Topp 20 spillere

Status
Stengt for ytterligere svar.

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Skulle gjerne ha kjørt på, men jeg er nok for lite oppdatert. Jeg følger jo med og leser alt på forum, men generelt sett har jeg nok neppe mye å tilføye når Legenden og Magnus kommer med sitt... :) Gleder meg!
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Skulle gjerne ha kjørt på, men jeg er nok for lite oppdatert. Jeg følger jo med og leser alt på forum, men generelt sett har jeg nok neppe mye å tilføye når Legenden og Magnus kommer med sitt... :) Gleder meg!

Du kan lage liste ut fra resultat du drar ut av TWstat. Da vil den på samme tid være veldig nøytral også, noe som er...annerledes og bra! :)
 

heinze96

Heineansvarlig
Reaksjonspoeng
375
1. Torquemada

ODA kongen av verden 14! Adler som det suser og har et meget stort gap ned til sjangseløse OO. Så lenge du holder ut, vinner du denne verden suverent. Vil du ha noe tar du det, så enkelt er det bare. Du er også en fantastisk kar å snakke med på skype, selvom du snappa feltherren:crybaby::mad:. Er en vel fortjent ledelse.

2. OriginalOne

Denne kontoen har gjort det ganske bra, spesielt i det siste. Kommet seg opp på 2. plass og gjør det som er mulig å gjøre for å ta innpå ustoppelige Tom. Kontoen har også skapt den største snakkisen i det siste da den forlot -T-H- til fordel for en egen stamme, men er tilbake igjen nå. Merkelig sammentreff med at den er tilbake like etter at Sondre annonserte sin avgang i stammen. Vet ellers ganske lite om hvem som er på kontoen.

3. Bongosteen

Fikk en pangåpning og ledet med ganske mye en stund, men virker som om de går tom for adlingsmål, eller kanksje adlingsmålene stopper det som kommer fra de?(angel). Ikke fått sett de så mye i aksjon i forsvar, men de får godkjent i angrep. Endrer på adlings-taktikker, mellom adelstog og adelsnukes.

4. RaM77

Fått inn lit nytt blod og det virker til å ha hjulpet utrolig mye. Har stø kurs mot podeiumet. Hyggelige personen som helt klart sitter inne med mye erfaring og skills. En farlig utfordrer til de jeveste plasseringene.

5. Hakkespetten

Kenneth,Kenneth, Kenneth. Slik lyder navnet til en komplett twspiller. Rå i både off og deff, adler som pokker og passer på om alt er bra rundt om kring. Et utrolig klokt hodet så lenge det blir brukt rett. Ingenting å trekke fra her.

6. radisson

Sniker seg oppover rangeringslisten sakte, men sikkert. Desverre ikke hatt særlig med kontakt med denne kontoen, men utifra stats fra andre verdner ser dette lovende ut.

7. Mr and Mrs Smith

Første SUP spiller på listen. Ligget oppe blant de beste i en god periode nå og virker til å være utrolig hyggelig og en(noen) god(e) spiller(e). Framtiden ser lys ut.

8. Legenden

Ikke helt lyktes i det siste. Svidd av en del nukes uten at jeg tror det har noen innvirkninger disse karene her. Fått snakket litt med én av de og han er meget hyggelig og verdt å sette av litt tid til å snakke med. Håper å få se dere i forsvarspossisjon seinere.

9. Lemmy

Virker til å være en ganske offansiv konto. Også her har det blitt svidd av en del nukes. Virker til å være en konto som bidrar med alt, så ingen unnasluntrer heri gården.

10. ezio-auditore

Én av de kontoene som overrasket meg mest i starten. Lå leeeeeeeenge på 3. plass, men ser ut som at piffen er gått litt ut av de. De har ikke samme adlings kurven som før og faller desverre nedover på rangeringslisten.

11. FylleSamen

Jajaja. Frontkonto delux. Offansiv som bare pokker. Du bidrar til spenning i krigen. Fått tatt litt byer i fronten mot Tara i det siste. Denne spilleren her har ekstremt med erfaring og han er god for gull.

12. Bohic

Så var vi kommet til vår kjære nabo. Patrick har gjort en vidunderlig god jobb. Adler og står på. En rå spiller for å si det mildt. Dette er en konto som kan stå igjen på Hall of Fame.

13. Dr. Killer

Vet ikke noe om denne spilleren.

14. hvalen

Vet desverre lite om denne også.

