Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Jeg tror jeg ville slitt med å føle noe eierskap eller ansvar for kontoen, om jeg skulle delt den med tre andre.

Men men, sånn er det nå. Folk får gjøre som dem vil :)
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Fire stykker på en konto er jo nesten en hel stamme :hmm:
Dere har jo klart dere enestående hittil.. blir spennende og se om dere alle fire holder ut i lengden :)
Har troa på at det vil funke bra så lenge dere klarer å samarbeide og bli enige om alt, stå på!
 

DeletedUser

Guest
Dual er kun godkjent om det skal bedrives opplæring!

Trial eller firal er bare teit ;)
 

DeletedUser

Guest
Dual er kun godkjent om det skal bedrives opplæring!

Trial eller firal er bare teit ;)

Hadde jeg ikke vært midt i eksamenstida, hadde jeg vært helt enig med deg Robert. Jeg spiller på en konto med mange spillere KUN fordi jeg faktisk ikke har tid til å holde en konto som håper å hevde seg i toppen alene.
 

DeletedUser

Guest
Jeg kan si meg enig at det er litt fishy å være mange duals på samme konto, men det kan også være veldig gøy for de som er der. På det verste (beste?) på verden 8 var vi 6 stykker på Pappa betaler og når det fungerte helt supert, ihvertfall for min del som lagde kontoen og følte den var "min". På det tidspunktet var jeg i ferd med å bli litt lei tribalwars så å være et stort team da var megagøy!

Det skal nok veldig mye til for å være så heldig med dualsammensettingen som det jeg var, tho.
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Jeg liker ikke flere enn 2 på en konto. Hvis du spiller bra sammen med en du trives sammen med syns jeg dual er kjempeflott. Ikke alle har tid til å holde en konto aktiv alene og noen liker kanskje å dele ansvaret. Hvis noen har behov for flere duals syns jeg det er helt greit egentlig. Bedre å spille litt på en konto enn ikke spille i det hele tatt. Selvfølgelig kan det bli for mye av det gode og de som spiller solo blir kanskje hengenes litt etter(det finnes mange unntak), men hvis ikke muligheten til å spille dual hadde vært der tror jeg det hadde blitt enda mindre spillere. Jeg tror ikke jeg kunne spilt hvis jeg ikke kunnet spilt dual. Ingen ønsker å være middelmådig.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Selvfølgelig kan det bli for mye av det gode og de som spiller solo blir kanskje hengenes litt etter(det finnes mange unntak), men hvis ikke muligheten til å spille dual hadde vært der tror jeg det hadde blitt enda mindre spillere. Jeg tror ikke jeg kunne spilt hvis jeg ikke kunnet spilt dual. Ingen ønsker å være middelmådig.

Jeg vil faktisk påstå det motsatte. Rett og slett pga. det første du sa i det jeg siterer her. De som spiller solo vil henge etter.
Hvem er det som spiller dual? Som oftest rutinerte spillere. Nybegynnere spiller alene, da de er ny på spillet, mest sannsynlig har begynt med det fordi de føler de har tida til det, og gjør sitt beste med det de har. De som spiller dual er derimot folk som har spilt en stund. Ellers hadde de mest sannsynlig ikke tenkt over at man kunne gjøre det for å effektivisere veksten på kontoen, overhode.

Og dess flere rutinerte det er som spiller dual, dess vanskeligere er det for nybegynnere å hevde seg i en slik elitistisk setting.
Etterhvert faller de bort, og da sitter det bare færre og færre spillere igjen, da ingen får muligheten til å hevde seg med mindre de spiller flere på en konto.

Selvsagt finnes det alltid unntak, men jeg tror nok dette er normen.

Forresten vil jeg påstå at dersom du ikke ligger dobbelt så langt foran de beste som spiller solo, er du uansett ganske middelmådig.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Noen som er keen på å lage en ny liste? : )

(Ja, bare fordi jeg er på topp 20 :D)
 
Sist redigert av en moderator:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1 LuckyZero 2.114 1 2114 Den som har farma mest, ser ut som en god og lovende spiller, ser ikke noe negativt om han, bare at han ikke har stamme, Bare kom til baron så er alt perfekt :)


2 coopern Baron 2.062 1 2062 Kommenterer ikke meg selv

3 Rh0chrr3ss Baron 2.004 1 2004 Gode folk som sitter her, farma over millionen de også nå, men de har en irriterende sunnmøring på laget som jeg ikke synest noe om egentlig

4 Znipp FWK 1.990 1 1990 Er ikke lenge siden han bikke 1000 plyndringer så tror han ikke har farma så mye, satsa mere på ressfellt tror jeg. Men har ikke hørt om han før, fackenick?

5 Loki -T-H- 1.947 1 1947 nr på -T-H- enda en som har skulte medaljer |-( har en god del barbs nordvest for seg selv og kan da ha farma endel.

6 lillazyster =WOR= 1.659 1 1659 Enda en som går ressfelt, han har ikke runda 1000 plyndringer så har sikkert ikke farma mye.

7 Lemmy SA 1.609 1 1609 Var høyt oppe i starten, men har fallt nedover. har ikke runda 1k plyndringer, så sansynligvis ressfellt type

8 guttakrutt MyTH 1.559 1 1559 Gode folk som sitter her, god stamme, kommer garentert til å sitte oppe i toppen senere i spillet.

9 SheepHappens ST4B 1.429 1 1429 ligger ute i rimmen så har gode farmemuligheter, tror nok han har farma endel om jeg ikke tar helt feil.

10 Real Steel MyTH 1.414 1 1414 Kommer til å ligge helt oppe i toppen han her også, har ikke så mange poeng, men har nok satset 100% lk og ikke så mye poeng ;)

11 Laspo SF 1.312 1 1312 ressfellt type, fackenick? aldri hørt om før

12 aightm8 MyTH 1.309 1 1309 En i myth som ikke har runda 1k plyndninger enda, ressfellt? rank 18 på v12 så har sikkert en del og gjøre der, så kommer nok til og ikke komme så mye høyere opp.

13 Mr. Millionaire TSM 1.301 1 1301 fackenick? ikke de beste farmingmulighetene, men greie adelsmål ;)

14 *Stark* SA 1.284 1 1284 ressfellt? ikke 1k plyndninger :p fackenick?

15 SickCnt -BP- 1.264 1 1264 Sett litt til han på forum siste dagene, trolig stolt over plasseringen sin på ranken ;) Ser ut som han har farma litt, dårlige adelsmuligheter men gode farmemuligheter ;)

16 PolarBear -BP- 1.257 1 1257 greie adels og farmemuligheter. Har ikke farma mye tror jeg. Fackenick?

17 Tony Stark -T-H- 1.255 1 1255 Har faktisk hørt endel om deg, men har ikke anels på hvem du er. viss du hadde 20k pp satt inn burde du vell ligge litt høyere, men har jo ikke de beste farmemulighetene da.

18 Torquemada MyTH 1.246 1 1246 En gud, rett og slett. Ikke mere å si.

19 Melisandre -T-H- 1.212 1 1212 gode farmemuligheter, men ser ikke ut til å brukt de godt nok.

20 EvenElg -T-H- 1.211 1 1211 fackenick? ser ut til å farma mye, vet veldig lite om deg.


Jeg, kan jo ganske lite her da, men en liste er en liste
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
8 guttakrutt MyTH 1.559 1 1559 Gode folk som sitter her, god stamme, kommer garentert til å sitte oppe i toppen senere i spillet.

Sist jeg sjekket, så var han alene.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp