Topp 20 stamme

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hei

Hei, jeg poster dette til de av dere som synes vi er deffansive. om dere ser på top 15, så har vi 16 medlemmer, noe som vil si at vi har minst 5-6 medlemmer mindre enn stammen på top 15 med nest minst medlemm tall, og om du/dere deretter tar en titt på flesteparten av de andre så består vell sikkert 70% av disse stammene av et medlems tall på minst dobbelt så mange som oss, vell.. godt over 20 vertfall, 3-4 stammer som har tatt in alt som lever og beveger på seg, og er nå oppe i 30 medlemmer så tidlig. Eller så har du flere stammer som heller ikke er langt i fra å fylle ut medlems lista si, dette er kun pga jeg personlig ikke liker å ha for mange medlemmer her, og når medlems tallene har en så stor forskjell må vi automatisk holde oss mere deffansive. Er vell bare Reunion jeg føler jeg har respekt her og for det meste de jeg vet hvem er.. så holder de mote oppe her og hverken kvitter seg eller fornyer noen medlemmer så blir dette bra. Lykke til videre folkens!

- Nikko (hug)
 

DeletedUser

Guest
om det e kun RE du har respekt for her så e du en temmelig respektløs fyr altså... men det sier vel mer om deg en noen andre
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
tenner folk på pluggene bare pga det? jeg er ikke repsekt løs, men når man snakker om å gjøre seg opp forhold til andre stammer så er jeg bare litt mer forsiktig i og med at jeg regner med at det er flere av stammene på top 20 som sikkert nokk kommer til å gå i oppløsning etterfulgt av stammebytter etc... så, da er jeg vell respekt løs da, men det er jo ikke noe problem:) :awesome:
 

DeletedUser

Guest
det der var ikkje å tenne på noen plugger, det var en kommentar til et innlegg eg så på som smisk til den eneste vellykka premaden på v12 og som tilfeldigvis ligger rank 1. At du i det hele tatt må legge inn en tråd for å forklare spillestilen ders sier vel sitt. Det lukter defansivt bare det.
 

DeletedUser

Guest
jeee..det var igrunn ment med en smule ironi då...... men ser på det som han som smisk anyway
 

DeletedUser

Guest
Ka rolle spiller stamme rangeringer, eller spiller rangeringer for den saks skyld så tidlig? javel, vi har komt langt no til att folk allerede faller ifra, men langt i fra langt nok til att noen skal klare utmerke seg helt spesielt mye ... eneste utmerking som skjer no, er fra overivirige forum spammere som bruker hver ENESTE mulig kjangse til å lage ett innlegg eller en post uten å tenke seg om. eneste som er mulig å dømma folket etter so far e navne på spillerene i stammen, og me så mange fakenicks overalt så er jo ikkje det godt å bedømme heller (for kem veit kor eg gjømme meg for eksempel (BARE ET EKSEMPEL)). men utifra dei som har beholdt navna sine, dei som ser seg som "Underdogs" har navna til å nå langt, men vi får no sjå :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
er no en fin måte og holde aktiviteten oppe :) og ingen tvinger deg til og lese disse postene eller så skjønner ikke helt problemet men meg om det :D
 

DeletedUser

Guest
Neida, ingen tvang, men blir jo litt overfladisk alt det disse stammene skal ha klart, kem som helst med bra navn, kan skaffe seg en rang1 stamme første tiden ...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja sant det men er hyggelig få litt info om stammene også :) uten og måtte leite i flere timer kan bare en gjøre det og fordele det til resten :)

er eg og scar som har gjort dette så langt :)
 

nikko1312

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Brian, dette er ingen form for smisk, selv kjenner jeg flere av spillerne der, jeg vet hva de står for og jeg tørr å påstå jeg vet hva de fleste er gode for, så smisk blir feil og si.. men men, det var vell feil av meg og slenge med det i denne tråden da, ikke at jeg bryr meg i og med at det bare var litt skryt til de og deres stamme. og en egen tråd for det? Det var bare for å poengtere hva jeg står for her på tw. No harm done honey! (giggle) lukter defansivt? ah jeg blir smigret :)
 
Sist redigert:

chiltarc

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
ja hadde ikke gjort noe det, tenkt på å lage en selv og, så se om eg ikke har tid idag eller i morgen =)
 

DeletedUser

Guest
Tar en rask topp10-liste, som teaser på nye listene som er på vei.


1 -RE- 77.981 108.668 30 - Pdd er dette stammen man må slå for å vinne v12. Solid start så langt.
2 CM 54.719 82.225 30 - Har slitt med diverse problemer istarten, men holder fortsatt god stand. Kan Munchlaxxxx få ting på stell?
3 BS 52.496 68.899 27 - Mye fakenicks, men også mye kvalitet.
4 CKH 40.725 44.329 22 - Egen stamme, ergo ingen kommentar.
5 NW 39.550 55.951 28 - Stammen ingen, bortsett ifra han som ga meg dårlig rykte forleden, har trua på :p ("Jeg har troa" fikk jeg beskjed om.)
6 REC 36.499 51.221 24 - Ukjente nick, sett bortifra Termasa, som tilfeldigvis har en passende slutt på nicket sitt, i mine øyne.
7 Hugs 34.781 47.033 23 - Kjenner igjen noen nick der, men husker ikke helt hvor og når. Har ligget passelig høyt i poeng over lengre tid nå i starten. Diplomati vil bli avgjørende på fortsettelsen.
8 Hunger 32.609 47.572 28 - Må begynne adling snart, om det skal gå lenger opp på rangstigen.
9 UTXII 30.863 36.489 20 - Samme som over, men må samtidig passe på byer de allerede innehar. 0-2 i stat tyder ikke bra.
10 W.O.H 30.276 42.841 27 - BS har tatt 2 og CKH har tatt 1 by. Må snu denne trenden om de vil overleve topp10, og det må skje raskt. Bygge mer deff, kanskje?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Er vell liten tvil om at de 3 topp stammene på v12 er og vill bli -RE-, BS og CKH.


Et par underdogs fra rank 5 og nedover som kan melde seg på i striden og rett kort spilles til rett tid. CM er en tapt sak derrimot.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
beklager men lista kommer ikke før imorgen har hatt en lang dag og kommer ikke forand pc'en før no :/ eg beklager for dete :(
 
Topp