15. Melisandre

Denne kontoen har virkelig fått møtt overmakten selv, nemmelig Tom. Han har rasert kontoen totalt. Jeg var imponert i starten, men for å holde topprangeringene er forsvar en god del av gamet. Dere kunne utført dette bedre og det tror jeg dere vet selv.

16. yasir

Vet ikke så mye her heller.

17. SambaUlf

Dette er en konto som vi nok får se på topp 20 hele veien ut.

18. Tarahumaraen

Dårligste kontoen på topp 20. Alle dualene må være god for å spille på en topp 20 konto. I dette tilfelle er det bare 2 som er godkjent. Heine derimot er den største nooben man kan finne. At han enda er en del av denne kontoen er latterlig.

19. Mance Ryder

Ikke noe å skrive om her.

20. Happy-Hippo

Vet ikke noe særlig her heller, men glade flodhester liker vi.
 

DeletedUser

Guest
Herlig liste heinze! Skulle gjerne gjort en liste på top 20 selv, men føler jeg ikke har nok kunnskap til spillerene bak alle kontoene. Uansett setter jeg virkelig pris på at andre er flinke med lister! Ettersom listene helt klart er noe av det mest spennende på forumet for tiden.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Spennende liste. Tjaa. Var bare noe småtterier jeg måtte ble kvitt her forleden som møtte stacksa dine. Vell, bra forsvart av dere her i dag må du ha :)
 

DeletedUser

Guest
Bra liste, men du kunne ventet til jeg hadde entret topp 20.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
Litt hurtigskreven liste, men men..

Torquemada, Myth


Torquemada, kongen av ODA som ryktet sier. Her i v14 er det sannelig bevist at ryktet er fakta! Har tatt omkring omkring 60 utrolige byer fra Melisandre, hvorav kanskje noen få har blitt re adla. Vanvittig bra prestasjon, med litt små hjelp fra Tvutt. Dette tror jeg fjernet all usikkerhet rundt hans storhet, og setter virkelig foten ned her. Forsvarsprestisjen til Melisandre kan derimot diskuteres. En ferierende Trond, som er best kjent og vært på kontoen lengst, mens en relativt opptatt og ny mann på kontoen satt inn. Hadde hatt et betraktelig bedre resultat om originalen hadde vært til stede her. Har tidligere på v14 også vært den bærende bjelker ved flere aksjoner, hvor Torq stort sett har vært en viktig offansiv brikke. Var lenge i starten mye lenger nede på rangen, og virker til å ha slappet litt av i starten for å spare kreftene til disse tider. Dette er en god strategi. Beundrer denne kontoen, som er overlegen i ODA og rang for kun å ha 1 person bak rattet her. Trolig en av de beste på .no, og jeg tror denne kontoen vil gå vinnende ut av v14.

Original One, TH

Siden dagen jeg fikk inn en lovende søknad fra han her har jeg stått han nærme. En veldig grei kar, som vet hva han driver med. Til tross for 1 måned late-start har OO hatt den mest fabelaktige fremgangen i v14. Han kom raskt inn på topp 20, og raskt opp på topp 5. Utrolig aktivitet, og ikke minst effektivitet tror jeg er årsaken til hans tidligere suksess. Spiller også Solo, noe jeg finner veldig imponerende. OO's opprinnelse stammer fra .NET hvor han stiller med 30 mill sterke poeng, høyt oppe på rang listen og mye røde prikker adlet. Dette beviser hans erfaring, og hvorfor han er rang nr 2 på v14. Fikk dessverre, mtp late start en plassering langt ute på rimmen et stykke fra front. Har derfor måtte bygd seg opp på mye grått i sine tider. Bidro tidlig i adlingen av Sleipnir, hvor bongo og OO gikk vinnende ut her. Hadde de første ukene mange spiller byer adlet. Fått adlet et gigantisk cluster i front de siste ukene, noe som kanskje vil påvirke hans muligheter til fiende adling. Viste gode egenskaper i aksjonen mot Tvutt, hvor han tok +/- 10 byer. Har bidratt godt i de forskjellige aksjonene, og har gjerne vært den store "nukeren" i flere tilfeller. Har alltid farmet noe ekstremt, noe som forklarer hans fremgang. Sannelig er denne plasseringen fortjent, uavhengig av fiende adling eller ei så vet jeg at OO er en av de beste krigerne i v14.

