Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Slenger ut en sikkert lite utfyllende liste her også.

1. - Znipp - FWK
Leder med litt, i og med at det er så tidlig i spillet. Hvem skjuler seg her mon tro? Hørt rykter om Zippy? Ikke så mye gråbyer i nærheten av deg, så du har gjort det bra, også mtp. posisjon.

2 - Loki - -T-H-
Ligger litt bak Znipp, men har ingenting å si så tidlig i spillet. Grei posisjon.

3 - Lemmy - ~[K]~
Ligger ved rimmen. Virker som et lett område.

4 - SheepHappens - ST4B
Ligger i et flott område, med masse barbarbyer som kan farmes. Kult nick også ;)

5 - SantaClaus - -T-H-
Kjenner deg igjen fra v13, hvor du ble adlet ned. Har hvertfall startet bra på v14, så får vi håpe det går bedre denne gangen.

6 - BrOdN - TA
En del gråbyer rett ved, mye å farme.

7 - coopern - JFFE
Flinke folk her. I tillegg har de Illuminati på sin side. Umulig å slå de, med andre ord. Mange fine gråbyer i nærheten, men også en del spillerbyer.

8 - The finix - -T-H-
Ligger litt borte fra midten, og har mange fine gråbyer å farme.

9 - The Vigilante - MyTH
Her sitter det flinke folk fra v12. Har tro på denne kontoen. Veldig fint startområde med masse farmemuligheter.

10 - kill em all - Føn
Her har vi også en med fin posisjon, masse gråbyer å farme. Aner ikke hvem som er her.

11 - Tony Stark - -T-H-
Her tror jeg sondrekul sitter? Uansett, ligger greit til med noen gråbyer å farme. Skriver også at han har satt inn 20k pp på kontoen. Hvis dette er fakta, er jeg virkelig skuffet over at du ikke allerede er på 1. plass.

12 - Real Steel - MyTH
Hjelp. Real Steel gutta er tilbake, og de har fått et bra startområde mot midten. Disse karene er det bare å passe seg for.

13 - Melisandre - -T-H-
Aner ikke hvem som er her. Fakenick? Bra startposisjon med en del gråbyer å farme.

14 - luapix - GoBlin
Dette var en flott posisjon. Overrasket over at du ikke ligger høyere, mtp. posisjonen din. Du bygger vel LK tenker jeg.

15 - Hero of God -
Eneste spilleren på topp 20 uten stamme. Ser ut til å gjøre det ganske bra, men jeg vil anbefale å få deg en stamme snart.

16 - carno - SUP
Ikke fullt så mange gråbyer nærmest seg, men gjør det allikevel ganske bra.

17 - She Wolf - HvE
Kjenner deg igjen fra v13. Bra startområde med masse gråbyer å farme.

18 - POHonkie - MyTH
Vet ikke hvem som er her, men de er sikkert flinke, i og med at de er i MyTH.

19 - Dagfinn Lyngbø - Baron
Gustav kjører på igjen. Hvor lenge vil motivasjonen holde denne gangen?

20 - Torquemada - MyTH
Tom is back! At han i det hele tatt startet v14 burde få folk til å sperre opp øynene for han og resten av MyTH.

Vet det ikke er en utfyllende liste, men ikke så mye å skrive om så tidlig.
 

The finix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
21
Det var ikke meningen å havne der oppe på toppen enda, tror jeg har gjort noe feil :hmm:
Hyggelig med enda en grei liste! De kan ikke bli så mye mer utfyllende så tidlig så du gjør en god jobb med dem!
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Flott liste! Bra at noen lager lister allerede :)
Med tanke på at det er såpass tidlig syns jeg det er veldig utfyllende også. Spennende og se hvor mange som holder seg topp 20 til litt lengre ut i game.
 

