Topp 20 spillerer

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
ok siden ingen gidder lager jeg en, men er første gangen jeg lager en
og er ikke flink med ord
så derfor blir den nok ikke så bra


1 mamor IVO 7,824,971
Er vel eneveldig nr.1 på casual, med mindre han slutter eller ikke adler mere vil nok
ingen kunne ta denne plassen fra han, men dog en kjedelig poengsum når det eneste man kan adle er grått. Er ikke overaskende
i den største stammen. Adler masse grått, men han har jo ikke noe valg

2 Postman OMG! 3,840,674
kom ganske fort inn på topp 10 da han startet, om vel fra v.1 (?) så er ikke så rart, men også høyt gjennomsnitt på
byene hjelper mye på poengsummen. Er i en sterk stamme, blir dette muligens spillern som til slutt kriger om førsteplassen?
gårogså mye grått her, men er casual med moralen er det vanskelig å ikke være gråbyhore og det gjelder alle

3 The PainShadow IVO 3,041,389
En spiller jeg ikke har hørt så mye om, ligger høyt oppe med bare 252 byer, men når byene nesten er makset er det ikke så vanskelig
har tatt noen byer av sortland123 den siste tiden. er også med i den beste stammen atm

4 redcsa IVO 2,904,465
nok en spiller fra IVO, hyggelig spiller når jeg har snakket med han tidligere. Har også tatt byer av sortland i det siste.


5 Happolati IVO 2,867,157
enda en IVO spiller, ganske variert vekst den siste tiden, men tatt masse av sortland så stammen hadde nok en vellykket aksjon.

6 roust IVO 2,807,261
IVO spiller, rolig vekst, også tatt byer av sortland

7 magic14 IVO 2,700,297
har vært i ulike stammer, er nå i IVO, vet lite om spilleren, men i løpet av casual har jeg oppfatet at spilleren er usikker, ikke i spillingen
men i valg av stamme, muligen en som kun er ute etter å være med de beste atm. her går det mest i gråby adelser jeg

8 zellika IVO 2,536,105
IVO spiller, en kjær nabo jeg har hatt gleden av å krige imot, god spiller i deff og off. Vært veldig aktiv i aksjonen mot sortland.

9 sortland123 S.V.I 2,341,016
En spiller som har fått kjørt seg den siste tiden, men har oppfattet spilleren som sterk. om spilleren har gitt opp eller bare gått på en smell vet jeg ikke så det skal bli
spennende å se

10 Elina IVO 2,319,914
Jevn vekst den siste tiden, ikke byttet stamme så virker som en lojal spiller, går mye i grått her også, men håper å få se
litt kampferdigheter snart

11 RageKiln Outlaw 2,151,815

Outlaw spiller, hyggelig person og lojal mot stammen, sender raskt støtte og angrep hvis man spørr eller han ser det er nødvendig,
går mye grått her, men det er nok bare for en stund. spillere vil få merke denne spilleren snart

12 den ekte krull IVO 2,089,897
en utrolig hyggelig spiller, erfaren. gårogså mest i grått, men når denne spilleren får seg et mål vil gode og kraftige angrep komme

13 Ludo-Champion IVA 2,053,909
en IVA spiller, godt medlem av IV-familien, en spiller som er en god motstander, går mest i grått, men vet han og noen har en aksjon på gang, muligens får han en by eller to der prøver

14 ilolkoko Outlaw 1,889,386
Velger å ikke komentere denne da det er meg selv

15 dazcruiser IVO 1,815,409
ivo spiller igjen, ikke hørt om tidligre, går mest i grått her også, men er med på aksjonen som ludo er med på, hva som skjer der får vi se

16 Pauli28 IVO 1,812,505
no shit enda en IVO spiller, en som sender gode angrep og tog, adler masse grått, men er også med på aksjon, gått på to smeller med adels, men har flere på vei, hvordan det går får i se:)
ellers er han en hyggelig spiller, og en god motstander

17 Nox Eternus OMG! 1,775,120
enda en OMG! spiller, det er bra. variert vekst, adler masse grå, men satser på å snart få se denne spilleren i kamp mot fiender, eller uskyldige offer.


18 BigAndLittle IVO 1,577,428
hørt nicket før, men ikke noe jeg kjenner godt til, er en IVO spiller, fin vekst i det siste men også her har det gått mye i grått, satser på at noen snart kommer nær deg så du får litt morro med angrepene.
EDIT: sånn i ettertid kommer jeg jo på en av de få aktive av allierte på den tiden, samt alliansechatten på skype, oppfattningen da var hyggelig og trivelig spiller

19 morrow Outlaw 1,464,949
en Outlaw spiller, hyggelig fyr, alltid villig til å hjelpe, og er en god sammarbeidspartner. fin vekst i det siste, men også der går det i grått, satser på å snart knuse noen spillere:)


20 ELPiK IVO 1,400,003
IVO spiller, ståtti ro i noen dager, er dette et tegn på slutting eller er det bare stille før stormen? har også gått i grått her, men spilelr spilleren enda får vi vel snart se han i kamp




IVO 13/20 spillere
er jo den overveldende stammen, burde i grunn tele emd IVA spilleren her også siden de samarbeider godt
stammen er den beste og vil nok forbli det om ikke deandre stammene rasker på og vokse og sammarbeider om å ta ned IVO og resten av familien

Outlaw 3/20 spillere
stammen kom sendt, men fikk raskt 2.plassen, hvor lenge det forblir slik kommer an på aktiviteten og evt ny rekrutrering

OMG! 2/20 spillere
ligger på en fin tredje plass, med større aktivitet tror jeg denne stammen kan ta 2.plassen

IVA 1/20 spillere
hører jo til IVO, så er ikke i grunn mye jeg vil si på denne stammen

S.V.I 1/20 spillere
loner stamme, vil vel si at det er nok en grunn til den kraftige smellen, men man gjør jo som man vil, spilleren ligger jo uansett bra til i poeng
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Super liste!

Skal gi deg rykte når jeg kan. Men skuffende at du ikke husker meg lenger :(
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
kom på i ettertid :) da var det *facepalm* X)
endret nå:) hadde bare ikke tid i sted
 
Sist redigert:

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Kommer kanskje med liste 11. november. da blir det iallefall ikke over ett år mellom hver
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
kan sikkert skrive en om ikke du vil, i så fall varsle ig, men ser helst at ane gjør det for r ikke god X)
 

Zabellepuz

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
skrev det bare fordi jeg ville ha aktivitet, orker ikke enda en liste, var ikke gøy sist og nå vet jeg ikke hvem halparten eller har ikkeno å skrive om dem, kanke bare skrive

*nick*
ligger på * plass ikke sett noe av i krigen

eller jeg mener ikke det er en leseverdig liste iaf
 
Topp