Topp 25 spillere - v27

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 -Coller BA 4.288 1 4288

Oppstarteksperten, har AKDM og blir første til å adle? :)
Medlem av BA, sikkert grunnlegger også?

2 ZombieFred HBT 3.082 1 3082

Zombie, sitter endel erfarne folk her, god oppstart you go guys! <3
Medlem av HBT, en premade dette her eller?

3 jj94 BA 2.578 1 2578

Jimmy, kjekk svenske, men spammer som bare fan...
Medlem av BA, bombe du fulgte etter -Coller :p

4 Pettulf TH 2.383 1 2383

Pettufl, god spiller! Kan gjøre det bra, men aldri sett deg med i ett sluttspill før tror jeg..
Medlem av TH, sikkert en veldig god stamme :)

5 Syrogen HBT 2.145 1 2145

Syrogen, stifter av HBT medgrunnlegger av premaden, utrolig god spiller, kjekt du ble med! :)
Medlem av HBT, som sagt stifteren her! Vi 2 avtalte premade rett etter prereg kom ut.

6 keiser Pab! 2.111 1 2111

Keiser, god spiller, ligger høyt oppe, klare nok å holde seg innenfor topp 25 lenge.
Pab! utrolig god stamme, 3.plass med 6 spillere, imponerende!

7 Ladyboy BA 2.051 1 2051

Du skulle egentlig bli med i en stamme jeg hadde klar for deg, men var litt vell desperat og blei med BA.
Enda en fra BA, dere er flinke folkenz!

8 TIG3R IFO 2.026 1 2026

Tig3r, sikkert veldig god spiller, ikke hørt mye om deg før.
IFO, ikke hørt om, men stilig logo! :)

9 lipo Pab! 1.879 1 1879

Lipo, hørt om deg før, klarer du å holde koken oppe på topp 10 lenge?
Pab! her igjen! Lurer på om de får allierte og/eller iap med noen etterhvert? Eller har dere allerede?

10 Kreiz BA 1.861 1 1861

Kreiz, skummel spiller, syntes synd på kalous som blir adlet innen utgangen av mnd...
Credz til Ba for å ha så mange gode kjente spillere, veldig bra!

11 Nolan Pab! 1.796 1 1796

Nolan, tror jeg har hørt navnet før, men usikker, god rank, så kan være en fremtidig spiller å se på for meg dette! :)
Pab! Her igjen, ligger godt an i k44!

12 mamor BC 1.780 1 1780

mamor, kjent spiller, ikke gjort det så godt som jeg trodde, but still better than me!
BC, har ikke peiling på hva BC er for noe stamme dessverre, men ser 3 kjente navn ihvertfall.

13 don Bosco Pab! 1.771 1 1771

don Bosco, kjent navn, god start, hvor lenge blir det topp 15? :)
Pab! IGJEN!!! Dæven steike heite kveite :O GLHF

14 kalep HBT 1.742 1 1742

Kalep boyz are back! Jeg samlet en god gjeng fra v21 Ship og Aristo samt v25 Troll og O:H disse måtte jeg bare ha med!
HBT, var en suveren lederstamme i starten, men ligger nå på etterskudd bak BA.

15 strenghts PoE. 1.720 1 1720

Nederlenderen som er min "lærling" utrolig god spiller, om det blir en 2 veis stammekamp på slutten og strenghts er med videre, vil han nok sikkert ligge på en topp 5 tipper jeg.
PoE. enten er de i seng med BA eller fiender, finnes ingen mellomting her tipper jeg.

16 Legacy 1.707 1 1707

Legacy, stammeløs spiller, det står det credz av :) Eller er alle de stammene du ønsker fylte?

17 Dr. Dre NWA 1.654 1 1654

Dr. Dre, kjent navn, aldri sett ddeg i toppen før da, så veldig bra!
NWA, usikker as, hvem er det? Norwegian Warrior Association?