DeletedUser

Guest
Veldig positiv feedback på listen, så jeg skal prøve å få lagt ut en til i løpet av en uke.
 

tony stark

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
17
Må vell mekke ei liste jeg også :)

1 Znipp FWK 572 1 572
Var forviring som Zippy satt på denne kontoen, kanskje noen mener det enda også, men da kan jeg avfeie ryktene og si hvem som spiller her og han er forøvrig ein ny spiller innen for tw. Han heter Zopp
Men har faktisk troa på at han kan komme langt på v14


2 Loki -T-H- 470 1 470
Byttet navn fra Hiko Til Loki, gjør det veldig bra innenfor v13, han vil jeg nok tro vil være lenge lenge på topp 20 lista, han er profilert spiller og fint område med barbar byer. Har troa på han!


3 Lemmy ~[K]~ 421 1 421
Realtivt ukjent spiller , ikkje hørt om det før, men tror vi kommer til og føle med han noen dager til på topp 20 , kansje uker også? Kansje han går under fake nick ikkje veit jeg. Men fint område med barbarbyer


4 SheepHappens ST4B 387 1 387
Thomas aka Henrik. Ja thomas97 eller noe sånt på skype, NTGT fra classic spiller på denne kontoen! Her er ein konto som kan holde seg lenge lenge på v14 og på topp 20. Fin stamme som jeg også har troa på.


5 SantaClaus -T-H- 381 1 381
En god spiller som prøvde seg på v13, gikk ikkje så bra der, men her skal han slå igjennom og få mange fine tider. Han har forøvrigt ett fint område med gråbyer og ser ikkje noen svakhet tegn på han enda. Har troa på denne spillern


6 The finix -T-H- 368 1 368
En profilert spiller fra v11, han har jeg stor troa på vil holde seg lenge på topp 20, kanskje kan denne stammen han er i vinne også?
Jeg har troa på at han holder seg her lenge. Fint område meg barbarbyer og ligger bra til for når adlinga begynner for han!


7 kill em all =WOR= 365 1 365
Hmm, er det ett fake nick eller er det ein ny spiller som prøver seg på v14? ikkje veit jeg, men tror han vil falle litt på lista, men ikkje at han faller radikalt fordi. Fint område, ligger nær stammen hans. Og bra stamme


8 SungWoo JFFE 360 1 360
Jeg veit hvem som spiller her, men for og være grei mot han vil jeg ikkje si det. Men er ein flink spiller som kommer til og nå langt på v14. Bra stamme, ikkje akkurat jff stamme synest jeg fordi. Men troa på denne spilleren



9 Tony Stark -T-H- 358 1 358
Lar være og skrive om meg selv, så blir blankt her.

10 guttakrutt MyTH 356 1 356
Det er verken Paasan eller Dassitit som sitter her nå veit jeg, ein ny spiller på kontoen , gjør det forøvrig veldig bra på v14, tror ikkje han vil falle på ranking lista, tror han vil være kandidat til topp 1 på slutten av verden.


11 BrOdN TA 356 1 356
Ikkje hørt så mye om deg, veit du spilte på classic, gjorde det ikkje alt for dårlig sitter nok ein litt gamlere far her, men har ikkje så veldig stor troa på topp 20 så lenge på deg, min venn, beklager



12 BlackEternity NEXUS7 355 1 355
Igjen ein jeg ikkje har hørt så mye om, likte navnet hans fordi! Kansje han sitter under skjult nick eller så har jeg ikke all verdens troa på deg. Men kansje du vil holde deg på topp 60 når adlinga begynner skal vi ikkje se i bort fra.


13 TøffeHenrik J.F.F 355 1 355
ÅJ ÅJ åj, enn fra j.f.f sin ekte stamme som er på topp 20, ikkje hørt om deg, men du ligger fint til i stammens cluster, kansje du kan ta ett steg og vise deg frem på v14? Du er i allefall tøff veit jeg. Har sån middels troa på deg!


14 Ludo-Champion J.F.F 354 1 354
Han prøvde seg på v13, joda han spiller jo der også, der var han i front med MZ , men dette er ikke v13 så her skal vi snakke om v14. Har faktisk troa på at han er enn av de spilleren i J.F.F som regels bruker og gjøre det veldig godt på v14.


