Topp 20 spillere

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Det krever like mye adels og gullmynter for å adle en gråby, så ikke kom her å si at vår vekst har vært gratis. Masse arbeid er den eneste grunnen til at vi står der vi er i dag.
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
tror de har mistet totalt mye mere tropper enn deg... aleks, jeg vet de mista endel som sto hos meg... samtidig som de stacket opp 2-3 andre dfekt spillere, uten dem hadde vi tapt fronten mye tidligere....

hvor mye stötte har du mistet hos dine med-dfektspillere?
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
1 Sir Jato von Sauelort Teemo 1.870.971 202 9262
Misfornøyd og ikke godt nok og sånt. Blir forhåpentligvis bedre snart.
2 Reisverket Teemo 1.265.831 130 9737
Har omsider fått smaken på fiendebyer, og driver for tiden og mobber de andre småstammene inn i tvunget samarbeid mot oss. Er ikke det litt... forrædersk? Ellers går det visst mye i Persverusnuking og -adling, noe som forsåvidt virker gøy. Jeg stemmer for at dere på RV vokser litt treigere fra nå av, sånn at vi på JvS kan få litt større forsprang, ok?
3 HabboAgenten WHAT 893.627 121 7385
Ble #3 til 100 byer, og virker å være godt fornøyd med det. Har vist seg å være deffhore (makan) noe som vil gjøre nedadlingen mye kjedeligere. Ta kontakt med meg på PM, Habbogutta; OD er nemlig ikke helt min stil <3
4 kileren10 Teemo 874.752 98 8926
Vil snart bli rank 3, og det er fullt fortjent. Spiller så vidt jeg vet solo og er 14 og går i niende klasse, så da blir det aktivitet fra etter skolen og til leggetid, noe som i grunnen ikke er såååå mye. Dermed er det desto mer imprignerende at Guttorm klarer å holde en så høy rangering, og en så bratt vekstkurve. OD er han heller ikke redd for, så det blir mye Dagens Angriper for tiden. Bra!
5 Trevor Philips Teemo 737.308 82 8992
Trevor ligger godt plassert, og har festet seg fint i toppskiktet av v15. Etter en noe usikker og kronglete start i SOA (tror jeg) bar det videre til -UW-, selv om resten av stammen i grunnen ikke var plassert spesielt nærme ham selv. UW endte jo opp med å merge med Teemo (et godt valg), så slik sikret Trevor seg billett til vinnerstammen. Han merget tidlig med "du begår en stor tabbe", som nok ikke var noen tabbe i det hele tatt, og har senere også adlet litt Soagbyer og gråbyer. MEN i det siste er det normenn som har fått ungjelde, og Trevor har virkelig gjort en super innsats for å bli kvitt den fyren. Fortjent rank 5!
6 runinter Teemo 722.966 81 8926
Runinter ligger plassert litt sånn i ingenmannsland (les: teemoland) og har neppe så mye fornuftig å ta seg til om dagene. Har kommet seg høyt opp på rangeringslista gjennom en god blanding av gråbyadling, merging med halve Tvutt og en goooood dose fiendebyer. So far so good, Runinter, men hva nå? Det er neppe lenge igjen av verdenen, men å ligge plassert slik som du gjør nå må da være kjedelig?
7 Herr Granpa Teemo 690.964 84 8226
Granpa er en tro kopi av runinter. Jeg blir helt satt ut. De ligger ca likt plassert, har ca like mye poeng og ca likt forhold av gråby:merge:fiendeby. Det er fascinerende. Begge er de satt opp som ledere av Teemo, men jeg tror de overlater det ansvaret til noen andre. Noe som forsåvidt er ålreit nå som Teemo har fått seg en aktiv og tilstedeværende ledelse. Anywho, granpa ser ut til å ha tatt seg fri fra TW så langt denne uka, men jeg tviler på han gir seg nå som vi uansett har vunnet. Derfor har jeg samme spørsmål til deg som til Runinter: Hva nå?
8 Bohic Teemo 626.212 78 8028
Bohic chiller rundt øst for meg og internadler og sånt. Mye sånn som meg. Vi venter vel begge litt i spenning på at moralen skal forsvinne, slik at vi får tettet våre clustere, og kan begynne å konsentrere oss om litt andre ting enn gratisbyer. Hurra! Virker som en ålreit kar med et litt i overkant manisk forhold til begrepet "cluster".
9 Hoffa1 Teemo 588.555 71 8290
Endaensvenske. Det går visst ganske bra med svensker på .no, så lenge de ikke lager en svenskestamme. Hoffa er UW sitt bidrag til kulturmangfoldet i Teemo, og var lenge fint markert på min radar over adelsmål. Før han ble blå på kartet vårt, altså. Det gikk fint, da og Hoffa har vokst jevnt og trutt og stort sett økt i rank av at andre har falt av. Slow and steady wins the race!
10 Deadpool Teemo 554.021 65 8523
Fremdeles det kuleste brukernavnet på v15. Deadpool er fet, og folka som spiller der er fete. Deadpool vokser litt i perioder, kan det virke som, og har i det siste bestemt seg for å adle masse av normenn og Sander.Hag.. Har et OK utgangspunkt for tidligere vekst, og har absolutt potensiale til å snike seg til en langt høyere rangering, om det skulle være ønskelig.


