topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
1. S-A-T
Her har bare topp 6 + noen andre på rangeringslista laget en stamme hvor ekans er hovedpoengkilden. De driver bare med å kødde rundt på v11 akkurat nå virker det ut som, litt usikkert hvor lenge de kommer til å vare.

2. BB4H
Kjempestamme med mange forskjellige personligheter som samarbeider bra sammen, ligger godt samlet i k44 og dominerer stort sett hele kontinentet.

3. KA
Mange erfarne spillere her som spiller for å hjelpe nye spillere med å komme langt. Denne stammen kommer nok til å overleve ganske lenge. Ikke spesielt samlet.

4. SSV Har store deler av k45 og virker som en fornuftig stamme, de biter nok litt disse her.

5. -EC-
Vet ikke så mye om disse her, utenom at de har blitt angrepet mye. De ligger nå på topp 5, men hvor lenge de holder seg der er nok ikke lett å si.

6. GRO Virker som om de har mange erfarne og sterke medlemmer og har klart seg bedre enn de fleste stammene i denne verdenen uten å ha så altfor mange medlemmer.

7. MILF
De har både vært opp og ned, men ligger godt samlet. Et pluss til er navnet ;)

8. Bees
Vet ikke noe om denne stammen

9. AUDIO
Virker som om de er litt vel løse med hvem de rekrutterer og har dårligst score på gjennomsnitt pr spiller av topp 10

10. TR
Virker som om de har en god ledelse som kommer til å få stammen langt om de spiller kortene sine riktig.

11. GZone
Vet at mange fra ~H~ fra v10 bl.a er i denne stammen. Mange andre gode spillere også. Vil komme langt.

12. SH Virker ikke som en så stabil stamme da halvparten av medlemmene har søkt seg til oss (BB4H). Kommer nok til å dette fort ut av topp 20 når de fleste har begynt å få adelsmenn.

13. E.A
Vet ikke noe om denne stammen utenom at de skriver hvem de er allierte med på profilen sin som ikke er noe lurt i det hele tatt.

14. See
Vet ikke noe om denne stammen

15. ALPHA
ALTFOR mange medlemmer til å være så langt nede. Overlever ikke lenge.

16. BSF
Har 2 gode spillere.

17. J.F.F
Forventet skulle komme lengre, men fortsatt en kjempegjeng her som kommer langt om de vil, ser bare ikke sånn ut her.

18. T~R~W
Tar altfor lang tid å skrive navnet.

19. *T*
Vet ikke noe om denne stammen, kommer ikke til å holde seg i topp 20.

20. FT Kan komme seg opp et par ranker om de vil.
 
Sist redigert av en moderator:

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
1. S-A-T
Her har bare topp 6 + noen andre på rangeringslista laget en stamme hvor ekans er hovedpoengkilden. De driver bare med å kødde rundt på v11 akkurat nå virker det ut som, litt usikkert hvor lenge de kommer til å vare.

2. BB4H
Kjempestamme med mange forskjellige personligheter som samarbeider bra sammen, ligger godt samlet i k44 og dominerer stort sett hele kontinentet. Smilier


3. KA
Mange erfarne spillere her som spiller for å hjelpe nye spillere med å komme langt. Denne stammen kommer nok til å overleve ganske lenge. Ikke spesielt samlet.

4. SSV Har store deler av k45 og virker som en fornuftig stamme, de biter nok litt disse her.

5. -EC-
Vet ikke så mye om disse her, utenom at de har blitt angrepet mye. De ligger nå på topp 5, men hvor lenge de holder seg der er nok ikke lett å si.

6. GRO Virker som om de har mange erfarne og sterke medlemmer og har klart seg bedre enn de fleste stammene i denne verdenen uten å ha så altfor mange medlemmer.

7. MILF
De har både vært opp og ned, men ligger godt samlet. Et pluss til er navnet ;)

8. Bees
Vet ikke noe om denne stammen

9. AUDIO
Virker som om de er litt vel løse med hvem de rekrutterer og har dårligst score på gjennomsnitt pr spiller av topp 10

10. TR
Virker som om de har en god ledelse som kommer til å få stammen langt om de spiller kortene sine riktig.

11. GZone
Vet at mange fra ~H~ fra v10 bl.a er i denne stammen. Mange andre gode spillere også. Vil komme langt.

12. SH Virker ikke som en så stabil stamme da halvparten av medlemmene har søkt seg til oss (BB4H). Kommer nok til å dette fort ut av topp 20 når de fleste har begynt å få adelsmenn.

13. E.A
Vet ikke noe om denne stammen utenom at de skriver hvem de er allierte med på profilen sin som ikke er noe lurt i det hele tatt.

14. See
Vet ikke noe om denne stammen

15. ALPHA
ALTFOR mange medlemmer til å være så langt nede. Overlever ikke lenge.

16. BSF
Har 2 gode spillere.

17. J.F.F
Forventet skulle komme lengre, men fortsatt en kjempegjeng her som kommer langt om de vil, ser bare ikke sånn ut her.

18. T~R~W
Tar altfor lang tid å skrive navnet.

19. *T*
Vet ikke noe om denne stammen, kommer ikke til å holde seg i topp 20.

20. FT Kan komme seg opp et par ranker om de vil.

kanskje en update?:p
 

merken1995

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
12
1. BB4H: Virket litt som en poenghore stamme i starten, men virker litt mer stabile nå og tenker meg de kommer til og være med her litt sannsynligvis og kanskje gi noen en kamp, flere kjente navn her så joda, må jo si de har en sjanse, men veldig vanskelig og avgjøre det så tidlig i spillet.

2. S-A-T: Består av de flere større spillerene i V11, flere kjente navn og du har jo Ekans som er grunnen til at så mange ga f*** i v11, på en måte syns jeg det er litt dårlig spilt (Moralsk) av Ekans, men på en annen måte så håper jeg på at det viser TW-Folka hvor dumt det er og ha så mange premiums funksjoner. Men ellers ser jeg på de som en stamme som KAN vinne denne verden, muligens ettersom de skaper mange fiender ved og være de første med nye fine byer, De kan bli morsomme og følge med på :)

3. KA: Også en spennende stamme, flere kjente navn derav Kalou og Villarreal som leder stammen ser det ut som. Disse kan også bli med i krigen om toppen og enda en stamme som kan bli morsom og følge med på.

4. MILF: En stamme med 37 medlemmer og en gjennomsnitt poengsum på 1.970, kanskje rekrutterings-stamme eller er det noen gode der? Jeg ser ingen, men det er jo meg da, kan bli en stamme som klarer og holde seg på topp 20, men ikke på 4 plass tror jeg.

5. Bees: Tror ikke de kommer til og holde plassen sin, men holder seg nok på topp 20.

6. SSV: Definitivt en stamme som ikke holder seg bra i løpet av tiden, ser ut som et JFF og RUAB prosjekt med 4 familie stammer allerede, de rakner nok sammen og bli ''underdogs'' i løpet av kort tid.

7. GRO: Litt usikker her altså.

8. -EC-: Enda en stamme med akademistamme? Syns de virker useriøst når det første de gjør er og lage familie og akademi stammer, så tror nok de også faller ned sammen med SSV.

9. NA: Akademi stammen til KA, virker som en god ledelse og kan nok gjøre det bra vis de spiller på riktig måte.

10. GZone: Må jo være den beste stammen her i mine øyne :rolleyes: en del spillere fra ~H~ på V10 og Kriss (iSenZe) Som leder kan nok fungere bra, en del nybegynner i stammen, men tror nok vi kommer til og gjøre det ganske bra i løpet av tia (clapping)

11. AUDIO: Familie stammen til SSV, ryker nok sammen med resten av gjengen tror jeg.

12. TR: Vis det er de samme som fra V10 kan vi nok ikke forvente alt for mye av de, de holder nok en solid plass på bunn av topp 20 listen.

13. AKDM: Denne stammen går igjen på hver eneste verden føler jeg, mange fakes, men er det orginal spillerne så tror jeg nok vi kommer til og se mer til disse folka!

14. See: Nok en stamme med familier og spillere overalt, rakner nok sammen og allerede erklært krig mot GZone, så får se hvor lenge disse tullingene holder, men tenker meg kanskje disse også har potensialet til og kjøre litt samme som JFF, de holder seg på topp listen uten at man ser noe særlig til de.

15. E.A: Mange allianser, virker litt useriøst, de forsvinner nok.


Ja, orker bare en 15 liste, men dette er en av mine første, så hver snille med kritikken deres og håper dette passa noe :mehe:
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
lott du tar deg tid. Bra liste av det jeg har fått med meg også =)
 

DeletedUser

Guest
Tar en topp 10-liste.

1 S-A-T 75.255 75.255 10 7.526 28 2.688 - Eneste grunnen til at de er der de er på grunn av penger og PP. Fortjener ikke å være der og jeg tror de vil falle.
2 BB4H 71.343 106.667 40 2.667 44 2.424 - Min stamme. En del noobs og noen flinke. Spent på hvordan det går fremover. Litt uro kan det være innad til tider, men holder sammen foreløplig.
3 KA 59.615 76.920 35 2.198 38 2.024 - Tar jobben med å lære opp spillere, respekt for det. Kjenner igjen noen navn der. Ligger litt spredt.
4 MILF 54.068 78.060 38 2.054 39 2.002 - Ligger greit samla. Vet lite om stammen.
5 Bees 50.298 68.911 36 1.914 37 1.862 - Tror ikke de har noen fremtid.
6 SSV 48.720 77.881 39 1.997 40 1.947 - Stooor stammefamilie. Holder ikke for alt i verden.
7 GRO 44.495 59.450 35 1.699 35 1.699 - Noen flinke spillere, og en del noobs. Kan til tider oppføre seg ganske arrogant.
8 -EC- 40.900 58.907 35 1.683 35 1.683 - Ledende stammen i sør-øst. Kan bli bra.
9 AKDM 38.132 41.893 29 1.445 32 1.309 - Ny stamme. Har hørt rykter om at de er ganske gode, men kjenner ikke til de.
10 NA 37.974 43.787 34 1.288 35 1.251 - Samme som KA.
 

jenny skavlan2

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
...

