Topp 20 stamme

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
her er lista :D men begynte i går så er en stamme som er ute av topp 15 og 1 ny inne skal redigere den nye inn om litt men ligger denne ut først ;)

ps det er alltid mulighet til forbedring så viss noe du mener mangler så gjerne skriv dette opp så skal eg ta det med i neste runde ;)


1 -RE- 88,279 120,109 30 4,004 51 2,355

dette er da stammen som har ledet v 12 siden starten omtrent:) men hvor lenge vil dem holde ut?? dem har jo CM som begynner og dette av men like bak kommer BS og chk :O men i adling gjør dem det bra har adlet 21 byer og tapte 0 er vel det som har adlet mest også :) med 221.661 ligger dem sikker på første plass i ODA men her kommer CHK i en stor fart rett opp så pass på :) når det gjelder spillere bytter har det ikke skjedd noe siden siste 

2 CM 64,240 93,474 30 3,116 41 2,280

ka skjer eller har skjedd??? ledelsen fra 3 plassen variere og det forventes at dere går ned på 4 plass innen 1 månde :O dere har adlet 10 byer men tapt 1 også :O ligger på 3 plass i ODA med 144.889 så jobber no bra men tror disse snart forsvinner :/


3 BS 57,698 75,128 27 2,783 39 1,926
stammen jeg er i så :p


4 CKH 48,748 54,222 23 2,357 29 1,870

ja dette er en stamme som er på vei rett opp :) tror dem kommer til og ligge på topp 5 en stund framover :) ligger på 2 plass i ODA med 154.152 så har litt opp til -RE- men tror dere vil nå dem igjen der :) dere har adlet 5 byer men også tapt 1 by

5 REC 40,247 53,821 24 2,243 23 2,340

ikke lært så mye nytt om dem siden siste :D men dem ligger no her men begynner og gå litt ned?? dere har no tapt 2 byer og ikke og ikke adlet no så tror dere er ferdig :/ om dere ikke gjør noe snart :) 51.687 lite i ODA i forhold til poeng :/ i ODD har dere på 10 plass med 23.356 så middels her også :(

6 NW 38,345 57,558 30 1,919 30 1,919

nedenom og hjem?? nei tror denne stammen har sett sine bedre dager no går det bare en vei og det er ned desverre :/ har hatt sin tid på v 12 men noen må ut for få stammene som skal vinne v 12 ;) har no adlet 2 byer uten og mista noen så dere kan kanjse greie det men har mista litt troend på dere :/ i ODA ligger dere på 4 plass med 105.441 noe som ikke er dårlig :)

7 Hugs 36,841 48,717 22 2,214 22 2,214

ja vet pent lite om dem også gitt :D adlet 0 byer også tapt 0 byer så er no sånn bob bob :/ i ODA ligger det på 7 plass med 69.670 noe som er middels burde kanjse ha bedre??


8 Hunger 34,966 52,466 29 1,809 29 1,809

disse er det også lite om burde kanjse vist noe?? men men :D mista 3 byer så ser ikke bra ut med tanke på at det ikke har adlet noe ennå :/ ligger på 6 plass i ODA med 73.953 noe som er litt bra :) i ODD har det 4 plass med 33.064

9 UTXII 32,710 38,571 20 1,929 20 1,929

denne går vel egentlig litt opp og ned?? har mista 2 byer og ligger på 16 plass i ODA med 18.410 noe som er svært dårlig ^^ i ODD har dere 36 plass med 8.811 og dere har mista 2 byer :/ ser ikke lyst ut sammarbeid???


