topp 20 spillere

  • Trådstarter Aleksandar Karadordevic1
  • Startdato

DeletedUser

Guest
1.
7. Synchroniser Elsido 50.521 15
Dyktig spiller dette. Har vist seg en topp 20 plassering verdig via v.14. Usikker på hvordan du er i classic og om du takler hastigheten i lengden. En ting er ialefall sikkert.. du blir farlig den førstkommende tiden framover.


BB spiller ikke alene...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja er meg og co som spiller på Aleksandar Karadordevic1. co vil si brian og daniel samt en ny dual som kom inn idag :) som vi velger og hodle skjult hvem er fåreløbig :)


vi gjør mer en og farme :) men ja er vel det vi gjør mest på dag tid XD
 

DeletedUser

Guest
Det Aleksander sa, Gullungen har vært på Verden 1 ekstremt lenge :)

20 Miss Fortune HP 41.434 9 7 spillere på kontoen. Ikke imponerende i det hele tatt.

Vi er strengt tatt 5 på kontoen, men kult at du synes aktiviteten vår er tilsvarende 7 :)
 

DeletedUser

Guest
Vi er strengt tatt 5 på kontoen, men kult at du synes aktiviteten vår er tilsvarende 7 :)

Da beklager jeg, men fikk en melding som svarte til at det var 7 på kontoen.

Miss Fortune juni 22,2013 11:18
Bare å adle meg ned nå, duals gjør tydligvis ingenting for å holde kontoen oppegående..

gullungen95 juni 22,2013 11:22
Kjipt når det skjer!

Lønner seg å gå solo tenker jeg :p

Miss Fortune juni 22,2013 11:27
Jeg personlig har nok ikke aktiviteten tilstede å kjøre solo. Har unge å passe på, så jeg har mye dødtid :p
Det har vært 7 stk på konto (jeg er også dual), og ingen som har tatt ansvar nok til å holde aktiviteten oppe til å gjøre noe.
Hørte på skype at en av de som er duals her så angrepene, men gadd ikke gjøre noe for å stoppe det. Jeg har sett gjennom angrepene deres, og ingenting var tagget. Innloggingene sier at det har vært folk på kontoen under angrepene også.

Så med dette sier jeg takk for meg på denne HP-runden, så får dere ha lykke til videre ;)

Dere også som sitter igjen på kontoen her, når dere leser meldingen.

HeLLoWeeN signs out.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
TOPP 20 Spillere


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 Aleksandar Karadordevic1 HP 167.268 36 4646
den store ranere fra jugoslavia :D

2 Project X Elsido 134.633 31 4343
her sitter det 3 stykker. Vet ikke mye om dem men fikk vite igår at dem holdt på og runne 50 mill. Viss sådan er eg skuffet over dere for at dere ligger så høyt og under 100 mill farmet en rank 1 ^^

3 Loki Elsido 126.918 22 5769
stått litt stille etter du begynte på MF? Ikke vet eg men project X har no gått forby dere :)

4 Perrynatoren HP 112.512 27 4167
my followship :D uansett verden uansett hvor eg går. Så er alltid han her ved min side og eg er glad for det. En bedre spiller skal du leite lenge etter. Brilllierer på alle fronter og tror er han som tar rank 1 til slutt ;)

5 Bradolf Pitler HP 110.174 23 4790
sander ja. Økt litt men komt litt bakpå no etter han krangla med oss om rank 1 en stund i starten. Ellers tror eg kontoen endå har mye og gi :)

6 The Corona Men Elsido 97.493 26 3750
sondre her ja. Ikke mye og si men må innrømme overasket hvor høyt han har komt denne runden.

7 Synchroniser Elsido 80.218 20 4011
sett deg her på forumet. ellers vet eg pent lite om deg. Men ser du kan dine saker.

8 Dagfinn Lyngbø 72.525 17 4266
umulig og ikke like disse. Neida er gode folk her. Dem kom bakpå da AK1 adla dems 001. Men er no oppe igjen innponerende.


9 Prompemartin fiser for m HP 70.123 19 3691
vetle og co ja :) er ikke mye og si en et awsome team. Disse har mye og gi og du vil se mer til dem fremovar.

10 mokve Elsido 65.883 19 3468
vet pent lite om deg desverre :/


11 gullungen95 Elsido 63.446 16 3965
en konto som har gått fra v 1 til hit ja. Men ligger fint til her. men tror han kan stige litt men tror ikke topp 5 er der eg vil se deg fremovar.

12 hamster997 ~A~ 62.884 17 3699
vet ikke noe om deg desverre. Men sånn eg hører er du luckyzero på v 14? i så tilfelle kan du nok dine saker.


