Topp 20 stamme

DeletedUser

Guest
Det jeg synes er så utrolig morsomt med disse listene, er det at etter at vi har mistet 1 medlem, så har ingen troa lenger :)
 

DeletedUser

Guest
Snakker ikke av egen mening nå, men strengt tatt har jeg enda tilgode å se noen ha trua på dere, så det er vel andre grunner enn at Chill dro, tipper jeg.
Personlig synes jeg det uansett er for tidlig å komme med konklusjoner ;)
 

DeletedUser

Guest
Snakker ikke av egen mening nå, men strengt tatt har jeg enda tilgode å se noen ha trua på dere, så det er vel andre grunner enn at Chill dro, tipper jeg.
Personlig synes jeg det uansett er for tidlig å komme med konklusjoner ;)

Ja, det er sant at det ikke har vært sånn kjempe bra kritikk til stammen tidligere heller, men etter at chill dro, så skulle man tro at hele stammen bare var full av noobs fra hva de andre sier ;) Noe jeg veit ikke er tilfelle :)
 

DeletedUser

Guest
er ikke dette den samme stammen som skulle vinne v10? husker jo hvordan det gikk, rotete ledelse, ingen spillere av noe kaliber osv. derfor jeg ikke har troa på dere, skaff en sterkere ledelse, så kunne det kanskje sett anderledes ut :)
 

DeletedUser

Guest
er ikke dette den samme stammen som skulle vinne v10? husker jo hvordan det gikk, rotete ledelse, ingen spillere av noe kaliber osv. derfor jeg ikke har troa på dere, skaff en sterkere ledelse, så kunne det kanskje sett anderledes ut :)

Vel jeg var aldri med og skulle vinne v10, hadde ikke spilt på 6 månder før jeg starta NW på v11 for ca 2 månder sia :)
 
Sist redigert av en moderator:

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
1 -RE- 39,848 61,823 30 2,061 32 1,932
dette er en stamme som har logget her siden starte omtrent og koser seg der. ikke skjedd mang en spiller bytter men. har adlet 2 byer til no :)

2 CM 38,464 62,801 30 2,093 33 1,903
Denne stammen har blitt anklaget for masse rekk eg skal no ikke si noe på det. har adlet bra med 2 byer altså like mangen som det over seg -RE- om dere skal forby dem må dere adle mer :)

3 NW 28,063 44,443 30 1,481 30 1,481
merker noen har mista troen til disse. Men det ligger her ennå og det gjør det bra så ser ikke helt den :) det har ikke adlet ennå men tror kommer snart ser komt en del folk ut og inn herifra noe som ikke er bra for sammholdet :/


4 REC 26,511 36,784 24 1,533 24 1,533
vet pent lite om disse desverre må eg si :/ ser er komt litt ut og inn men ikke noe spes utenom dette tror jeg. numemr 10 på ODa så litt bra men bob bob stamme fra mitt synspunkt ikke adlet noe eller :)

5 Hugs25,784 37,662 25 1,506 25 1,506
aldri hørt om men ser åpenbart et navne som er brukt før :D ikke adlet noe ennå men kommer vel snart ser ut som en bra stamme også bra med ODA 5 plass til no :) er en stamme eg tror kan løfte seg litt til.


6 W.O.H 24,252 33,831 25 1,353 25 1,353
aldri hørt om men ser det holder på gå litt ned. tror ikke dem lever stort lenger. ikke bra sammhold eller ser ut som vet ikke ser no at er en del ut og inn her og :/ bra med ODA men også ODD så vet ikke men dere må stå godt sammen for og overleve :)


7 Hunger 24,041 38,290 28 1,368 28 1,368
eatkingsize er vel gamle nicket om eg ikke tar feil :) er ekstremt mye stamme skifte tilsammen 3 stammer fult ut :O dette er ikke bra :/ 100 bytter til no. dette tyder på at sameholde i denne stammen kan være svekket iallefall ustabil :/ bra med ODA 7 plass men med så mangen bytter er sikkert en del ODA ut av dem som har forlat også.



8 BS 23,861 31,763 24 1,323 24 1,323


9 UTXII 22,750 27,048 19 1,424 19 1,424
vet pent lite om disse :/ aldri hørt navne før eller. men ser vært en del stamme bytter er også :/ er ikke bra ta inn og ut spillere hele tiden da blir det vanskeligere og ha samhold. adlet 0 byer til no. 15 plass som ODA nja bob bob


10 G~L~A 22,198 30,191 26 1,161 26 1,161
bra med stamme bytter ikke så mang en ut og inn. Dette er en stamme som kan ha et bra samhold. 12 plass på ODA og 20 plass ODD er bra også men ser dere har tapte en by også og dette er ikke bra :/


11 CKH 22,169 23,989 20 1,199 20 1,199
her har vi scar gitt :D men ja :p bra med stamme bytter kun 1 person som har gått ut. 3 plass på ODA og 15 plass på ODD noe som er veldig bra. har ikke adlet noe ennå men dette er nok en stamme og se opp for seinere i spillet :)


12 Viking 21,595 30,612 26 1,177 25 1,224
stamme navnet er kjent men er vel en gjeng ganger fra v 1 gitt :D dere holder dere fast til WIc på v 1 hvem blir det her :) ser dere er på 16 plass på ODA men 8 plass i ODD så dere er i hardt vær ser eg skjøll om er 3000 mer på ODA en i ODD. tapte hele 3 byer tror dere snart forsvinner eg gitt. mang en stamme bytter også :) samhold samhold samhold :)



13 BoG 19,576 29,762 26 1,145 26 1,145
ingen spillere ut 26 av 26 er bra og se. bra samhold tror eg det er her og :) tror det kan ha mye og si seinere. 14 plass på ODA og ODD men ikke tapt noen byer ennå er flott :)


14 J.F.F 18,098 23,667 25 947 25 947
ja til gratis byer :D neida men en stamme som har vært med i så mang en verdner at eg komt ut av tellingen. men ikke komt så høyt som den pleier endå :hmm: en del folk ut og inn er ikke et uvant syn fra JFF siden. 26 plass i ODA mens det har 3 plass i ODD tipper direkte nedrykk snart eg for JFF klanen. ennå ikke mista noen byer men kommer vel snart :/


15 BSF 17,268 19,668 20 983 20 983
dette er en stamme som forundra meg 29 plass i ODA og 43 plass i ODD virker dette som en veldig rolig stamme :) mest grå farming her tipper jeg?? har no ikke mista noen spiller eller blitt adlet så er bra :) bra samhold vil eg tro men dere må snart bli mer aggressive.

tar bare topp 15 :)
 

DeletedUser

Guest
3 NW 28,063 44,443 30 1,481 30 1,481
merker noen har mista troen til disse. Men det ligger her ennå og det gjør det bra så ser ikke helt den det har ikke adlet ennå men tror kommer snart ser komt en del folk ut og inn herifra noe som ikke er bra for sammholdet :/

Det at det er folk som er gått ut er bare fordi de er gått i understammen, som vi har for og kunne få flest mulig dyktige inn i NW :) Veit folk ikke er så fan av understamme, men er ikke sikkert den kommer til og trenges for alltid, da folk ofte faller fra ettersom verdnen utvikler seg :)
 

DeletedUser

Guest
Det at det er folk som er gått ut er bare fordi de er gått i understammen, som vi har for og kunne få flest mulig dyktige inn i NW :) Veit folk ikke er så fan av understamme, men er ikke sikkert den kommer til og trenges for alltid, da folk ofte faller fra ettersom verdnen utvikler seg :)

åja, btw, understammer er første tegn på noobhet, som jeg liker å kalle det. Kan gjerne skaffe en spion der på 5 min, så skjønner du sikkert hvorfor :awesome:
 

DeletedUser

Guest
åja, btw, understammer er første tegn på noobhet, som jeg liker å kalle det. Kan gjerne skaffe en spion der på 5 min, så skjønner du sikkert hvorfor :awesome:

Ja, vi veit at spioner er noe som kan komme, men sånn er det i alle stammer, er ikke vanskelig for meg og skaffe spioner i andre stammer heller, så går begge veier det uansett om man har understamme eller ikke ;) Men bryr meg ikke så veldig om hva andre stammer gjør, tenker mer på min egen :)
 

DeletedUser

Guest
ok, da skal du bare skaff en spion i RE, så skal jeg tro deg :)
 

DeletedUser

Guest
ok, da skal du bare skaff en spion i RE, så skal jeg tro deg :)

Har hatt mulighet til og sette inn spioner i mange stammer, men er ikke sånn jeg liker og spille, men må nok inrømme at RE er en ganske så spion fri stamme fra det jeg veit ;)
 

DeletedUser

Guest
Snakker ikke av egen mening nå, men strengt tatt har jeg enda tilgode å se noen ha trua på dere, så det er vel andre grunner enn at Chill dro, tipper jeg.
Personlig synes jeg det uansett er for tidlig å komme med konklusjoner ;)

Jeg fikk negativt rykte pga denne, ikke at jeg vet hvorfor.. Men han eller hun hadde troa, ifølge kommentaren.
 
Topp