Topp 20 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
altså slutt og snakk drit til hverandre her og eller vis hva dere kan IG :) for tror ingen her e inntrisert i og vite hvem som e noob ^^
 

gertpe

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Er sikkert og enig, men gidder ikke sitte og stave meg gjennem forord på et eller annet tilfeldigt valgt språk. Som åpenbart er valgt for å vise frem språkkunnskaper.
 

peera99

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
1 - Punchinello - Dope
bradolf pitler gutta sparker til og har en god ledelse nå :) ser ut som det er veldig god aktivitet her siden det er 4 stykk på konto og de blir nok første til å adle en by. Vi vil nok se de her på topp 3 i en lang stund. I tillegg er det stammebytte her, fra MO til Dope

2 - come to daddy - MO
har falt ned fra 1.plassen siden forrige gang jeg lagde liste. vet fortsatt ikke hvem som sitter her, men det er en eller annen svenske :p

3 - James Gatsby VI - MO
hvor kom du fra? var ikke engang på topp 20 da jeg lagde liste sist :p pp much :awesome:? tror han faller ned snart, men kanskje ikke ut av topp 20 :p

4 - simmii - Ultima
enda en som ikke var på topp 20 da jeg lagde liste forrige gang. lå langt nede for noen dager siden. egentlig samme som over :p tror denen spilleren også faller ned litt :p

5 - DONslask - MO
nylig stammebytte til MO. har vokst mye i det siste og har ikke så mye mer å si enn det jeg har sagt på nummer 3 og 4 :p

6 - Jato Link - Dope
Han her henger fortsatt med :p like god IG som han er aktiv på forumet :p vil tro vi ser han her videre :p1

7 - Infected Mushroom - MO
Enda en spiller som henger med :p virker stabil og vi ser nok kontoen på topp 10 en stund til.

8 - ReTaRdEd - MO
ligget innefor topp 20 et par dager :p virker også stabil og han vil nok henge med videre.

9 - Tyren - Dope
Stian, benny og han jeg alltid glemmer :p ligger fortsatt på toppen og vi ser nok dessverre disse gutte senere høyt oppe lenger ut i gamet.

10 - akken - MO
mener fortsatt denne kontoen burde ligget høyere oppe på rangen. men da er vel ikke spilleren så mye bedre :p MO spillerne er ganske stabile og vi har mange på topp 20

11 - mokve - NUKE
et nick jeg kjenner igjen.. husker bare ikke hvem som spiller her :p

12 - bergkongen - Dope
enda en Dope spiller :p virker stabil og gjør det bra :p ser nok kontoen lenger ut i gamet.

13 - Soag. - NL
kommet litt høyere opp etter forrige liste :p virker stabil og holder seg nok på topp 20 en stund til.

14 - Sauelort - LO.DT
her sitter vel kristin :p forventer å se denne kontoen høyere opp ellers blir jeg skuffet over sauen :p

15 - Pineapple Trees - Teemo
En Teemo spiller som har kommet for å bli på topp 20 :p tror han vil komme høyere opp i rang

16 - Nathan - 1st
Har falt en del fra forrige liste, men holder seg innfor topp 20 :p

17 - Bacardi Razz - Teemo
ja :p hadde håpet jeg og roger lå lenger oppe, men pga det som har skjedd gjør vi ikke det :p men vi vil nok se meg og roger videre her :p

18 - Synchroniser - Dope
yeah Synchroniser guttta ser vi nok også videre, men forventer å se dere lenger oppe :awesome:

19 - Zimpley - Dope
falt ned fra 4 plassen :p ble nok trangt om ressursene her vil jeg tro :p

20 - Corsix - MO
klart å komme seg inn på topp 20 :p ser ut til å falle ut igjen da, kan bli spennede å se :p

Som vi ser har listen endret seg en del :p det tror jeg den forsatt vil gjøre :p den er ikke helt stabil enda. kommer nok en update fra meg om noen uker :p så blir det spennende å se hvordan det ser ut da :p sorry om listen ikke er helt oppdatert :p men det er fordi jeg brukte tw-stats og de bruker noen ganger litt tid :p

legger til en rank til her siden det var så viktig for han å være en del av listen siden han havnet på rank 16 etter at jeg hadde laget listen :p

16 - Oligarki - MO
sander og magnar :p vært på topp 20 i en time nå :p forventer at de holder seg innenfor :p
 
Sist redigert:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
TOPP 20 Liste



-----------------------------------------------------------------------------------------------


1 Punchinello Dope
her sitter sander blandt annet men han e vel ikke eier av kontoen? Tror vi vil se mye til disse karene fremovar og kansje blir det også første til og adle på v 15? det e ikke det eneste med akademi så dette skal hvirklig bli spennende og se :) Tok også nylig feltherre i gull med og lede både ODD og ODA inponerende faktisk.

2 come to daddy MO
vet ikke mey om deg unntate at du farmer noe syklig XD

3 James Gatsby VI MO
hygeglig kar her farmer også noe synnsykt var langt nede bygde en del lk og føk opp :)

4 simmii Ultima
vet desverre ikke så mye om deg :/

5 DONslask MO
her har vi en fra v 9 gitt. Han presterte bra der men brukte en del PP kanjse det gjenspeiler denne gangen ogs? tiden får vise men tror han e og finne på topp 5 en stund fremovar :)

6 Jato Link Dope
vet kun kem du e gjennom forumet. Men ser ut til og få ting til.

7 Infected Mushroom MO
vet ikke så mye om deg desverre men hvirker stabil.

8 Tyren Dope
her sitter stian vist. tror denne kontoen vil holde seg på topp 20 en stund.

9 ReTaRdEd MO
en meget stabil spilelr utenom det vet eg ikke noe om han her.

10 akken MO
må nok si det samme som over.

