vil nok holde seg innom topp 20 med god margin.

13 aightm8 MyTH 1.022 1 1022
Nytt MyTH medlem. Store forventninger knyttet opp til vedkommende. Virker som en ganske dreven spiller & absolutt en kar som vil holde seg innen topp 25.

14 Geir201 AoL 1.017 1 1017
Ukjent & ny stamme. Gjør tydeligvis noe rett siden han har en god rank, og en saftig poengsum.

15 Melisandre -T-H- 989 1 989
Enda et -T-H- innen topp 20. Tydeligvis en sterk stamme dette her, ja.

16 EvenElg -T-H- 949 1 949
Se 15

17 luapix -T-H- 927 1 927
Se 16

18 *Stark* SA 919 1 919
Andre SA medlemmet på lista. Vet dessverre for lite om vedkommende til at jeg kan formulere en skikkelig kommentar.

19 Miss Fortune ST4B 912 1 912
LoL inspirert navn. Isje braa.

20 The finix -T-H- 905 1 905
Sikker på at det ikke sku vært "Fenix", eller "Phoenix"? Ellers så er d bare og se 17.



Stammer
________________________________________

Først så skal d sies at det er morsomt med så mange stammer i toppen med lik poengsum. Ikke ofte man ser det, er som regel 1-2 stammer som dominerer helt fra starten av.


1 -T-H- 12.200 16.191 24 675 24 675
Dette er en stamme som har holdt seg høyt siden starten. Er tydeligvis mange der som har mye erfaring, eller bare veldig mye PP som må fjernes. (Ja, jeg er ferdig med de useriøse PP-kommentarene mine). Har veldig mange spillere inne topp 20 lista, og virker som en av de sterkere stammene som har sett dagens lys på V14. Hvem som sitter i ledelsen bak fakenicksa vet jeg dessverre ikke. Kanskje de skal introdusere seg selv på forumet snart?;)

2 Baron 10.956 12.150 18 675 18 675
Stamme som nettopp har merga med JFFE. Som flesteparten frykta, så var dessverre ikke de såkalla "elite"medlemmene av JFF hverken så elite, seriøse eller lojale til sin stamme. Det låg nesten litt i kortene, JFF-dynasiet er ikke en oppholdsplass for gode spillere, dessverre. Men Baron, som stamme, virker som en stamme med godt fettlag av spillere som har noen år på baken. Absolutt en stamme som vil holde seg på topp 5, så sant medlemmene der holder seg lojale fra nå av.

3 MyTH 10.641 11.334 17 667 17 667
MyTH. Kanskje den stammen folk har størst forventninger til (?). Skal ikke slenge på så mye mer, som jeg sa om meg selv, så skal folk få benytte fantasien & skrive om stammen. Blir litt feil av meg og utlever ros til meg selv & prosjektet vårt.

4 =WOR= 9.375 9.794 17 576 17 576
Stammen til Nicehunter. Har ikke vist noen svakheter enda, untatt ett medlem som jeg rente i. Virker som en solid stamme. Nicehunter har nok et litt ufortjent negativt rykte. Kanskje han får retta det opp på V14? Skal bli spennendes og se hvem =WOR= velger som alliansepartnere på V14.

5 HvE 9.013 11.371 21 541 21 541
Prøver igjen, ja? Kjent nick fra tidligere verdner.. Spørs om de har det som trengs inne for og holde ranken sin.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Kjempe fin liste, god og utfyllende. (yes)
Kommentarene rund stammene passet bra og hang fint sammen med resten (selv om de var her)

20 The finix -T-H- 905 1 905
Sikker på at det ikke sku vært "Fenix", eller "Phoenix"? Ellers så er d bare og se 17.

Nei, det skulle ikke det :rolleyes:

1 -T-H- 12.200 16.191 24 675 24 675
... Hvem som sitter i ledelsen bak fakenicksa vet jeg dessverre ikke. Kanskje de skal introdusere seg selv på forumet snart?;)

"Tony Stark" har du selv introdusert på rank listen over.
"The finix" er ikke ikke noe fakenick.
"Synchroniser" er en hemmeligfugl.
:awesome:
 
Sist redigert:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
3 coopern Baron 1.437 1 1437
Kjenner dessverre ikke til trio'en(?) som er her, men som de to første, så er også dette en konto der det har blitt forbrukt en del PP for og holde seg på toppen. Ut fra hva jeg har blitt kjent med, så er det mye farming her, og en relativt høy sum av LK. Skal bli spennendes og følge både spilleren stammen.

Vi er 4 stk ;)
Og vi har ikke brukt mest pp, vi har ikke bruk mer enn de som ligger på rank 3 atm (giggle)
 

Sir Crazy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Fin liste ;)

btw coopern, skjønner ikke hvordan dere klarer og være 4 stk på 1 konto med bare 1 k poeng ? 4 stk er selv mye på 1 million poeng :p

hvordan klarer dere og gi spilletid til alle ? og det fins kontoer med 5 ja jeg vet men jeg skjønner bare ikke hvordan dere klarer det ^^

syns solo funker fett selv med 1 mill poeng ^^
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
alt er mulig;)

vi har en til skoletid ++
en til natt ++
og 2 til diverse om vi trenger ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp