Topp 25 - Spillere

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Siden det nå har kommet en ny oppdatering som har endret topp 20 til topp 25, føler jeg jo nesten at vi må endre vårt oppsett på lister. Derfor introduserer jeg herved min variant av topp 25: Slik jeg ser det, er det som oftest kun topp 10 som er verdt å skrive litt lengre om, og jeg velger derfor å bruke en litt annen måte å sette lister opp enn det som er vanlig.

Slik det blir i mitt oppsett, er det altså slik at man skriver litt mer utfyllende om topp 10, og deretter skriver en setning eller to på alle som ligger fra rank 11 til rank 25. Disse blir da ansett som utfordrere til topp 10, eller up-and-coming spillere, om du vil. Dersom du føler for å skrive litt lengre på noen av spillerne under topp 10, skal du selvfølgelig få lov til det. Men det er i all hovedsak greit å holde det kort med mindre du ikke ønsker å skrive lengre. Dette for å gjøre det mer attraktivt for den gjennomsnittlige forumbruker å skrive lister, uten å føle at de må skrive en stil hver gang de skal gjøre det.

I mitt neste innlegg skal jeg skrive den første lista selv.

Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Rank 1
Torquemada
MyTH

Dette er da meg selv. Er ikke så mye å bli sagt, egentlig. Jeg har spilt solo fra dag en, og har planlagt å gjøre det ut v14.
Leder av MyTH, samarbeidspartnere av SUP, som begge er de fremtidige vinnerne av v14.

Rank 2
OriginalOne
-T-H-

Mye kan vel bli sagt om OriginalOne. I Legenden sin liste nevnes det at han har sitt opphav fra .net. Det forklarer vel hvorfor vedkommende er relativt ukjent på .no. Men ser ut til å kunne noe i alle fall. Angriper i alle fall ofte. Og folk som angriper ofte, og dreper tropper, får automatisk en pluss i boka hos meg. Har likevel veldig lite fiendeadlinger, og later til å være tilnærmet den eneste som holder ting i gang angrepsmessig hos TH. Har vokst nestraskest, og adlet nestraskest på v14, og det er imponerende med tanke på latestart. Ellers er vedkommende på rank 5 ODA, noe som er litt svakt med tanke på poengstørrelse, og det eneste fremtredende med denne spilleren er angrepsegenskapene. Vi får vel se hvordan vedkommende forsvarer seg i tiden fremover, da er det mulig vi ser at store mengder def var årsaken til lav ODA. Foreløpig er det ukjent.

Rank 3
bongosteen
-T-H-

Bongosteen. Er vel fortsatt min eneste rival, slik jeg ser det. Til tross for tap av opprinnelig kontoeier, føler jeg vel egentlig ikke at skillsa på kontoen har forandret seg så mye. Aktiviteten later til å ha tapt seg litt i en periode, men ser ut til å ha tatt seg litt opp igjen den siste tida. Og det er jo naturlig at aktiviteten faller i omrokkeringsperioder. Ellers later det til at det er forholdsvis gode spillere på denne kontoen, som gjør at det er en relativt sterk konto med alle disse kombinert. Og det er vel det som er styrken til disse kontoene som spiller dual. Så lenge man klarer å slå flere hoder sammen på en effektiv og strømlinjet måte, kan det en sjelden gang være mer effektivt enn å spille solo. Men i de aller fleste tilfeller så er en god solospiller med skyhøy aktivitet, bedre enn alle verdens kontoer med duals på. Av den enkle årsaken at man har absolutt full kontroll på alt som skjer, og skal skje på kontoen som solospiller. Hver minste detalj går påaktet hen hos den eneste spilleren på konto, men det samme kan ikke bli sagt av en konto med duals.