18 Mr. Bobil HBT 1.605 1 1605

Ikke mye å si om meg selv, suger balz men lever enda, gikk på en smell i dag, så fant min første personlige fiende, endelig, tok litt for lang tid, så var på tide!
HBT her også, grunnlegger sammen med syrogen, erfarne spillere, kan bli en farlig stammen vi ja :)

19 Storebror BA 1.568 1 1568

Storebror her, usikker på hvem som spiller her, ihvertfall ikke Marius... Men hadde marius spilt her, ville jeg sagd at Marius er søt <3
BA, grunnlegger? Gidder ikke sjekke tw stats, men har hørt rykter om det :O Lurer på hvem dere søker om til diplomati.

20 johnern BA 1.526 1 1526

Johnern, sjønnasen sjøl, god spiller viss han får rette hjelpen :) Flink poijka <3
BA IGJEN!!! *^;__2132JASJO så glad e eg for at BA er her igjen!

21 gertpe AR 1.520 1 1520

Snakket endel med deg sjef, gertpe er usikker på sin fremtid, men er trygg enn så lenge i mine hender <3
AR, var topp 3 innen naitsirk valgte å restarte.

22 Helga IFO 1.496 1 1496

Aldri hørt om deg i andre setninger enn tyskere som sier årh Helga, men kan jo bety mye det!
IFO igjen, sikkert en god stamme :)

23 Synkas PoE. 1.493 1 1493

Synkas, ikke hørt om, enda en nederlending?
PoE. kan bli en veldig god stamme er jeg redd :D

24 Tom Oar Pab! 1.485 1 1485

Tom Oar, god konto, kjent konto, kanskje ikke så godt kjent positivt, men all pr er god pr spør du kalou.
Pab! Igjen! Farlige disse småkida (se våpenskjold)

25 Definitivt ikke Joakim BA 1.437 1 1437

Dette er definitivt ikke Joakim, men det er definitivt en annen.
BA... BA går enten seirende ut eller blir første stammen ned.

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Bra at noen orker å lage slike lister, kudos for det.
Litt lite om hver konto syntes jeg, men vet at det er tidkrevende. Bedre enn ingenting.

Håper andre også henger seg på. Ønsker meg mest mulig informasjon om spillere. Skulle gjerne laget liste selv, men har som sagt for lite informasjon.
 

magnus mann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Siden jeg faktisk har klart å komme helt opp på tredje plass, så tenkte jeg at det måtte dokumenteres med en kort liste.

1 ZombieFred HBT 10.803 4 2701

Veldig kjent navn. Vant v25 sammen med denne kontoen. Starten kunne vel ikke vært mye bedre? Masse gode adlingsmuligheter å vokse seg stor på. HBT beste stammen per nå som helt sikkert vil være med å kjempe om seieren på denne verdenen.

2 -Coller HBT 10.074 5 2015

Coller eller Gud. Dette er en konto som alle har lagt merke til. Kalles pphore av de fleste, men TW har fått pp som en tradisjon. Ingen kan klandres. Jeg beundrer rett og slett taktikken som har blitt lagt opp på denne kontoen. Vinner trolig v26 og vil også være med å kjempe om tittelen her på v27. Er ikke så mye å si på stammen. Potte full med erfarne folk.

3 don Bosco Pab! 7.558 3 2519

Usikker på om jeg kjenner igjen navnet… Vant v25 og har hatt en strålende start her. Fått adlet seg noen fine byer. Er det mer i ventet fra denne kisen? Pab! God stamme fylt med gode spillere.

4 Pettulf TH 6.400 1 6400

Mye poeng til å bare ha en by, men er vel en plan bak det hele. Ligger safe blant stammemedlemmer og kan fort vokse seg stor. Stammen TH kan bli interessant. Mye potensiale i denne stammen.

5 jj94 uløk 5.980 2 2990

Her har du han der svenske gubben. Artig kar som liker å more seg, men er for det om rutinert som få. Ligger fint plassert blant sine kompiser. Kan nok vokse seg stor nede i sør. Spennende å se utviklingen til stammen. Er uløk en seriøs stamme eller bare for bants?

6 kalep HBT 5.100 2 2550

Vet ikke veldig mye om deg/dere, men ut ifra Bobil sin liste skal denne kontoen være veldig bra. Ligger på sjette plass som tyder på at Bobil ikke tar feil. Denne kontoen kan bli stor på v27. Som sagt, mulig vinnerstamme.

7 naitsirk92 Pab! 4.751 2 2376


Veldig god konto. Har hørt mange gode ting her. Er en grunn for Pab tok kontakt. Startet først i k44, men valgte å restarte. Det sier bare litt om kvaliteten når du nå finner naitsirk på syvende plass! Pab! Veldig god stamme. Mye potensiale her.

8 Jeppex FIVE-0 4.720 2 2360

Usikker på hvem som spiller her, men kontoen har gjort seg fortjent til å bli kalt god. Rang 18 på v26 og godt i gang her på v27. Vil økningen av poeng klare å opprettholdes? En del av Hawaiistammene som jeg kaller dem. Interessant sammensetning her. Stammen ligger omtrent midt på kartet som oftest viser seg å være en ulempe. Kan fort bli krig på flere fronter :S

9 keiser Pab! 4.669 3 1556

Svettgamer. Legger ikke fra seg TWappen for mobil. Usosial i det virkelig liv. Kjenner denne karen irl. Han gjør ikke annet enn å farme med en gang han får tid. Farmer også når han ikke har tid… Rekker ikke bussen om mårraen pga. TW. Veldig god oppstartsspiller som har fått adlet seg et par byer. Han her må man nok passe seg for. Medlem av Pab! Legendarisk stamme xD

10 mamor BC 4.365 1 4365

Hørt navnet før. Kjent spiller. Ligger fint ute på rimmen, men kan fort møte motstand mot svensken. Blir det en adling snart her? Stammen BC har en del kjente navn. Tror disse kan bli en liten outsider.

11 ferdinand10 Tlou 4.355 2 2178

Denne spilleren kjenner jeg. Vokser veldig fort i poeng, men har aldri sett deg bli virkelig stor. Kanskje dette er verdenen for deg? Stamme Tlou, begynner å bli ordentlig lei av det navnet.

12 Ladyboy Jubel 4.349 1 4349

God spiller. Var med å vant v25. Ligger litt guffent til med tanke på liten stamme. Kanskje lurt å søke seg inn i en større stamme nå som BA er borte?

13 Storebror uløk 4.158 1 4158

Sorry, men aldri hørt før. Virker som en rimelig god spiller med tanke på den gode oppstarten. Kan bli interessant dette. Uløk her ja. Ligger i område til stammen

14 TIG3R IFO 4.041 2 2021

Stilig navn. Tøft å legge inn et tretall istedenfor en e. Jaja, god start og har fått adlet en by. Ligger godt plassert i forhold til stammen. IFO, vet ikke helt hva jeg skal tro om disse. Kan bli artig å se hvor bra de kan gjøre det.

15 Legacy Pab! 3.989 1 3989

Deffkonge em I right? God spiller med god start. Kan få et godt samarbeid med naitsirk. Pab, konge stamme :)

16 Mr. Bobil HBT 3.954 1 3954

Hatet av mange elsket av få. Jeg liker deg iallfall. Artig med en kar som lager litt liv og røre. Har klart å satt sammen en veldig lovende stamme. Ligger tross alt på 1.plass akkurat nå. Stå på Bobil!

17 radisson PoE. 3.810 1 3810

Kjent navn. Veldig god spiller. Ikke så mye å si her. Ren klasse. Ligger blant stammemedlemmene. Poe. Kan oppnå noe stort ilag.

18 Synkas PoE. 3.746 1 3746

Vet ikke hvem du er, men virker lovende. Poe. Her igjen. Jevngode spillere. Det er som jeg sier. Her er det noe på gang.

19 Dr. Dre Pab! 3.698 1 3698

Veldig kjent navn. Du burde vel delta i den her tippekonkurransen eller hva? Mye godt å si om denne kontoen. Er en grunn for at den er en del av Pab!