Jeg gidder ikke mer, noen andre får ta 11-20 (eller 25) hvis de føler for det. Dette er bedre enn ingenting. Snx, bitches.
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Ah.. ENDELIG! Så deilig når noen endelig har tatt seg tid til å skrive et gjennomført og velformulert innlegg her igjen! Ikke bare morsomt, men poengtert, underfundig og Bulls Eye på det aller meste.
Mer sånt! Skulle gjerne bidratt med en liste selv, men det ville bare blitt en blass kopi av denne. Nøyer meg derfor med 3x3 likes, så skal jeg lage en liste på et senere tidspunkt!
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
1 Sir Jato von Sauelort|Teemo|2.458.674|239|10287
Herskeren over V15. Leder med nesten 1 million poeng og det er i seg selv imponerende. Jeg er litt usikker på hvor mange som sitter på
denne kontoen ATM, men Joakim og Kristin er begge meget dyktige spillere med masse erfaring.
Jato link merget med Sauelort og de klekket ut navnet Sir Jato Von Sauelort som rett og slett er dritfett! Kontoen har også vokst seg stor og fet på en merge med larsland og internadling av Xiva i den senere tid. Mange spillere "disser" merger og internadlinger. Personlig synes jeg det er lurt i de fleste tilfeller, og JvS beviser det med sin klare ledelse.

De siste par ukene er det Konnis og Mobilkniv som har fått smake på JvS sin vrede. Dette har vel ført til at Konnis trakk inn årene? Kontoen ligger greit plassert og har etablert en fin Front mot Habboagenten sitt østlige cluster og Aatto. De som sikler på Rank 1 vil få en særdeles tøff oppgave med å ta igjen JvS.

Kontoen har en veldig beskjeden OD i forhold til poeng, men ODA er kraftig på vei oppover nå som JvS har begynt å kjøre på våre motstandere.
ODD er veldig lav som tyder på at fiendene tenker seg om to ganger før de manner seg opp til å trykke på angrip knappen. Alt i alt er jeg sikker på at kontoen vil ta en av topp plasseringene på OD rankingen innen V15 er over, og om de holder motivasjonen oppe vil de også
beholde sin rank 1.

2 Reisverket| Teemo|1.559.045|166|9392
Reiverket merget med OleO så nå sitter Stephan og Ole O på denne kontoen. Begge karene er supre TW spillere som alltid bidrar i aksjoner, og angriper uten frykt.
Stephan er den originale spilleren bak Reisverket, og er en kontroversiell spiller med taktikker som mange misliker. Spionasje, kontraspionasje, sabotasje og kupp er alle ingredienser som Stephan har i sitt register under mottoet: "Det som er lov i den virkelige verden, er lov på TW". En ting som er sikkert er at taktikkene er særdeles effektive.

Reisverket er en del av ledelsen i Teemo og gjennomfører dette embetet med stor pondus og engasjement. Kontoen har vært en enorm bidragsyter i krigen og har klatret mye på OD rankingen. I skrivende stund ligger kontoen på 3. plass ODA, 7. plass ODD og 2. plass ODT. Meget fortjent rank 2 og kan bli en utfordrer til rank 1 da kontoen har etablert en rekke fine fronter.

