Topp 20 stammer

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
ser ut som enn stamme som kommer opp nå som er bedre enn TP eller old eMo stammen.

Heiia Deff! og SaD :jkul:

Jasså? Spør like så godt her jeg - er det en ny allianse som er dannet i det skjulte? Skal SaD dolke sine gamle allierte i ryggen?

[spoil]1 TP - Best
2 TBH - Gode farms
3 J.F.F - Har ikke sett så alt for mye til strengt tatt, men de er her.
4 SaD - Gode.
5 FRST - Ikke Gode.
6 T-Dec - Gode Farms.
7 JFFA - Gode Farms.
8 TFW - Gode Farms.
9 C-Oz - VELDIG gode farms.
10 FX - Greie Farms.[/spoil]
 
Sist redigert:

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Jasså? Spør like så godt her jeg - er det en ny allianse som er dannet i det skjulte? Skal SaD dolke sine gamle allierte i ryggen?

[spoil]1 TP - Best
2 TBH - Gode farms
3 J.F.F - Har ikke sett så alt for mye til strengt tatt, men de er her.
4 SaD - Gode.
5 FRST - Ikke Gode.
6 T-Dec - Gode Farms.
7 JFFA - Gode Farms.
8 TFW - Gode Farms.
9 C-Oz - VELDIG gode farms.
10 FX - Greie Farms.[/spoil]

nei :))
 

Mr.yoda

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
stammer jeg har troa på i hp-en er:

SaD Kan vinne
TP Kan vinne om d ikke blir trøbbel, kan få trykk imot seg fordi dem tar tp som best på hele hp-ene ikke bra
Deff! Kan vinne alt dem vell?? kjempe stamme
Jff-stammene Kan vinne, men småe marginer
FRST har troa på dem litt :))
 

DeletedUser

Guest
stammer jeg har troa på i hp-en er:

SaD Kan vinne
TP Kan vinne om d ikke blir trøbbel, kan få trykk imot seg fordi dem tar tp som best på hele hp-ene ikke bra
Deff! Kan vinne alt dem vell?? kjempe stamme
Jff-stammene Kan vinne, men småe marginer
FRST har troa på dem litt :))



FRST - De er jo som jeg ser RAM spillere fra v10, noe som tyder til noobs.

DEFF! - Har mange gode, men ikke alle, samt er de for få medlemmer til å utrykke noe, alle de gode spillerne er i de andre stammene. Og når det ikke går å forlate stammer er de fortapt.

TP - KAN vinne, jaja mye negativt fra deg. Lite trua eller?

SaD - Nest beste stammen, men tror de ikke kommer til å vinne forde.

JFF - Har ikke nok Off til å adle fiende byer, går ikke ann å nuke med deff vell? ;)

Vi får ser hvordan det går, sier ikke at noen bestemt stamme kommer til å vinne, bare sier det jeg tror.
 

DeletedUser

Guest
Hvem er denne Yoda som har så stor tru på oss? Vi er jo en gjeng med noober hele stammen. fant ut i går først at det ikke var nattbonus..
 

DeletedUser

Guest
Tror TP har en god sjanse til å vinne men for tidlig å si.
 

gullungen95

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
69
jeg tror nok TP kommer til å ta dette, blir heller ikke forundrett hvis SaD - TP står igjen til slutt å må dessverre avslutte dette. Jeg tror også alliangsen mellom de har mulighet til å slå resten av verdenen, men hvis en av de backstabber den andre skal nok den stammen få kjørt seg
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Om TP ikke klarer å vinne denne classicen så burde legge opp tw, alle som en. Solid stamme som viser veldig godt samarbeid, mange byer og mye tropper de kan jobbe med.
Ser ikke hvordan vi skal klare å ta TP slik som ståa er nå. Halve stammen der må nok "rage quite" om det skal være håp for oss andre under gjennsomsnitt aktive spillere.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Hehe, finns nok altfor mange fallgruver til å være for skråsikre, men er få potensielle vinnere på denne verdenen, og sålangt er det nok vi som har utmerket oss mest. Men for all del, jeg vet at stammer som bla. FRST kan imponere stort!
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Her driver jeg å senker forventingene til oss, så kommer du, høyere på pæra enn noen gang før..
 

DeletedUser

Guest
litt likt som Arr forrige runde?

Vi har ikke gjort samme tabbe som ARRR gjorde. Der var alle samlet i samme kontinentet og de måtte ut av det kontinentet for å finne spillere som hadde over 1,5k poeng, når de skulle begynne adlingen.
Eneste likheten jeg kan se mellom TP og ARRR, nå i farta, er at vi begge dominerer "early-game". Også har vi jo selvsagt noen som kommer i samme posisjon som FORTET og Game var i. For dem endte det med seier, tviler samme kan skje her. Nå har jo TP flere av de som var en del av vinner stammen på c1, i stammen sin.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Som Honour og Guan sier så er dette en helt annen stamme enn ARR!
Vi er perfeksjonister, og gjennom min karriere har jeg erfart at perfeksjonisme er det som kreves i et spill som Tw :p
 

DeletedUser

Guest
jeg dro da bare en sammenligning, har da ikke sett hvem dere er engang
 

DeletedUser

Guest
No har det seg jo slik at fleire av toppan i Fortet e med i TP da :p
 
Topp