20 hikke190190 WW 3.650 1 3650

Sjekket TWstatsene her og det er fint å se på hva du har fått til på Casual. Kan bli spennende å se på hva som skjer videre her. Stammen WW, hvem er det?

21 Nikkox FIVE-0 3.647 1 3647

Gjorde det bra på v26, men vil ikke si at jeg er helt overbevist ennå. Du har selvfølgelig TWtaktikk i hauet, men klarer du deg uten å backstabbe stammen din? Ellers god spiller. Medlem av Hawaii.

22 gertpe HAWAII 3.643 2 1822

Det er vel få som ikke har hørt dette navnet. God spiller med god start. Jeg synes du har skuffet litt i det siste når det gjelder poeng. Kanskje det er en adling på vei. Sjokk at du er medlem av Hawaii.

23 Seimq FIVE-0 3.637 1 3637

Også en spiller som jeg har lagt merke til på v26. Kompis av Nikkox, men vet ikke helt hvor bra kvaliteten er her. Har kommet godt i gang iallefall.

24 Broiler HBT 3.588 1 3588


Unnskyld bror. Du adlet en by etter at jeg skrev denne listen. Kan du tilgi meg? Du har imponert stor spør du meg. Late start, men allikevel en av de større spillerne på verden. Pass opp sier jeg bare. Medlem av Herberget, ikke så mye mer å si her.

25 lipo Pab! 3.521 1 3521

Erfaren og god spiller her. Medlem av Pab og ligger godt til. Gleder meg til å se utviklingen her.
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Flott liste! Ser ut som v27 kan bli en meget bra verden med mange spennende spillere! :)
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Lite liv på forumet gir meg muligheten til å lage topp 25 igjen :)

Rangering
Navn Stamme Poeng Landsbyer Poeng per landsby
1 ZombieFred HBT 43.768 10 4377

Zombie, leder fint rank 1, ledet med over 50% ned til 2.plass frem til jeg tok fram lommeboka.
De håper selv på å vinne verden som rank 1, men vi får se hvor mange bobiler jeg selger :O
Dere er noen utrolige spillere, hyggelige, lojale og erfarne ikke minst. Tror de har totalt 15-20 gullseiere til sammen her på tw.no
Cruicer sammen med HBT i v27, HBT har hatt lite motgang til nå, men har mistet 1 medlem og 1 by til nå som jeg vet om.

2 Mr. Bobil HBT 31.472 6 5245

Ikke så mye å si, lommeboka svir, hatt flaks med adlinger, men også venta godt på tropper før adling skjedde igjen.
Leder HBT, foreløbig ser det ut til å virke, men ryktes at alle har baron rettigheter o_O Er alle ledere?!

3 keiser Pab! 24.971 7 3567

Keiser kjører på, lite ODA så fått mange "gratis" byer? Pab! her, Pab! er hakk i hel på HBT, og ligger nå ganske innesperret, blir spennende å følge med på HBT og Pab! alliansen fremover, om det blir en merge eller noe slikt vil tiden vise, eller vil det bryte ut krig? Det er det ingen som vet! Hehe, jeg vet alt :D

4 don Bosco Pab! 23.211 6 3869

Klatret kjapt opp i ræva på Zombie, men så kom bobil og suste forbi og samme gjelder keiser. Du ligger nå på 4.plass (-1) kontra sist topp 25. don Bosco kan bli veldig farlig fremover, og er en god spiller.
Pab! også her.

5 Nikkox Beer 21.810 5 4362

Nikkox, sitter som leder i Beer? Eller diplomat kanskje? Husker ikke hva Irina sa til meg før Zombie adla henne.
Nikkox virker som en brukbar god spiller, kjenner nicket litt men minner deg ikke høyt oppe på rankingen eller vunnet noen verden? o_O
Beer, god stamme virker det som, er på kollisjonskurs mot HBT, men blir det en klinch her eller ikke?

