Topp 25 spillere - v27

Shoeless traveler

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
11
Topp 20 Spillere
(har verken ork, eller erfaring til å legge ved poeng, byer og miniatyrbilder)


Zombiefred:

Her sitter så vidt jeg vet Jostein og Fredrik, og noen andre fra .net elns. Til sammen utgjør de da den største kontoen på v27. Etter at Keiser kontoen ble begravd, har disse gutta vært i hardkjør med å adle IFO, Tlou samt tettet clusteret sitt sammen i det siste. Sant må sies at jeg kjenner frykt for å gå opp mot disse gutta senere i verdenen siden jeg fikk høre at for rundt en uke siden så hadde de bikket 12k gullmynter. Nå som dere har kontroll over nord-siden er det vel en idé å rase på mot tlou eller å ta noen coller byer for å forsvare sør-fronten deres. Det kan ikke sies noe negativt om planleggingen deres, eller evnene deres. Så den eneste faktoren som bestemmer om HBT blir å vinne krigen er om disse gutta tar en pause på .net slik at de kan ta over fronten på v27 og ta styring.


Lillegutt:

Olve og Benja, jeg har oppfattet at dere er noen spillere som stiller ære veldig høyt. Dette viser dere blant annet ved å bli i samme stamme helt frem til nå, og sånt må sies å settes pris på. Selv om det er mange som måler seg opp med dere på det praktiske planet, så er det fremdeles godt å se hvor bra dere gjør det på østfronten( selv om storebror kontoen hadde folk borte, og på sykehus i perioden). Jeg vet ikke om dere spiller på .net, men det virker ikke slik med tanke på hvor aktive dere ser ut. Så kanskje en plan å hoppe inn der når denne verdenen er over. På verdenen betraktes dere som godt plassert, men med lite tette clustre.


Kalou:

Thomas, fyren som er diktator i cllect, fyren som var helt mutters alene på kontoen inntil veldig nylig, fyren missliker pp-bruk og viser at man kan være en toppspiller for under 1000pp. Han er desidert en leder jeg har fått respekt for. Selv om det er et diktatorskap, så lytter han på innspill fra alle kanter og tar kloke avgjørelser som er basert på fakta istedenfor følelser. Når det kommer til in-game så bidrar han stort med å ha sånn 30% av alle speiderne på hele verdenen. Nå i det siste har han også vært stort delaktig i adlingen av coller, og slår seg klokt ned bak den nye fronten som er The mercenary.


The mercenary:

Etter 2 ukers ferie uten kontoadmin på ble det en brå start for kontoen igjen. Men nå var det to tilskudd fra keiser kontoen. Kontoen har klatret seg opp fra en 9. plass til en 4. plass samtidig som vi stadig søker ny front. Dette er åtseleterkonto deluxe, når du har 4 stykk som alle sier «angrip og adle nærmere fiendebyer». De siste dagene har vært spesielt mye fylt av å adle coller, som nå er et kadaver i ørkenen. Utfallet av verdenen kan være avhengig av hvor aktiv kontoen fortsetter å være, men foreløpig har vi vist oss som en merkverdig utfordrer for twchamps.


Kalep:

En konto som spiller rollen sin perfekt. De ligger sentralt mellom alle de andre HBT spillerne, og gjør dermed en utmerkende jobb i å støtte opp noen av byene til coller og syrogen i sør, samt mye hos 100% tidligere i verdenen også. Dere virker som gode team-spillere, sikkert bedre i front. Har ikke vært riktig imponert over angrepsevnen deres enda, men det kommer vell snart. På forumet ble dere i hvert fall ofte representert av King arrow, hva skjedde? Nå er dere jo mer dau enn kreiz.


Ras al ghul:

Dere minner meg om noen linjer fra kaptein sabeltann sangen «Vi seiler over alle hav
og skaper skrekk og gru.
Når du ser det sorte flagget,
er det altfor sent å snu.». Dere adler syd,vest og øst uten å bry dere om hvem andre som er der. Og når dere først går inn for å adle noe, så er det bare syrogen som kan stoppe dere. Tips til dere, ikke la syrogen fortsette å herse med dere, move on. Han er som en tornebuske, han skader deg bare hvis du rører han.


Storebror:

Dere har slitt med innaktivitet en stund nå, men det går forhåpentligvis bedre snart, og da vil dere forhåpentligvis få brukt de 40 adelsene dere sitter på. Har ikke noe annet å si til dere enn at jeg håper dere kommer dere tilbake igjen og klatrer.


Roxor:

Hvem er dette? Aldri hørt om denne kontoen. Sikkert 7 duals som kreves for å holde en så udugelig konto på top10, Bare en joaking som hadde klart denne solo. Imponert over innsatsen, men du kunne vært litt mindre sandkasse.


Syrogen:

Det er nesten som om det er Donald Trump som stryer kontoen her. DU har nemlig bygget en vegg, og du har fått oss andre til å betale for dn. Klarer du å holde forsvaret oppe når det blir mer enn én angriper om gangen mon tro?


Zara: Dere fikk en kraftig vekst etter å ha adlet legacy, og står nå som et sterkt medlem i Tlou. Dersom dere fortsetter med deffbygging og gråbyadling vil dere kunne stå igjen som 7-9.plass på verdenen (bak alle cllect-spillerne ofc J). Siden dere er de eneste fra Tlou på topp 10, så kan jeg vel gi ros til hele stammen som fortsatt står ved målet om å være fiender med «elitespillerne» i HBT, Godt jobba til alle dere!


Resten av topp 20 vil bare bli gitt få, enkle setninger som oppsummerer slik jeg ser dem

Misosi: Spent på om du takler masse incs.

Ferdinand10: Fantasstisk mentalitet til spillet, keep going strong, og håper du blir med på v29 i januar.

Mamor: bra lagspiller, men du kaster litt for mange nukes i stacks når du har 10 timer med adels.

Steimler: Stort potensiale om du ikke hadde vært innesperret av HBT

Mr.Bobil: Hykler af. Vil ha en 3-siders krig, men tar iap med sds på strak arm..

Exodus: fortsett å adle grått mot øst, sds gjør lite motstand mot gråadling.

Coller: Kreiz? 100%? anyone?

Tig3r: Go alexfifi! Flott å se deg spille deffansivt.

Vivaldi: God teknisk, men mangler aktiviteten som kreves.
 

memelord

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
36
Misosi: Spent på om du takler masse incs.

Bør dette tolkes som et frampek?
36c67cf603670d027a5a2ed3b04f81a6.png
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
1 ZombieFred
Gutta på ZF fortsetter å male på. De har også .net og tenke på, men det ser ikke ut til å stoppe dem. Soper sammen medaljer, gullmynter og byer. Kjenner ikke gutta kjempegodt, men det sitter vel tre karer med bra erfaring her. Et lite spørsmålstegn må være motstanden på byene. Utenom Keiser og don Bosco byene går det mye i grått og i spillere uten stamme. Tok endel fra IFO også, men hvor stor motstand det var der vet jeg ikke. Ryktes at de fikk byene til en i GOW stammen, stemmer det? Uansett en solid konto, som også har høy OD. Noe motstand har det altså blitt, men kanskje ikke møtt for mange stacks? Ikke vet jeg, men tanken slår meg. Glitrende posisjon for videre utvikling. Jostein virker forøvrig som en hyggelig type, de to andre kjenner jeg ikke.

2 Lillegutt
Også her blir det samlet mange byer og medaljer. Har farmet mest på v27 om jeg ikke tar helt feil. To flinke karer som ser ut til å ha peiling på hva de holder på med in game. Har møtt minimal motstand, og nesten gått på autopilot fra dag en. Angrepsvillig konto som senket TH-stammen egenhendig sammen med Storebror, men har enda til gode å få en skikkelig aksjon mot seg. Kommer til å være med på v27 til spillets slutt. På kommunikasjonsdelen er det endel å trekke dog, vi har hatt endel diskusjoner både på forum og på skype der det virker som om de ikke vil se situasjonen fra andre enn sitt eget ståsted. Noen kaller det trangsynt, jeg velger å tro at det er et taktisk spill fra dem.

3 Kalou
Her sitter jeg. Ligger blant toppen i ressurser farmet, og begynner også å få en fin front. Har blitt kritisert for å ikke ha høy nok ODA, noe som er helt riktig. Der tas det kritikk. Har heller ikke møtt særlig motstand på deffansiven annet enn når HBT valgte å kjøre 30-40 nukes i døden. Fikk inn Helga som dual i starten av desember, og hun gjør det aldeles strålende. Vi utgjør et bra team, og kommer til å holde det gående her på v27 frem til seieren er i boks.