Bongosteen, TH

Bongosteen er vell en av de eldste kontoene som til enhver tid har satt sitt preg på denne verdenen. Var lenge en overlegen 1.plass, med tidlig gode prestasjoner. Kom i kontakt med Benja tidlig, når kontoen hadde 4k. Benja fremsto som meget profesjonell og voksen, og viste gode lederegenskaper tiden han var i ledelsen. Siste nytt er Pelle som for noen uker siden kom innpå denne kontoen. Tidligere var han på The Governator og fra starten har overbevist meg om at han på lik linje er en voksen og profesjonell spiller. Henrik er derimot den jeg tror har holdt ut og gjort mest på denne kontoen gjennom tidene. En veldig dyktig kriger, med stor aktivitet. Kontoen startet lovende, med masse gode adlinger. Her hvorav Sleipnir og Nimbelwhite tidlig fikk kjenne på Bongo's vrede. Nestemann ut var Raaator og Coon som også fikk smake. Var lenge også overlegen i ODA, og topper pr i dag medalje listen med hele 500 stk. 202 fremfor 2.plass. Stilnet litt etter Benjas bortgang, og med en poengkåt Tourqumada i ryggen var det ikke lett å holde avstanden. Ligger fortjent på 3.plass, men ikke lenger fullverdig for en 1 plass.

Ram77, Myth

Trolig en av dem på v14 som har hatt den letteste "barndommen". Bidratt lite i front, og har ikke hatt den nødvendige plasseringen. Har fra starten av hadde relativt lette targets, med sine største motstanderne fra TR og H-A har du gjort en rekke gode adlinger her. I det siste har din fremgang vært preget av dine massive adlinger fra BK. Har de siste ukene sneket seg høyt oppe på listen, men har alltid vært i et brukbart poengmessig stadie. Hører mye om at denne spilleren er kjent for sine deffansive skills, men dette er jeg usikker på. Avgjørende spiller for Myth pr i dag, og kan fort, med sin enorme ekspansjon gå høyere opp på listen. Aktiv kar.

Hakkespetten, Myth

En veldig beryktet, fryktet og respekt spiller. Derimot hans oppførsel på forum er ikke alle som beundrer like mye. Liker visst nok hakkespetter og med et mystisk avhogd grise hode til våpenskjold får meg til å lure! Slik jeg husker han fra V7 er du en grei kar, med gode og engasjerte ledereskikkelser. Med en start dato den 2. Juni er jeg imponert over en god fremgang. Beviser god aktivitet fra kontoen. Har endelig fått rævva i gir etter en forholdsvis rolig og enkel start. Har alltid frontet mot RoEm, men har alltid vært større og derfor ikke et stort mål for de mindre RoEm spillerne. Mye JFF adlinger i starten, her må du ha slitt skikkelig mtp JFF sine enorme deffansive skills! Endelig fått seg opp på toppen nå, og jeg tror denne spilleren blir veldig avgjørende for Myth i dens fremtidige planer. Har gode utsikter ved hans østlige plassering.

Radisson, Myth

Lurer på hvem som er på denne kontoen. En konto som har vært med siden starten, og har de siste dagene sneket seg lenger opp på listen. Etter moralen forsvant har han virkelig spist seg god og mett på magre små spillere. Ligger rang 3 ODA, noe som beviser mye blodveksling mellom disse partene, Radisson og stammen BK. Her har radiss gjort en god jobb, men tror likevel han møter mye lett motstand her. Dette på lik linje med mange av de andre nord-østlige spillerne. Har fått hele 11 DA medaljer og raner tydeligvis vell og jevnt. Har gjennom tiden gjort mange gode spiller adlingen, men da med trolig relativt billig motstand. Beviser at han har gode offansive egenskaper, og dersom denne spilleren forflytter seg nedover mot front kan han utgjør en farlig trussel.

Mr and Mrs Smith, SUP

Virker til å være en veldig rutinert konto med god kontroll og aktivitet. Usikker på hvor mange dem er, men tror det er 3 stk som holder motoren i gang der. Sist gang jeg orienterte meg var er det Rottenikken som er type sjef bak kontoen der. En grei kar som jeg tror har noe i ledelsen i SUP å gjøre. Hører mye bra om at denne kontoen er en viktige lederskikkelse bak Myth-Sup alliansen, så det virker til å være at dere er en viktig faktor i deres allianse. Over til dens statistikk har denne kontoen alltid lagt bak ryggen til pappa Myth. Har en brukbar ODT, og greie adlinger i det lange løp. Men ikke veldig mange utfordrende adlinger. Kom inn på topp 10 for noen måneder siden, og har etterhvert markert seg litt mot diverse spillere i TH den siste tiden. Gjorde det veldig bra, med mange adlinger under aksjonen mot Lemmy.
Viktigste kontoen i SUP, en konto jeg tror bærer mye av strukturen i SUP. Tyder til god aktivitet, og mye raning på denne kontoen.