6 naitsirk92 Pab! 21.185 10 2119

Ble adlet tidlig i v27 fordi jeg ba om det. Ja, dere hørte riktig :p Har vokst som fan etter det, viser bare at du er en utrolig god spiller.
Men gråbyhore er du, hehe...
Pab! også her.

7 Storebror SPDS 19.857 5 3971

Storebror, han er min lillebror IRL... JK LOL... Veldig god spiller, fikk ikke til BA som ønsket, heller ikke Uløk, takket være roxxor? Hehe.. Uansett så er kvaliteten på denne kontoen utrolig sterk. Men tror du selv vet like godt som meg at du ikke blir værende i SPDS ut verden.
SPDS, sikkert en god stamme, men tja, tviler på dette blir en vinnerstamme, men de har jo en understamme, så hvem vet.

8 Ladyboy Jubel 19.148 4 4787

Markus den feite har blitt ladyboy. Litt morsomt i grunn, ser for meg hele opperasjonen, fettet i magan ble brukt i pattan osv...
Har adlet en spiller av HBT, mente det var hans gullbilett til HBT men det ble heller erklært krig. Blir morsomt å se om du klarer å motstå oss i HBT eller ikke :p
Jubel, kun en stamme du lagde selv fordi jeg sa til Pab! at de ikke skulle ta deg inn i stammen.

9 GGpew SDS 18.951 7 2707

Farmerkongen? 10k plyndret! Utrolig bra! GGpew, en god konto som kan bli farlig om det er lyst...
SDS, understamme til SPDS, sier det samme her som på SPDS.

10 Pettulf TH 18.215 3 6072

Pettulf, fikk en god start, har en god by og ser ut til å kose seg der han er.
TH, virker som en brukbar stamme, men klarer dere å stå imot presset fra andre stammer etterhvert?

11 Jeppex Beer 17.548 5 3510

Jeppex, tror også du har noe form for ledesesrolle i Beer, har det bare på en følelse :p God spiller, men sier det samme her som Nikkox.
Beer, sikkert en god stamme, ser ut som en blandingstamme fra tidligere AR og en annen stamme jeg ikke husker navnet på :p

12 100prosentwinrate PoE. 16.916 3 5639

100prosentwinrate, jauda, ka kan eg si her... Første til 9k by, YAAY! sterk konto, kommer nokså sikkert til å være topp 20 innen verden er over viss dere ikke er med på seiersiden. Er kontoen på seiersiden tipper jeg en topp 5.
PoE. selv har jeg disse i øynene som den 3'dje sterkeste stammen på v27, så vær så snill og ikke vis meg feil.

13 ferdinand10 Tlou 16.641 5 3328

Hehe, tidligere Tlou spiller, de pleier alltid ende opp i slutten av en verden som siste mulige adlingsmål, nye JFF dette her :p
Ferdinand er sikkert en god spiller, aldri sett noe skikkelig fra deg.

14 Syrogen HBT 16.053 6 2676

Min kjære Syrogen, Hertug sammen med meg i v27. Uten deg hadde jeg ikke lagd premade for v27, så takker så meget for det :)
Du er en god spiller, var litt uheldig og mista endel tropper nå nylig, også blei du forsøkt adlet... Vi fra HBT svarte og har nå adlet 25% av stammen der :p
HBT igjen her, Syrogen og bobil som styrer hovedsaklig.

15 -Coller HBT 15.526 7 2218

-Coller, Back2Back og Herman, Chris var kåt på rank 1, herman var kåt på pp, vi ser hva som skjedde der. Over 100k pp! For å si det slikt, -Coller kan nå vinne v26 helt alene om Herman gidder :D
Fikk en god start som vanlig, og er som alle vet en toppkonto.
HBT også her etter litt om og men... Glad du har det rykte og kjenner alle slik at du fikk bli med oss, eller var det egentlig motsatt, vi er glad for du kom til oss :*

16 Broiler HBT 15.474 4 3869

Her sitter Stephan og Skattum, 2 pro spillere som elsker front, ihvertfall slik jeg har erfart :) Med 100% innsats fra bare 1 av disse kara er kontoen garantert en topp 5. Når de er 2 på kontoen og begge aktive så vil jeg si at dette er en topp 3 konto altså!
HBT også her :)

17 Definitivt ikke Joakim SDS 14.557 4 3639

Definitivt ikke Joakim er egentlig Joakim, bare så dere vet det. Gikk ikke så bra i Uløk så prøver lykken ett annet sted nå. Kan bli tildelvis farlig, er en veldig god konto.
SDS her også.