11 Soag. NL
oi høres ut som en suppe :| men men hvirker no stabil men vil du greie og holde følge med toppen?

12 bergkongen Dope
vet ingenting om deg :| men bergkongen e vel fra hobbiten om eg ikke tar feil?

13 mokve NUKE
hørt mye posetivt om deg og du e lojal som få til din stamme. Og gjør alt for den så tror du blir en nøkkel spiller for NUKE fremovar.

14 Sauelort

hørte eg riktig så e kristin her. Trodde du skulle være lengre oppe men kommer vel med tiden.
15 Pineapple Trees Teemo

vet desverre ikke noe om deg. Men ser no stabil ut.
16 Synchroniser Dope

har hørt om deg og sett deg i aksjon. Men har aldri snakka med deg. Du kan sakene dine og vet hvordan komme deg opp fra grøfta som du viste på hp 7. tror du har mye og gi men kan du holde løpet ut?
17 Oligarki MO


18 Nathan 1st 1.521 1 1521
denne kontoen tror eg skal bli gøy og følge med fremovar. E med i en stamme som e så og si ubruklig fult av små folk. Kanjse på tide og leite etter ny stamme?

19 Zimpley Dope

vet ikke noe om denne karen.
20 Corsix MO


her har vi endå en fra v 9 gitt. Tror du vil dette ut desverre men kommer opp igjen seinere i gamet.
 

Lettnavn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Het ikke gamle Honour, Sander? Og i såfall, i dette tilfellet, er dette samme person?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
rang Navn stame Poeng byer gj pr by
1 Jato Link Dope 11.489 3 3830

Jato har gjort det veldig bra i starten. 2 adlinger 1 av Nathan og 1 av Gatsby. Jato kan holde kamp om topp 3 i lange tider framover

2 Houdini Dope 10.330 3 3443
Houdini var tidligere i MO men kom over til Dope. Han har startet bra i Dope med en fin adling av Retarded

3 Sauelort LO.DT 9.413 4 2353
Farme djevelen :| Farmer hele tiden, veldig godt aktivitetsnivå å holder seg innenfor topp 5 i minst 2 måneder.

4 DONslask MO 9.131 3 3044
Kjenner lite til Don, men ser ut som om han har åpnet bra, en MO spiller på topp 5 :D blir spennende å følge med.

5 Pineapple Trees Teemo 8.988 3 2996
Pineapple har åpnet adlingsfesten med å ta Buuuuuurn. Topp 5 Teemo spiller, som er veldig erfaren å en vi kan regne med på topp 10 senere i spillet.

6 normenn MO 7.593 3 2531
normenn vet jeg desverre alt for lite om.

7 simmii Dope 7.162 2 3581
Simii kom fra Ultima inn til Dope. han har gjort det bra, spiller restarta så den ble tellende som gråby :/

8 Smekk DB 5.811 3 1937
Spennende spiller. Blir artig å følge han framover satser på at han holder seg på topp 20:)

9 Oligarki MO 5.716 2 2858
Magnar som sitter her? Ellers helt blank :|

10 Marco Polo Dope 5.692 2 2846
Er noen gode folk som sitter her, håper de fortsetter i samme tempo.

11 come to daddy MO 5.660 1 5660
hmm ikke adlet Bacardi Razz enda? var det jeg hadde spådd på forhånd.

12 Lugh Dope 5.637 1 5637
Knut en godt voksen mann, som har veldig mange fine bidrag til Dope. Håper han holder seg oppe å får sin 2 by snart :)

13 Soag. NL 5.581 2 2791
Sitter med mye deff.. tok ut punchinellos tropper så noe sitter han med:)

14 Dr.Evil Dope 5.428 2 2714
Dr.Evil gjorde det veldig bra på v11 er spent på å se hva han får til videre på v15:)

15 Tyren Dope 5.360 2 2680
------------

16 TøffeHenrik Teemo 5.135 2 2568
Who is this :|

17 Snoopy Dope 5.135 2 2568
Moa, veldig god fotballspiller :p Han jobber jevt og trutt, noe tullete, men serriøs når det trengs.

18 runinter Teemo 5.101 2 2551
Skulle tro UW og Teemo var avhengige av Runiter i og med at de legger inn alt av deff for å sikre han :) Veldig god spiller fra v2 :eek:

19 Zimpley Dope 4.793 2 2397
Zimpley, veldig god og aktiv spiller. kommer med flotte bidrag. enda en Dope spiller på topp 20 noe som er bra: D

20 sander.hag.. MO 4.400 2 2200
Deff konto? ellers blank.
 

DeletedUser

Guest
18 runinter Teemo 5.101 2 2551
Skulle tro UW og Teemo var avhengige av Runiter i og med at de legger inn alt av deff for å sikre han Veldig god spiller fra v2 :eek:

Bare uw og teemo ?

Trudde hele V15 var det jeg ;)

Så feil kan man ta..... am back.... trur jaggu meg det er noen år siden å faktisk 2 kg ekstra også :ram:
 

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
4 DONslask MO 9.131 3 3044
Kjenner lite til Don, men ser ut som om han har åpnet bra, en MO spiller på topp 5 blir spennende å følge med.



kjenner du mæ itte fra V9, det er jævnt over ælendi dø.

det som er å vite om mæ, er at det je itte føkker opp, er itte vært å føkke opp!
 
Topp