Legenden, TH

Startet med TW igjen en knapp måned før 14 kom, og satt egentlig penga på v13 hvor jeg hadde et veldig godt utgangspunkt. Etter to-tre aktive uker i v13 valgte jeg dens satsing vekk til fordel for v14. Stort sett har jeg spilt solo, men til tider hatt en hjelpende hånd etterhvert som kontoen ble større. Finner meg akseptabel med min egen prestasjon, men i det siste har jeg vært preget av en travel hverdag som har redusert min fremgang.

ezio-auditore, SUP

En konto som også har vært med siden starten. Har representert eliten i SUP de siste månedene, og er trolig en av deres beste spillere. Hadde lenge en plass på topp 5 og var den viktige brikken for SUP i krigen mot TR. Gjorde en god jobb mot Mount and Blade og har siden den gang da hatt en god ODA. Småsnakka litt med han, en jeg på lik linje med Mr Smith finner veldig hyggelig og grei. Hans deltagelse i krigen mot TH-alliansen har vært minimal, men fikk tatt gode byer fra Lemmy her forleden. Ligger dessverre relativt for langt vekke fra krigens fronter, og har derfor ikke fått gjort sitt bidrag helt. Likevel bevist seg som en god kriger, og jeg husker denne brukeren fra v13 hvor jeg var i JFF sammen med han. Dersom SUP hadde gått imot Myth ville Ezio vært en veldig avgjørende spiller, som trolig, med riktig hjelp fra stammen kunne slått hardt ned på mange av dem. Ved han plassering på kartet tror jeg han lever et kjedelig liv her i v14 pr i dag.

Bohic, Myth

En veldig god spiller som er kjent for sin hyggelige oppførsel. Han er svenske, og er en av dem i Myth som i det siste har adlet flest byer fra sin fiende. Har hatt en sentral plassering mtp utslettelsen av The Governator og Loki. Har en likevel relativt lav ODA, men virker til å ha timet adlingene rett for å utgjør minimalt med tap. Svaier litt med fremgangen, men virker til å løfte seg opp når han vil. Ligger nå litt lenger bak fronten enn tidligere, og derfor ikke like sentral som han var.

Lemmy, TH

Har stått meg til nabo siden starten, og har hatt en enkel barndom. Levebrødet har vært BB byer. Spilt solo siden starten, og har derfor bevist seg verdig til å ligge på topp 20 med den aktiviteten han har hatt. Hadde en treig krigsmessig start, men fikk etterhvert opp ODA etter en lang ventetid. Lemmy er en grei, men stille kar. Har i de siste vært utsatt for en ekstrem aksjon med Mr smith som var den store adleren. Virker til å ha vært for overmodig med adlingene han har gjort i front. Aksjonen Myth innleda mot han her forleden har lemmy selv mer eller mindre konstruert med all den adlingen som ble gjort høyt oppe i et farlig område. Ville ikke gått frem på denne måten hadde det vært meg. Jeg vet likevel at lemmy er brukbar, og har deltok vell og godt mot Tvutt hvor han tok et par byer.

FylleSamen, RoEm

Den fulle sammen vender nok en gang tilbake og stiller sterkt i ny verden med en lovende stamme. En av de beste lederne på .no med god struktur og mye engasjement til å lære opp sine medlemmer. Har det nødvendige potensialet for å inneha en topp 20 plassering, og har gjort gode prestasjoner mot Tarahumaraen de siste ukene. Tidligere er det Nimbelwhite som har falt under Fyllesamens sverd. Har god kontakt med denne karen, og mye av engasjementet han har gjort i alliansen har også holdt meg oppe. Stilna litt i de siste dagene. Har en brukbar ODA, men kunne hatt mer. Så lenge de riktige adlingene har blitt gjort er det ikke hans oppgave å nuke mtp hans plassering i front. Har de nødvendige egenskapene til å holde ut lenge i denne verdenen, og jeg håper på å spille med deg i senere tider etter v14 er ferdig. Stay cool!

Dr.Killer, 20

Utenfor TH er dette alliansens beste spiller. En lovende kar, med et hissig temperament. Har snakket mye med ham, og har på det deffansive bidratt med mye bra til våre frontlige spillere. Dessverre omtrent kun BB adlinger, vet unntak av de siste dagene hvor en del spiller byer har blitt adla. Plasseringen tilsier dårlige muligheter, så ikke noe kan gjøres med det. Har en veldig dårlig ODT i forhold til sin poengsum. Om du kommer til frem til front tror jeg ditt bidrag kan vær bra. Jeg kjenner din historie og din personlighet, og vet du har det som kreves.