18 mamor BC 14.487 5 2897

mamor, fått endel juling, men her er altså første fra BC. Mamor er en OK spiller, kan om han vil.
BC, sikkert en grei stamme det?

19 radisson PoE. 14.432 4 3608

Svada du svada... Kjekt å se deg igjen på rett konto! :) Ønsker deg all lykke på v27, takk for v25.
PoE. også her :O <3

20 Helga IFO 14.397 4 3599

Årh Helga! Ich komme! Sikkert en god konto dette, har ikke peiling :O
IFO, kan bli en farlig stamme, har dere ally med TH? Føler dere har ganske likt våpenskjold :p Like mørkt ihverfall..

21 Increase TH 14.353 4 3588

Increase har jeg aldri hørt om, sikkert flink, men aner rett og slett ikke :p
TH igjen.

22 Synkas PoE. 13.913 3 4638

Synkas, hakke peiling jeg ass...
PoE. :O

23 kalep HBT 13.865 4 3466

kalep, her sitter alle (?) originale kalep gutta fra v21, så dette kan ikke bli noe annet enn bra!
Kjekt å ha dere på lag denne runden!
For dere som ikke viste det, alle som er i HBT har jeg enten kriget mot i v21 eller v25, eller vært i stamme med på v21 eller v25 :O

24 hikke190190 Tlou 13.517 4 3379

hikke190190, hørt om deg flere ganger, aldri en topp konto dessverre.
Tlou, blir dere værende til slutt i v27 også?

25 mrmalle Beer 12.366 4 3092

mrmalle, du mener malle som fisken malle? Tøff han :)
Beer også her.

-A
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1 ZombieFred HBT 73.193 14 5228
Ser ut til at Fredrik å gjengen har bra kontroll på denne verdenen. 3 plass på ODA er også sterkt. Vitner om at alt ikke har vært en dans på roser gjennom hele verdenen men også har kjempet for endel av byene. Flust av medaljer, og ser ut til å være meget aktiv. Kontoen kommer til å være med helt til siste slutt på v27, dersom det ikke kommer noen å kjører den i grusen.

2 Mr. Bobil HBT 44.991 7 6427
Merkelig type, men gjør det jo greit. Ser ut til at han er en av dem som har brukt mye pp. Har kun en medalje som dagens angriper, ellers har han fortsatt ikke farmet over 1 million. Antar at han satser mer på å bygge opp ressursefeltene enn å bygge tropper? Eventuelt så bygger han defftropper som han ikke gidder å sende ut på farmeoppdrag? Ikke vet jeg. OD'en vitner til at han ikke har vært i voldsomt mange combats, men det ser jo ut til å fungere for jærbueren. Leder for HBT, ser ut til å gå veldig bra. Sannsynligvis en stamme som blir med til the bitter end.

3 keiser Pab! 42.978 8 5372
Her har jeg null peiling så dette blir kun basert på statestikk. Merkverdig lite OD til å ligge så høyt på rankstigen. Har heller ingen farmemedaljer, men har heldigvis farmet over 1million. Ligger noe utsatt til midt i HBT, så dersom det ikke er noen diplomatiske forhold der kan det se skummelt ut for keiser. Kanskje har h*n masse tropper iom den lave OD'en. Aner ikke hvordan spilleren er på det tekniske og taktiske, men noe må h*n jo ha gjort rett for å havne der oppe. Eller er man glad i pp? Time will vise.

4 -Coller HBT 39.469 13 3036
Ryktene jeg har plukket med meg sier at Coller alltid gjør det bra i starten. Intet untak på v27. Henger bra med fortsatt, og har relativt høy ODA, ODD og OD%. Helt sikkert en fin fyr å ha i stammen.