Rank 4
RaM77
MyTH

En av de mest spennende kontoene på v14. Denne kontoen hadde en periode en litt laber aktivitet, mens opprinnelig kontoeier ikke hadde like mye tid til å spille. Nå er det to hender på denne kontoen, som begge to er aktive og utfyller hverandre. Når disse to blir ferdig med BK oppe i nordvest, og kommer til front, kan TH og co. bare pakke sakene sine og prøve lykken på neste verden. Dette er en av de mest allsidig sterke kontoene på v14, av den enkle årsaken at disse to utfyller hverandre, og er aktive til forskjellige tidspunkter. Jeg misunner ingen som fronter mot disse.

Rank 5
Hakkespetten
MyTH

Når det kommer til de beste enkeltspillerne på v14 (ikke bare solospillere, men av alle spillere på alle kontoer), er Kenneth en utrolig god nummer to. På .no er han en av de klart beste, og påstår du noe annet, har du bodd under en stein de siste 5 åra, eller ikke spilt på TW.no i det hele tatt. Dersom han hadde gått inn for det, er jeg sikker på at han kunne vist seg som den beste enkeltspilleren på v14 også, med en del konkurranse fra visse andre på verdenen. Driv mangler det likevel ikke hos denne karen, han velger kun å benytte den andre steder. Dette er v14's desidert beste KV. Og grunnen til at jeg sier det, er at han spiller på din konto som om det var hans egen, hver gang han kontositter. Dersom noen behøver hjelp, er han nesten alltid tilgjengelig til å sitte KV, og hadde han ikke gjort dette så ofte, hadde RoEm i øst hatt mye større problemer enn de har per dags dato. Likevel skjer det ting på hans egen konto også, der han med en relativt sen latestart etter å ha sluttet på Guttakrutt-kontoen tidligere på verdenen, har klatret seg opp fra ingenting, til rank 5! Dette er en imponerende bragd, som jeg er sikker på at han skal klare å toppe før vi er ferdige med v14. Det skulle ikke forbause meg om han ender opp på rank 3, eller høyere.

Rank 6
radisson
MyTH

Dette er en av de litt mer anonyme spillerne for min del. Han har blitt skrytt av en del av mine kamerater her i MyTH, men er en veldig stille og rolig kar. Jeg hører derfor lite til han, og det later til at han har vist sine mer glansfulle sider i perioden jeg var borte fra TW. Likevel viser han at han har peiling på hva han driver med, og fortsetter å være en offensiv kraft for MyTH, som bare gleder seg til alle i nord er ferdige med disse tullestammene på rimmen, og beveger seg en etter en ned til TH og co. for å knuse alle sammen. TH har ingen anelse om hva som venter dem, de har hatt det lett til nå, men likevel ligger de under. Jeg gleder meg til å se hva denne spilleren virkelig kan utrette, og ut i fra det jeg har hørt, vil dette svi hardt for våre fiender når det blir satt i gang.

Rank 7
Mr and Mrs Smith
SUP

Dette er kontoen med de flotteste folka i SUP, etter min mening. Jeg har ikke rukket å bli særlig godt kjent med mange av de mindre enkeltspillerne i SUP, da de ikke er store fans av Skypechatter, men likevel har jeg hatt gleden av å snakke med alle som rører seg på ledelseskontoene i vår flotte medsammensvorne! Folka på denne kontoen er to av disse. Fantastiske folk, som har bidratt til å gi meg et styrket bilde av gode allianser, som jeg ikke har sett siden min stamme Domini, var alliert med Elite på v2. Dette bringer meg virkelig tilbake til den tiden da allianser virkelig betød noe for alle som var med i dem, og ikke var noe man inngikk som en felles samarbeidsavtale frem til en felles fiende var overvunnet. Jeg ser frem til å vinne v14 med dere, og jeg håper dere og resten av SUP blir med å adle mer av TH og co. før vi kan pakke sakene våre og si takk for denne gang.

