Topp 20 spillere

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Topp 15 her

1 Jehovas Vitner Rank 1 82.257 13 6327
Fått seg en fin ledelse no. Og har dratt ifra rank 2. Men spørsmålet er om han kan holde den verden ut.

2 Wrathful Rainbowfish Rank 2 60.603 8 7575
Blei bannet i 22 timer. Men greier alikavel og holde en safe rank 2 der det e langt opp men også langt ned

3 Big Daddy Big 48.126 8 6016
Leder så vidt med rank 3. spørsmålet om han kan dra fra seg Playday og miley. eller om dem vil greie og henge seg på deg endå og samt kanjse gå forby ^^

4 PLayDay Suits 43.319 7 6188
En konto som gjør det bra og e aggresiv. Kanjse du burde adler igjen. rank 3 er bare 5k unna.

5 mileycairus99 WCS 43.126 7 6161
Høy ODA og litt høy ODD. E ikke bra med Jv som nabo. Tror nok du vil forsvinne innen 1 uke.

6 jeeeeeeright 36.145 7 5164

kravlet seg sakte men sikkert oppovar. Spørsmålet er bare om han kan nå igjen rank 1 og 2. noe eg tviler sterkt på da dem no har en fin ledelse.

7 Quintana Nairo 32.959 5 6592
Vet forsatt pent lite om deg desverre :/ Men ser ut til og gjøre det greit.

8 blackader Hoho 32.189 5 6438
Ny person. En jeg i gjallefall ikke har sett før. Får se hvordan det går med det fremovar

9 Happybucket NZ 31.133 5 6227
Jon som sitter her ja. Ser ut til og gjøre det greit men skuffer litt. Hadde forventa at han skulle sloss om rank 1-2

10 MoussaWA SIMOSM 31.104 5 6221
Tror eg netopp fant ut kem som satt her. Men skal ikke si noe. Men gjør det greit men litt skuffende samtidig viss e han eg tror det e. Ellers stå på ;)


11 The Last Man Stands Rank11 29.733 4 7433
Pusen min ja. Er du klar e spørsmålet. En konto som vil vokse kraftig den kommende uken.


12 Number Six NUM3R5 28.704 3 9568
Kan eg spøre når du skal adle. 3 stor byer. Det 3 største faktisk på hp 8 tror jeg. Spørsmålet e bare når du vil forsvinne du er for treg :/

13 yasir OMB 28.222 4 7056
At du forsatt følger med e et under av det få. Men men du e for langt bak for å vinne men kanjse du greie tiden ut kansje ikke e forsatt god tid på hp 8 :)

14 The Fantastic Four TFF 26.433 5 5287
Vet desverre ikke noe om deg men ser ut til og gjøre det greit.

15 Dangfart Alone 24.949 6 4158
Samme som over. Bare at han har et kjent stamme navn fra hp 7 XD


Ekstra

19 gertpe 23.069 7 3296

Våre alle kjære gert. Må bare elske denne fyren og det han står for. Han er klar og fin i sin sak og sier alltid det han mener på forumet. Samt er han god IG også. Han har adla noen små byer men regner med han vil gå på støre byer snart :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
1. Jehovas Vitner
Har ligget i toppen hele veien og drar virkelig i fra nå. Dette kan fort bli vinnerkontoen. Har stor tro på dere! Adle litt mer kanksje? :p

2. Wrathful Rainbowfish
Kontoen jeg hadde mest tro på før start. De innfrir til dels forventningene, men vet dere har mer inne og p.d.d. er dere de eneste til å utfordre Jehovas.

3. Big Daddy
En konto som har kommet som en komet de siste dagene. Du kan bli en farlig mann å få hull på.

4. mileycairus99
Er imponert så langt, men høy OD tyder på høye troppetap, så hvor lenge du henger med er jeg usikker på.

5. PLayDay
Kjempestart! Men vært litt sløv i helgen.. Adle gertpe kanskje? Du har mye å gå på og snipingene dine er feilfri. Om du vil, kan du stikke av med hele potten ;).

6. jeeeeeeright
Remi. Du jobber deg sakte, men sikkert oppover. Regner med du sitter på masse deff og det vil bli nærmest umulig å bryte gjennom stacken din.