4 The Mercenary
Kanskje v27 beste konto? Har hvertfall bevist mot Coller og Syrogen de siste to ukene at de er helt der oppe. Spiller forøvrig fire stykker her nå, men Simen har fortsatt hovedansvaret. Hadde en utestengelse som satte han tilbake i to uker, men har virkelig slått tilbake for fult. Kan kun trekkes på premiumbruk. Særdeles upopulært var det da han byttet nick. DET er waste av premium det!! ;-) Herlig typer som er herlige å ha både på slagmarka, og på skype.

5 kalep
Tre karer som har ligget i toppen fra start av. Har hatt mye tropper hele tiden, og ligger høyt oppe på alle ODlistene. Mest imponerende er %støtten. Har ikke skaffet seg gullfarminga enda, og det betyr at det fort har blitt brukt endel pp, eller vært heldige med events slik de selv hevder å ha vært. Det er fullstendig lov når det er tilgang til slike verktøy, men jeg missliker det sterkt. De har høvlet over motstandere i alle krigene de har deltatt i. De fleste byene som er adlet er fientlige byer, eller gråbyer. Minimalt med brune byer, og det kan vi like. En av tre kontoer i HBT som virkelig står på, og som fortjener en bedre stamme.

6 Ras al Ghul
Gjør det fremdeles godt. Merget med MariusVV, og de virker å ha funnet tonen veldig godt. Marius er en strålende kar som sprer mye glede i chatten. Han er alltid i godt humør, og kommer gjerne med noen sprø utsagn. Kontoeier og familiekaren Martin prioriterer ingame mest, men har blitt bedre på å titte innom på skype, noe vi setter pris på. Han kommer alltid med gode innblikk når det diskuteres på stammeforumet, og er nok som sagt mest intressert i å bruke tiden han har på in game enn å fjolle med oss smågutter. Uansett så er både Martin og Marius dyktige spillere som ser ut til å holde kontoen sin i gang for fult store deler av døgnet. Har en ok OD, men har fortsatt ikke fått brynt seg skikkelig i forsvar. Ser forøvrig ut som de fleste byene har vært av det enkle slaget. Blir spennende om det blir plukket flere byer mot HBT etterhvert. Har hatt en heftig readlingskrig mot Syrogen, der juletiden har ødelagt mye for Syro. Martin har vært i stammen siden dag 1, og er nok den spilleren jeg respekterer mest i Collect.

7 Storebror
v27 mest omdiskuterte konto, hakket foran 100prosentwinrate. Valgte å søke seg inn til oss i Collect. Dette snudde rundt på hele verden der vi i Collect står igjen som den store taperen, og HBT står igjen med et stort glis rundt munnen. SDS har mørbanket kontoen siden Storebrors stammebytte. Mange byer har gått tapt, og kontoen leder ODD'en soleklart. Etter hva jeg har fått med meg så har Eirik og gjengen fått en lett vei til toppen, men har også vist aktivitet som beviser at det ikke er helt ufortjent at det er Storebror som har fortjent enkle byer. Hadde farmet mest på verdnen før stammeskiftet. Kontoen er på vei tilbake, og det kan bli brutalt for resten av verden.

8 roxor
Vanvittig fin type. Sprer kvalme og glede i skypechatten. Kaller alle andre drid, men har på v27 bevist at han er den dårligste i stammen. Har vel ingenting annet enn et par nukerunder å skrive seg stolt over? Gråbyhorer og chiller max. Alle vet hva han er i stand til å gjøre, og vi ventet alle i spenning til den dagen der Joakim faktisk adler noe annet enn gråbyer. Når alt det negative er sagt, så er Joakim den spilleren jeg har hatt mest kontakt med. Han stiller opp for stammen, og sier selv at kontoen hans er til stammens disposisjon. Blant de 74 første byene hans var det kun 18 som ikke var internadling eller gråbyadling. Har bidratt godt mot HBT i juletiden, og har endelig adlet fiendebyer også. Jeg håper dette er starten på slutten som "sandkassespiller"

9 mamor
Står på. Er aktiv og prøver seg stadig på HBT-byer, har adla endel grått i det siste, og kommer nok til å slå tilbake mot HBT før eller senere. En av dem som ikke er SÅ aktiv på skype, men er fortsatt med og gjør en god jobb in game. En av spillerne her har nesten vært med siden stammen ble opprettet.