Hvalen, SUP

Virker til å like stor dyr, hvorav Hvalen er din favoritt. Ditt navn er kjent fra flere verdener, og med denne historien din er du nok godt kjent her på .no. Din suksess ser ut til å være i v2, hvor jeg husker deg fra. Tilsier at du har mye erfaring. Din ODT er igjen veldig skuffende mtp din størrelse, men dette tror jeg du kan mekke på om du bygger deg opp til en plassering i front. Har hatt en hyggelig og kosete barndom bak deres fedre i Myth. Likevel er du en av SUP's beste spillere, og jeg tror du kan sette stort preg på denne verdenen om du vil.

Yasir, SUP

Ukjent fyr som jeg ikke har hørt noe fra. Har alltid vært på et brukbart stadie, og har adlet mye spiller byer fra TR gjennom tidene. Likevel en relativt dårlig ODT. Du har fått billig motstand, og har en enkel plassering. Hadde 1 månedlate start ser jeg også.

Melisandre, TH

Melisandre. Miss, Trond og nå Marius. En eldgammel konto med god historie. Gjorde seg fort berykta da han kutta strupen til Sleipnir de første ukene. Var oppe på rang 1 en periode og var en fryktet spiller. Etter Miss sitt fravær på kontoen til tider har kontoen stilt seg litt svakere. En av dem i v14 med bredest front, og derfor en vrien plassering. Har en god samling medaljer, og ikke minst en veldig god ODT hvorav mye lener mot de siste dagene hvor melis har vært det største offeret her. Aksjonen kom på et dårlig tidspunkt, hvor originalen Trond var i statene. Marius er ny på kontoen og sto alene. Men en bra planlagt aksjon fra Myth som rammet både lemmy og lambnut blir det mange veier å peke mot. Jeg har vært din nabo, og hatt mye med deg å gjøre. Jeg håper dere kommer dere opp på beina igjen.

SambaUlf, SUP

Dette må være en skikkelig samba danser. Hadde en god og stabil start med mye adlinger. Var innom TR og adla litt der. Siden den gang da har denne kontoen levd på BB byer og innadlinger. Legger derfor ikke inn en veldig god omtale på han her. Vet heller ikke noe om personen (e) bak kontoen her. Har også en dårlig ODT, men har en god poengsum som er veldig brukbar.

Tarahumaraen, Myth

Navnet jeg har hatt mest problemer med å uttale her på v14. Dette er også en eldgammel konto som har vært med på toppen siden starten. Tidligere utgjort kjernen i Baron og gjorde gode adlinger mot The Attacking King tidlig i denne verdenen. Har et aktivt og engasjert mannskap og beviste dette ved å ta en god raner medalje her for noen måneder siden. Har forsvart seg utrolig bra de siste dagene, men likevel tapt mye. Bevist seg til å være den nye ODD kongen. Ble nylig bedre kjent med dens nåværende mannskap på kontoen, og dem virker til å være unge, talentfulle og flinke. Virker som Heinze er lederen på kontoen her nå, som jeg har snakket en del med. Deres fortid vet jeg lite om, men jeg tror dem har spilt på flere store kontoer. Trolig den i Myth/SUP som har hatt den bredeste fronten, og må derfor være forsiktig med hvordan han trer frem. Var også en leder i gamle Baron slik jeg husker det, men denne personen tror jeg har forlatt kontoen. Altså han opprinnelige. God konto som er viktig i adlingen dere driver mot RoEm. Har gjort gode adlinger mot Lambnut også.

Mance Rayder, SUP

Vet lite om denne karen også. Men husker at han var i H-A. Ligger tygt og godt og har en relativt dårlig ODT. Har gjort veldig gode adlinger egentlig, så underlig at ODA er lav. Har etterhvert kommet seg ned til front seg jeg også. Kan være viktig dersom kontoen adler mer i front etterhvert.

Tvutt, Myth

Tvutt, tvutte lutt! Spennende og engasjerte karer her. Med Contra alene på konto gir jeg deg en brukbar rangering. Hører også rykter om at Robert, den røde svane, er tilbake på konto? Isåfall så tror jeg denne kontoen kan bli veldig giftig. Denne kontoen har siden starten preget v14, og har hatt mange gode adlinger. Det startet mot TSM, hvorav Fini var og ble det gikk verst ut over. Har alltid vært høyt oppe i form av rang, men etter denne robert forlot kontoen i starten virker det som kontoen daffa litt av. Ser nå at den er på vei opp igjen, med nytt engasjement. Har hatt veldig god fremgang i det siste, og virker til å være lysten på blod etter en nedgangsperiode etter harde angrepssbølger mot denne kontoen. Mye byer ble tapt, men masse gode re adlinger og snipes ble utført av en god Contra. Creeds for det. Har et bra rykte, og jeg kjenner til dens gode fortid. Blir spennende å se om dere sikter mot topp 10 eller høyere. Virker som dere har et veldig bra samarbeids med deres nabo Torqumada. Viser i det siste at dere fremdeles er brukbare offansiv.

