Topp 25 spillere - v27

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
w90 åpnet nettopp, bare sjekk topp 3 dere så ser du jo om norskene eller alle de andre er bedre (Y)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Stolt av vikingene som beaster på W90. Keep it up (Y)
Mange andre gode og velkjente navn rett utenfor topp 20 også!
dd7e0fad1915838d3f397939efea59da.png

https://gyazo.com/dd7e0fad1915838d3f397939efea59da
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Hadde håpet på en beast liste laget av deg nå, Pelle :(
Anyways, flott jobb av våres norske spillere på .net så langt! :)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
På tide med en ny liste kanskje?Noen som melder seg frivillige? Har altfor lite kjennskap til å kunne gjøre noe slikt dessverre. :oops::oops::confused:
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Kan vel mase litt, æ veit jo ikke skit hvem som spiller TW lengre så er helt ubrukelig for en liste...

Om noen orker lage, om så bare gjøre top 10 så ville det vært alfa omega :cool:
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Kan vel mase litt, æ veit jo ikke skit hvem som spiller TW lengre så er helt ubrukelig for en liste...

Om noen orker lage, om så bare gjøre top 10 så ville det vært alfa omega :cool:

Du trenger da ikke vite hvem som spiller på kontoen for å lage en liste? Du kan fint lage en liste ut ifra statistikk!
 

cid the king

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
1: Zombiefred HBT 156.483 22 7113
Kjenner bare en av dem som sitter her, men det er uten tvil ikke mangel på erfaring og muligens litt pp i bildet her med tanke på deres suksess i denne verdenen. De sitter godt i det og gjør en god jobb og er mild sagt aggressiv i spillet. Disse vil nå langt om de klarer å holde koken.

2: Mr.bobil HBT 111.110 16 6944
Hva kan man ikke si om denne fyren. Du er kjent overalt og det er både på godt og vondt. Samme spillet i vært spill med mye propaganda og skjitkasting. Ryktet ditt kan i noen tilfeller være et problem, men det virker som du liker det. Du gjør en god jobb og holder deg høyt oppe.

3: Keiser Poe 100.729 14 7195
Har ikke mye kjennskap til deg/dere, men virker som en grei person/er og har klart det godt sålangt i verden. blir spennende å se hva fremtiden bringer.

4: Kalep HBT 97.498 18 5417
Gode gamle kalepgutta. savner virkelig tiden på v21 med dere. Dere er noen kjernekarer og det er alltid en flott stemning rundt dere. Dere gjør det skarp og vil tro at folkan som prøve seg på dere har store problemer med det om jeg husker defence skillsa deres ;D

5: Coller HBT 97.343 16 6084
En solid konto er ikke mye annet som må sies. Vi får se hvordan ting blir i framtiden

6: Don bosco Tlou 81.864 13
Solid konto med mye potensial, får bare håpe at det holder i den kommende krigen med hbt

7: Lillegutt SDS 70.413 16 4401
Fyren som utslettet Naitsirk92 og vokste seg stor på en kort stund. Er uten tvil en konto å vokte seg for i framtiden

8: Pettuf TH 60.751 9 6750
Lederen av TH og tidens fyr om du vil slå av en prat med han. Har holdt seg høyt oppe og har et utrolig fint cluster. Virker som han er sugen på å sette sitt merke i v27.

9: Hikke190190 Tlou 59.029 11 5366
Aldri hørt om deg/dere før. Virker som det er litt erfaring ute å gå. Blir spennende å se i framtiden.

10: Syrogen HBT 56.422 9 6269
Gode gamle syrogen. Den eneste på hele .NO som alle kaller far eller gamlingen. Du sitter på mye erfaring og folk klarer ikke å la være å like deg. Tw uten deg ville aldri vært det samme og folk vil nok huske deg lenge.

11: 100prosentwinrate Poe 54.094 9 6010
Uregjerlig konto med mange folk som virker ustrylige. Har dårlige erfaringer med dem, men de har nok erfaring og posisjonen dems var god nok for å nå top 25.

12: Groverud Cllect 52.994 8 6624
Null erfaring med denne kontoen. Så er ikke så mye å si fra min side

13: Radisson Poe 52.764 12 4397
Virker som en ok kar. Leder i Poe og ok poengsum, blir spennende i framtiden hva han kn bringe ti bordet ;D

14: Helga IFO 51.201 8 6400
Virker som den/de som sitter her kan litt om tw, men er utrolig spredt utover med sine byer. Får se hva framtiden bringer.

15: Storebror SPDS 50.592 9 5621
Atter en kjenning fra V21 Blir spennede å se hva du klarer denne gangen. Svært aggressiv spillerstil og nok knowhow til å kunne det. Gleder meg til å se hva som kommer :)

16: Ras al ghul cllect 47.195 8 5899
Atter en gang en jeg ikke har erfaring med. har vokst bra, men klarer han å holde seg her oppe?

17: Succubus TS. 46.072 8 5759
Ingen anelse, men får se om den holder seg lenge

18: Mamor cllect 44.570 7 6367
Som over igjen null anelse.

19: Broiler HBT 43.425 7 6204
Samme som ovenfor

20: Seimq beer 42.520 6 7087
Igjen atter en ukjent

21: Ferdinand10 Tlou 42.115 8 5264
Atter en ukjent

22: Mrmalle 42.069 5 8414
Virker som en god spiller men er for tiden uten stamme. Har vist vært i flere. Problemer med andre i stammene eller manglende aktivitet?

23: Synkas Poe 41.564 7 5938
Konto som virker kjent men eller er det blankt ser frem til å se ifra deg i fremtiden.

24: Increase TH 39.946 7 5707
Fyren kan sitt selv om han ikke sier stort. Er en fyr av få ord, noe som er skummelt på en måte. Det er stille før stormen heter det og han er et levende bevis på det.

25: Tig3r IFO 38.636 7 5519
En rettskaffen fyr med erfaring. Likte deg fra første stund og det blir spennede å se hvor du havner hen mot slutten av verdenen.
 
Sist redigert:

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
1 ZombieFred - 438.070
Hvis det er samme eierne på ZombieFred på denne verdenen som tidligere verdener, er dette en OK konto. De har unektelig gjort det bra så langt, og er i en posisjon som passer spillerne på denne kontoen som hånd i hanske. Når de mer eller mindre slipper å møte motstand og bare kan plukke byer, er disse gutta på sitt beste. Men de er et tre med korte røtter, og blåser lett over ende dersom vinden tiltar i styrke. Snu trenden mot ZombieFred og gi dem for mye å tygge på, så forsvinner de fortere enn du rekker å si "real life".

2 -Coller - 301.451
Har ikke v28 begynt? Hva gjør du her enda? Litt samme tendens som ZombieFred. Se v24 for mer informasjon.

3 kalep - 273.578

Denne kontoen vet jeg ingenting om, og folk jeg ikke vet noe om pleier sjelden å være verdt å vite noe om. Dog finnes det unntak. Er du ett av dem?

4 Storebror - 258.132

Ligger trygt plassert på rimmen i øst og gomler i seg småspillere og gråbyer. Dette er en sentral konto som etter min mening kunne bidratt vesentlig i krigen mot HBT, men dessverre for oss alle er kontoen i SDS, som bare sitter og ser på (foreløpig). Hva med å låne litt def til fronten a, storebror?

5 Lillegutt - 231.933

Fascinert over navnekombinasjonen storebror og lillegutt i SDS. Ellers vil vel kommentaren min om Storebror stort sett være dekkende for denne kontoen også, bortsett fra at Lillegutt ser ut til å bruke tiden sin på å adle TH. Kanskje greit nok å fjerne TH fra kartet, men jeg skulle ønske det ble gjort parallelt som også HBT fikk litt fokus.

6 Mr. Bobil - 231.265
Dårlig spiller med enda dårligere foruminnlegg. Har dessverre dyp lommebok og relativt god aktivitet, noe som gjør at han ligger høyt oppe og vaker på en del verdener, men heldigvis for oss andre er det som regel megalett og på ingen måte vanskelig å adle byer av Mr. Bobil.

7 The Mercenary - 223.683

Har gjort det greit fra sin posisjon, med en stødig vekst som kanskje har flatet litt ut i det siste? Har i det minste sluttet å klatre på rankinglista, men kommer kanskje sterkt tilbake. Har møtt forsvinnende lite motstand, bare noen nukes her og der fra HBT og den der slavestammen til HBT som er grønne på kartet mitt (husker ikke navnet). Blir spennende å se hvordan leiesoldatene takler når det virkelig brenner på dass.

8 Ras al Ghul - 184.093

Veldig stille og rolig fyr som snakker alt for lite, både på skype og IG. Vokser jevnt og trutt, og er ikke redd for å bruke tropper, men tar likevel ganske få sjanser, forholdene tatt i betraktning. Blir en viktig støttespiller for Cllect - og da spesielt The Mercenary - i tiden fremover. Kan vi stole på at du stiller opp med aktivitet, kommunikasjon og tropper når det trengs?

9 Syrogen - 179.881
Er i ferd med å falle et stykke bak de største Cllect-spillerne, som er i ferd med å bli de nærmeste fiendenaboene. Det kan jo bli spennende for Syrogen, som nok snart må slutte med TW pga RL, parallelt med at Cllect adler ham. En ren tilfeldighet, så klart.

10 keiser - 179.091

V27s desidert kuleste plassering. Krever mæd aktivitet og mæd støtte fra stammen (og alliansen generelt - jeg ser på dere, SDS; på tide å våkne) for å overleve, men heldigvis kreves det mindre aktivitet og støtte fra stammen for å være en real smerte i rompen på HBT. Der kreves bare litt kløkt og skills. Være litt sneaky. Jeg ser lite adlinger frem og tilbake mellom HBT og Keiser, uten at jeg helt klarer å forstå hvorfor. Det bør være relativt risikofritt for Keiser å flytte rundt på X antall adelstog og snikadle en HBT-offby eller to hver natt. At de blir readlet gjør ikke så mye - nuket til HBT vil være borte uansett. Hvorfor skjer ikke dette oftere, Keiser?

11 Kalou - 178.554

Skamdrid.

12 Synkas - 166.243

Synkas har jeg - som med Kalep - aldri hørt om. Så jeg antar at han - som Kalep - er dårlig i TW.

13 radisson - 163.425

Radisson er en ekstremt rar fyr med skikkelig firkanta meninger om hvordan ting skal være og hva han vil andre skal gjøre. Ofte går dette på bekostning av diplomatiske relasjoner og av stammen til radisson. På v20 var for eksempel Radisson leder i stammen sin, men ble lovet plass i vinnerstammen mot at han backstabbet de andre medlemmene sine og beholdt alliansen myyye lenger enn det som var fornuftig på verdenen. Da det ble snakk om at alle småstammene skulle alliere seg mot rank 1-stammen syntes Radisson dette var uaktuelt og et ekstremt svik mot rank 1-stammen. At han selv hadde planer om å svike sine egne stammemedlemmer var derimot helt OK.

Det ser ut som om han har lært denne gangen da, fordi denne gangen har han så vidt jeg vet ingen lumsk plan med rank 1-stammen.

14 hikke190190 - 144.763

Tror jeg kjenner igjen navnet fra v25 eller noe sånt. Tror også at vedkommende ble adlet relativt smertefritt der. Med hikkes posisjon på kartet får jeg håpe at jeg enten husker feil, eller at Hikke er bedre enn jeg tror. Oddsen er stor for at det siste er gjeldende: de fleste er nemlig bedre enn jeg tror.

15 Helga - 134.044

En finne (?) med tyskernavn. Noe mer vet jeg ikke. Sikkert decent. Hvordan havner man egentlig på .no hvis man er finsk?

16 ferdinand10 - 132.665

???

17 Chaza - 120.588

???

18 mrmalle - 119.475

Er ikke du ganske decent? Stammen din er dog alt annet enn decent her på v27. Finn deg en ny stamme, dere er jo all over the place.

19 Zara - 119.367

Samme som hikke19181201

20 Legacy - 119.336

... noe i meg skriker defhore, men jeg vet ikke, jeg. Det begynner å bli dårlig med kjennskapen min til spillerne som ligger og vaker helt her nede på ranglista (fremdeles foran meg da, men folk sier jeg er flink å kaste stein i glasshus).

21 johnern - 118.612
Øh..?

22 Exodus - 114.350

Exodus er den beste spilleren på v27. Jeg aner ikke hvem dette er,

23 Oxcyder - 114.070
Decent spiller som har vært ute en vinternatt før. Bruker dessverre mye tid på w90, noe som trolig hemmer veksten her på v27. Ligger dessuten litt kinkig plassert, med laaaaaaaang vei til nærmeste HTB-by. Håper å få ham vestover snart, men det ser ikke ut som om lysten er der.

24 mariusvv - 113.144

Ganske okei spiller som også må jobbe for å etablere seg enda bedre vestover. Det er i rett retning vest v27 vil avgjøres. Bli med på moroa!

25 Herren Henrot - 112.496

Jepp, dette er Herren Henrot, en spiller jeg vet veldig mye om og som jeg kjenner godt. Nå skal dere få høre hva jeg tenker om denne spilleren:
 

Elimin@tor

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
129
Fin liste. Regner med du referer til verden 25. Sjekk ut ZombieFred på verden 23 som holdt unna kanskje Norges beste tw spiller i 3 måneder i en front med negativ trend (da ga stammen opp). Du kan også sjekke ut Toniden som dunket unna 1vs7 front på verden 24 i en underdog stamme. Ha en fin dag.
 
Topp