Topp 20 stammer

DeletedUser

Guest
Topp 5, oppdatering.
Tenkte jeg skulle lage en liten liste her, da det er 3 uker siden sist.

1 PMS 1.537.581 2.036.850 24 84.869
Stammen som har ledet omtrent fra dag 1, har dobbelt så mye poeng som rank 2. Har gjort en meget god jobb med diplomatiet sitt, og ikke minst rekrutteringene de har gjort. All creds til ledelsen der, eller han/hun som har gjort de valgene.
Hører noen slemme tunger om at det finnes misnøye der en plass, men hvor er det ikke rykter om det?


2 KoD 717.246 1.009.735 20 50.487

Stammen jeg er leder i. Vil bare nevne her at jeg er veldig stolt av guttene og jenta som er i denne stammen. Fra den dagen jeg og Spoongutta valgte å danne en ny stamme og forlate vår gamle stamme Boo, har vi hatt en drøss av fiender. Vi har kjempet hardt, vært våken lenge om nettene, og støttet hverandre når det må støttes. Stor klem og/eller high five til alle som har vært involvert i historien til KoD. Har kanskje ikke vært så flink til å si dette, men skriver det nå, så alle får se hvor stolt jeg er av gjengen her!


3 H~O~L 530.267 647.910 21 30.853

De "nøytrale". Har vokst ganske godt i fred og ro vest for oss, siden vi hadde alt for mye å gjøre med unionen og PMS.
Ville hverken komme på allianse, IAP eller fiendelista vår i lang tid. Helt til en dag de/en bestemte seg for å sende adels. Ser ikke ut som om det går så ekstremt bra med det valget. Vi får se hvordan det går videre...


4 NeW 154.598 188.833 18 10.491

Understammen til KoD. Denne har jeg sett har blitt kritisert av flere på off.forum, samt hyllet av andre på private samtaler på skype.
Ryddet litt i den senest idag, og håper den nye lederen der får mer futt i den skuta der... Med godt samarbeid, er vell ikke det umulig.

Stammen her ble opprettet i ett eksperiment av meg. Hvor jeg inviterte alle i unionen som var lei av tribalhugging om å bli med i NeW. Unionen var i den tiden på 6-8 stammer. (Som egentlig var veldig imot PMS, men som fant ut at det var artigere å angripe oss)
Var en god del som hadde sendt søknad til oss, men vi følte ikke at de holdte helt mål i det vi hadde sett for oss. Siden jeg ikke ville at alle disse gutta skulle bli adlet, og la TW dø ut litt og litt. Fikk jeg Superman til å bli med i NeW, for å svare på spm og legge ut mange guides til spillet, da han/de har både tålmodighet og ferdighetene for å lære bort.

Har endret seg i det siste, da disse guttene har virkelig blomstret og gjør det bra! Stolt av guttene her også! :D


5 WE 144.007 157.899 15 10.527

Varsko her! WE faller og faller. Ser Abel95, som var lederen gikk over til PMS. Kan umulig se for meg at det er mange som er fornøyde med den rekrutteringen, ettersom at det var flere som ikke ønsket samarbeid med WE. Men hva vet jeg...
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Det var en avstemming og det var et stort flertall for å ta abel inn :)

diplomatiet har jeg jobbet mest med. Samt snakket med enkelte rundt ang diplomatiet. Ellers har stammen i felleskap (med untak av eru) Stemt over det dem ønsker med i stammen. samt deltatt og jobbet bra under aksjoner
 
Sist redigert:

DONslask

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
103
vi er tydelig viss en gjeng som liker å recrutere våre fiender istede for å adle dem:(
 

DeletedUser

Guest
Det var en avstemming og det var et stort flertall for å ta abel inn :)

Ja, tenkte meg det. Men hadde det ikke vært en tanke om å ta han inn før dere begynte å adle de da? Ser så stygt ut når det rekrutteres på den måten og i den timingen.

vi er tydelig viss en gjeng som liker å recrutere våre fiender istede for å adle dem:(

Må ærlig talt si at det ikke ser helt bra ut, nei. Hadde nok mistet motivasjonen når det skjer gang på gang.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Tenker ny liste no som vi begynner å se hvem som vil sloss om seieren på v 22