3 kileren10|Teemo|1.373.951|139|9885
Her sitter Magnus solo, og det er imponerende. Jeg har lenge forsøkt å hente han inn , men det er som å løpe etter en kanin på anabole sterioder. Magnus var Hertugen i UW før mergen med Teemo, og han sitter nå som Baron i Teemo. Dette er en oppgave han løser på strak arm,
og han skal ha mye av æren for Teemo sine vellykkede aksjoner. Dette er en spiller som virkelig har imponert meg kraftig, både som leder (Til tross for hans unge alder) og som spiller. Kontoen leder i tillegg OD rankingen. Veldig bra Magnus, keep up the good work (Y)

4 Trevor Philips|Teemo|1.288.001|140|9200
Her sitter jeg (Pelle). Jeg vil benytte anledningen til å si noen ord om dualen på denne kontoen, Henrik. Jeg er fantastisk glad for å ha Henrik på
laget. Dette er en særdeles dyktig og teknisk spiller som behersker alle fasetter av spillet både offansivt og deffansivt. I tillegg har han evenen
til å holde et sykt aktivitetsnivå over lange perioder. I en 1 Vs. 1 mid-game ville jeg satset mye penger på Henrik mot de aller fleste spillere på tw.no. Han er uten tvil helt i toppen. Men det beste av alt, er at han har et herlig humør, er alltid positiv og har et enormt pågangsmot.

5 Seventh Day Slumber|Teemo|1.006.069|115|8748
POW POW! Dette er en offansiv konto med pågangsmot og engasjement uten sidestykke. Her angripes det non-stop, og veksten er bratt både poengmessig og i forhold til ODA. Kontoen besitter kvaliteter som gjør at den fort kan komme seg opp noen knepp på rankingen før V15 er over. JEg er veldig glad for at denne kontoen
er et stolt medlem av Teemo :D

6 HabboAgenten|Ninjaz|953.762|122|7818
Første spiller som ikke er medlem av Teemo. Her sitter Magnus. Dette er en konto som stort sett har adlet grått, men som på den andre siden tidvis har vist til ekstrem vekst. Det beviser at aktivitetsnivået på kontoen kan være formidabel når motivasjonen er til stede.Kontoen var nr. 3 til hundre landsbyer som er en fin prestasjon.
Magnus gjør det videre sterkt på V17, og jeg vil tro han bruker mesteparten av sin tid der. Har den siste tiden mistet noen byer til Twol, og jeg synes det er merkelig at alliansen ikke heller bruker tiden sin på Teemo krigsmessig og heller forsøke å tenne engasjementet til Magnus med godt lederskap.

7 Herr Granpa|Teemo 950.291|112|8485
Jeg vet det sitter dyktige spillere på denne kontoen, men jeg har dessverre ikke blitt særlig kjent med dem. Kontoen hadde et en liten hvilepause i midten av
Desember, men har nå begynt å legge inn et lite rykk. Bare et tidsspørsmål før de er forbi Habboagenten, men har dere motivasjonen til å holde farten til de over på rankingen?

8 Deadpool|Teemo|838.600|77|10891
En fet konto med et magisk brukernavn. Det går litt i rykk og napp på V15, men kontoen har mer enn nok skills og en OK plassering som gjør at de kan utfordre plassene oppover på lista om de ønsker det. Høyt bysnitt.

9 runinter|Teemo|757.480|83|9126
Rune er Hertug i Teemo, og er en meget dyktig spiller. Han har imidlertid mange baller i luften og har ATM en rolig periode i forhold til TW. Han har en litt kjedelig posisjon på kartet nå i end game med få/ingen fronter som vil sinke fremtidig vekst. Om han ikke øker aktivitetsnivået betraktelig og etablerer nye fronter tror jeg
han vil falle på rankingen. Som for Herr Grapa og Deadpool er det kun motivasjon som avgjør hvor denne kontoen ender ved utløpet av V15.

10 Bohic|Teemo|755.274|87|8681
vår kjære Patrick. En svenske jeg både har spilt med både som fiende og som medspiller, og jeg må si jeg trives MYE bedre med den siste kategorien. Patrick spiller på 4? verdner ATM, og er høyt oppe på rankingen på samtlige. Det er imponerende, spesielt med tanke på at PAtrick også kjemper tappert IRL. Dette er en spiller som angriper utrettelig og alltid er å regne med. Jeg heier på deg både IG og IRL.

11 Hoffa1|Teemo|754.398|89|8476
En annen svenske som jeg ikke kjenner så godt. Men det er absolutt en dyktig spiller som vokser jevnt og trutt. Jeg tror Hoffa vil klatre på rankingen de kommende ukene.Han etablerer nå nye fronter via litt gårbyadling, som i mine øyne er et godt tegn på at kontoen nok en gang snart skal slenge ut hammeren mot våre fiender. Stå på!