Mvh,
Elias
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Æsj, når ikke opp til Legendens liste uansett, men jeg lovte liste når jeg kom meg opp på topp 20, så here you go.

Vennligst merk at denne listen er skrevet fra et MyTH-synspunkt, og jeg vet derfor mer om MyTH kontoene og deres spillere enn jeg vet om de i andre stammer.

1. - Torquemada - MyTH
Dette, mine damer og herrer, er v14s klart beste spiller, og v14s koseligste nabo. Tom heter han, hvis noen lurte. Denne karen har for øyeblikket over 1 million poeng mer enn rank 2 og klart høyest ODA. Han knuser -T-H- på en måte bare han kan, og jeg er veldig glad for at han er på vår side i krigen. En flott leder er han også. Har ikke alltid vært rank 1, men har kommet sakte men sikkert. Plutselig sa det pang, og bonusbyene fikk smake Toms vrede. Bongo klarte ikke holde følge, og siden det har Tom bare fortsatt å vokst som en gris. Han har heldigvis byttet ut barbsa med fiendebyer, så jeg har NOEN gråbyer igjen å farme. Woho. Dette er en konto som kommer til å holde rank 1 ut v14s levetid, hvis han gidder. Og det skal jeg sørge for.

2. - OriginalOne - -T-H-
The victim. Offeret. Leavet tydeligvis -T-H- fordi han ble mobbet (???) av noen i alliansen, og var en stund i en stamme for seg selv. Er nå tilbake igjen i -T-H-. Sterk konto, og en av de beste på -T-H-s side. Du fremstår desto sterkere når jeg ser at du startet cirka en måned etter de fleste andre. Også her har gråbyene fått smake pisken, i tillegg til at en liten drittkonto ved navn Tvutt også har mistet noen byer.

3. - bongosteen - -T-H-
Æsj, jeg vet ikke helt hva jeg skal synes om denne kontoen. Den var helt klart en av de sterkeste på v14 under benjas tid, men nå... Jeg vet som sagt ikke helt, men jeg tror jeg trygt kan si at denne kontoen ikke er like sterk som den en gang var, så får vi se hvordan den vil stå imot.

4. - RaM77 - MyTH
Hatt en koselig vei til topp 4. Ikke det hardeste området eller motstanden.
Dog er dette er en flott konto hvor det spiller to flotte spillere. Ved dessverre lite om Christian, som vel var den som startet opp denne kontoen. Disse to adler hvertfall jevnt og trutt, og vil nok bare fortsette å vokse. En hard nøtt og knekke. En av de sterkeste kontoene i MyTH.

5. - Hakkespetten - MyTH
Her spiller selveste Kenneth. Fantastisk aktivitet på fyren, og skillz er det heller ikke lite av. Jeg vil si at han her er v14s nest beste spiller, etter Tom selvfølgelig. Kenneth startet opp MyTH med kontoen guttakrutt ved starten av v14. Dette humpet og gikk, og både Olvedn og nicehunter fikk smake. Deretter fant han ut at han skulle ta inn en udugelig og giddalaus dual, nemlig meg. Sakte men sikkert trakk han seg tilbake, og sluttet til slutt helt på guttakrutt. Dessverre gikk det dårlig med den, og det endte opp med en merge til slutt. Men eventyret stopper ikke her! For Kenneth fant plutselig ut (i en fyllekule kanskje?) at han skulle starte opp på sin gamle konto, Hakkespetten. Her fikk han en fin rim plassering, og har adlet og farmet som (nesten) bare han kan. Nå er han på topp 5, og det overrasker meg ikke om han stiger ytterligere.

6. - radisson - MyTH
Vet dessverre veldig lite om deg, men har fått med meg at du er en gjenganger på .no som ofte lykkes med å få opp en stor konto. Adlingene dine er en god porsjon rødt blandet med en god porsjon grått, bra! Dette ser bra ut, og jeg tror du kommer til å være med å vinne v14.