15 The Noxius -T-H- 354 1 354
Enn av de greieste spillere på topp 20 synest jeg, har troa på denne karen jeg! Kansje vi kan se han på flere verdner framover ? Hvem vet? Fin område med mange barbarbyer



16 Rh0chrr3ss JFFE 350 1 350
Fabian og Magnus er begge spiller på martyrio på v13, har ganske troa på at dere kan nå veldig langt her, men vem veit tar jeg feil eller rett? Startet bra og ikkje noen dårlig duo heller så vitt jeg veit. Fin stamme og yeah.Vi vil se han på topp 20 på langsikt


17 POHonkie MyTH 350 1 350
En fra MyTH , ja det sier litt, da er han ikkje dårlig, kansje den beste stammen på v14 etter mit syn ilag med TH/JFFE/WOR, MEN NOK prat om stammer, han er under skjult nick seg jeg, men håper vi får vite hvem som spiller der i framtida. Har troa på at han kan gå høyere opp og blir ein farlig nabo og ha, skrekk og gru


18 coopern JFFE 347 1 347
Var så gira da han var på 1.plass , gikk ut på forumet og skrøyt, men hallo hvor er din 1.plass nå da?
Hakke heilt troa på det, og jeg veit heller iikkje vem som sitter bak her, men kan hende jeg tar feil så beklager at jeg ikkje er så positiv til deg.


19 luapix GoBlin 346 1 346
Realivt ukjent spiller her, ikkje hørt om deg før, tror ikkje du klarer topp 20 , så lenge til men topp 60, yepp det greier du nok ganske greit.



20 Geir201 TW 345 1 345

hmm, ikkje i den beste stammen på v14, men tror det skjuler seg ein profilert spiller bak dette nicket, så deg har jeg troa på


FWK: 1 spiller

-T-H-: 5 spillere

~[K]~ : 1 spiller

ST4B: 1 spiller

=WOR=: 1 spiller

JFFE: 2 spillere

MyTH: 2 spillere

TA: 1 spiller

NEXUS7: 1 spiller

J.F.F: 2 spillere

GoBlin: 1 spiller

TW: 1 spiller







 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
tony stark skrev:
16 Rh0chrr3ss JFFE 350 1 350
Fabian og Magnus er begge spiller på martyrio på v13, har ganske troa på at dere kan nå veldig langt her, men vem veit tar jeg feil eller rett? Startet bra og ikkje noen dårlig duo heller så vitt jeg veit. Fin stamme og yeah.Vi vil se han på topp 20 på langsikt
Ikke bare Fabi og Magnus på denne kontoen.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Kill em all . Er fra romania så vil si at dette er en ny spiller som vil prøve seg på norsk server :)
 

DeletedUser

Guest
Sondre har jo trua på alle han! Alle skal få, og alle skal bli! Personlig tror jeg de fleste på denne listen vil falle utenfor etter kort tid, med noen hederlige unntak i for eksempel Rh0chrr3ss og guttakrutt. Det skal bli spennende å se hvem som ligger på topp 20 om en måned! :)

Fortsatt fint at dere lager disse listene da!
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
4 SheepHappens ST4B 387 1 387
Thomas aka Henrik. Ja thomas97 eller noe sånt på skype, NTGT fra classic spiller på denne kontoen! Her er ein konto som kan holde seg lenge lenge på v14 og på topp 20. Fin stamme som jeg også har troa på.



Ler godt av denne, jeg spiller ikke der ;)
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Vet ikke hvilken henrik du har snakket med, men jeg spiller med en henrik på en konto, sier ikke hvem :X
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Tipper Coopern siden eg er venn med han der som kaller seg Henrik<3 på skype.
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
tror vi må snakke om annen henrik, for jeg og henrik + 2 til spiller på coopern :^)
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Liker begge listene, fint at noen tar initiativ så kort etter start. :) Er sikkert vanskelig med tanke på at ingen har bevist no enda.

en (star) til dere begge 2. :awesome:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp