Topp 20 spillere

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
JvS merget vel mer. Vet at verken Preference, vifle, OleO og Lettnavn m/fler spiller på kontoen din, i motsetning til JvS hvor de slo seg sammen. I tillegg driver dere å klager på barb-adlingen vår, men de byene dere har adlet utenom innadlinger har stort sett vært barbs de også, så alt dere bruker som argument for å støtte opp deres nåverende rang slår tilbake på dere. Gjerrige innadlinger + gråbyer = Reisverket i skrivende stund.
 

DeletedUser

Guest
JvS merget vel mer. Vet at verken Preference, vifle, OleO og Lettnavn m/fler spiller på kontoen din, i motsetning til JvS hvor de slo seg sammen. I tillegg driver dere å klager på barb-adlingen vår, men de byene dere har adlet utenom innadlinger har stort sett vært barbs de også, så alt dere bruker som argument for å støtte opp deres nåverende rang slår tilbake på dere. Gjerrige innadlinger + gråbyer = Reisverket i skrivende stund.

Vel når jeg først bestemmer meg for å slutte så er det jo helt idiotisk å bare la byene mine stå der å bli plukket opp av dFekt.. som Reisverket sier tjener han og stammen mye mer på at han "overtar" mine ferdig bygde byer enn å adle små 3k gråbyer..

Takker og bukker for at du snakker så pent om meg her, Kileren! Men her har du nok overvurdert min betydning for Teemo en smule.
Som tidligere nevnt er det svært mange i Teemo som har minst like mye av æren for at vi klarte å snu den negative trenden, ikke minst du! Både den gamle ledelsen, og alle de nye har gjort en formidabel innsats, og samtlige medlemmer i stammen har stått på som helter.

Beskjedenhet som dette er hva som gjør at jeg ikke er det minste irritert på hvordan slutten for Preference ble på V15 og ikke klandrer deg Reisverket. Etter hva jeg har hørt var det Kileren10 selv som dro igang hele aksjonen mot DONslask som i mine øyne er vendepunktet for teemo's tilbakeslag! Du fortjener mye mer skryt enn du har fått for det Magnus :)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Så vidt jeg har forstått så er det ikke selve handlingen "å internadle" RV kritiseres for. Alle skjønner at det er det lureste. Det er vel heller mengden internadlede byer målt opp mot mengden fiendebyer det settes spørsmålstegn ved.
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Etter hva jeg har hørt var det Kileren10 selv som dro igang hele aksjonen mot DONslask som i mine øyne er vendepunktet for teemo's tilbakeslag! Du fortjener mye mer skryt enn du har fått for det Magnus :)

Joa, takk skal du ha! Men det var vel bare et spørsmål om tid før noen dro igang en sånn aksjon også :p
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Så vidt jeg har forstått så er det ikke selve handlingen "å internadle" RV kritiseres for. Alle skjønner at det er det lureste. Det er vel heller mengden internadlede byer målt opp mot mengden fiendebyer det settes spørsmålstegn ved.

Korrekt. Reisverket er på ingen måte den første som innadler, det er kun mengden som han blir kritisert for. Men som fortjent mistet han rank 3 i dag til en langt mer hardtarbeidende konto. Jeg ville heller ikke blitt overasket at deres trege vekst kommer av at de sparer opp adels til nok en innadling.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Men som fortjent mistet han rank 3 i dag til en langt mer hardtarbeidende konto. Jeg ville heller ikke blitt overasket at deres trege vekst kommer av at de sparer opp adels til nok en innadling.

"Hardtarbeidende" konto, blir det mye motstand fra de grå? Prøver de å readle?
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Mongo skrev:
"Hardtarbeidende" konto, blir det mye motstand fra de grå? Prøver de å readle?

Begynner å bli mektig lei deg, Aleks. Vi spiller på samme side, og alt du og din partner gjør er å syte over oss. Vi farmer nest best, vi vokser nest best, og vi jobber nest hardest. De som derimot er best, er tre svært, svært dyktige spillere, og målet var aldri å slå de. Foreløpig nøyer vi oss med å være nest best, fordi det er vi nemlig. Så før jeg ser du virkelig tar et tak her på verdenen, virkelig viser deg frem, og virkelig lager deg et navn verdt å huske skal jeg ikke ta imot mer usaklig kritikk fra din side, da du av alle ikke har en eneste grunn til å rakke ned på en så hardtarbeidene konto som min og magnus sin. Det kalles å se seg selv i speilet før man dømmer andre, og det er normal folkeskikk, noe du mest trolig mangler :)
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Så før jeg ser du virkelig tar et tak her på verdenen, virkelig viser deg frem, og virkelig lager deg et navn verdt å huske skal jeg ikke ta imot mer usaklig kritikk fra din side, da du av alle ikke har en eneste grunn til å rakke ned på en så hardtarbeidene konto som min og magnus sin.

Folk har forskjellige syn på hva en hardtarbeidende konto er, noen mener (som i dette tilfellet dere) at det er veldig hardt å adle gråbyer og produsere tropper, andre (i mitt tilfelle) syntes det er litt hardere å erobre spillerbyer selv om da ikke alle er veldig store.

Men jeg får ta tipset ditt å jobbe hardere, så blir det litt mer gråbyadling på meg og kanskje. :)
 

DeletedUser

Guest
Folk har forskjellige syn på hva en hardtarbeidende konto er, noen mener (som i dette tilfellet dere) at det er veldig hardt å adle gråbyer og produsere tropper, andre (i mitt tilfelle) syntes det er litt hardere å erobre spillerbyer selv om da ikke alle er veldig store.

Men jeg får ta tipset ditt å jobbe hardere, så blir det litt mer gråbyadling på meg og kanskje. :)

Hvorfor kan de adle gråbyer og produsere tropper i det omfanget de gjør? Ehm jo, FORDI DE FARMER OG JOBBER HARDT.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Folk har forskjellige syn på hva en hardtarbeidende konto er, noen mener (som i dette tilfellet dere) at det er veldig hardt å adle gråbyer og produsere tropper, andre (i mitt tilfelle) syntes det er litt hardere å erobre spillerbyer selv om da ikke alle er veldig store.

Men jeg får ta tipset ditt å jobbe hardere, så blir det litt mer gråbyadling på meg og kanskje. :)


Tåpelig at du ikke ser at diskusjonen i ditt tilfelle er tapt. Så klart vi jobber masse når vi ligger på rank 3. Du havner ikke i toppen om du sitter i godstolen og klør deg i rompa? Selfølgelig jobber vi bedre enn alle andre, når vi er større enn alle andre på denne verdenen. Så ikke kom her med dine ynkelige 180k og klag på våre 610k. Det sier seg selv at vi har jobbet mer, og hardere enn dere da.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Så ikke kom her med dine ynkelige 180k og klag på våre 610k. Det sier seg selv at vi har jobbet mer, og hardere enn dere da.

Hvordan i alle dager kan du sammenligne vår poengsum når dere startet nesten en måned før oss? Vi hadde omtrent seks uker late start, selvfølgelig har ikke vi mer poeng enn det dere har, og hvordan kan du si at dere jobber mer og hardere enn det vi gjør? Dere hadde heller ikke hatt 600k selv om dere hadde startet når vi gjorde og jobba like hardt, det må jo selv du forstå.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Folk har forskjellige syn på hva en hardtarbeidende konto er, noen mener (som i dette tilfellet dere) at det er veldig hardt å adle gråbyer og produsere tropper, andre (i mitt tilfelle) syntes det er litt hardere å erobre spillerbyer selv om da ikke alle er veldig store.

Men jeg får ta tipset ditt å jobbe hardere, så blir det litt mer gråbyadling på meg og kanskje. :)


Prøv å drive Adling av hva slags type byer du vil i den skalaen Magnus og Sindre har gjort gjennom dems tid på v15, tror du merker Ganske fort hvor mye arbeid det FAKTISK er å farme opp så mange mynter/adelsmenn som de gjør, samtidig som du har 99% av all deff i front, og Bygger opp de nyadlete byene i rekordfart.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Takk, Niko, enda en som er over gjennomsnittet ikke tilbakestående. Denne diskusjonen peker i vår favør, du har rett og slett tapt.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Tapt, på hvilken måte har jeg tapt? Niko er på din side, ok. Deres argumenter er til å le av, det endrer ikke noe på "seier" eller "tap" :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Hvordan i alle dager kan du sammenligne vår poengsum når dere startet nesten en måned før oss? Vi hadde omtrent seks uker late start, selvfølgelig har ikke vi mer poeng enn det dere har, og hvordan kan du si at dere jobber mer og hardere enn det vi gjør? Dere hadde heller ikke hatt 600k selv om dere hadde startet når vi gjorde og jobba like hardt, det må jo selv du forstå.

De startet 4 uker late, 1 dag før meg.

Da sier vi du har 600k om to uker eller hva?
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Så jeg blir nødt til å kjempe mot gråbyene for at dere skal se meg i 600k om to uker?
Nei. takk.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Så jeg blir nødt til å kjempe mot gråbyene for at dere skal se meg i 600k om to uker?
Nei. takk.

Så den eneste måten du ser for deg at du kan vokse like raskt som oss, er å gjøre det samme som oss? Kan du ikke vokse raskere enn oss med å adle de spillerbyene du skryter over da...
 
Topp