7. NumberSix
7. plass.... Du har fått en fin start og klarer nesten å leve opp til navnet, imponerende!

8. Quintana
Uvisst hvem som sitter her, men én ting er sikkert, for en sykkelrytter!

9. blackader
Vet ikke hvem som sitter her, men du har mye ODA, noe som tyder på at du kjører offansivt.

10. Happybucket
Visste ikke hvem du var flr v16, men du kan tydligvis endel, stå på! :).

11. moussaWA
Jeg tror Chris sitter her, men er selvsagt ikke sikker, men det som er sikkert er at du har MYE deff.

12. The Dig Bick
Du overrasker meg. Fått en fin poengvekst i det siste, og har troen på at du kan klare topp 10 :).

13. SmahYou
Mistet en by forrige helg, men har kommet tilbake og adlet en by fra The Last Man Stands i natt. Flott comeback. Her må noen få fingeren ut å fjerne deg før det er forseint.

14. The Fantastic Four
Ut i fra navnet vil jeg tro at det er fire på denne kontoen. Du/dere har uansett vært ganske anonym i starten.

15. Dangfart
Litt av et navn :p. Vet ikke noe om deg egentlig.

16. doomzoid
Vet ikke noe her heller...

17. gertpe
Gert derimot kjenner jeg til :). Sniker deg inn på topp 20, men har en følelse på at det blir kortvarig :\.

18. Moonshie
Gjør det bra på v13, så har tro på at dere kan gjøre det bra her også :).

19. The Last Man Stands
Var ikke mer enn kommet i gang med adlingene før du mistet en by :p. Men håper du kommer deg igjen.

20. egrob
Sett nicket før, men vet nærmest ingenting om deg. Du er på topp 20 og det er det som teller, stå på! :).
 
Sist redigert av en moderator:

X O C O X

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
230
Topp 20 pdd

1 Jehovas Vitner
Har hatt en svært god start, men litt enkle adlingsmål? Regner med de kommer til å henge med til siste slutt. Lykke til! (kyss)

2 Wrathful Rainbowfish
Største favoritten til å stikke av med seieren. Good luck! (kyss)

3 Big Daddy
Han er et beist av en spiller! I likhet med de to over så vil nok du havne på en akseptabel plassering til slutt, no doubt! (kyss)

4 PLayDay
Watch out, this kid is insane! Timingen din er rå og snipingen din er feilfri. Er det noen som kan hamle opp med gutta over, så er det deg. Lykke til! (kyss)

5 mileycairus99
Ukjent nick for meg, men gjør det jo bra så mulig det er fakenick? Sondre som har vært kreativ med nick igjen? :hmm:

6 Number Six
Ligger faktisk på rank 6 nå. Har gode erfaringer med denne spilleren. Mulig han bruker fakenick, so I won't tell who he is. (Lipssealed) Although en som fort kan bli blandt utforderene til favorittene. En outsider som man kaller det.

7 Quintana
Ukjent nick for meg.

8 jeeeeeeright
Her har vi en spiller som kan sine saker. Regner med at du vil være med til slutten du også, men tror dessverre du vil få det tøft om du skal stikke av med seieren.

9 blackader
Ukjent

10 The Dig Bick
Wow! Du har virkelig imponert meg denne runden. Du ser ut til å kose deg på topp 10. Satser på du holder deg her fremover også. Pluss for god ODA.

11 Happybucket
Ukjent. Gir negativt rykte om du ikke skriver noe positivt om ham. Skryt gutten opp i skyene!

12 MoussaWA
Ukjent

13 The Fantastic Four
Ukjent

14 Razorback
Ukjent

15 SmashYou
Hvis det er Sondre som spiller her. Da tror jeg du kommer til å havne høyt på rangeringslisten! En herlig spiller som kan spille TW.

16 burre
Ukjent

17 doomzoid
Ukjent

18 Dangfart
Ukjent, men naboen min IG. Spennende å se hvordan du utvikler deg.

19 Moonshie
En aktiv Moonshie kan utarte mye. Regner med å se deg enda høyere på rangeringen enn hva du er pdd.

20 egrob
Ukjent


Mest lovende utenfor topp 20:
The Last Man Stands
^ This kid is definitely win this round. For real! (nod)

Beklager min kjedelige liste, men jeg har ikke peiling på hvem store deler av disse folka er.
 
Sist redigert:
Topp