1 PMS 2.536.345 3.249.631 20 162.482 404 8.044

PP-horer hele gjengen og har en diktator med navnet Magnar som styrer hele kjappa der han forteller alle hvordan det skal gå,kle seg og hva dem skal spise osv. VI er også en gjeng med forvokste pappa dalter og som får alt rett i fanget som F.eks PP noe vi utnytter godt. Vår kjære far støtter oss med alle pengen og vi valgte og kjøpe oss et PMS hotell igår der alle skal dra på fest Vær Lørdag siden vi ikke har venner utenfor TW. Dette er egentlig veldig trist men vi har hverandre så hvem trenger vel resten av verden da :)
2 KoD 1.631.155 2.374.042 24 98.918 323 7.350
Thomas har gitt seg og en ny era begynner på spoonman Martin og Creo er her srry vet ikke hva creo heter. Ilag med chris Fnas. Dem har gjort det bra så langt hentet inn et par We spillere forsvant ut like fort som dem kom inn får se om HOL å RUST spillerne holder ut lengre (håper det) ellers sier Martin at KOD er en bedre stammen en PMS så da er det på tide å begynne da (yes) har troen på dere (skal sette kontoen på slett straks)
3 TDT 249.177 343.211 23 14.922 80 4.290
Ruab som styrer her eller ruab sin sønn? Usikker anyway ser ut til å gjøre det greit dems sterkeste spiller må være vorin3 ellers ikke mye spennende å si om denne adlet litt av king mufasa og NN menst vi adler av dem høres ut som en fin deal kunne ikke dem gått mot Gamle HOl folk no?
4 NeW 214.576 223.767 12 18.647 46 4.865

Finner det ikke no men Thomas sa at en fyr fikk joine bare for det han nuket for dem sier vel alt om denne stammen next.
5 H~O~L 177.545 177.545 10 17.755 29 6.122
Det store gutta her likte ikke oss no hate. Men vi prøvde og få til en skype chatt møtte vi bare motgang dette for å styrke forholdet vårt. At HOL og PMS samarbeidet var svakt var ingen hemmlighet (jeg ville eller beholdt RUST) Men det kom ikke helt igjennom anyway synd at denne stammen forsvant men det gjorde vel verden mer spennende? Så hipp hurra for det.
 

DeletedUser

Guest
ellers sier Martin at KOD er en bedre stammen en PMS så da er det på tide å begynne da (yes) har troen på dere (skal sette kontoen på slett straks)
.

Det er vel helt åpenbart at vi er bedre enn dere? Hvis ikke så hadde det vel ikke vært nødvendig å svi av 3k PP på én by.
 

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
1 PMS 2.536.345 3.249.631 20 162.482 404 8.044

PP-horer hele gjengen og har en diktator med navnet Magnar som styrer hele kjappa der han forteller alle hvordan det skal gå,kle seg og hva dem skal spise osv. VI er også en gjeng med forvokste pappa dalter og som får alt rett i fanget som F.eks PP noe vi utnytter godt. Vår kjære far støtter oss med alle pengen og vi valgte og kjøpe oss et PMS hotell igår der alle skal dra på fest Vær Lørdag siden vi ikke har venner utenfor TW. Dette er egentlig veldig trist men vi har hverandre så hvem trenger vel resten av verden da :)


Hvis du skal skrive en liste så kan du iallfall skrive en ordentlig en.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
Hvis du skal skrive en liste så kan du iallfall skrive en ordentlig en.

Hva skulle jeg skrevet om oss selv da er jo sånn dere framstiller oss (yes) Uansett thomas likte listen så vil si 1 av 3 på spoon var fornøyde :p
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Tenker ny liste no som vi begynner å se hvem som vil sloss om seieren på v 22

1 PMS 2.536.345 3.249.631 20 162.482 404 8.044

PP-horer hele gjengen

Vel, vi på Eru bruker ikke PP på annet enn PK og FA, men ellers stemmer det du har skrevet godt. En del som har brukt litt i overkant iallefall. ;)
 

Moatheblackman.

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
304
Hva skulle jeg skrevet om oss selv da er jo sånn dere framstiller oss (yes) Uansett thomas likte listen så vil si 1 av 3 på spoon var fornøyde :p

Greia med at du forgude thomas?? du å slasken har en slags fettish som hete thomas as. Han går aldri over te pms, bare glem det
 
Topp