topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
1 WIC 19.845.574 leder v 11 og kommer til å gjøre det lenge fortsatt

2 BNP 14.212.447 har som wic rekrutert store deler av sat men mange dyktige spillere

3 NL 4.209.774. kjemper tappert og klamrer seg til 3 plassen. leder atm 19-4 i krigen mot bnp/wic etter 8 dager

4 NE 3.934.744 en stamme i fritt fall, adles av wic og bnp

5 NW 2.524.838 tar snart over 4 plassen her. fikk et fint hopp da 2 fstore spillere søkte tilflukt i stammen

6 FRO 2.113.326 en stamme med noen få dyktige spillere, tjener godt på å ha iap med de fleste vil eg tro

7 K|M|H 674.513 forsvars stamme som er alliert med fro, ikkje de mest erfarne men de holder ut

8 J.F.F 533.088 er vel ruab som holder poengene oppe her. hørt snakk om at det er fordi alle de andre bruker troppene på å støtte ham. kem vet...

9 24/7 525.160 lite igjen av den gamle storstammen, ryker mer og mer

10 TED 493.119 understammen til fro, lite vekst siste 4 månedene

11 AKDM 441.908 lite igjen av den gamle storstammen, ryker mer og mer

12 T~D 431.011 en av stammene som holder seg litt anonymt i bakgrunnen

13 Vertal 389.522 en av stammene som holder seg litt anonymt i bakgrunnen

14 T-C 270.653 enda en stamme som ser ut til å bli nedadlet

15 PL 265.502 polen??

18 NT 212.712 lite igjen av storstammen
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
På tide at noen tok initiativ til å lage en ny topp stamme liste. :mehe:
Flott liste btw!

Hvis noen lurte så var det jeg som grunnla vertal også................................. :)
 
Sist redigert:

xFalcox

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Topp 15, de andre 5 vet jeg ganske lite om.

1
BNP - Denne gjengen merget med WIC for ikke så lenge siden. Det tok ikke lang tid etter dette før det endte med en verdenskrig. Disse folka har som kjent en solid stammeledelse.

2
NL - Så fort BNP og WIC merget så tok denne stammen 2.plassen. De har vist at de greie å holde seg på listen, og er ganske så solide.

3
NW - Disse folka ligger strekt over hele vesten, og litt sør-vest. OD'en har gått opp med en del denne uken, dette viser tegn på angrep fra BNP folka.

4
FRO - FRO har vært på toppen en stund, organisert stamme med en herlig ledelse. På statestikken ser det ut til at de har bete fra seg litt også.

6
NE - Denne stammen synker enda, det er nok ikke så altfor lenge før de er ute av spille, med mindre det skjer noe stort.

7
UNION - Ser ut til at de har holdt litt sammen, håper de forsetter med det. OD'en har steget kraftig denne uken.

8
K|M|H - Denne stammen har en god ledelse, vet lite om folkene i stammen ellers, borsettfra at de liker vitser/off-topic-ting.

9
TED - Disse var tidligere understammen til FRO, men er dette er vist brutt opp. Antall medlemmer har også sunket, er dette grunnet BNP?

10
J.F.F - Ser ut til at krigen har gått hardt utover RUAB. Denne stammen er også ganske spredt som gjør at det blir vanskelig med støtte.

11
GRD - Denne stammen vet jeg nokså lite om, de ligger utpå rimmen.

12
ol - De ligger ganske spredt. Det ser også ut som at den mer nordlige delen er ganske så utsatt for angrep.

13
NB - Vet lite om disse, untatt at de ligger ganske i BNP område på Vestsiden.

14
PL - Det tar vel ikke så lang tid før noe skjer med disse, de har ganske så få medlemmer.

15
GK - Vet lite om de, de lever på rimmen - godt skjult av NE og NW.
 

Jazcan

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
67

Bra du kommer med liste når andre ikke gidder ;)
ser virkelig frem til forandringer på listen nå som verdenskrigen har startet.
hvem vil forsvinne tidlig og hvem vil holde ut?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ikke for å mase da :p Men er en fan av v11 (spiller ikke der :(...) men hva skjedde med WIC (War Is Complicated) her?
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Så ville de at BNP vinner en verden etter allt køddet på v4...
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Keep in mindt that this is my first list. <3

1. BNP: Etter mergen mellom WIC og BNP har det ikke vært mye å gjøre, ettersom spranget ble større enn 20 mill ned til 2. plass som på den daværende tid var NL om jeg husker rett, men jeg antar vel at seiern er velfortjent ettersom de har holdt seg høyt nesten hele veien i v11.

2. TED: Er ikke mye jeg vet om TED, utenom det faktumet med at de en gang var broderstammen til FRO, men de har vel vist at de har trøkk i seg og ligger faktisk nå på 2. plass! Meget imponerende! Ser også at OD'en har steget utrolig kraftig utover dagene, hihi bnp? Også den største stammen mot BNP nå for tiden, men er vel litt urealistisk at dem tar dem med mindre noe drastisk snart skjer. :)

3. J.F.F: Hahaha, herlige RUAB som fortsatt ikke gir seg og holder på sitt gode image. Er vel slik at de nesten har vært med til slutt på nesten alle verdenene også, om jeg ikke tar feil. Men jaja, god innsats av RUAB & CO!

4. NW: Var nokså rolige i begynnelsen og jeg har også vært innom her, en flott gjeng med en nokså god leder som henger ut på sørvest kanten og mottar daglige angrep fra bnp ser det utsom, ettersom od'en stiger jevnlig!

5. REAL: her jeg er nestleder sammen med en herlig gjeng<3! :* Men skal ikke kommentere noe!

6. K|M|H: Torje Viking er en svært sterk leder og kanskje en av de beste jeg sett. Opprettholdet et utrolig forum mot BNP i begynnelsen av krigen, men som dessverre ble rykket ned på av spioner og senere også slettet av nogen K**hoder! Disse ligger også da nede vet Ted og chillern innimellom rundt der. Er ikke mye annet jeg vet om dem, så skal ikke si noe mer.

7. GRD: Sørvest, ellers har jeg ikke peiling.

8. GNP: Really?

9. Fro: ''Hovedstammen'' til ted i tidligere tider. Rykket kraftig ned i rankene ettersom lederne valgte å slette seg selv. Ikke mye igjen av storstammen her nei.

10. Moon: Måne! :D

11. Real2: Gjeng med babes<3

12. -APO-: i dunno

13. Babby: Har alltid holdt lav profil og vet ikke mye om desse karane. :) Utenom at lederen er kul.

14. D-K-R: vetke

15. TELL: vetkeee

16. CON: :D

17: NT: Jeg og daniel opprettholdet denne stammen opp igjen, ettersom noe som skulle være en ganske god plan. Gikk dessverre ikke som vi tenkte så her ligger restene. :(

18: Blauda

19: bleehaljfaf

20: asdadaD

Måtte oppdatere siden ingen andre gjorde det. :)
 
Sist redigert:
Topp