7. - Mr and Mrs Smith - SUP
Vet lite om dere, annet enn at dere er gode naboer, og mest sannsynlig SUP's sterkeste konto. Har spilt sammen med dere siden jeg kom inn og spilte på guttakrutt sammen med Kenneth, og dere er alltid behjelpelige uansett hva jeg spør om. Fortsett slik!

8. - Legenden - -T-H-
Hyggelige typer her, som presterer det å skrive en så bra liste at jeg så meg nødt til å rette på min for at den skulle holde mål. Denne kontoen har hatt ganske sterke adlinger fra start av. Ser at du adlet Thanatos som en av dine første byer, og fortsatte med Dagfinn Lyngbø. Du tok mange av Raaaaators byer på den tiden. Ellers har du adlet en del andre byer også, og selvfølgelig en del grått, som de fleste andre på v14. Har et veldig godt inntrykk av dere på denne kontoen, og jeg er overbevist om at dere, sammen med resten av -T-H- kommer til å gi oss en hard kamp.

9. - ezio-auditore - SUP
Har alltid likt denne kontoen. Var vel helt der oppe og kjempet om de topp-topp plasseringene også, en stund. Har vært litt halvveis en periode nå, men ser på twstats at poenggrafen din har skutt i været, så da er dere vel på vei tilbake igjen. Ellers vet jeg lite...

10. Bohic MyTH
Dette er en svenske med krutt i! Ødelegger alt i sin vei, og kommer til å banke -T-H- fremover. Både grått og rødt har gått med her, men mens jeg skummet gjennom adlingene dine tror jeg jeg skimtet mer rødt enn grått? Fantastisk! Startet v14 med to adlinger mens han var i stammen JFFA, for så å gå videre til TSM. Jeg vet ikke, kanskje han følte at TSM ikke var stammen? Eller kanskje han innså at det var et synkende skip? Hvertfall, han ble Baron spiller etter å ha vært i TSM for en stund. Ser det ble mye grått i Baron, og som alle vet nå merget MyTH og Baron, og Bohic ble derfor MyTH spiller. Siden har det durt og gått. Det jeg er aller mest imponert over er ståpåviljen hans, og de fantastiske ferdighetene han har med sin iPhone.

11. - Lemmy - -T-H-
De som er på denne kontoen, må ha grått som yndlingsfarge. Eller kanskje de er fargeblinde? Who knows. Mistet en del byer til SUP for ikke så lenge siden, ikke bra. Ser du har veid opp for det tapte ved å gråbyadle mer, fantastisk. Jeg tror kontoen kommer til å holde seg noen lunde greit, for er det en ting det er nok av på v14 er det gråbyer.

12. - hvalen - SUP
189/238 adlinger er av barbarlandsbyer. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan synest det er gøy, men pytt sann. Hver sin smak. Ser at du ble adlet av bongosteen tidlig. Det tyder på at du restartet etter at de andre i toppen hadde adels og kanskje flere byer. Det har vært en hard og grå vei til toppen, men du er nå på rank 12. Imponerende! 1,6 mio ODA beviser jo igjen at du nesten ikke har hatt motstand i byene du har tatt. Begynn å ta noen spillerbyer nå, så blir dette fine saker.

13. - FylleSamen - RoEm
Oioioi, her skjer det ting. Men for å ta det viktigste først; historien. FylleSamen har og er en underholdene konto å følge med på. Har lagd litt liv på forumet opp gjennom med sin skjærende rosa skrift. Ser at også på denne kontoen har det gått en god del grått, samtidig som jeg ser en del rødt også. Men nå, breaking news alle sammen. Denne tråden viser at det er Kvænangen som har spilt på FylleSamen, og som har gjort en glimrende jobb. Men stopper eventyret har? Tydeligvis. Kvæna vil visst ikke mer, og overlater kontoen til noen som helt sikkert ikke når opp til det samme nivået. Eller? Dette blir spennende.

14. - Dr.Killer - 20
Jeg ville ikke gått til en doktor med ditt navn. Du har mye grått på samvittigheten du også, og enda lavere ODA enn hvalen. Meh. Du har heller ikke mistet en eneste by gjennom hele v14. Kanskje ikke så rart, barbie readler jo ikke. Ser jo at du har adlet litt fiende, fortsett med det og dette kan bli bra. For en stund. Til vi kommer og knuser deg :)

15. - yasir - SUP
Medlem i den glimrende stammen SUP, og den fjerde spilleren deres på denne lista. Denne spilleren har ryddet området sitt, og adlet en hel del rødt. Ellers er du relativt ukjent for meg...