13 Balle Klorin HP 61.480 16 3843
baller av klor? nei navnet er fra v 1. komt seg litt opp igjen men han har merklige vokse hopp. kanjse på tide og gjøre seg stabil?

14 xxinsanexxb0om Elsido 60.620 20 3031
vet ikek mye om deg. Men har sett en del rapp fra MF om deg. Og kan si er svært skuffet over din offansive byer så der har du noe og jobbe med ^^

15 Vviper HP 60.217 15 4014
fabian ja. lå høyt i starten gått litt ned no. Tror han her kan komme seg lengre opp lengre inne i gamet.

16 Edward Scissorhands ~A~ 58.294 15 3886
vet pent lite om deg :/

17 burre ~A~ 57.408 14 4101
samme som over :|

18 Vendla Elsido 56.213 16 3513
sick er her no utrolig hyggelig fyr :) ellers har kontoen vist seg bra defansivt vil si stammen da men alikavel. ellers vet eg pent lite om vendla sin orginal.

vet ikke noe om det 2 under her
19 marcus0911 ~A~ 54.958 15 3664
20 OmegaCtrl xD Elsido 54.206 15 3614
 

You Lost The Game

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
2 Project X Elsido 134.633 31 4343
her sitter det 3 stykker. Vet ikke mye om dem men fikk vite igår at dem holdt på og runne 50 mill. Viss sådan er eg skuffet over dere for at dere ligger så høyt og under 100 mill farmet en rank 1 ^^

Vet ikke hvor du har denne infoen fra, men dette er jo skivebom på høyt nivå.
 

DeletedUser

Guest
11 gullungen95 Elsido 63.446 16 3965
en konto som har gått fra v 1 til hit ja. Men ligger fint til her. men tror han kan stige litt men tror ikke topp 5 er der eg vil se deg fremovar.

Challenge accepted! Fin liste :)
 

old-legend-returns

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
får prøve og lage en liste jeg da:p går sikert til helve**e men jaja:D

1. Project X: Her sitter 5 stykker, Miss Swag, Truls, John, Eivind og Andreas. er forsåvidt aktive 24/7 og har forbedret farminga si betraktelig. Etter hve jeg ser er de nr 1 eller 2 av adling av spiller byer. Har fine vekst forhold, men begynner kanskje og bli litt tynt med byer over 4k?:p

2. AK1 : har ligget i toppen hele veien. Er vel Nicehunter, Daniel og brian som sitter her? absolutt et godt team:) de farmer som guder og har store vekstforhold. men de blir vel satt under press av elsido når tiden er inne?

3. Loki : er litt usikker hvem som sitter her, har ikke sett så mye farme aktivitet her. men de/han har skillz uten tvil! tror han her kan være i toppen lenge!

4. Bradolf Pitler: her sitter sander og co! er vel en liten forhånds favoritt ettersom han har en del hp seire i lomma. men henger noe bak nå. kan de fortsette sukseen fra tidligere hper? farme kan de iallefall:D

5. Perrynator: her sitter peera, vet hvem andre som sitter der. kan ikke så mye om dem. men tror det er en account og regne med videre;)

6. The corona men : sondre og co! disse er gutta kan og farme iallefall;P men om de holder helt inn vet jeg ikke:p ak1 er nabo med dem, om det er negativt eller posetivt er avhengi av øynene som ser. men jeg har troa på at de kan væremed. Tiden får vise:)

7. Synch: mads og bjørnar:) 2 skikkelige karer jeg har sansen for:p vet ikke så mye om dem fra tidligere, men jeg tror de vil vise seg fram iløpet av kort tid.

8. dagfinn lyngbø: gustav og ??? . jeg vet ikke så mye om dem.

9. balle klorin: spillt mye speed med deg:) du er en konge på deff. og du har store vekstforhold der nede i sør:p

10. prompemartin fiser mye_ vetle og co. vetle er jo bare beist:) men har ikke sett så mye til dem her??? proove me wrong men tror han her ikke havner topp 5. :( no offence

11. fabanx3: vet ike my om deg. men du er naboen min:) blir artig og se hva som skjer mellom oss:D

12. naturfresk: kan ingenting om deg :(

13. hamster997: samme som over

14. simen og co. har potensiale, men er kanskje litt innestengt kanskje?

15.xxinsanexxb0omxx: unknown to me.

RESTEN ER UKJENT FOR MEG:(

håper den ikke ble for dårlig. har aldri lagd en før, men ville prøve meg;)

Truls/project x
 
Topp