10 MiSoSi
Kjenner heller ikke til denne kontoen. Vet kun at Memelord har vært endel på forumet, og er blant dem som faktisk kommer med gode og velfomulerte innlegg. Fortsett med å holde kvaliteten her på forumet oppe. Vi trenger folk som klarer å tenke før dem skriver også... :)
Etter også ha sett hva han driver med in game, virker kontoen aktiv og bedre enn det jeg trodde. Har adlet mye fiendebyer, og har tatt et bra jafs av Storebror de siste ukene. Har også farmet over 100 millioner, noe som er mye bedre enn mange som er høyere på ranklista. Etter researchen nå ble jeg ganske imponert faktisk. OD'en kanskje litt lav, da særlig ODD'en.

11 Mr. Bobil
V27, og kanskje .no's mest kyniske spiller. Jeg aner ikke hvordan Tore er som spiller, men av det jeg har sett til nå er det nada som tilsier at han har det som skal til for å være blant de bedre spillerne her på Tribalwars. Blir brukt tonnevis av pp, og andre verdner tar også for mye fokus. Prøver seg på mange kontroversielle "ting" som kan fungere, men i lengden blir du oftere avslørt enn du lykkes. På den positive siden så er du intressert i å lage engasjement på forum, men også der går du til tider over til det useriøse.

12 ferdinand10
Har stått på med Tlou siden dag 1. Virker som en rolig person som har snøring på hva han driver med, men vil også spille for å ha det gøy. Han, sammen med stammen, har gått veldig deffansivt til verks, og sliter med å ta byer fra fiender. Tok endel av PoE da den stammen brøyt ut. Om det var noe særlig motstand der vet jeg ikke. Vi i Collect plukka hvertfall det meste ganske greit fra PoE. Uansett så er Ferdinand en trivelig kar som virker å ha god kontroll på sin kanskje noe uerfarne stamme. Mister lite byer, og spiller som sagt for å ha det moro. Spillet kan bli enda mer moro om det plukkes litt byer fra HBT :)

13 Ikaros
Null peiling. Skal ha skryt for å ha bygget opp en nogenlunde stor konto. Mye gråbyer her også, slik som resten av Tlou, men gjør en god jobb med å stå i mot HBT. Ikke kjempehøy ODT, så det kan ha vært noe rolig på denne kontoen? Øker ganske sakte i poeng. Sannsynligvis fordi det er tomt for gråbyene.

14 Zara
Jeg har ingen anelse. Var snakk om at det var ei eldre dame som spilte her, men jeg vet ikke om noen kan bekrefte dette. Også her er det enormt mye grått adlet. Har også adlet mye fra Legacy. Er dette en strålende aksjon, eller er det en internadling? Jeg tror sistenevnte. Ligger som en slange mellom SDS og HBT. Kan bli spenstig hvordan kontoen skal overleve der. Har kommet seg inn i Tlou, så det bør jo være endel deff å hente også der eventuelt. Ser ut til å miste endel byer nå, satser på at trenden snur.

15 TIG3R
Nok en ukjent konto for meg. Barbarbyer og internadlinger? Har sagt stopp etter dette. Øker lite i poeng etter et kjempebuks for tre uker siden. ODT øker heldigvis, så det er aktivitet på kontoen.

16 -Coller
Kontoen har vært noe inaktiv etter en god oppstart med mye PP-bruk. Har fått inn Kreiz etter det jeg erfarer. En spiller som allerede har vært på tre andre kontoer på v27. Spørs om han får utrettet noe på den fjerde. Kontoen har uansett fått endel juling i det siste, og kan forvente seg mer i løpet av romjula og nyåret.

17 Vivaldi
Nok en SDS-konto som har kommet seg på top 20. Ser ut til å øke jevnt og trutt. Har ikke møtt de voldsomme utfordringene enda, slik som resten av stammen. Kan bli spennende å følge denne kontoen fremover. Ser at det har blitt plukket litt byer fra Zara i det siste.

18 Solan
Mye deff på kontoen, mye gråbyhoring. Koser seg på rimmen og har klart å bygge seg volsomt opp, så noe farming og aktivitet må det være på kontoen.