Det handlar inte bara allt om prem, det handlar hur man bygger och tänker.. Kan alla sluta gråta och börja va trevliga mot oss? (yes)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
9 AKDM 38.132 41.893 29 1.445 32 1.309 - Ny stamme. Har hørt rykter om at de er ganske gode, men kjenner ikke til de.

Jøss, de har kommet høyt siden sistgang jeg titta på dem...
Syns jeg har sett dem på omtrent alle nye verdener som har kommet.. Noen som vet om det er samma ledelsen som det har vært på de fleste andre verdene i AKDM, eller?
 

DeletedUser

Guest
hvis det er den samme ledelsen, som ut i fra det navnet jeg har sett så er det kanskje det, har v11 fått noen erfarne folk inn.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
De hadde en gammel kjenning*
Ga han vist fint med ODD idag :)

Men det er ikke så mye kjøpt opp i tet. At jeg og Morten leder med en så stor ledelse er grunnet PP, da dette er nærmest umulig på en verden der det faktisk er flere spillere som kan spille. Pysjamas gutten brukte vell noe de også, men resten har ikke brukt det. Selvfølgelig hadde vi ikke ledet med såpass mye uten starten til oss på Ekans. Vi er få medlemmer. Men for det om går moralen veldig imot oss, og det er vanskelig å kunne adle de byene man vill! Derfor tror jeg løsningen til oss på Ekans med troppehoring frem til andre vokser seg større er en grei løsning :)

Kan også bekrefte at AKDM er med samme ledelsen. Rettere sagt med Billy Yard i tet :)
 

mrzhalt

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
"De hadde en gammel kjenning*" ?

Vi HAR en gammel kjenning, dere i v11 vil se mer til han.

Fakta at Billy yard som startet AKDM for 5 år siden startet opp AKDM på v11, vi har vært heldig med erfarene spillere å nye spillere som er aktive å lærer ekstremt fort, Koselig å lese at folk starter å legger merke til oss!:)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
De hadde en gammel kjenning*
Ga han vist fint med ODD idag :)

Men det er ikke så mye kjøpt opp i tet. At jeg og Morten leder med en så stor ledelse er grunnet PP, da dette er nærmest umulig på en verden der det faktisk er flere spillere som kan spille. Pysjamas gutten brukte vell noe de også, men resten har ikke brukt det. Selvfølgelig hadde vi ikke ledet med såpass mye uten starten til oss på Ekans. Vi er få medlemmer. Men for det om går moralen veldig imot oss, og det er vanskelig å kunne adle de byene man vill! Derfor tror jeg løsningen til oss på Ekans med troppehoring frem til andre vokser seg større er en grei løsning :)

Kan også bekrefte at AKDM er med samme ledelsen. Rettere sagt med Billy Yard i tet :)

Så vidt dere klarte å adle byen ;)
Men dere skal finne mer motstand etterhvert ;)
Lykke til :)
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Tjo, tja. Gjorde et par sannsynlighet utregninger, og jeg kom frem til at med litt støtte ville resultatet være å miste store deler av nuket og en AM. Jeg hadde ikke tid til å time inn nuket uten samme hastighet som andre angrep. Et trivielt offer! Er også 2k ifra å fylle byen med tropper, og tog er oppe igjen, så det gikk så fint.

Vi får nok mere motstand av spillere etterhvert, for nå får vi mest motstand av spillets settings, dessverre :)
 

Amstaff

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Tjo, tja. Gjorde et par sannsynlighet utregninger, og jeg kom frem til at med litt støtte ville resultatet være å miste store deler av nuket og en AM. Jeg hadde ikke tid til å time inn nuket uten samme hastighet som andre angrep. Et trivielt offer! Er også 2k ifra å fylle byen med tropper, og tog er oppe igjen, så det gikk så fint.

Vi får nok mere motstand av spillere etterhvert, for nå får vi mest motstand av spillets settings, dessverre :)

Nå tar det ca 10 dager å bygge opp et fullt nuke, så ekans er nok raskere å bygge enn alle andre da ;)
Og nei, det var ikke i nærheten av å være et fullt nuke du sendte heller ;)
Du lurer ikke en gammel ræv som har blitt lurt før :rolleyes:

Men back to topic!!
 
Topp