12 lillazyster|Teemo|618.106|67|9225
Dette er også en konto som har vokst litt i rykk og napp, men jeg vet godt hvem som sitter der, og han har også en toppkonto på V17. En meget dyktig of offansiv spiller. Hvor ender du på V15? Om du har nok motivasjon vil du garantert rykke oppover på listene.

13 Wolfgang Amadeus Mozart|Teemo|604.549|66|9160
Med fare for å gjenta meg selv til det kjedsommelige... Dette er nok en sterk Teemo konto. Startet som meg i SOA stammen, men gikk tidelig til Teemo der han forsatte den sterke veskten. Han har dabbet litt av i det siste, som sannsynligvis har med motivasjon å gjøre. Om de vil, kan de klatre fort. Har imidlertid ikke den aller
beste posisjonen med tanke på end game, og kan med fordel etablere en ny front eller to :D

14 Aatto|GC|504.329|64|7880
Dette er nok en av de sterkeste spillerne som er igjen hos alliansen, og kan vise til en fin veskt i det siste. Du har allerede erobret en Bohic by, kan det bli flere? Jeg tror uansett du har en kamp foran deg som ikke kan vinnes med både JvS og Bohic som dine nærmeste fiender. Jeg er i hvert fall glad jeg ikke er i dine sko :D
Uansett, lykke til med end game!

15 benjen|Teemo|434.649|61|7125
Hører ikke så mye fra denne spilleren, men har registrert at kontoen er inne i en fin vekstkurve. Det er gledelig.
Grei ODA i forhold til poengsum vitner om gode offansive egenskaper!

16 Atlas|Teemo|408.399|43|9498
Nok en spiller jeg ikke kjenner særlig til. Kontoen har stått relativt stille de siste ukene. Er det motivasjonen som trenger en boost?

17 radisson|Teemo|366.587|43|8525
Radisson kjenner jeg best fra V14, og hadde han jevnlig på Incslisten min :D Han sitter på en stor konto på V14, og vil være med å vinne den verdenen sammen med Myth.
Her på V15 har han våknet skikkelig til liv og hadde en fin vekst i Desember. Dette er en spiller jeg tror vil kunne klatre på rankingen de kommende ukene. Bra ODAt størrelse tatt i betraktning.

18 Glede|Teemo|348.638|37|9423
Dette er også en spiller jeg kjenner lite til. Bra vekst i Desember. Lav ODA, og det virker ikke som kontoen har hatt et eneste angrep mot seg med svimlende 2,9K i ODD :D Det har blitt en del gråbyer, men det ser ut som det er røde landsbyer som er målskiven til Glede nå, og det GLEDER meg å se. Det blir spennende å se på utviklingen nå i end game.

19 Charles|Ninjaz|320.518|38|8435
Hmmmm, er dette V15 sin gråbyhore? Så vidt jeg kan se snakker vi om 100% gråbyadling fra startup til end game. Har fått juling av en rekke Teemospillere og tapt mange byer, men det er allikevel god aktivitet på kontoen da den klamrer seg fast på første siden av rankingen med enda mer gråbyadling.

20 DistortioN|Teemo|317.851|40|7946
Denne kontoen ligner litt på Charles. Er ikke like gråbyhore da det er adlet en spillerby :D Lav ODA på grunn av gråbyadlingen. Jeg regner med at denne kontoen vil adle mer rødt i tiden fremover (Y)

21|RockLee|Teemo|311.679|35|8905
Fine adlinger i desember. Virker som kontoeier er litt til og fra i forhold til prioriteringer IRL. Har vært relativt aktiv på forum, noe vi verdsetter. Grei ODA i forhold til poengsum. Håper denne kontoen rocker på videre i end game.

22 Lord Greenhill|Teemo|303.452|30|10115
Dette er en spiller jeg har sansen for og som er i min gruppe. Lorden svikter aldri i aksjoner og kjører på med det han har. Alltid i godt humør :D Fin ODA i forhold til poeng som vitner om at han bruker offet hyppig. Jeg er egentlig litt overasket over at han ikke ligger høyere på rankingen, og dette skyldes nok kun aktivitet. Adlet et par grå i det siste, og dette håper jeg er for å etablere en ny stridsdyktig front. Tipper denne kontoen kryper litt oppover i end game.