10 W.O.H 31,615 43,605 27 1,615 26 1,677

disse har gått rett ned lå på topp 5 før er vel egentlig ferdig :/ tapt 3 beyer også. Det ligger på 10 plass i ODA med 58.557 noe som ikke er så veldig bra men heller ikke veldig dårlig  så er mitt på treete



11 G~L~A 28,163 38,643 26 1,486 26 1,486
Vet heller ikke så mye om disse :/ det ligger på 9 plass med 60.907 i ODA er helt greit det også  har tapt 4 byer så er vel over og ut for disse og om dem ikke gjør noe snart ;)

12 BoG 26,060 32,553 23 1,415 23 1,415

vet litte om disse men ser det har tapt 3 byer så er vel ikke langt unna for dem også :/ er veldig mangen stammer som er litt på feil sti så dere er ikke aleine så tiden får vise hvordan det vil gå  ellers ligger det på 19 plass i ODA med 15.740 noe som er meget dårlig for være en topp 20 stamme ^^

13 Viking 23,756 26,545 19 1,397 19 1,397

en stamme fra v 1 men ser ikke ut til og greie samme suksess her på v 12. det har tapt 5 byer så det gjør det meget dårlig ligger langt etter tror dem kan pakke sakene og oppløse stammen :/

14 BSF 22,734 23,831 18 1,324 18 1,324

vet ikke mye om disse men ser at på 18 medlemmer og det har vært 60 stamme skifter var første jeg la merke til ikke veldig bra ^^ samhold vetdu ;) det har endå ikke tapt noen byer heller ikke adlet  når det gjelder ODA ligger dem på 22 plass med 13.610 dette er svært dårlig men er bare og forbedre seg ;)

15 J.F.F 22,345 25,020 23 1,088 23 1,088

en gjenganger fra tidligere verdener og alle vet hvem dem er. Ikke så høyt oppe som vanlig men tror dem vil reise seg. Det har no tapt 1 by og ligger på rank 21 i ODA med 13.785 og ligger på 2 plass i ODD med 41.953 noe som er bra med tanke på bare ha tapt 1 by ;) men er vel ikke så mangen byer som er unna adling :/
 

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
Huff huff burde du ikke passe på deg selv?
ka skjer eller har skjedd??? ledelsen fra 3 plassen variere og det forventes at dere går ned på 4 plass innen 1 månde :O dere har adlet 10 byer men tapt 1 også :O ligger på 3 plass i ODA med 144.889 så jobber no bra men tror disse snart forsvinner :/

hvorfor skal vi gå ned til 4.plass?
:idea:
 

DeletedUser

Guest
Huff huff burde du ikke passe på deg selv?
ka skjer eller har skjedd??? ledelsen fra 3 plassen variere og det forventes at dere går ned på 4 plass innen 1 månde :O dere har adlet 10 byer men tapt 1 også :O ligger på 3 plass i ODA med 144.889 så jobber no bra men tror disse snart forsvinner :/

hvorfor skal vi gå ned til 4.plass?
:idea:

Fordi Ckh har noe stort på gang! YARR
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
hehe jeg sier bare det jeg mener selvfølgelig vil andre ha sin mening ;) kan aldri tilfredsstille alle men man prøver så godt man kan :D
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Altså, CM har vel også tapt litt flere enn 2 byer. Men de har bare kicket spillerne rett før de blir adlet (giggle)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
1. -RE-
Min egen stamme. Mange flinke og hyggelige mennesker. Gleder meg til fortsettelsen!

2. CM
Fremstår som noe rotete. Munchlaxxx er en utrolig dyktig spiller, men hvordan er det med resten av ledelsen her? Ingen av de andre i ledelsen der har gitt noe godt inntrykk, og derfor røk IAP'en med -RE-. Er en del sterke spillere, men også mange svake spillere, som sannsynligvis vil slite med å overleve. Vanskelig å spå CM's fremtid, men fortsetter det sånn, så ser det ikke lyst ut.

3. BS
Ligger fint og samlet. En del av den originale premaden der har ikke fått en alt for bra oppstart, det må de nok gjøre noe med. Har fått rekruttert en del bra spillere og ser ut som en av de mest spennende stammene på V12.

4. CKH
En utrolig spennende gjeng, med mange kjente navn og en del fakenicks. Real Steel leder serveren og gjør det som forventet veldig bra. Er ikke så mange andre som har kommet sålangt enda, og det virker som at en del av spillerne har hatt noe laber aktivtet. Ligger noe spredt på kartet, men en del har også nettopp begynt. Med høy aktivtet vil denne stammen garantert bli å regne med.

5. NW
Har bare én spiller som har adlet. Det blir nok muligens litt for svakt i lengden, tror jeg. De må øke aktivteten og jobbe bra sammen. Ingen av de andre store stammene på V12 har satset ene og alene på K44, så her finnes det en sjanse.

6. Hugs
Artig stammenavn. Ligger i K55 for det meste og kan muligens vokse der, men da må nok aktivteten noe opp. Litt usikker på hvor stor satsinga er her, men de kan absolutt være en stamme å regne med en stund fremover.

7. PeS
Virker som en blanding av utbrytere fra REC og BS. Ikke godt å si enda hvor lenge de vil holde.

8. Hunger
En stamme som satser i K45 mellom -RE- og CM. Sier seg i grunn selv at det ikke skal bli lett for dem å holde ut der oppe. Har vist noe tegn til samarbeide. Har allerede mistet fem byer allerede, og spillerstallen ser i grunn ut til å være for svak.

9. UTXII
Ligger spredt utover hele kartet. Første bud må være å få samlet gjengen litt mer, for at det skal være en sjanse for en god fremtid på V12.

10. W.O.H
Ligger sentralt i K44. Har fått en del juling i starten, og ser ikke ut til å ha noe fremtid. De ligger relativt samlet, noe som kan tale for at de med en dyktig ledelse har en liten mulighet, men må nok gjøre noe grep.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Enig med lista di, Villa:) En annen viktig ting rundt stammen CM er hvordan de inngår eller smir allianser. Jeg spådde jo i min siste liste en krig mellom -RE- og CM og anbefalte derfor CM på det sterkeste å inngå samarbeid/avtaler med andre stammer slik dem stiller sterkere i en evnt krig. Det første CM gjorde var å angripe CHK og støte vekk andre samarbeidspartnere. Jeg synes nå det er bemerkelsesverdig hvordan CM evnt skal overleve en krig mot -RE- når de støter vekk mulige samarbeidspartene når det faktisk er nettopp samarbeidspartene CM trenger aller mest!

Ehm, ja.. Lenge siden jeg har oppdatert min liste ser jeg. Skal komme med en liste iløpet av helga :)

God helg, folkens!
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
ja blir ikke godt likt om man skal slakte alle :D hvordan ledelsen i CM fremstår skal eg ikke utale meg om her bare merker at den kanskje ikke er den beste her på topp 20 ja :D
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Don't judge me i suck!

01 -RE-
Har ledet verdenen siden starten og er en flott stamme å krige mot, mange klager på at de har spillt litt i gråsonen noe de nekter for. En del kjente navn der.

02 CKH
Stammen jeg sitter i, en super gjeng med vennlige folk. Etter Sylphida, Real Steel og Rattus Norwegicus eier eller hele brukeren forsvant har det gått litt ned men andre tar iniativ og adler godt.

03 UNI
Virker som en passe solid gjeng som kan grunleggende ting. Nylig gikk de forbi RFLF etter at Dominic forsvant

04 RFLF
Her går det nedover, ser at flere har forsvunnet fra kartet eller gått til -RE-, Tvutt tar et godt iniativ mot dem og flere i stammen det samme.

05 Cure
Aner ikke her, har ikke fulgt med men de ser ut til å holde seg hvor de er ei stund

06 -SB-
En liten gjeng med hissipropper, ekke flinkeste men er nu her

07 TØM
hakke peiling

08 4HIRE
Ikke noe her heller.

09 KOH
Utbryttergruppa fra BS, stammen rakna totalt etter at Rattus Norvegicus forsvant over til CKH. Siste gode medlemmer kommer vel med tiden til CKH.

10 J.F.F
Kjente deffhorer fra mange verdener :) Alltid en RUAB der.
 
Topp