5 naitsirk92 Pab! 39.196 16 2450
Tatt lette byer, mye grått, men fremdeles endel ODa. Har ett fint og tett kluster i øst. Gått på noen smeller mot en liten spiller har jeg lest på forum, men reiser seg nok igjen. Ser ut til å få vokse i fred å ro i østen. Kan bli artig å følge med på utover høsten.

6 don Bosco Pab! 37.913 7 5416
Har imponert meg. Trodde stammen var ett tulleopplegg da Shining wolf og don Bosco sa at det bare var til å søke seg inn i Pab! etterhvert. Tenkte at de lå alt for spredt til at det var vits, men jammen har de ikke klart å stable sammen ett bra team, og ligger nå på en grei tredjeplass. don Bosco har også kravla seg opp på 6 plass. Virker som han kan sakene sine. Har tatt greie byer, uten at de er kjempeimponerende. Har en ok ODa, men hadde håpt den var høyere. Så spørs det da. Kommer dere til å overleve i området rundt HBT?

7 Nikkox Beer 37.552 7 5365
Imponerende. Tatt gode byer og selv om ikke ODa'en er kjempeenorm så viser OD% at du gjør en god jobb for stammemedlemmene dine. Ligger ganske nærme sentrum, så kan være ett fremtidig mål for mange. Håper kontoen står i mot.

8 100prosentwinrate PoE. 34.636 6 5773
Ligger helt i sentrum. Har måtte sloss for byene sine, og klart det bra. Veldig høy OD og kommer nok til å fortsatt score høyt på den plasseringen mtp plasseringen. Nicket gjør ikke akkurat forventningspresset mindre.

9 kalep HBT 33.918 10 3392
Mange byer. Enkle byer. Ligger fint med kun en "front". Fint cluster og kommer nok til å være med lenge. to dagens angripere også, så noe annet enn gråbyer har det jo blitt.

10 Pettulf TH 32.192 9 3577
Fin ODa. Mye barbarbyer. Mye å bygge opp. Sikkert gunstig dersom du får lov til å bygge opp de små byene dine uten å få noe motstand. For ett bra cluster da.
11 Helga IFO 31.381 7 4483
Fortsatt den finske maskinen her? Husker vi tok h*n inn sammen med to andre finner på v10. Har imponert meg siden den dagen. Kan spillet og er aktiv nok til å vinne hvilken som helst verden.

12 Storebror SPDS 29.844 6 4974
Ligger i ett fint cluster. Ser ut til å ha kontroll i området sitt og har en grei stamme. Sannsynligvis en flink spiller med høy aktivitet. Høy ODa, lav ODd. Adler du kun de som ikke tørr angripe?

13 hikke190190 Tlou 29.414 6 4902
Lite farmet her, og mye grått adlet. Tok en stor by for ikke lenge siden, og har vært flink til å støtte stammemedlemmer. Ligger veldig sentralt. Overlever du der inne?

14 Broiler HBT 29.250 6 4875
Har tatt mye store byer, og ODa'en gjenspeiler det. Ligger ikke voldsomt tett med byene sine. Kan bli Pab!'s første mål dersom det bryter ut en krig mellom stammene. Nå aner ikke jeg hvilke diplomatiske forhold som er ute på vandring i verdenen, men slik Broiler ligger an, så kan han være ett av hovedmålene for Pab! Spennende.

15 Syrogen HBT 28.117 7 4017
Har vært rykter om at Are spiller her? Dersom det er Are som i gode gamle ex-con Are så pakker jeg sakene mine. Dersom han er like aktiv som det han var på sitt beste så er det ingen som stopper han. Kontoen ligger i ett greit område med mye bra adlingsmuligheter. Veldig solid OD.