23 tkdark2|~TWoL~|264.053|32|8252
Mr. President for alliansen som forsøker å ta opp kampen mot Teemo. Bra!
Grei ODA i forhold til poeng. Tkdark2 endte på en 24 plass på V1 som i seg selv er en god prestasjon, og han har nok erfaring decent erfaring som deffer da jeg regner med at han har tatt imot noen K nukes på V1 :D
Veksten på V15 har imidlertid ikke vært særlig god, men det skyldes kanskje innspurten på V1? Jeg kjenner ikke spilleren godt, men jeg synes det er et svakhetstegn ut i fra et ledelsesperspektiv at alliansen allerede viser svakhetstegn i forhold til interne konflikter. Blir spennende å se hvilken motstand du kan by Teemo på både som spiller og i kraft av ditt embete som president for alliansen. Jeg ønsker deg lykke til!

24 Seyda|Teemo|259.739|30|8658
Alexi og Thomas. Begge to er meget dyktige spillere, og hadde de gitt gass på V15 hadde denne kontoen ligget vesentlig høyere på rankingen. Kontoen har ved flere anledninger vært under hardt press, men har holdt seg oppe. Håper en av spillerne her finner motivasjon til å legge inn et ekstra gir i end game. Kontoen har potensiale til å klatre raskt på rankingen.


25 badaz3|Teemo|252.940|40|6324
Her sitter Tomas, en ung herremann med pågangsmot. Tidenes spammer i Skype chatten og 10 tusenvis av spørsmål. Fortsett med det Tomas, det er det du lærer av :D
Det blir spennende å se hva du klarer å utrette nå i end game da det virker som du har tatt en juleferie i det siste?


//Pelle
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Yay! Jeg har omsider dukket opp på en liste! (party)

Skal ærlig innrømme at jeg aldri har påstått å være den beste lederen. Klarer meg som leder for en stamme, eller nestleder for større grupper, ettersom jeg elsker å fyre opp diskusjoner slik at man får et bredere perspektiv før et valg tas. Dessverre er dette noe jeg har savnet i stillingen som leder, hvor jeg i stedet sitter og må mase på andres deltakelse og ender med som regel å ha måttet ta avgjørelser nesten bare basert på min egen mening :(

Men har trua på at ledelsen i alliansen blir bedre nå! Spesielt siden jeg ikke lenger er "The President" etter selv å ha valgt å gå av og gi stillingen videre til en annen nokså godt omtalt leder som jeg har fått høye forhåpninger til :mehe:
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
14 Aatto|GC|504.329|64|7880
Dette er nok en av de sterkeste spillerne som er igjen hos alliansen, og kan vise til en fin veskt i det siste. Du har allerede erobret en Bohic by, kan det bli flere? Jeg tror uansett du har en kamp foran deg som ikke kan vinnes med både JvS og Bohic som dine nærmeste fiender. Jeg er i hvert fall glad jeg ikke er i dine sko
Uansett, lykke til med end game!

Vil bare minne om at det er ny eier der nå som har spilt den siste uka etter jeg sluttet.
Og syntes du har laget en flott liste, og nå er jeg endelig med i en :) Er alltid morsomt å høre hvordan meninger andre har om meg, både positive og negative.

Jeg tror brukeren vil motta en god del kraftige offensiver etter hvert, så jeg ønsker deg lykke til (til deg som sitter på brukeren)!
 

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Suverent innlegg, Pelle! Det går lenge mellom gangene det postes noe severdig, men her snakker vi glimrende reseach og en gjennomarbeidet flott liste.
Jeg er helt enig i din analyse, men ser jo at du er svært tilbakeholden iforhold til din egen prestasjon.
Pelle og Henrik er et vinnerteam på Trevor Philips. De er 100% pålitelige, både når det gjelder å bidra i felles aksjoner, støtte stammefrender og har nå også styrket ledelsen i Teemo ytterligere med sine to kloke hoder. De kjemper hver eneste dag i toppen i forhold til de dagelige prestasjonene, og det blir spennende å se om det blir Trevor, Kileren10 eller Seventh Day Slumber som tar over 2. plassen først. Med det tempo de holder nå er det liten tvil om at samtlige av de tre rykker foran undertegnedes konto i løpet av få dager, da vi selv ikke har like stor kapasitet i øyeblikket.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Og det der ser ut som Mangoo som i desember laget seg en ekstra konto for å doble vinnersjansene sine i adventskalenderen, og som nå bruker den til å bekrefte sin egen påstand fra en "annen" konto.

EDIT
Er egentlig ikke noe galt i å ville redde ansikt, jeg bare liker å late som om jeg gjennomskuer folk.
 

DeletedUser

Guest
Det er nok slik at det er noen andre som sitter på Aatto nå ja :)
 
Topp