Topp-20 spillere

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
16 fjøsnissn UNI 5.693.205
Bror til giri raja(orginale opel), kan fjøs sende tog i det heile tatt?


ja jeg kan sende tog men hvorfor gidde å ta frem opera mot dere? har jo tatt over 100 byer av HP uten å bli snipet en eneste gang :)
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
1 wtorleif POP
Blei for mye vekt på karn så har tatt seg en pause. Kommer han tilbake montru?

2 Pondus64 UNI
Farme, farme og adle xD

3 dommola UNI

Støgg kar som fortviler over at Pondus fyker i fra på spiller poengene.

4 Dr.Killer HAWT
Dual kommet inn, og starter med å deffe opp en av mine byer = ) Stack deg før det er forseint.

5 alive35 HAWT
Om det er noen som kommer til å ødelegge HAWT og POP så er det denne karen. Går oppover :)rolleyes:) for HAWT med denne selvsentrerte toillingen!

6 AFF3 UNI
Adler opp colonel og coolekisen!

7 Sirkillalot UNI

Herlig kar! Hissig spiller som INGEN burde messe med, om de har planer om å holde kontoen sin oppe.

8 Jayz UNI
Verden 3's beste off-konto. Med mer aktivitet og satsing på v3 så må jeg jobbe hardt for å holde ODA ranken.

9 ragan UNI

Rimmer visst alle spillerne på østfronten for tiden.

10 oopelpow POP
Ny eier på gang. Går litt nedover her ja.

11 Ougen UNI
Sinnsykt dualpar som ser ut til å gjøre kål på ~TWOJ~ spillere.

12 Charles POP
Synd at Yakuza ikke fullførte det de startet mot denne karen den gang for lenge siden. Vokser stødig.

13 Hellion UNI
Koselig kar som adler raskere enn han har godt av.

14 erndos UNI
Verden 3s "ny-kommer".. Tipper topp 5 om du fortsetter helt til siste slutt.

15 Shred UNI
Skole, russetid, militæret o.s.v. -.- gleder meg til han begynne å spille sammen med oss igjen.

16 fjøsnissn UNI

Gøyal kar fra twbygda xD Stoor spiller.

17 *MegaLord* POP
Aktiv svenske.

18 RUAB J.F.F
Den "nøytrale spilleren" i den nøytrale stammen. Takker for hjelpen.


19 Drazt UNI
Jobb, jobb og alt for mye jobb. Holder enda koken og det er vi glad for.

20 RDI-rsr alive
Gått solo elns takke være den selvsentrerte lederen i HAWT. Mye Kv i HAWT?
 

DeletedUser

Guest
11 Ougen UNI
Sinnsykt dualpar som ser ut til å gjøre kål på ~TWOJ~ spillere.

dualen har foreløpig bare hvert inne 2 ganger av forskjellige grunner, men han kommer sterkt tilbake om ikke lenge :)

ellers en flott liste du laget der kvæna! ;)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7

7 Sirkillalot UNI

Herlig kar! Hissig spiller som INGEN burde messe med, om de har planer om å holde kontoen sin oppe.

Vel, om han hadde vært hissig, så hadde vel hans konto på 8.361.680 p (i skrivende stund) hatt mer enn lusene 33,67 Mio i ODA? Syns det er litt skuffende, men hører han nuker litt rundt nå?
Så håper det går opp litt for han der, for 33 mill ODA er nesten pinelig å ha når man nærmer seg 8,5 mill syns nå jeg... :eek:

12 Charles POP
Synd at Yakuza ikke fullførte det de startet mot denne karen den gang for lenge siden. Vokser stødig.

Hovedgrunnen for at vi ikke fullførte det, var vel fordi han adla seg bort, og vi ikke gadd å nuke/adle byer som var 100 timer unna?
Han har så og si adla bort for vår del, var vel under 100 000 poeng om jeg ikke husker feil?
Men er uansett synd å måtte adle bort en så snill, ålreit og dyktig kar! :)
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
fint du følger med meg wolfie :)
og takk for dine ord, spesiellt når du nevte jeg adla innaktive spillere.. men det var jo pussig.. for du var jo på shaman når jeg nuka å adla han.. så innaktiv kunne han ikke ha vært.. siden du spillte på den.... så hvem av oss faila??
 

Sirkillalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
foressten wolfie..er det min feil at personer er feig å dodger.. det blir ikke oda av sånnt.. men det veit vel du alt om ^^
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
fint du følger med meg wolfie :)
og takk for dine ord, spesiellt når du nevte jeg adla innaktive spillere.. men det var jo pussig.. for du var jo på shaman når jeg nuka å adla han.. så innaktiv kunne han ikke ha vært.. siden du spillte på den.... så hvem av oss faila??

Hehe, jeg spilte faktisk dual, og ga meg pga. jobben når endros begynnte å nuke løs, så teknisk sett faila jeg ikke der... Ikke mot deg ihvertfall :rolleyes:

Og var ikke vondt ment, mener bare at det er ganske pussig at du ikke har mer ODA, når du skal være så hissig, if you see?
 

DeletedUser

Guest
1 wtorleif POP
verden 3 ledaren fortfarande

2 Pondus64 UNI
Vet inte så mycket om honom utom att han är med i fiende stammen;)

3 dommola UNI
Enda grejen jag kommer på är anfallen mot Sunny4000 när jag var KV:) och att spelaren har en massa poäng i ODA.

4 Dr.Killer POP
Ny POP medlem,Gammal stamkompis i den forna stammen ILR?

5 alive35 HAWT
Vet inte så mycket om honom

6 AFF3 UNI
Vet inte så mycket om honom

7 Sirkillalot UNI
Vet inte så mycket om honom
8 ragan UNI
Vet inte så mycket om honom,mer än att han ligger över mig i ranklistan;)
9 Jayz UNI
Hört lite om honom,men inget jag kommer på just nu

10 Charles POP
En av mina stamfränder,trevlig prick

11 Ougen UNI
Ny ägare här sägs det

12 Hellion UNI
Känner bara till honom på rankningslistan

13 oopelpow UNI
Ja vad säger man? En av de mest lojala POP medlemmarna och ledare.Frågan är vem som styr detta konto nu.Tror ju inte att det är samma fortfarande

14 erndos UNI
Honom mötte jag häromdagen fick 2 inkommande snällt

15 Shred UNI
Vet inte så mycket om honom

16 fjøsnissn UNI
Trevlig liten prick.Angrep honom för några månader sedan och fick inc sådär 200-370 fake under en natt.
En dag kommer vi säkert slåss igen!

17 *MegaLord* POP
Ja jag själv då!Får säga att jag är den svensk i v3 som har mest poäng.Är väl medelmåttig och dessutom alltid varit med i bra stammar.Kallar mig själv Noob;).Fast jag spelat i över 6 år nu.

18 RUAB J.F.F
Haft lite diskutioner med honom.Lite hjälp och så genom v3:ans gång.Trevlig gut

19 Drazt UNI
Vet inte så mycket om honom


20 RDI-rsr alive
Vet inte så mycket om honom


Detta var mitt bidrag i denna tråd.Hoppas alla förstår vad jag skrev.Lärt mig att alla norskar inte kan förstå svenska.Inget ont menat.
Hoppas på en trevlig avslutning av v3:an nu;)


Lycka Till Alla Må Bästa Stam Vinna
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
1 wtorleif POP - Ny eier(e), hyggelige folk, virker erfarene, tidligerere UNI spiller(e?) ?? Kanskje det er hva PoP trenger nå! Blir spennende å følge vidre!

2 Pondus64 UNI - Stille kar virker det som, adler og angriper jevnt å trutt... Eller vet jeg lite om deg.

3 dommola UNI - Hehe... Veldig stille fra deg for tiden, så pluttselig spratt du rundt 6 mill opp i ODA, lurer på hvem som fikk smaken av det...

4 Dr.Killer POP - Ny eier? Virker som det går veldig bra der for tiden, mister ihvertfall ikke byer! Hørt UNI har kødda der.. Bekreftes?

5 alive35 HAWT - Tok seg vann over hode her for en liten stund tilbake skjønner jeg.. Ellers går litt opp, og litt ned hos ham... Stille kar, med plenty av skillz om han gidder!

6 AFF3 UNI - Hvem? Hva? Hvor? Dette er vel karen på topp 20 som jeg har hørt apsolutt minst om, men virker som klarer seg nok så bra! Forholdsvis lav OD iforhold til poeng...

7 Sirkillalot UNI - Hissig kar som tydeligvis ikke liker å bli kødda med! :p Kunne hatt litt mer OD da men...

8 ragan UNI - Stille kar, vet lite om han. Nylig kommet nærmere fronten?

9 Jayz UNI - Hørt det skal ha vært noe konto bytte der? Spratt pluttselig opp litt i poeng den siste uka, eller en kar som stiller kraftig til...

