Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
1 WFPH 990 990 10 99 10 99
1 plass ja se hvor lenge den holde pirater =) ingen skjente navne desverre =(
2 GaG 995 995 10 100 10 100
liker navne men få kjente navne =(
3 -Noob- 956 956 10 96 10 96
mange gode spillere dette er en topp 5 stamme med en av det ebste ledelsen på HP servren til no =)
4 *-.- 948 948 10 95 10 95
mange erfarne spiller her og ja =)
5 SPHPT 926 926 10 93 10 93
ingen skjente navne men har ikek troen på dere =(
6 iNEPTO 920 920 10 92 10 92
ingen skjente navne desverre spørs hvordan det går selføgelig fals navne også i HP server =)
7 Bad 708 708 8 89 8 89
1 skjent navne =( og så mange allierte er ikek lrut i starten =)
8 AOTP 716 716 9 80 9 80
min egen stamme skal eg la være og kommenter =) best stamme ever :D
9 ALG 753 753 8 94 8 94
noen få kjente navne men leder ODA =)
10 FoG 790 790 10 79 10 79
ingen kjente navne men elsker navne ikkeangrip please han kan vente seg noen nuks =P
11 Note 822 822 10 82 10 82
noen få kjente navne men har litt troen på dere =)
12 BRO 635 635 7 91 7 91
her har vi en stamme eg har tro på ja topp 5 er vel målet denne gang men dere har ikek tid til nå topp 20 like treigt denne gangen igjalefall ikke topp 5 =)
13 -W- 733 733 10 73 10 73
u mad bro stammen sier bare hade =)
14 PL 640 640 9 71 9 71
noen kjente navne noen litt mindre men har ikke mye tro på dere desverre =(
15 AXUAC 579 579 6 97 6 97
1 kjent spiller og vet ikke noe mer om dere =(

......
 

DeletedUser

Guest
Altså, nesten alle kommentarene er basert på hvor mange "kjente navn" stammen har? Som sagt, det er litt tidlig å komme med denne enda. Ingen har fått utretta noe så langt, såeh... :eek:
 

DeletedUser

Guest
i know men vile bare lage en sidne kjedet meg =P

Så da fant du ut at det å lage en top 20 stamme liste, når du i tilegg ikke vet en dritt om stammene var det mest kreative du kunne gjøre, gå ut å lek unge mann :)
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
Isteden for og rakke ned så kan dere heller tie stilt, eller rose for innitiativet :)

greit nok det va litt tidlig, men det får oss så ikke spele til og kunne følge litt med, pluss da er det en tråd for det som andre kan følge opp når tiden er inne..
 

DeletedUser

Guest


Oppdatert liste på hvordan TW-stats viser topp 20 stammer i skrivende stund, med link til TW-statsprofilen til hver enkelt stamme :)

Vennligst si ifra om det er en feil på listen. Jeg kommer ikke til å rette den. Jeg kommer ikke til å sjekke hva feilen er engang. Jeg kommer til å takke for korreksjonen og deretter late som om jeg ikke har sett det. Takk på forhånd *smile!*
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Isteden for og rakke ned så kan dere heller tie stilt, eller rose for innitiativet :)

greit nok det va litt tidlig, men det får oss så ikke spele til og kunne følge litt med, pluss da er det en tråd for det som andre kan følge opp når tiden er inne..

Skaff deg litt humor a gledesdreper;)
 

DeletedUser

Guest
Det er humor for deg, men slike poster kan virke usannsynlig demotiverende på trådstarter, som opplever at tråden hans blir slaktet uten noen spesifikk grunn. Hva verre er, blir tråden slaktet av folk som kjeder seg nok til å komme med slike uttalelser på forumet.

hvorfor var det meningen :mad: hater du oss :mad:

Jeg siterer:

Skaff deg litt humor a gledesdreper;)

Jeg føler meg berettiget til å bruke dette sitatet nå. Hørt om noe som heter ironi? :p
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Og det gjør det enda morsommere. I hvert fall når det var du som i utgangspunktet ba en annen en om å skaffe seg litt humor, også har du det tydligvis ikke selv en gang.
 

DeletedUser

Guest
hva fadern, den var jo ikke retta til han!

Det var det... Dersom du går litt tilbake og leser er det mulig å se det ;) Uansett syns trådstarter neppe det er noe moro å få tråden sin spammet ned selv om det ikke var han du rakket ned på. Så gratulerer, du har fått TO personer til å føle seg utafor?
 

DeletedUser

Guest
Det var det... Dersom du går litt tilbake og leser er det mulig å se det ;) Uansett syns trådstarter neppe det er noe moro å få tråden sin spammet ned selv om det ikke var han du rakket ned på. Så gratulerer, du har fått TO personer til å føle seg utafor?

Kan vel høre med nicehunter om han føler seg veldig nedenfor og mobbet nå, eller om han rett og slett tok det som en spøk?
 

DeletedUser

Guest
Liker topp 20 stammer lister! :D
Kan noen gjøre slik at jeg blir glad, og kan lese noe? :) :p
 

DeletedUser

Guest
Les min liste :) "Vi" har blitt redigert inn nå :p

@sunny: Det er ikke poenget. Dersom du skal fortsette med sånne "spøker" helt til noen tar det ille opp, kan du finne på å tråkke på en del tær etter hvert. Tenk litt før du poster.

Men nå er vi gått nok off-topic i denne tråden ;)
 
Topp