16 mamor BC 25.167 6 4195
Har en kjempe OD og ligger i ett fint område mot rimmen. Kan vokse seg stor og sterk der nede uten å gå på veldig mange smeller. Var vell denne kontoen som knakk jimmy? Mange store og fine byer, og ett flott cluster.
17 Du begår en stor tabbe Beer 24.524 4 6131
ODa kongen. Ligger mellom sin egen stamme og HBT. Også denne kontoen ligger utsatt til dersom det skulle bli krig. Vet ikke så alt for mye mer enn det. Tatt fine byer.

18 radisson PoE. 24.480 5 4896
Er fortsatt med i gamet ja. Har tatt fine byer og har høy ODa. Ikke så voldsomt mye mer å si. Vet han har bra med erfaring og kommer til å være med lenge på verdenen.

19 mrmalle Beer 24.432 5 4886
Massevis med erfaring. Kommer til å gjøre det godt her dersom han ikke gir seg for tidlig. Tatt fine byer, men lite ODa. Folk som clearer for deg, eller clearer dem seg selv med å angripe deg? ODd'e n stemmer for sistenevnte hvertfall. Kjekt å treffe på en gammel kjenning igjen. Ligger langt fra resten av stammen tho...

20 TIG3R IFO 24.289 6 4048'
Store fine byer. Fin OD'a. Ligger inn mot sentrum så kan fort bli ett mål for mange.

21 Seimq Beer 23.772 5 4754
Har tatt greie byer. Ligger ganske tett og har stammen rundt seg. Igjen farlig mye mot sentrum som kan gjøre at du har front på flere steder etterhvert. Fin ODa

22 Jeppex Beer 23.599 5 4720
Den fra beer som ligger mest mot rimmen, men fortsatt laaaangt ifra rimmen. Igjen fin OD'a, men ekstremt lite farmet. Hvorfor?

23 Ladyboy Jubel 23.086 4 5772
Enda en med veldig lite farm. Til gjengjeld har du masse ODd og OD%. Tenker dette er en deffkonto som de fleste stammer ønsker seg. Mistet akkurat en by til Bobil som gjorde at du falt ned fra top 25 lista, men jeg orker ikke rette opp alt på ny. Var dette starten på slutten for Ladyboy?

24 ferdinand10 Tlou 23.045 5 4609
Igjen en som støtter opp for stammemedlemmene sine. Har også en grei ODd som betyr at vi har enda en deffkonto? Spenstig. Også her farmes det lite, og byene som blir tatt er helt greie. Ligger inne i sentrum og spørs hvor lenge du er å se på top 25. Håper du motbeviser meg.

25 GGpew SDS 21.842 7 3120
Ligger fint mot rimmen og kan styre på som du vil. naitsirk92, begynner å nærme seg, så kan bli en kamp mellom dere to etterhvert. Men frem til det ser det ut til å bare være fryd og gammen for GGpew, noe ODd'en også henviser til.

26 Increase TH 21.680 4 5420
Tar med sistemann på lista også. Ville vært urettferdig å ikke få bli med når man først er her oppe bare fordi jeg begynte å lage lista før Ladyboy ble adlet. Har tatt noen OK byer og har farmet OK. Ikke 10.000 ganger enda, men det får gå. Også dette en konto som er glad i å støtte andre. Bra egenskap.

Det er bare å beklage til de siste på lista. Jeg har rett og slett for lite informasjon til å skrive om dere, så blir mye gjentagelser. Har gjort mitt beste. Husk jeg har 0 informasjon fra før nesten da jeg kommer tilbake til spillet uten noen forutsetninger. Håper den falt i god nok smak, selv om jeg skulle ønske jeg gjorde bedre research. Brukte fort 80 minutter på det lille jeg gjorde.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Flott liste, Kalou. Jeg så at du skrev om Ladyboy. Vi på ZombieFred tok to byer av Ladyboy på morgenkvisten i dag, så det var nok vi som startet nedgangen til Ladyboy ;)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Solid stykke arbeid det. Klarer ikke få med meg alle detaljene, selv om det der var noe jeg burde fått med meg. Gratulerer med nye byer.
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Flott liste, send meg en pm med hvilken konto du ønsker pp på :)

Lykke til med å få 15likes! :D

-A
 
Topp