Rank 8
Legenden
-T-H-

Litt pussig navnevalg fra denne karen. Heter visstnok Elias IRL, men har aldri hørt om han før nå på v14, og det virker jo litt rart for en som er en selverklært legende! (Eller var det muligens ment som en spøk, sarkastisk, eller rent satirisk?) Likevel har inntrykket mitt av Elias helt mer og mer over på det positive i tiden som har gått. Fremkommer som en utrolig voksen og reflektert person, som representerer TH på en skikkelig og rettferdig måte. Jeg er usikker på hva Elias gjør som leder, men jeg har mine mistanker om at han har en del arbeid foran seg for å stabilisere situasjonen til TH i disse tider, og later til å ha klart å lappe sammen sakene greit nok til en videre fortsettelse for nå. Likevel skal vi ikke gjøre dette lett for Elias, selv om vi har respekt for hva som har blitt gjort, og hva som sannsynligvis vil bli gjort fremover. Du virker som en flott kar, og har vist deg frem som en kapabel spiller også, så jeg ønsker deg lykke til videre, og håper du holder ut mens en og en av deres spillere mister motet mens vi adler ned kontoene deres. V14 blir jo ikke spennende uten TH, og jeg tror nok du på mange måter er limet som holder stammen samlet. Så fortsett med det du gjør.

Rank 9
Lemmy
-T-H-

Lemmy. Hmm. Hva skal man nå si om denne kontoen? Tipper det er en konto med minst 60% def, kanskje til og med mer. Har i alle fall sannsynligvis nærmest kun defbyer bak i safebyene, og har likevel drøssevis med defbyer i de nyadlede frontbyene som er adlet mellom MyTH og SUP i midten av verdenen. Om dette var et godt valg taktisk, vil jeg nå ikke si at det var, men med så mye def vil du jo klare å dra en del oppmerksomhet mot deg, og likevel ikke tape så mange byer som du ville ha gjort pga. din beliggenhet. Samtidig må jeg jo påpeke at du får utrettet utrolig lite på egenhånd med slike store mengder def, og du vil da nesten alltid være avhengig av aksjoner fra resten av stammen for å klare å holde adlinger gående i front. Du har vist deg som en kapabel spiller, til tross for din enorme PP-bruk helt fra starten av spillet, og nå i senere tid også. (Dette behøver jo selvsagt ikke bety noe, men er ofte indikasjon på at en spiller ikke klarer seg uten tilkjøpte fordeler.) Det ser man også på at flerparten av gråbyene du har adlet i front har blitt PP-et opp for å forhaste ferdigbyggingen av byene. Forståelig, på sett og vis. Men føles også som bortkastede penger, når man gjør det på så mange byer når det ikke er nødvendig, og likevel kommer til å tape disse til fienden til slutt. Regner med at SUP er takknemlige for å komme til ferdigutbygde byer, så du kan vel få en liten takk fra meg for det. Fortsett med det du gjør, og lykke til videre.

Rank 10
ezio-auditore
SUP

Ezio. Den andre kontoen i SUP jeg har hatt en del kontakt med. Har også vært aktive i front mot TH, og kommer sannsynligvis til å gi TH mye søvnløse netter i tiden fremover, når de får er litt mer solid fotfeste i front. Regner med at Ezio kommer til å ta en del av de flotte ferdigbygde byene til Lemmy i midten der, og grave seg videre nedover. Og jeg gleder meg til å se det. Absolutt en av de mest fremtredende spillerne på v14, som har vist seg som store og sterke helt fra starten av. Dette er også en av de få kontoene på v14 som har holdt seg på topp 20 siden starten av verdenen, og det viser jo stabilitet og pågangsmot i seg selv. Samtidig kan man se stort antall adlinger fra fiender på begge sider av verdenen, og dette viser versatilitet. Kapable spillere som kommer til å gi TH problemer når de klarer å korte ned distansen til fiendebyene. Fortsett med det dere gjør, og lykke til videre.

Rank 11
yasir
SUP

Vet veldig lite om denne kontoen. Er jo en av våre flotte allierte, men har ikke fått blitt kjent med vedkommende, dessverre. Bidrar likevel med både off og def til alle aksjoner som er, og er en aktiv spiller.