19 100prosentwinrate
Hva skal man si... Sprer kvalme på forumet. Adlet lite fiendebyer i forhold til hans eplekjekke skriverier. Skryter på seg mye dumt, men noe riktig må han da gjøre også. Er vel en av få i HBT som gjør en innsats i stammen. Har vell sittet kv litt her og der etter hva jeg har fått med meg.

20 laksvatnsStoreFuckboi
Bra med aktivitet på kontoen. Farmet lite, men er en av få som kjører på mot HBT som ikke er i Collect. Har internadlet seg ganske stor de siste ukene. Kanskje det gjør at bidraget mot HBT bli enda sterkere?
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Flott liste!
Takk for at du tar deg tid til å gi oss andre litt lesestoff nå i romjula :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
19 100prosentwinrate
Hva skal man si... Sprer kvalme på forumet. Adlet lite fiendebyer i forhold til hans eplekjekke skriverier. Skryter på seg mye dumt, men noe riktig må han da gjøre også. Er vel en av få i HBT som gjør en innsats i stammen. Har vell sittet kv litt her og der etter hva jeg har fått med meg.

ca 1/3 av de totale byene mine pr nå er tatt av fienden(da teller jeg med Cllect, Beer og TLOU) ikke annet tull. og å ha en adlings % på fienden på ca 33% må da anses å være relativt godt, med den fronten jeg har, og har hatt tidligere. uten noen form for nukehjelp fra stammen:p Til sammenlikning da så kan man si at Mercenary har tatt 42% av fienden, mens jeg har tatt ca 33% under helt andre omstendigheter. Kan vel også nevne at jeg går i + mot Cllect på krigsfronten, selv om HBT som helhet ikke gjør det. Litt av en bakgrunns sjekk du gjør altså. men ja er aktiv, og sitter kv. Ellers en fin liste.

Angående GOW så fikk vi vel intet gratis, men kan ikke si at forsvaret vi møtte var godt.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Ganske sikker vi på Lillegutt har ledet totale plyndreren hele verdenen.
 

HeLLoWeeN

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
253
Dere har nok ikke det. Vi på Zombie ledet nok en god stund i oppstarten, da vi tok de fleste Dagens Ranere. Farmingen vår har ebbet noe av etterhvert.
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Åja, æ refferer fra når æ starta. Trur vi tok ledelsen rundt 60m
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
ca 1/3 av de totale byene mine pr nå er tatt av fienden(da teller jeg med Cllect, Beer og TLOU) ikke annet tull. og å ha en adlings % på fienden på ca 33% må da anses å være relativt godt, med den fronten jeg har, og har hatt tidligere. uten noen form for nukehjelp fra stammen:p Til sammenlikning da så kan man si at Mercenary har tatt 42% av fienden, mens jeg har tatt ca 33% under helt andre omstendigheter. Kan vel også nevne at jeg går i + mot Cllect på krigsfronten, selv om HBT som helhet ikke gjør det. Litt av en bakgrunns sjekk du gjør altså. men ja er aktiv, og sitter kv. Ellers en fin liste.

Bakgrunnssjekk? Jeg har ikke skrevet noe om forholdet ditt mellom vanlige byer/fiendebyer. Jeg har skrevet at antall fiendebyer du har tatt i forhold til drittsleninga di er lav, da du ser på deg selv som en Gud innenfor Tribalwars. At du tør å skryte av to pluss byer mot Collect beviser vel greit om hva jeg mener om eplekjekkheten.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Bakgrunnssjekk? Jeg har ikke skrevet noe om forholdet ditt mellom vanlige byer/fiendebyer. Jeg har skrevet at antall fiendebyer du har tatt i forhold til drittsleninga di er lav, da du ser på deg selv som en Gud innenfor Tribalwars. At du tør å skryte av to pluss byer mot Collect beviser vel greit om hva jeg mener om eplekjekkheten.

tre pluss, takk. Har man vunnet mye, og smekker ned folk hver gang de prøver på noe, så har man lov til å være eplekjekk.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Dette stemmer dårlig.

Dette stemmer ikke i det hele tatt.

1. Jo det stemmer veldig bra.

2. Jo hver gang noen prøver seg på noe mot meg, så kan de like gjerne trykke på ctrl+w og håpe på det beste ;)
 
Topp