10 Charles POP - Veldig ålreit fyr proppa med erfaring, kunne godt ha adla noen andre personer også...

11 Ougen UNI - Bunny som er der enda? Virker som en god kar, om lysta holder for ham. Ligger godt utsatt til, men klarer seg bra selvom, veldig god jobb du har gjort på Ougen, det skal du ha! :)

12 Hellion UNI - Vet ikke så mye om ham.. Stille kar..

13 erndos UNI - "nooben" fra UNI som han ble kalt tidligere... Virker ihvertfall som en god kar, med nok av erfaring! Liker vel å like katt, og mur han? :D

14 Shred UNI - Er ikke det russegutten? Ihvertfall, Slo hardt mot Alive for ikke så lenge siden om jeg ikke husker feil?... Er vel på tide å få opp OD'n, og vise deg litt mer fram på fronten nå?

15 fjøsnissn UNI - Oi! Pluttselig var du der ja! Økt med rundt 600 000 p på noen dager... Sier vel sitt!
16 Drazt UNI - Vet lite om denna karen..

17 *MegaLord* POP - Er vel svensken som kom med forige innlegget detta. Ellers vet jeg lite om ham..

18 oopelpow UNI - Hatt en stor krangel med Alive, ny eier? Går vel i dass der virker det som...

19 RUAB J.F.F - Vært stille fra han i det siste, har vel nok med andre verdener og kriger? ordner vel med sitt, og pønsker ut planer? Veldig ålreit kar!

20 RDI-rsr POP - Var deilig å se deg på topp 20 igjen! Lurer litt på hvem som spiller der borte, så har vel ikke mye å si, annet enn STÅ PÅ VIDRE! :cool:
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
3 dommola UNI - Hehe... Veldig stille fra deg for tiden, så pluttselig spratt du rundt 6 mill opp i ODA, lurer på hvem som fikk smaken av det...

4 Dr.Killer POP - Ny eier? Virker som det går veldig bra der for tiden, mister ihvertfall ikke byer! Hørt UNI har kødda der.. Bekreftes?


disse har en sammenheng :) dr.killer var frekk og kalte meg noob så jeg lånte noen nukes av diverse kontoer og sendte på han :) har knust en god del byer og tropper nå :) har vel fått 5-6 dagens angriper fra de kontoene jeg angrep han fra... jeg angrep ikke samtidig så det var ikke noe ulovlig :)
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
9 Jayz UNI - Hørt det skal ha vært noe konto bytte der? Spratt pluttselig opp litt i poeng den siste uka, eller en kar som stiller kraftig til...

Kommer nok alldrig en NY eier der nei, bare henter inn litt mer aktivitets hjelp ;) siden jeg er mye borte enkelte uker.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
3 dommola UNI - Hehe... Veldig stille fra deg for tiden, så pluttselig spratt du rundt 6 mill opp i ODA, lurer på hvem som fikk smaken av det...

4 Dr.Killer POP - Ny eier? Virker som det går veldig bra der for tiden, mister ihvertfall ikke byer! Hørt UNI har kødda der.. Bekreftes?


disse har en sammenheng :) dr.killer var frekk og kalte meg noob så jeg lånte noen nukes av diverse kontoer og sendte på han :) har knust en god del byer og tropper nå :) har vel fått 5-6 dagens angriper fra de kontoene jeg angrep han fra... jeg angrep ikke samtidig så det var ikke noe ulovlig :)

Hehe, kommer vel ikke som no stort sjokk fra Killer sin side, syns litt synd på ham for å være ærlig


9 Jayz UNI - Hørt det skal ha vært noe konto bytte der? Spratt pluttselig opp litt i poeng den siste uka, eller en kar som stiller kraftig til...

Kommer nok alldrig en NY eier der nei, bare henter inn litt mer aktivitets hjelp ;) siden jeg er mye borte enkelte uker.

Jah, er nok jeg som bare har missforstått da, my bad! Gratulerer med noen fine byer fra Retaliation btw. :p
 

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
9 Jayz UNI - Hørt det skal ha vært noe konto bytte der? Spratt pluttselig opp litt i poeng den siste uka, eller en kar som stiller kraftig til...

Kommer nok alldrig en NY eier der nei, bare henter inn litt mer aktivitets hjelp ;) siden jeg er mye borte enkelte uker.

Synest vi stor koser oss etter dag 3 jeg da :D
hehe for ein eier :*
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Skal prøve å ikke vere partisk med "ikke-uni spillere", men kan ikke love noe

1.Pondus64 Uni Uni
Skremmende vor fort dette vesentet vokser. Tok nylig 1.plass (Grattis) og den vil han nok holde helt inn (?) Tror ikke han er den mest krigsglade, men helt klart ikke en poenghore likevel.

2. wtorleif LS
Må ærlig talt si at jeg ikke vet vem som spiller her for tiden, men tror ikke d er orginalen. Har mistet 1.plass og om ting går slik d ser ut vil han nok miste 2. også en gang.

3. dommola Uni
Personlig vil jeg si at den rettferdige ener er her. Kriger som en gud, og leder uni som en konge. Men er hyggelig da :)

4. Dr.killer MMS
En gang en storspiller, nå vet jeg ikke lenger. Har splittet seg fra alt og alle. Trist at ting skulle gå sånn for deg. Lykke til IRL :)

5. AFF3 UNI
Kan noen fra uni si meg vem dette er? Har ikke sett han på forumet noen gang.

6.Sirkillalot uni
Kommer man i uenighet med han, angrer man lenge...
Men ellers er dette en rolig spiller.

7. ragan Uni
:confused:

8. Charles Jaja
Stor og erfaren spiller som jeg tror holder på å gi seg. Er lite man hører fra han, og lite aktivitet.

9. Jayz Uni
Nukeglad gjeng. Søker nå sin 3/4 dual. Hadde d ikke vert lettere å sparke ut de som ikke er aktive? Tror nok du får den perfekte dual snart...
Jaja, spiller godt og hardt og har altid noen nukes klare

10. oopelpow Uni
Noen kaller han judas, jeg kaller han et vanlig menneske. Var leder i en av motstands stammene for en tid tilbake og er nå tungt inne i uni. Har likevell sansen for deg

11. Alive35
En gang kjente jeg deg. Nå er du bare en klump med byer. Synker i rekordfart og har ikke noen som vil hjelpe han lenger. Håper ikke orginalen tar d for tungt

12. Ougen
Bunny ja. Var den som måtte komme inn å redde kontoen, og han gir seg ikke heller! Helt sykt vor god han er.

13. erndos
Som altid sender jeg 13. plass rett ned. Ikke personlig men er tross alt ulykke å ligge her. + at jeg ikke vet vem du er

Vet jeg hoppet over noen her, men vet ikke noen om dem

18. Hoan
Leder i uni. Har stor respekt for deg. Kanskje ikke den som utmerker seg mest i krig, men bare d å holde stammen oppe (+ holde dommola i tøylene)

20. Ruab
Alle vet vem ruab er. Har store kontoer overalt, og overaskende nok går d bra på dem alle (tror jeg). Tror du kommer oppover snart.
 
Sist redigert:

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Må si jeg likte lista gitt :D

1. Pondus64, nå med sønn Rennebu666 på laget. Mulig dette er parret som vinner spiller ranken ved verdens ende.

2. wtorleif, nå med spillerene som er innehaver av Pitchoun kontoen (diantus/thomasboi og pitch)? På papiret ett parr som burde gjøre det sterkt, men selvsagt så skal det litt til om de klarer å holde i mot stormakten UNI.

3. Dommola, her spiller det en inaktiv halvsame fra Nord Norge som depper over at han ikke klarer å ta igjen Pondus64 gjengen.

4. Dr.Killer, vet ikke hvem som styrer der nå. Ryktet at en av spillerne på -KAS- hadde tilgang til kontoen en stund. Spilleren ønsker seg iallefall inn til UNI, men det er ikke så lett å få til som han trur.

5. AFF3, etter over 2 år med spilling så viser det seg at vi har masse felles bekjentskap i Kvænangen. Trivelig kar som ingen utenfor UNI har hørt om (?), og like vell ligger an til å få topp 3 plassering når verden er over.

6. SirKillAlot, kjerne kar som kjører sine egne veier for tiden. Vil tru han vil kjempe hardt for å komme på topp 3 før vi er ferdig.

7. Ragan, muligens den spilleren på v3 som har rimmet flest spillere på denne serveren. Han er rimmens skrekk og kun lav moral gjør at han ikke er større atm. En av de 2 topp spillerne i UNI som ikke gir for mye lyd fra seg.

8. Charles
, synd at han ikke vil ta opp kampen med UNI. Var uheldig å være igjen i POP med småungene. Tatt noen "Dagens Stormakt" den siste tiden. Det er bra.

9. Jayz, 3 spillere nå ja, og en 4. spiller ventes. ODA er alt som står på programmet til disse karene, men ser ut til at dommola klarer å holde dem på avstand for enn så lenge.

10. Oopelpow, veldig bra par som spiller her, Zonx & Andreas55. Kom inn på kontoen i nedgangstid og gjorde en heftig snuoperasjon første uka og røde tall ble grønne. Herlige spillere å ha med i stammen.

11. Alive35, er jo en grunn til at kontoen har rank 1 ODD og OD. Taper byer hver dag nå, og lite med tropper i fronten mot UNI. Den eller de som spiller her burde virkelig ta ett oppgjør med seg selv om ikke kontoen skal miste hele fronten sin før høsten er over. Skuffende motstand her for øyeblikket. OBS! Ryktes at det ikke er en konto med flere ledige adelsmenn på verden 3 enn på denne kontoen.

12. Ougen
, bunny stor spiller. Lite aktivitet i forhold til tidligere, men ikke mindre enn at han har full kontroll på alt som skjer. Stor spiller som har kommet til UNI det siste halvåret.

13. Erndos, har ett ekstremt høyt %-antall offbyer. Klager over at han alltid har for mange fulle nukes som kommer tilbake etter angrepsrunder.

14. Hellion, "Erra" har vært veldig lite aktivitet der i sommer og tiden etter ferien. Mistet shit-load med byer til Torg13 i denne perioden. Håper virkelig du kan komme på høyde med dine yngre dager.

15. Shred, endelig tilbake fra militæret. Startet veldig fint med adling av alive35, og fortsettelsen kommer til å bli enda bedre. Dette har vært en savnet spiller. Veldig flott å ha deg tilbake. Sjansen for at UNI kommer til å tape har sunket drastisk nå.

16. Lord Arsenal, dukket opp fra intet og tatt topp 20 lista med storm. En av 3 UNI spillere som sørger for å holde rimmen ren. Ser litt mørkt ut for fortsettelsen da du snart er sperra inne på alle kanter. Håper du får kommet til en front snart, ellers blir det bare for deg å sette på auto-piloten.

17. Fjøsnissn, klart en av verden 3 sine beste spillere. Poengsummen taler ikke for hans erfaring. Slitt med motivasjon til å adle, som visse andre her ^^, men man kan ikke si noe på hans effektive nuking og i gang setting av offensiver.

18. Hoan92, hertugen selv. Adler visst litt av alive35. Trenger å opprettholde en front om hun ikke vil hoppe rundt mer. Ellers så hører man lite fra henne IG og skype da studiene tar mye tid? PS! Om du vil inn i UNI, så burde du være på hennes god side. Uten den så ser det rødt ut for din fremtid. Hatt mange uenigheter med henne med tanke på styringen av stammen o.l. Hatt noen koselig netter sammen. . .

19. RDI-rsr, originalen som er tilbake? Hadde en spiller som skulle ta seg av verden 3, men han dreit på draget, og har nå havnet på alive35. Ser jo hvordan det går der. Håper hvem enn som spiller der nå har bestemt seg for å gi erke fienden sin litt kamp når hundene slippes løs, for den tiden vil komme snart.

20. RUAB, UN's nyeste medlem. Fikk valget om å bli med på vinnerlaget, eller forbli en 2er. Glad for at du valgte det første. Ble veldig sterke reaksjoner på vårt IG verden 3 forum da han tok steget over til UNI. Grunnen til at han fikk komme over var vel UNI sin måte å si "takk for hjelpa" på. Han har holdt seg "nøytral" til verdens krigene, muligens pga. av han spiller på ett 2 sifra tall med verdener. Uten deg så ville muligens ikke UNI vært der hvor de er nå. Hvem vet.
 

DeletedUser

Guest
18. Hoan92, hertugen selv. Adler visst litt av alive35. Trenger å opprettholde en front om hun ikke vil hoppe rundt mer. Ellers så hører man lite fra henne IG og skype da studiene tar mye tid? PS! Om du vil inn i UNI, så burde du være på hennes god side. Uten den så ser det rødt ut for din fremtid. Hatt mange uenigheter med henne med tanke på styringen av stammen o.l. Hatt noen koselig netter sammen. . .

Akkurat denne setninga var litt blikkfang... :p Skal la være å kommentere ytterligere... :eek:
 
Topp