Topp 20 spillere

DeletedUser

Guest
9. Tvutt - Teemo
Husker i starten av verdenen, da Teemo vurderte å enten adle eller rekruttere Tvutt, da de visste at han var en farlig god spiller. Vel, bra at de rekrutterte han, for han kan vise seg å duge godt under krigen med sine skills.


Pft.. Aldri om de hadde klart det ;)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
RankNavnStammePoengByerPoeng/By
1
DONslask

dFekt

317.500
605292
2
Dr.Evil

Teemo

229.199
307640
3
Sauelort

Teemo

210.661
336384
4
Reisverket

Teemo

185.961
345469
5
Jato Link

Teemo

161.729
246739
6
sander.hag..

dFekt

160.371
295530
7
Deadpool

Teemo

152.474
226931
8
Wolfgang Amadeus Mozart

Teemo

148.082
236438
9
Tvutt

Teemo

146.352
285227
10
runinter

Teemo

138.350
226289
11
Herr Granpa

Teemo

132.379
245516
12
Corsix

dFekt

126.033
206302
13
vimsen

dFekt

123.361
284406
14
normenn

dFekt

122.345
235319
15
Major Zod

dFekt

120.048
196318
16
Vifle

Teemo

119.824
157988
17
Hoffa1

-UW-

119.819
167489
18
Oliversen

dFekt

105.975
176234
19
Trevor Philips

-UW-

99.865
175874
20
larsland

-UW-

91.082
146506
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1; DONslask - dFekt - 428,973
Denne slasken spiller solo. Hadde en veldig imponerende ledelse, som ikke varer særlig mye lenger da sauens avkom drar innpå. Men det trur jeg ikke vil stoppe Don i å holde seg oppe på top 3. Bare han får satt foten i jorda og fortsatt fra hvor han glapp vil dette bli et kjent navn på v.15.

2; Sauelort - Twice - 376,381
Æsj. Jeg liker ikke sauer, ei lort. For å være ærlig har jeg alltid hatt en frykt for sauer, og den bare økte når jeg så hvem som spilte på denne kontoen. Joakim og Kristin, vil jeg tru (to fantastiske spillere). Nå som de merger er det rart at ingen har begynt å kjøre på med angrep:p Blir nesten gratisbyer da byene de nye byene er nokså tomme. Imponerende farming og vekst dog, fra damen som har en litt spesiel greie for sauer. En forklaring på hvorfor alle nicksene hennes inkluderer sauer ville ha gledet meg.

3; Dr.Evil - dFekt - 344,341
En doktor av ondskap. Høres ut som en skurk fra en eller annen avdanka Disney Channel serie. Dog ville jeg ikke vært happy om jeg hadde hatt denne gutten i hælene.

4; Reiseverket - Teemo - 232,585
Org reiseverket + noen duals. Den orginale skal visst være veldig god, men jeg trur ikke denne kontoen vil holde plassen inne i top 5 med fantastiske spillere som magfag 1 & 2 og selfølgelig meg bak seg. Dog har jeg hørt mye bra om kontoen og dens eier, men min tro har den dessverre ikke. (Gudene vet hvorfor) Stå på, og gi meg en grunn til å være imponert :)

5; sander.hag.. - dFekt - 217,414
Svært ukjent hva han som sitter på denne kontoen heter, men ryktene sier at han skal hete Sander. Blitt anklaget for å være en vaskeekte noob, og jeg klandrer Joakim ikke. Men ta det med ro, en noob er det ingenting galt med. (Eller?) Farmet helt ok, trur jeg, hva annet denne kontoen driver på med er totalt ukjent for meg. Holder seg nok inne i top 10 et par måneder til.

6; Tvutt - Teemo - 215,688
Magnus, Contra, Magfag, Taper. Denne lille gutten er kjent under mange navn, men i mine øyne vil han alltid være Mannemann (internt). Han og Johan gjør en god jobb, og de vil gå inn i top 5 og holde seg der en lang tid fremover. Hadde det ikke vært for meg, ville Magnus aldri spilt TW, og han takker meg for det. Veldig god konto med godt potensiale.

7; vimsen - dFekt - 196,539
Egen konto. Lite å si om oss, utenom at vi er fantastisk gode. (angel)

8; Herr Granpa - Teemo - 190,993
Gamle Bestefar her. Anbefaler alle å ta en tur innom landsbyene hans for en klassisk norsk middag og en 500 lapp. Etter hva jeg har hørt sitter det en veldig god spiller her. Granpa er vel 'hovednicket', og de fleste som har vært aktive tw-spillere har vel dultet bort i navnet en eller annen gang, så de vet hvem de har å hanskes med her. Stå på :)

9; Corsix - dFekt - 188,893
God spiller, går jeg ut ifra. God vekst, og har gjort det bra på en tidligere verden. Nicket minner litt om en eller annen skurk fra en action film. (Ville kanskje teamet godt opp med Dr.Evil?) Ellers har jeg lite å si om denne kontoen da den er ganske ukjent i mine øyne. Gjerne si ifra om jeg har dårlige øyne, så jeg kan skaffe meg briller. Stå på Corsix, jeg har trua :)

10; normenn - dFekt - 183,893
aff, endelig halMokve og Majorpain, trur jeg? Utrolig greie spillere som mer enn gjerne slår av en prat. Husker de begge fra v.13 da de lot meg leve som 3x mindre spiller. Ellers er de utrolig aktive, og flinke til å farme. Holder plassen sin på top 10 lenge, og vil helt sikkert klatre enda litt til :) Go go.

11; Wolfgang Amadeus Mozart - Teemo - 181,859
Komponist. Jeg vet ikke helt hva Mozart gjør på TW, da jeg både trur og håper at han døde for lenge siden. Ellers har denne musikeren gjot en god jobb på v.15, men har raknet litt i det siste. Håper på å se mer til denne urgamle mannen på v.15, og håper han i tillegg slår til med en ny hit eller to, klassisk musikk skal bli inn igjen.

12; runinter - Teemo - 171,032
Gard, Cleo og Rune. Wow. Dog er jeg litt skuffet over rank og vekst i det siste. Hva har skjedd? Kom dere på beina og peis på, alle vet dere kan!

13; Deadpool - Teemo - 166,564
Min favoritt-superhelt; Altså, det er et dødt basseng. Det blir som KillerWall eller BaboonJump, jeg bare digger det.

14; Hoffa1 - UW - 161,106
Totalt ukjent for meg. Ellers ser det ut til å være en bra spiller med god vekst. Keep it goin', og lag deg et navn her på v.15 slik at du ikke lenger blir totalt ukjent :)

15; Major Zod - dFekt - 158,202
Også en totalt ukjent. Gawd. Bare gjør som hoffa, og skaff deg et navn som er verdt å huske!

16; Trevor Phillips - UW - 151,048
Sist jeg sjekka var denne Trevor Phillips fyren en del av GTA 5, og ikke TW. Hvis noen kan vise han veien tilbake til GTA hadde det vært fint. Slike gærninger vil vi ikke ha noe med å gjøre.

17; killeren10 - UW - 144,464
killeren10? Så killeren 1,2,3...8,9, ble ingen suksess? Neida, denne kontoen er også svært ukjent for meg. Gjør som de ovenfor å lag et navn verdt å huske.

18; Jato Link - OO - 136,611
Ikke mye verdt å si om denne da Jato merger med sauebæsj.

19; Larsland - UW - 135,174
Larsland er vel noe ala Lampeland og Lekeland. Jeg liker denne typen.

20; Perversus - dFekt - 135,101
Kan minne litt om en pervers pegasus. Jeg liker ikke perverse bevingede hester, men la gå. Lite verdt å nevne om denne kontoen.
 

DeletedUser

Guest
Sauelort - Twice - 376,381
Æsj. Jeg liker ikke sauer, ei lort. For å være ærlig har jeg alltid hatt en frykt for sauer, og den bare økte når jeg så hvem som spilte på denne kontoen. Joakim og Kristin, vil jeg tru (to fantastiske spillere). Nå som de merger er det rart at ingen har begynt å kjøre på med angrep:p Blir nesten gratisbyer da byene de nye byene er nokså tomme. Imponerende farming og vekst dog, fra damen som har en litt spesiel greie for sauer. En forklaring på hvorfor alle nicksene hennes inkluderer sauer ville ha gledet meg.

Jeg spiller også der.... (Jørn)
 

DeletedUser

Guest
2; Sauelort - Twice - 376,381
Æsj. Jeg liker ikke sauer, ei lort. For å være ærlig har jeg alltid hatt en frykt for sauer, og den bare økte når jeg så hvem som spilte på denne kontoen. Joakim og Kristin, vil jeg tru (to fantastiske spillere). Nå som de merger er det rart at ingen har begynt å kjøre på med angrep:p Blir nesten gratisbyer da byene de nye byene er nokså tomme. Imponerende farming og vekst dog, fra damen som har en litt spesiel greie for sauer. En forklaring på hvorfor alle nicksene hennes inkluderer sauer ville ha gledet meg.

Jeg spiller der alene... inntil videre. Ja, jeg HAR en ting for sauer.. dem er scary ! Så for sauen vokser får jeg panikk så dyrlegen er innkalt... J and J er sprøyteklar til å fikse både deg, kua , naboen og kjærringa. Dont worry, missa du vaksinasjonskvelden så er vi der, missa du den så er det no wY back !

Så for de som lurte på hvilken side vi HAR valgt... we dont know, feel no tongue in my ass! (støttes)
 
Sist redigert av en moderator:

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Topp 20 :D

1. Sir Jato von Sauelort - Teemo
Her sitter Jørn, Joakim og Kristin. Tre uhyggelig gode spillere, som får til hva de bestemmer seg for. Og akkurat nå virker det som om de har bestemt seg for å vinne v15 :p Jaja, gøyale spillere dette, som det også er enkelt å slå av en prat med! De har nå nådd 1 mill poeng *klapp, klapp* samtidig som de knabber alle "dagens raner" medaljer. Det blir ingenting igjen til oss andre... :crybaby:


2. Dr.Evil - dFekt
En av de spillerene som ikke har forlatt dFekt med en gang de så at det gikk dritt - bra! Da blir det hvertfall noe igjen til oss! :p En flink spiller som sitter her, som har holdt front mot Teemo så lenge, uten å miste en eneste by. Det er en presentasjon i seg selv.


3. Reisverket - Teemo
En av de største grunnene til at Teemo står på to bein nå. Hadde det ikke vært for denne karen, hadde vel dFekt fortsatt ledet krigen. Men RV bygde opp Teemo fra bunnen, og se hvor vi står nå! Kanskje et lite tips til dere i dFekt?


4. Habboaganten - Lager ny stamme hver dag -.-
En av de som forlot dFekt når han så det gikk dritt. Jaja, folk har forskjellige synspunkter. Noen mener at man skal holde seg til en stamme, uansett hva som skjer. Mens noen andre mener at man kan forlate en stamme dersom ledelsen ikke fungerer i det hele tatt, og stammen bare faller fra hverandre. Virker som om denne spilleren adler mye grått, kanskje for å bygge deff til Teemo kommer? :p


5. Herr Granpa - Teemo
Litt av en spiller dette. Er flink med krigsføring og koordinering, og selvfølgelig flink IG. Interadler Tvutt, samtidig som dFekt i k44. Ja, jeg kaller det interadling å adle av dFekt, for det er ingen motstand der, what so ever!


6. Runinter - Teemo
Folk sier at det er veldig erfarne spillere som sitter her. Personlig har jeg nesten ikke snakket med de, men utifra deres presentasjon her på v15, er de jo gode! Samme her som med bestefaren, han interadler både av dFekt og Tvutt.


7. Sander.Hag.. - dFekt
En god og erfaren spiller dette, men jeg som ikke har vært i stamme med han vet jo ingenting mer enn det. Synd det ser ut som om hans side taper, hvis han ikke gjør det umulige da - få dFekt på rett spor igjen. TW stats sier 50-0 på erobringer. Dette skal vi snart få gjort noe med :p


8. Normenn - dFekt
Akkurat som Sander.Hag.. - bare at denne spilleren mangler lojalitet. Sendte en søknad til Teemo straks det så ille ut for dFekt, men det virker som om de ikke har noe imot illojale spillere i dFekt. Jaja, sånn kan det gå...


9. Kileren10 - Teemo
Dette er meg. Jippi! Ikke så mye å si vel. Jeg har skaffet meg denne plassen på rangeringen utifra nedadlingen av DONslask, hvor jeg var kjapt ute og ta han. Ellers er det vel ikke mer å si...


10. Hoffa1 - Teemo
En svensk spiller som sitter her, men god erfaring fra TW. Han har også tjent på nedadlingen av DONslask - det har forsåvidt alle i Teemo da :p


11. Larsland - Teemo
En spiller som har gjort det ekstremt godt mot dFekt sin front, og adlet massevis av byer derfra. Godt jobba! :D


12. Deadpool - Teemo
En fantastisk spiller som sitter her hat jeg hørt. Selv har jeg ikke snakket noe med Deadpool, men håper å få muligheten til å samarbeide med han i fremtiden. Hvem vil liksom ikke samarbeide med Deadpool!


13. Wolfgang Amadeus Mozart - Teemo
Den TW-avhengige musikern. Visste ikke at Wolfgang fortsatt levde, men jaja! Man lærer noe nytt hver dag, har jeg hørt! Likevel er dette en erfaren spiller, som kommer til å holde seg godt opp på ranglisten!


14. Trevor Philips - Teemo
Tidligere navn: Pellenev. Noen sier at navnet sier noe om hvor badass man er, og i dette tilfellet må jeg si meg enig. Trevor Philips høres helt klart mer badass ut enn Pellenev. Likevel, en god spiller som sitter her, med et badass navn!


15. Lillazyster - Teemo
En god og fornuftig spiller her, som har fått adlet mye av Fade i det siste. Som sagt, kaller det oppe i k44 for interadlinger, men likevel er det godt gjort!


16. Bohic - Teemo
Jeg må si at jeg er imponert av denne spilleren. Spillere i Teemos skype chat vet nok hva jeg mener, men det ville ikke vært lurt av meg å si det på åpent forum. Jeg må si at jeg er imponert av denne spillerens pågagsmot, og at han har kommet seg til en god front i øst. Dette liker vi!


17. Persverus - dFekt
Vet ikke noe om denne spilleren, ettersom han ikke har vist seg, verken under krigen eller forum.


18. Seventh Day Slumber - Teemo
Her sitter en spiller som alltid er villig til å bidra. Han skaper rett og slett god stemning i Teemo, noe vi liker! Vil også nevne at spilleren har mye pågangsmot - ha har gått en lang vei for å komme seg på topp 20! Keep it up!


19. DONslask - dFekt
Her er det mange usvarte spørsmål å stille. Ryktene sier at han mistet motivasjonen til å spille TW etter han hadde fått 90 byer. Og da vi startet aksjonen mot han, gjorde han ikke stort annet enn å sende nukes/ semi-nukes mot en by i bøtter og spann - men fikk fortsatt ikke byen! Nå er DONslask så godt som ute av v15, men han blir nok ikke glemt. Han var limet som holdt dFekt sammen - pluss Corsix sitt superlim. Nå som begge har forsvunnet, raser dFekt sammen.


20. Konnis - dFekt
Omtrent det samme som Persverus.


Dette heter topp 20, og ikke topp 25, så dessverre blir ikke de fem siste med på listen min.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Finfin liste, men en ting.
du skrev:
En av de største grunnene til at Teemo står på to bein nå. Hadde det ikke vært for denne karen, hadde vel dFekt fortsatt ledet krigen. Men RV bygde opp Teemo fra bunnen, og se hvor vi står nå! Kanskje et lite tips til dere i dFekt?

Altså, det som satte Teemo på rank 1 var jo det faktum at JvS valgte Teemo, og at DON gikk inaktiv. Hadde DON fortsatt spilt aktivt, og JvS stått nøytralt kunne Reisverket gjort en god jobb(noe han har gjort mellom innadlingene), ja, men dFekt ville fortsatt ledet. Det er to grunner til at dere leder, og det er JvS og DON sin inaktivitet. Tru hva dere vil, men det er ikke Reisverket sin skyld at Teemo står der de står i skrivende stund :)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Finfin liste, men en ting.

Altså, det som satte Teemo på rank 1 var jo det faktum at JvS valgte Teemo, og at DON gikk inaktiv. Hadde DON fortsatt spilt aktivt, og JvS stått nøytralt kunne Reisverket gjort en god jobb(noe han har gjort mellom innadlingene), ja, men dFekt ville fortsatt ledet. Det er to grunner til at dere leder, og det er JvS og DON sin inaktivitet. Tru hva dere vil, men det er ikke Reisverket sin skyld at Teemo står der de står i skrivende stund :)

MEN, så har det seg sånn at DONslask ikke hadde gitt seg dersom vi ikke hadde startet en aksjon mot ham. Hadde ikke RV bygd opp stammen før denne aksjonen, hadde det vært mindere aktivitet i aksjonen, og DONslask kunne holdt presset. Ergo hadde han ikke sluttet.

Når det kommer til JvS, vurderte de hvilken side de ville ta utifra hvilken stamme som virket sterkest. Vi la godt trykk på at Teemo hadde en helt ny ledelse (som vi beviste gjennom aksjonen), og de tok vår side. Så ja, til syvende og sist var det RV som bygde opp stammen, og det hadde sine fordeler at han gjorde det.

Jeg tror du bør sjekke opp faktene dine før du kommer med sånne kommentarer, jeg :)
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Jeg tror du bør sjekke opp faktene dine før du kommer med sånne kommentarer, jeg :)
1: Du valgte kun å dra fram vår illojalitet, noe som ikke stemmer. Vi er fortsatt en del av dFekt, vi bare prøver å skape litt morsomheter, men du er vel en av de som ikke tar humoren i noe slikt. Som Magnus skrev, vi stacker fortsatt dFekt spillere av all deff vi har. 3-4 spillere i dFekt ville vært borte fra kartet uten vår hjelp.
2: Har PERSONLIG snakket med JvS spillere, og de skrev at de valgte kun deres side for å bli ferdig med en nokså død verden, og jeg forstår de godt. Hadde det ikke vært for at jeg ikke kan fordra enkelte i Teemo ville de vært et alternativ, om det kunne avsluttet denne kjipe verdenen.
3: Mine fakta stemmer nøyaktig med realiteten i denne sammenhengen. DON ville greit klart å ihvertfall overleve om han var aktiv. Ja, han ville mistet byer, men han ville fått haugevis av støtte, snipet tog, og bygd seg opp igjen, fordi han er kapabel til dette. Han vant TW champion fult fortjent, hadde det ikke vært for at han faktisk er en slask. Reisverket har gjort en god jobb med å motivere Teemo spillerne, men han får unødvendig mye skryt, da det er DON sin innaktivtet og JvS sitt sidevalg som har absolutt all betydning for hvordan v15 ser ut i dag. Alt annet er irrelevant, men du er for blind til å se realiteten, og det er synd i bunn og grunn.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
1. Vel, da beklager jeg. Visste ikke at dere fortsatt var på dFekt sin side - dere lagde jo deres egen stamme. Kanskje mulig å skrive noe om dette på profilen til stammen?

2. "JvS sitt sidevalg som har absolutt all betydning for hvordan v15 ser ut i dag."
Da kunne de også valgt deres side, hvis du mener det har så mye betydning for hvordan v15 ser ut nå. Da hadde jo dere ledet nå? Da hadde verdenen gått ganske fort da også? Men tydeligvis er det mer enn bare å vinne verdenen i det...

3. Selvfølgelig har han gjort en god jobb med å motivere, og det var godt nok til at vi nå leder krigen. Nei, RV skal ikke ha all skryt, resten av Teemo fortjener også en klapp på skulderen. Men jeg vil si at det i bunn og grunn var RV som startet det hele, og han skal ha kreds for det.
 

vimsen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
209
Uhm, JvS valgte deres side samtidig som Corsix ga seg og dere var godt igang med å "innadle" DON. Ser du totalt INGEN sammenhenger med valget JvS og det som skjedde med dFekt? Hva hadde skjedd om JvS hadde valgt dFekt? Kanskje verdenen hadde blitt avgjort på noen dager da.. brebrebrebre. :rolleyes:
 
Topp