16 Melisandre -T-H-
Au og oi og au. Du har virkelig slått deg i det siste. På Tom, og litt på meg. Jaja. Startet v14 superdupert med å adle meg (!!!) når jeg var på kontoen Rh0chr3ss, den andre Magnusen senere byttet til Sleipnir. Jeg ble rett og slett lurt, og jeg tar hatten av for den adlinga der. Videre gikk det mye i røde byer, før du vel gikk for å tette klusteret ditt. Så adlet du Fini, (og litt Tvutt byer, men det snakker vi ikke om). Men så, for en uke siden, kanskje litt lenger, BOOM. BAM. Baddabing. Plutselig raser dere nedover rangeringslistene, og dupper til og med en liten tur under 2 millioners merke. Og adlingene fortsetter. Hva skjer videre?

17. - SambaUlf - SUP
Ganske ukjent spiller for meg. Adlet både grått og rødt. Lav ODA, ekstremt lav ODD. What more is there to say?

18. - Tarahumaraen - MyTH
Front, front, front. Er det noe denne kontoen mangler, så er det ikke front hvertfall. Martin (kongen) startet opp denne kontoen, og sammen med Vetlizz ledet han Baron. Deretter skjedde mergen med oss i MyTH. Etterhvert kom også Heine inn på kontoen, sammen med Markus og Andreas. Gode spillere, alle tre. Martin forlot dessverre kontoen (snufs), så det er disse tre som styrer nå. Under aksjonen mot Tvutt og Tarahumaraen for en måned siden gikk det ikke så bra. Byene ble tatt og tatt, både hos meg og hos dem. Jeg tror det skyldes (for deres del) at det fortsatt var usikkert hvem som skulle spille og ikke, så det ble bare rot. Hvertfall er det ordnet opp i nå. Dere tok imot aksjonen mot dere nå for litt siden med godt mot, og gjorde det kjempebra! Dere mistet ikke så mange byer (jeg tar på meg skylda for den ene), og bygde opp en fantastisk ODD på svært kort tid. Det var nesten så dere slo Tom til 25 mio OD-milepælen. Uansett, jeg tror denne kontoen er på rett kjøl nå. Troa på dere, gutta.

19. - Mance Rayder - SUP
Husker deg litt fra v12. Adlet bra av Lemmy i aksjonen nå for ikke lenge siden. Ellers er jeg rimelig blank...

20. - Tvutt - MyTH
Så, finally, the moment we've all been waiting for. TVUTT! Yes, endelig har jeg karra meg opp på topp 20 igjen, etter å ha mistet en del i aksjonen -T-H- hadde mot meg. (party) Jeg skal ikke skryte av meg selv, men kan ta litt generelt om kontoens historie. Robert og Sindre (as47) startet opp denne kontoen i begynnelsen av v14. Det gikk greit, men det var mye Mr. Millionaire i området, og de mistet en by, og hadde lite tropper. Så bestemte Sindre seg for å slutte, og Robert sa han skulle slutte, han med. Kontoen hadde vel på det tidspunktet 3 2k-byer ellernoe. Men Robert fant fram til en kar ved navn Johan, og sammen bygde de opp kontoen igjen, adlet Mr. Millionaire, og kom seg snart opp i toppen. Så merget jeg (guttakrutt) med de, og ble med på kontoen. Robert ga seg etter en stund, og da var det bare meg og Johan igjen. Vi hadde ikke mye motivasjon, og var på vei ut av topp 20. Jeg fant ut at jeg ikke gadd dette mer, og satte igang et skikkelig adlingskjør på Barbie. Dette var rett før aksjonen -T-H- hadde mot meg. Så bar det nedover, jeg mistet mange byer. Fikk en melding av Johan hvor han sa at han måtte fokusere på studiene. Jeg var alene. ALENE! Jeg mistet vel rundt 40 byer, spesielt den fredagen. Usj, var på skolen og hadde ikke tid. Når bølgene ga seg, og jeg skulle sittet i en krok, knust og forlatt, skjedde det noe merkelig. Jeg var plutselig full av motivasjon. Jeg begynte å adle barbs igjen, og snart var jeg på samme nivå som før aksjonen. Nå har jeg brakt kontoen opp til topp 20 etter et nederlag, adlet masse av Melisandre, og har fått inn Roger på kontoen også. Så for meg ser det veldig lyst ut.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Flott dette Contra og Legenden. 2 lister en fra begge sider av alliansen! Pluss i boken for begge.
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
God liste Contra! En av de beste jeg har lest på lenge.
Du må for all del ikke se vekk fra Real Steel adlingen, husk husk (rofl)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp