Topp 25 spillere - v27

Storebror

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
39
Ganske sikker vi på Lillegutt har ledet totale plyndreren hele verdenen.

Tror vi gikk forbi dere ca. da vi ble rank 1. Selv om dere hadde mange DR også på dette tidspunktet så var flere av disse fra earlygamet. En DR med 200k ress vs. de vi tok på 10m+ senere i gamet gjorde at vi kunne gå forbi dere selv med færre DR. Og de dagene vi ikke tok DR var vi veldig ofte rett bak. Etter vi ble nuket så tok det ikke lang tid før dere tok oss igjen. Da vi ble presset vekk fikk dere farme alt av barbs i nord alene (dagens ranerrekorden deres på 39m og ZF sin på 33m viser at barbsa i nord knapt farmes vs barbsa i sør da alle de neste dagens ranerne er langt bak dere og alle fra sør.) Forsovet husker jeg dere postet på forumet at dere hadde farmet 100m ress. Vi farmet 100m samme dag eller dagen etter, så dere har ikke vært så dominerende plyndrere før først nå :p
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Tror vi gikk forbi dere ca. da vi ble rank 1. Selv om dere hadde mange DR også på dette tidspunktet så var flere av disse fra earlygamet. En DR med 200k ress vs. de vi tok på 10m+ senere i gamet gjorde at vi kunne gå forbi dere selv med færre DR. Og de dagene vi ikke tok DR var vi veldig ofte rett bak. Etter vi ble nuket så tok det ikke lang tid før dere tok oss igjen. Da vi ble presset vekk fikk dere farme alt av barbs i nord alene (dagens ranerrekorden deres på 39m og ZF sin på 33m viser at barbsa i nord knapt farmes vs barbsa i sør da alle de neste dagens ranerne er langt bak dere og alle fra sør.) Forsovet husker jeg dere postet på forumet at dere hadde farmet 100m ress. Vi farmet 100m samme dag eller dagen etter, så dere har ikke vært så dominerende plyndrere før først nå :p
Dere fikk jo et område som var 100 ganger bedre, vi hadde TLOU/Naitsirk og skjennerelt masse gråbyhorer i området så er nesten ikke barbs i området. Og vi tar DR stort sett hver gang når ZF ikke farmer siden vi må inn i hans område for å farme nu
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Tenkte å prøve meg på en topp 25 liste da jeg har litt mer info per spiller forhold til det jeg hadde fra starten av, prøver å gjør mitt beste og håper dere blir fornøyd, skriver kanskje litt mer om noen og litt mindre om andre, det er kun på grunn av lite informasjon om enkelte spillere.

1. ZombieFred 1.975.006 Poeng - 200 Byer.

Her sitter vell for det meste Jostein utifra slik jeg har hørt det med en sakte men sikker stigning som ikke ser ut til å falle til 2 plass på en god stund. Har det vell ganske så rolig for se med tanke på at han ikke har noe front mot de store fiendene Cllect. I det siste har det vell vert mest fokus på å ta ut Steimler som jeg har hørt var spion for Cllect ellers ligger denne karen her trygt med et fint cluster bak alle HBT medlemmene sine. 4 plass på ODT som er litt å tenke på med tanke på at han har vært nr 1 nesten hele denne verdenen. Skulle ønske jeg så mer aktivitet og aksjoner fra denne kontoen med tanke på det er den største kontoen og ikke hatt altfor mye utfordringer i det siste. Håper bare det blir tatt rette avgjørelser i fremtiden og det blir meir action her!

2. Lillegutt 1.911.328 Poeng - 206 Byer.

Da er vi kommet til Lillegutt der Olve, Benja og Stephan sitter. Aggressiv konto som ser ut til å overkjøre alle de går inn for å ta, det er ikke noen som har satt en stopper for de enda da de kun har mistet 8 byer igjennom hele v27 som jeg vil si da er veldig imponerendes. 2 Spredte cluster med de fleste byer i nord og resten ligger i sør i front mot Cllect. Nr 2 i ODT som er respektabelt da når de ligger også nr 2 på rangeringslisten på poeng. Nr 1 på ODA listen og 27 på ODD listen, trenger ikke å si så mye mer her. Stammen er da SDS som har fått kjent litt på det av Cllect men ikke Lillegutt han selv som får noe spesielt på seg virker det som. Må bare ønske disse karene her lykke til videre!

3. Kalou 1.421.941 Poeng - 147 Byer.

Ifølge sist topp 25 liste så er det da Kalou himself og Helga som sitter her. En relativt stor forskjell på byer forhold til første og andreplassen men regner med at det kommer seg. Veldig mye spredte cluster men alt ligger godt og trykt innafor Cllect så det å miste byer her blir nok ikke med det første. ODT er 8. plass og synes det er litt svakt utifra ranglisten som er nr 3. Det meste er da ODA som er et godt tegn hvertfall! Ellers er dette første person på listen fra storstammen Cllect men de fleste ligger rett bak han. Leder for Cllect og utifra forum så er det ganske så diktatur stil men så lenge stammemedlemmene er fornøyd og at det går bra på den måten det er gjort så vil jeg absolutt ikke si at det er et minus. Denne fyren her liker å ha stålkontroll på ting og er ganske orientert og er god til å følge med på alt på engang å likevel ha kontroll, det imponerer meg mest med denne kontoen!

4. The Mercenary 1.360.973 Poeng - 144 Byer.

Her er det da Groverud himself og Keiser som sitter. Denne kontoen skulle visst ha en "tørketid" noen uker tilbake men ser ut til at denne "tørketiden" er over, har klatret seg helt opp til 4 plassen på kort tid og ser ut til å kunne holde denne plassen en god stund. Dette er nok den kontoen fra Cllect som har størst front mot HBT og ser ikke ut til å gi seg da han bare stiger. Med 7 plass i ODT som får litt samme kritikk fra meg som Kalou er at jeg syntes at ODT rangeringen burde ligge på ca. same nivå som ranglisten på poeng. Men det er da min mening. Kun mistet 11 byer og har ok som ODD så noe rett er det jo gjort på denne kontoen uansett. Har ikke altfor mye mer å si, virker som noen hyggelige karer som sitter her utifra det jeg har snakket med dem.

5. Storebror 1.183.311 Poeng - 136 Byer.

Eirik og Simen sitter her og ser ut til å prøve å krige seg for å prøve å holde seg blandt toppen. De har mistet endel byer etter overgangen til Cllect men det lar seg ikke gjøre gratis han har tatt endel byer fra de mindre spillerene fra SDS/SPDS. Må dessverre trekke litt her pga endel adling bak Cllect sitt hovedcluster, det ser ut som han prøver å "flykte" slik det ser ut nå. MEN ligger på en soleklar ledelse når det gjelder ODT med 5 mill over 2. plassen som er imponerende 3/4 av dette er da deff, mest sannsynlig pga Lillegutt. Er det Storerbror han selv som har forsvart seg eller er det blitt kastet inn endel støtte fra stammen? Bare lurer, prøver ikke å være frekk her. Har ellers så å si alle byene samlet som er veldig bra taktisk sett.

6. Kalep 1.158.401 Poeng - 131 Byer.

Disse her er da vanligvis kalla "kalep gutta" sånn som jeg har forstått det, er ikke sikker på hvem som sitter her nøyaktig. Men utifra slik folk snakker om dem så skal de visst ha litt av et rykte på seg, skikkelige og ærlige folk i tillegg til å være gode TW-spillere, det er noe jeg selv setter pris på og det er noe du kan komme langt med her i dette spillet. Er da RETT bak Storebror og om de kommer forbi nå snart eller ikke er det vell bare å vente å se. Det som jeg vil få fram her er at dette er tidenes støtte spiller. Nr 1 som støtte spiller med over dobbelt så mye som andre plassen er dette bare å rose for. Ett godt stammemedlem å ha meg seg. Ellers ligger ODT-en på 5 plass som er respektabelt og har et flott cluster med Cllect i front. Vet dessverre ikke for mye om disse karene her men er bare å ønske dem lykke til!

7. Ras al Ghul 1.133.200 Poeng - 122 Byer.

Spiller sånn som resten av Cllect gutta, litt gråbyadling og endel fiende/spilleradling har massevis av tropper og en aktivitet som du ikke kan si noe på. Savner selvfølgelig litt mer ODT på grunn av ranglisten men ligger da nesten på samme plass som ODT'en. Har et splittet cluster som deler seg på TLOU som er vell ganske kjent at de spiller på lag med TLOU, ellers et par frontbyer både mot SDS og HBT. Litt lite som har skjedd med denne kontoen i det siste, men regner med det braker løs herifra om ikke så altfor lenge vil jeg tro. Har nok brukt endel tid på å bygge seg skikkelig opp.

8. Roxor 1.001.507 - 108 Byer.

Roxor du roxor. Er vell Joaking som sitter her(?). Veldig kjent på denne verdenen, sikker mest kjent for å påstå at alle her er dårlige på TW ellers har du noen veldig bra foruminnlegg men for det meste "trashy" kommentarer/foruminnlegg. Skryter selv at han gråbyhorer som bare det, det kan man enkelt se på ODT-en, men den kommer jeg tilbake til ellers har denne kontoen nå adlet seg front mot SDS og skal vell heller prøve å ta dem ned, det tar sikkert litt tid før det skjer fordi det er jo blitt hoppet fra kontinent til kontinent med nybyene. Ligger som en skillevegg mellom resten av Cllect og VW som dere i Cllect ser ut til ha funnet dere enda en allianse pga VW sin ODT er ikke verdt å snakke om engang. Så da har vi kommet til Roxor sin ODT der kan vi se med engang at det ikke har vert mye motstand her. Brukt mye av tiden på å bygge seg opp å gjør seg klar ser det ut som. Plassen på ODT rangeringen har denne kontoen havnet på en 20 plass. Må trekke litt her pga det er mye klaging på at alle er dårlige i TW (inkludert deg selv som du sier), men skjønner ikke helt greia hvorfor når du ikke er ett godt eksempel selv. Dette er for øyeblikket den siste kontoen som har over 1m i poeng.

9. Mr. Bobil 737.011 Poeng - 81 Byer.

Her er det vell Tore Bobil som sitter sammen med Carneholt og ligger et godt stykke bak 8. plassen på rangerings listen. Ser ut til å like et godt og trykt cluster som denne kontoen har funnet midt i HBT. Litt laber aktivitet med tanke på at denne har vært på nermest toppen på rangeringslisten siden dag 1 og kunne nok utrettet mye mer hvis det hadde vært mer motivasjon. Forventet sikker å ta en lett seier fra starten av men det var flere gode og erfarne spillere i denne verdenen som virket å ta deres premade stamme som en utfordring. HBT har dessverre hoppet til 2 plass etter å ha vært lenge på 1 plassen og avstanden blir dessverre lengre og lengre. Ifølge ODT'en så er den så og si der den burde vær som er bra, mye støtte har vert ute og godt som og er veldig positivt. Ellers kan jeg ikke si noe annet en at det er en kjempekar som bor i "nabobyen" min. Lykke til videre!


10. Mamor 720.808 Poeng - 93 Byer.

Nok en ukjent spiller for meg men utifra Kalou så skal visst denne kontoen vær skikkelig til å stole på, noe som jeg verdsetter mye. Har 2 cluster som er delt i ca midten av Cllect land, med andre veldig trygg plass. Forklarer sikker litt av ODT-en som er på en svak 23. plass der 3/4 deler er off. Totalt sett virker det som denne kontoen kun har mistet 2 byer, det må da telle for noe (?) Ellers har denne kontoen en sakte men sikker stigning i poeng og har nok endel tropper å rutte med, med tanke på hvor sikker plass byene ligger i.

11. ferdinand10 584.792 Poeng - 61 Byer.

Nok en konto med et godt stykke til neste plass på rangeringslisten. Første mann på listen fra TLOU var vell Exodus/Ikaros som startet stammen TLOU som er en av de få stammer som har vært her siden dag 1, men ser ut til at det er nå ferdinand som leder den atm. Er endel barbaradling og litt internadling men ellers er en spiller som tok et stort jafs over radisson etter "superalliansen" splittet seg totalt. Dette er vell den eneste stammen som er igjen av "superalliansen" også som har et bra cluster midt i midten av verden 27. Splittet cluster med de fleste byer i sør og noen byer i nord, der de er innestengt både i nord og sør clustrene deres. Svak ODT som er da på en 21. plass me jevnt fordelt i ODA og ODD. Vil TLOU snart gå under eller vil de klare å holde seg med all deffen som de er kjente til å sitte på?

12. Misosi 568.549 Poeng - 63 Byer.

Misosi misosi, en konto som har vert med SDS siden starten av. Er en spiller som er sykt pålitelig, gjør sjelden feil og ser ut til å vise det IG, kunne kanskje vert høyere på listen hvis det hadde vert mer aktivitet tenker jeg, fordi det står ikke på skillsa. ODT-en er der den skal være som er en 11. plass som ikke er dårlig da det meste er på ODA, er med å drar skipet til SDS og kan bli en farlig konto for fiendene. Ellers har jeg ikke så mye mer å si en at dette er en godkar og er ikke noe vondt å si om denne kontoen.

13. Vivaldi 488.847 Poeng - 51 Byer.

Enda en SDS konto like bak Misosi. Er vell en person som blir kalla "gig" utifra det jeg har hørt som sitter på denne kontoen. Har hovedclusteret sitt nært Cllect fronten men noen litt random byer inni SDS-land. ODT-en her er ikke noe å skryte av da den ligger på en tålig dårlig 30. plass. Ønsker å få sett denne kontoen bruke mer av det den har av tropper. Relativt lite barbaradling som er ganske så bra så overrasket over at ODT-en er så lav. Har også kun mistet 2 byer så langt denne verdenen har vært på. Har dessverre ikke så mye mer å si her.

14. Solan 479.934 Poeng - 56 Byer.

Rett bak Vivaldi på ranglisten kommer Solan. Solan er vell en av de grunnleggende for stammen VW som ser ut til å ha allianse/IAP med Cllect då denne kontoen har en svak ODT som er da på en 32. plass. Ser ut til å være nesten kun internadling og barbaradling som ikke er imponerende men det handler seg vell om å gjøre seg klar til at noe skulle evt. skje. Om jeg husker rett så er vell disse VW folka ifra v20(?) og virker til å ha spilt med hverandre før.

15. TIG3R 445.612 Poeng - 51 Byer.

TIG3R var den spilleren som startet IFO men har gått over til Tlou, han er en sterk konto for denne stammen da de fleste fra IFO ble internadlet og gjenværende gikk over til Tlou for å så få en sterkere stamme til sammen. De fleste byer er nermest midten med noen byer oppi nord der de deler plass med SDS og TH. Et par barbaradling som jeg selv har stusset litt på mer mot stammen Ess som var kanskje litt rart, men blir morsomt å se hvordan de byene kan bli brukt. TIG3R er kjent for å sitte på endel deff og har massevis av aktivitet på denne kontoen, er ikke noe problem for denne karen å forsvare seg ihvertfall. Her har vi også en konto som ligger der han skal gjøre på ODT-en som er da en 15. plass. med litt mer som forsvarer en angriper. Har ikke noe vondt å si om denne karen, utenom ting ble litt korttenkt og IAP-en mellom TH og IFO ble brutt uten at 24timers regelen var gått igjennom. Vi snakket om det og angrepene ble trukket tilbake noe jeg sitter veldig pris på, jeg skjønner frustrasjonen og har ikke noe vondt å si om den situasjonen per nå. Lykke til videre!

16. laksvatnsStoreFuckboi 431.315 Poeng - 62 Byer.

En konto jeg kjenner svært lite til men det ser ut til å være endel internadling og gråbyhoring her. Lite ODT som jeg ikke har så mye å si om en det jeg allerede har snakka om. Som jeg sa i podcasten så er dette uten tvil det beste navnet på hele TW. Leder for GoW med en dual som spilte på gods of war ser det ut som. Ligger godt i rævå på HBT så utviklingen her kan bli farlig rett og slett.

17. mrmalle 426.845 Poeng - 53 Byer.

En konto som er kjent for de fleste, for meg er den ukjent utenom at jeg har hørt at denne kontoen vet hva den driver med. Godt cluster men helt alene oppi nord bak ZF. Skal ha credz for at denne kontoen er alene i stammen, men skal ha litt ris for at den ble med RSC og ditchet hele opplegget. En sterk konto som tydeligvis liker å holde på for seg sjøl. Lykke til videre!

18. 100prosentwinrate 400.228 Poeng - 50 Byer.

For det meste Stian som sitter på denne kontoen såvidt jeg vet. Er ikke helt fornøyd med ingame innsatsen fra denne kontoen med tanke på hvor stor denne kontoen er i munnen på offorumet. Er litt uregjerlig spiller, har hatt litt tull med denne kontoen selv tidligere. Spredt cluster med noe i Tlou land og resten trygt og godt inni HBT. Ligger på et greit ODT nivå som er 17 plass så kan ikke si så mye på det. Ganske lite barbaradlinger som er veldig positivt, men er også tatt lite byer fra fiender. Ellers har denne kontoen klart å deffe seg bra i starten da "Superalliansen" ble til, ellers har jeg ikke sett så mye til denne kontoen IG. Lykke til videre!

19 Ikaros (Exodus) 387.756 Poeng - 46 Byer.

Ikaros, må si jeg likte bedre det gamle navnet Exodus. Ikaros er vell den som grunnla Tlou og ser ut til å holde seg sterkt oppe, som resten av Tlou har de prøvd å kommet seg nordover men må da fjerne TH for at de skal kunne få et bedre cluster, er litt fram og tilbake med byer der så blir spennende å se hvordan utviklingen blir der. Ellers er jeg fan av denne karen, ærlig og liker å kjempe og sitter som resten av Tlou på mye def.

20. Syrogen 387.046 Poeng - 70 Byer.

Her har vi "pappaen" til hele .no serverene. Du skal lete lenge for å finne en bedre kar en Syrogen (Are). Har selv hatt han som leder på v21, der jeg ikke utrettet så mye men likte veldig godt å spille på lag med han her. Han har fått kjenne det på av Cllect, blitt totalt nedadlet pga "leaked information" til Cllect som gjor at de tok det til deres fordel og adlet hans mens han ikke kunne være på. Det var litt trist, men dessverre er sånn lov i TW. Han har flyktet og laget seg et sterkt cluster i nord. ODT-en kan han kun få skryt for, ligger selv på en 20. plass og ODT-en ligger på en 3. plass som er meget imponerende. Kjemper videre og bedrar ingen av stammemedlemmene og stiller alltid opp. En konto som har vert i krig nesten fra dag 1 og stiller enda sterkt, sikkert enda sterkere hvis ikke Cllect hadde adlet han mens han ikke var aktiv. Kan dessverre ikke gjøre noe annet å rose denne karen og ønske han lykke til videre!

21. lolslols 373.921 Poeng - 53 Byer.

Her sitter da Magnus som er en kjempekar. Han er også første spilleren fra TH på listen. Tidligere startet han stammen Zero som hadde et greit cluster helt i nord og begynte å vokse seg store der. Var ikke fornøyd med stammemedlemmene og så litt dødt på den stammen hvis han selv skal kunne utvikle seg videre og derfor joinet en litt større stamme med også greit cluster i nord. Ellers har denne spilleren "2 cluster" en litt øst og en litt vest. Han har front mot både Tlou og mrmalle som ser ut til å være den største utfordringen her. Ellers stiller denne karen alltid opp og gjør det han kan for seg selv og stammen. ODT-en ligger ellers ca der den bør gjøre i forhold til poeng ranglisten. Må også trekke litt på at det er en masse med gråbyadling her.

22. petter387 362.481 Poeng - 37 Byer.

Usikker på hvem som sitter her men regner med at det er petter himself. Liker løver og det å kunne dominere utifra det jeg ser på profilen her. Petter har lik historie som alle andre i Tlou egentlig så tenker å ikke gjenta meg selv altfor mange ganger. Har en god blanding med adling, noen byer fra kalep, noen andre fiende byer og litt gråbyadling, kan ikke si noe negativt på det. Sitter på endel deff her selvfølgelig men er ikke imponert over ODT-en som er på en 33. plass, litt off litt deff, ikke så mye å si her. Petter som person har jeg absolutt ingenting imot utifra det lille jeg har snakket med ham. Lykke til videre!

23. roust 346.442 - 52 Byer.

En meget ukjent spiller for meg, 2. spilleren fra VW stammene. Rett og slett elendig ODT på 400.000 og utgjør en 59. plass på ODT-listen. Kun 6 spilleradlinger som ikke er internadling og resten er gråbyadling. Må si at jeg ikke er imponert her. Har clustert sitt bak Cllect og er nok derfor ODT-en og adlingen har vert så dårlig, gjør seg vell klar til noe skulle evt. skje. Har dessverre ikke så mye å si om denne kontoen da jeg er på motsatt side av verdenen og er ellers ukjent for meg.

24. Pettulf 330.114 - 36 Byer.

Her sitter da meg selv. Grunnleggeren av TH der i starten rekkruterte en del feil, noen slutta med engang det ble incs, og andre hadde så å si 0 erfaring (skal ikke skryte på meg noe selv, da jeg ikke er en erfaren TW-spiller). Det ledet selvfølgelig til totalslakten vi fikk, noe som var ca 85% fra Lillegutt, ble tvunget til å rømme til rimmen og der fikk jeg kjenne det av Helga deretter. Har ellers sakte men sikkert jobbet seg oppifra en 78 plass tror jeg med ca 18k poeng. Så nå var det godt å komme seg på topp 25 igjen og stammen tilbake på topp 10 listen. Ellers brukbart cluster i nord med en ODT som da ligger på en 14. plass. Nekter fortsatt å gi meg med TW og planlegger til å være med til siste slutt.

25. Junior1 324.461 - 39 Byer.

Siste ukjente spilleren på denne listen. Er da med i VW stammen der alle ligger bak Cllect, men denne karen er noe mer på fronten og enten er i krig mot HBT ellers tror jeg det kommer til å skje snart, bra cluster helt til vest på denne verdenen. En av de i VW som har en av de bedre ODT-scoren og må gi respekt for det at denne karen har funnet noe å krige seg mot. Har skutt seg opp i poeng i det siste, skyldes nok endel gråbyadling. Så lurer på om det er så mye tropper her atm(?). Vet ikke hva annet jeg kan si om denne karen..



Brukte litt tid på denne listen så det kan godt være at poeng/byer ikke stemmer helt. Håper dere setter pris på det. :D:p
 
Sist redigert:

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Supermegabra liste, Pettulf! Kvalitetsinnlegg! Men jeg må selvsagt snakke litt om meg selv siden det er det gøyeste jeg vet om i hele verden:
8. Roxor 1.001.507 - 108 Byer.

Roxor du roxor. Er vell Joaking som sitter her(?). Veldig kjent på denne verdenen, sikker mest kjent for å påstå at alle her er dårlige på TW ellers har du noen veldig bra foruminnlegg men for det meste "trashy" kommentarer/foruminnlegg. Skryter selv at han gråbyhorer som bare det, det kan man enkelt se på ODT-en, men den kommer jeg tilbake til ellers har denne kontoen nå adlet seg front mot SDS og skal vell heller prøve å ta dem ned, det tar sikkert litt tid før det skjer fordi det er jo blitt hoppet fra kontinent til kontinent med nybyene. Ligger som en skillevegg mellom resten av Cllect og VW som dere i Cllect ser ut til ha funnet dere enda en allianse pga VW sin ODT er ikke verdt å snakke om engang. Så da har vi kommet til Roxor sin ODT der kan vi se med engang at det ikke har vert mye motstand her. Brukt mye av tiden på å bygge seg opp å gjør seg klar ser det ut som. Plassen på ODT rangeringen har denne kontoen havnet på en 20 plass.
Jeg tror ikke jeg har skrytt sånn skammelig mye av at jeg gråbyhorer her på V27, det må i så fall ha vært et forsøk på selvironi. V27 er det dårligste jeg har spilt på en verden på mange, mange år. Stakkars de andre i Cllect som må holde ut med meg i stammen.

Må trekke litt her pga det er mye klaging på at alle er dårlige i TW (inkludert deg selv som du sier), men skjønner ikke helt greia hvorfor når du ikke er ett godt eksempel selv.
Hvis du mener jeg ikke er et godt eksempel på at alle er dårlige, så takk for det. Det må jo bety at du synes jeg er god.

Hvis du derimot mener innlegget ditt helt motsatt av tolkningen min ovenfor, så vil jeg faktisk påstå at jeg er et strålende eksempel på hvorfor alle er drid i tw. Jeg vet hva toppnivået mitt er, og jeg vet at jeg på V27 ligger milevis under det nivået. Likevel gjør jeg det helt tålig greit på verdenen, og ligger faktisk an til å kunne vinne V27 (med litt flaks og en god dose drahjelp). Ettersom nivået mitt på V27 er "drid", men rangeringen min må sies å være helt middels, kan det tyde på at gjennomsnittsnivået på V27 er... ja, du gjettet det: drid.

Det er helt okei å være drid, da. Dette er et uviktig spill, og man bør ikke etterstrebe å holde et nivå som gjør at jeg ville definert deg som "god" i tribalwars - det vil simpelthen ta altfor mye tid. Denslags får konsekvenser IRL.

Sammenlign det med å spille fotball i fjerdedivisjon. Man kan gjøre det godt nok til å kunne rykke opp, men sammenlignet med fotballspillere i verdensklasse er man fremdeles ganske drid. Forskjellen er at fotball i fjerdedivisjon er en hobby. Premier League er en jobb.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Fin reflektering, det må jeg si! Og sier meg veldig enig. Jeg gjør jo ikke en dritt på v27 og har ikke gjort det i lange tider, men likevel får jeg ligge som rank 1 og surre.. Det forklarer virkelig nivået som er her på v27, vi burde vært forbigått for leeeeeeeenge siden.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Flott liste, legger til at Stephan har også joinet oss på Lillegutt kontoen :)
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Supermegabra liste, Pettulf! Kvalitetsinnlegg! Men jeg må selvsagt snakke litt om meg selv siden det er det gøyeste jeg vet om i hele verden:

Jeg tror ikke jeg har skrytt sånn skammelig mye av at jeg gråbyhorer her på V27, det må i så fall ha vært et forsøk på selvironi. V27 er det dårligste jeg har spilt på en verden på mange, mange år. Stakkars de andre i Cllect som må holde ut med meg i stammen.


Hvis du mener jeg ikke er et godt eksempel på at alle er dårlige, så takk for det. Det må jo bety at du synes jeg er god.

Hvis du derimot mener innlegget ditt helt motsatt av tolkningen min ovenfor, så vil jeg faktisk påstå at jeg er et strålende eksempel på hvorfor alle er drid i tw. Jeg vet hva toppnivået mitt er, og jeg vet at jeg på V27 ligger milevis under det nivået. Likevel gjør jeg det helt tålig greit på verdenen, og ligger faktisk an til å kunne vinne V27 (med litt flaks og en god dose drahjelp). Ettersom nivået mitt på V27 er "drid", men rangeringen min må sies å være helt middels, kan det tyde på at gjennomsnittsnivået på V27 er... ja, du gjettet det: drid.

Det er helt okei å være drid, da. Dette er et uviktig spill, og man bør ikke etterstrebe å holde et nivå som gjør at jeg ville definert deg som "god" i tribalwars - det vil simpelthen ta altfor mye tid. Denslags får konsekvenser IRL.

Sammenlign det med å spille fotball i fjerdedivisjon. Man kan gjøre det godt nok til å kunne rykke opp, men sammenlignet med fotballspillere i verdensklasse er man fremdeles ganske drid. Forskjellen er at fotball i fjerdedivisjon er en hobby. Premier League er en jobb.


Kan godt si meg "enig" i det du sier, men noen her kjemper jo fortsatt. Som sagt jeg er ikke litt erfaren spiller innenfor TW og likevell har blitt dunka ned og likevell på god stigning til å komme meg oppover. Jeg har trossalt hoppet 2 ranker bare idag.

Det at du ikke orker å bruke det talentet ditt for å så vise deg på denne verdenen er jo helt opp til deg, det med at du sier at du er bedre en alle andre som det virker som skjønner jeg dessverre ikke hvorfor du i det hele tatt sier det, prøver ikke å være negativ, men å få fram poenget mitt. Folk spiller TW for gøy og selvfølgelig er noen bedre en andre og andre bruker mer tid på det. Men tenker selv som "ny" innenfor TW at du må heller ta utgangspunkt fra denne verdenen og utifra "skryten" din så har det dessverre ikke holdt mål ifølge meg da.

Og igjen at du mener at folk her ikke er gode nok og det er hobby spillere fra 4 divisjon osv og det er på en måte jevnt enda, det er jo bare utrolig bra synes jeg da!

Litt rotete svar til deg nå Jato Link men håper du skjønner hva jeg mener. Ellers må jeg bare takke for så positiv respons fra deg og andre som har kommentert her, :D:p følte jeg selv måtte ta tak i dette pga. det ble jo ikke mer diskusjon fra forrige liste. :D
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Legger til at Carneolt også er på bobil kontoen! :)

-A
 

Groverud

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
4. The Mercenary 1.360.973 Poeng - 144 Byer.

Her er det da Groverud himself og Keiser som sitter. Denne kontoen skulle visst ha en "tørketid" noen uker tilbake men ser ut til at denne "tørketiden" er over, har klatret seg helt opp til 4 plassen på kort tid og ser ut til å kunne holde denne plassen en god stund. Dette er nok den kontoen fra Cllect som har størst front mot HBT og ser ikke ut til å gi seg da han bare stiger. Med 7 plass i ODT som får litt samme kritikk fra meg som Kalou er at jeg syntes at ODT rangeringen burde ligge på ca. same nivå som ranglisten på poeng. Men det er da min mening. Kun mistet 11 byer og har ok som ODD så noe rett er det jo gjort på denne kontoen uansett. Har ikke altfor mye mer å si, virker som noen hyggelige karer som sitter her utifra det jeg har snakket med dem.

Kan vell også komme med noen kommentarer her^^

Ligger på en skuffende 7. plass ODT ja, men det får jeg egentlig ikke gjort noe med... Besitter rank 3 ODA, mens ODD'en for jeg ikke styrt selv siden HBT er så passive mot meg, selvom jeg har størst front. Hadde nok ligget høyere om kontoen ikke var inaktiv i 13 dager tho :p

Må også nevnes at av de 11 byene mistet er 10 av dem i min eller Cllects besittelse idag :D
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Flott at du tar deg tid til å lage en slik utfyllende og god liste! Dette trenger forumet og .no for å holde seg i livet.

Når det er sagt så er jeg helt enig med Joakim og Jostein i at makan til lavt nivå på en verden skal man lete lenge etter( eller skal man det...).
For noen år siden hadde Joakim,Jostein og jeg( ja egentlig alle) blitt slaktet med den innsatsen vi har nå!
Men nå er det jo en gang sånn at den innsatsen vi har per nå holder til at man ser lyst på vinner sjansene sine på denne verden. Derfor er det heller ikke nødvendig å legge ned noe mer tid og innsats.
Hvorfor legge ned mer tid og innsats når man kan nå det optimale(vinne verden) med en tilpasset innsats....
Dette er vell også noe av problemet til .no serveren nå, laber innsats fører til dårlig kvalitet( og motsatt) slik at det gjentakende blir ensformige og kjedelig verdener, som bidrar til lav interesse og aktivitet for .no .

DERFOR er det så utrolig viktig at slike spillere som deg, pettulf, bidrar til mer interesse og høyere aktivitet både på off forum og i spillet. All honnør til deg for dette!
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Kjempearbeid Pettulf. Settes pris på. Dersom jeg skal komme du vil jeg skal komme med noen spørsmål angående lista så gi meg et pip. Er noen ting jeg stusser litt smått på, men vil ikke klage på dette arbeidet du har gjort med mindre du selv ønsker det:)

Ellers @Loki, jeg har slaktet Joakim hver dag de siste to månedene for hans innsats!!! :-D ;-)
Blir bra nå når alle er ferdige med ferie og man kommer tilbake til rutiner. Da skal det nok gis endel mer juling fra hvertfall Kalou-kontoen.

Kan forøvrig ikke gi deg nok skryt for lista Pettulf!
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Fin reflektering, det må jeg si! Og sier meg veldig enig. Jeg gjør jo ikke en dritt på v27 og har ikke gjort det i lange tider, men likevel får jeg ligge som rank 1 og surre.. Det forklarer virkelig nivået som er her på v27, vi burde vært forbigått for leeeeeeeenge siden.
Du har da hatt latterlig god flaks med at de aktive på rank 2 ikke fikk opp farta før langt ut på verdenen, samt fikk alle barbs fjerna etterpå :)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Fikk PM om at det var greit å komme med tilbakemelding på lista der jeg er uenig, eller stiller spørsmål til det du skriver. Da gjør jeg det! :)

I det siste har det vell vert mest fokus på å ta ut Steimler som jeg har hørt var spion for Cllect
Dette er feil. Steimler har ikke vært noe som helst spion for oss. Vi har fått info innad fra personer i stammen HBT, ikke fra noen av deres allierte. Synes veldig synd på Steimler som blir beskyld for spionasje, men kan forstå at det er enkelt å stemple han for det når stammen hans uken senere går ut ifra alliansen med HBT.

Denne fyren her liker å ha stålkontroll på ting og er ganske orientert og er god til å følge med på alt på engang å likevel ha kontroll, det imponerer meg mest med denne kontoen!
Takker for fine ord. Når det gjelder ODT'en min så kan jeg ikke annet enn å ta kritikk. Jeg har en tynntynn forklaring på hvorfor ODa ikke er høyere, og det er at jeg har gått 70% deff. Det har gjort at jeg måtte ty til enkle adlingmetoder. Mye speiding og greie aksjoner har gjort at jeg ikke trenger så mye off til å adle fienden. Ellers har jeg også vært god på å alltid ha mye adels i områdene hvor vi aksjonerer, så dersom noen adels ikke går gjennom, så kommer jeg somregel i bølge to.

. Må dessverre trekke litt her pga endel adling bak Cllect sitt hovedcluster, det ser ut som han prøver å "flykte" slik det ser ut nå
Tjaaaa, flykte er vel ikke riktig ord. Storebror kommer ikke til å miste voldsomt mange flere byer fremover. Dessverre var de i en situassjon for litt siden der de slet med lite tropper og mye adels. Da er det ikke vits i å sitte å ruge på adelsmenn frem til troppene er bygget opp igjen. Omtrent hele verden hadde gjort det samme som Storebror gjør her ved å adle byer i safeland for å bruke opp adels, og skaffe flere tropper ved senere anledning.

Spiller sånn som resten av Cllect gutta, litt gråbyadling og endel fiende/spilleradling har massevis av tropper og en aktivitet som du ikke kan si noe på.
LITT GRÅBYADLING??? Sauegjengen jeg har i stammen gjør jo ikke annet enn å drepe farmsa mine!!! :( :mad:

Ligger som en skillevegg mellom resten av Cllect og VW som dere i Cllect ser ut til ha funnet dere enda en allianse pga VW sin ODT er ikke verdt å snakke om engang.
Enda en allianse? Vi har fortsatt til gode å ha en seriøs allianse her på v27.

Han har fått kjenne det på av Cllect, blitt totalt nedadlet pga "leaked information" til Cllect som gjor at de tok det til deres fordel og adlet hans mens han ikke kunne være på.
Hmmm, det var jo ikke pga leaked informasjon at han ble adlet da. roxor hadde allerede startet en uke eller to i foveien med slakting av gårder hos Syrogen. Vi fikk først vite etter at planene våre var lagt om at Syrogen kom til å være inaktiv ved juletider. Dårlig gjort? Ja, man kan godt si det, men vi kan ikke akkurat spolere adlingsdelen etter det roxor hadde forberedt. Are gir seg ikke han ser det ut til uansett :)



Ellers som jeg nevnte tidligere. Flott stykke arbeid!
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Fikk PM om at det var greit å komme med tilbakemelding på lista der jeg er uenig, eller stiller spørsmål til det du skriver. Da gjør jeg det! :)

Takker for fine ord. Når det gjelder ODT'en min så kan jeg ikke annet enn å ta kritikk. Jeg har en tynntynn forklaring på hvorfor ODa ikke er høyere, og det er at jeg har gått 70% deff. Det har gjort at jeg måtte ty til enkle adlingmetoder. Mye speiding og greie aksjoner har gjort at jeg ikke trenger så mye off til å adle fienden. Ellers har jeg også vært god på å alltid ha mye adels i områdene hvor vi aksjonerer, så dersom noen adels ikke går gjennom, så kommer jeg somregel i bølge to.


Tjaaaa, flykte er vel ikke riktig ord. Storebror kommer ikke til å miste voldsomt mange flere byer fremover. Dessverre var de i en situassjon for litt siden der de slet med lite tropper og mye adels. Da er det ikke vits i å sitte å ruge på adelsmenn frem til troppene er bygget opp igjen. Omtrent hele verden hadde gjort det samme som Storebror gjør her ved å adle byer i safeland for å bruke opp adels, og skaffe flere tropper ved senere anledning.


Ellers som jeg nevnte tidligere. Flott stykke arbeid!

Tusen takk for varme ord, bare så alle vet det så har jeg jo prøvd å fylle ut hver person utifra hvordan jeg ser det og det jeg har hørt, om noe ikke stemmer helt så skal jeg ikke kunne innrømme at jeg tar feil. Men det med SB er bare sånn jeg ser på det :confused:

Flott at du tar deg tid til å lage en slik utfyllende og god liste! Dette trenger forumet og .no for å holde seg i livet.


DERFOR er det så utrolig viktig at slike spillere som deg, pettulf, bidrar til mer interesse og høyere aktivitet både på off forum og i spillet. All honnør til deg for dette!

Kjempearbeid Pettulf. Settes pris på. Dersom jeg skal komme du vil jeg skal komme med noen spørsmål angående lista så gi meg et pip. Er noen ting jeg stusser litt smått på, men vil ikke klage på dette arbeidet du har gjort med mindre du selv ønsker det:)


Kan forøvrig ikke gi deg nok skryt for lista Pettulf!

Fin reflektering, det må jeg si! Og sier meg veldig enig.


Vil bare takke alle dere som har kommentert varme ord, brukte litt tid på denne listen men det viser seg at det var verdt det og motiverer meg til å komme med flere lister! Setter utrolig mye pris på responsen jeg fikk nå, ble glad nå kjenner jeg. :D:p

Lurer også på hvem @Loki er IG hvis noen kan svare meg på det? :D
 
Sist redigert:
Topp