Rank 12
hvalen
SUP

Hvalen ble jeg først kjent med på v12. Og er en aktiv og dyktig spiller. Jeg tror nok at eneste grunnen til at han ikke er høyere, er at han ikke har et høyt nok aktivitetsnivå her på v14. Likevel aktiv nok til å ligge på rank 12. Bra det.

Rank 13
Bohic
MyTH

Bohic. Den dyktigste svensken jeg har spilt med/mot. Alle disse tullingene som spiller speed i Sverige kan gå å legge seg, Abel, Ic3princ3, alle dere wannabes kan gå å legge dere. Bohic er karen som får ting gjort. Dette er karen som adler TH fra sykesenga på sin iPhone, dere andre kan ikke måle dere med hans tilpasningsdyktighet. Ikke engang jeg.

Rank 14
Dr.Killer
20

Vet absolutt ingenting om denne spilleren. Men gir likevel inntrykket av at man bør vite hvem han er på forumet.
Kanskje han setter seg i minnet nå i v14? Foreløpig har det ikke skjedd.

Rank 15
FylleSamen
RoEm

RoEms beste spiller, slo meg nesten i TW-champion! Og det er jo stort i seg selv, når jeg er såpass respektert som jeg er.
I alle fall fra old-school av. Du gir meg viben av en nykommer som har opparbeidet seg mye respekt de siste årene, og det er stilig. Du får ha lykke til videre dersom du noen gang velger å starte et annet sted. Kontoen din kommer i alle fall sannsynligvis til å gå i dass når du nå blir borte.

Rank 16
SambaUlf
SUP

Enda en av våre flotte allierte. Vet lite, så sier lite. Fortsett med det du gjør! Enda en bidragsyter.

Rank 17
Tarahumaraen
MyTH

<KaraTara er harda å klara å ta fra> byer, slik er det bare. Selv med sin store front i omkrets, klarer de å holde på sitt. De har også relativt kort distanse til sine fiender, men later til å takle dette med et stort smil om munnen. De trives, og da trives jeg også. Fortsett med det dere gjør!

Rank 18
Mance Rayder
SUP

Var i min stamme på v12, ellers vet jeg lite om vedkommende. Gjorde en grei innsats der i alle fall, og regner med han gjør det samme her på v14.

Rank 19
Tvutt
MyTH

Magnus, min sjelefrende, og nabo. Den koseligste naboen i TW-historia, hands-down! Alle dere andre kan bare glemme å bli nominert engang. Magnus er for kul til å bli satt ved siden av dere, uansett. Dette er en av de mest spennende enkeltspillerne jeg har sett så langt i min tid på TW. Ikke har jeg sett noen klatre så fort opp til anerkjennelse som det Magnus har gjort, siden da jeg gjorde det selv på v2. Og ser jeg tilbake til den tida, var jeg utrolig noob ift. det Magnus er i dag! Noe som selvfølgelig betyr at Magnus fortjener all den anerkjennelsen han får. Han er den beste nykommeren to this date, og jeg tror det skal mye til for dere andre å bli så god som han har blitt i løpet av sitt første år på TW. Eneste grunnen til at han har mistet en del byer til TH, er fordi han ikke hadde tid til å spille da aksjonen stod på, og dette er ikke noe forsøk på en dårlig unnskyldning engang. Slipper Meliskontoen unna med å si at fraværet av en av deres spillere førte til dette store tapet, slipper i alle fall Tvutt-kontoen unna med å si at deres eneste spiller var fraværende i løpet av aksjonen. Likevel mistet Tvutt bare noen titalls byer, der mange ble readlet, mens Melis igjen har mistet et tresifret antall så langt.

Rank 20
Happy-Hippo
SUP

En glad flodhest, ikke noe verre enn det. Keep doin' ya thang.

Rank 21
Melisandre
-T-H-

Melisandre, kontoen på topp 25 med styggest graf på TW-stats de siste ukene. Har tapt byer så det suser, og ligger nå i et tresifret antall tapte byer, som bare later til å bli større og større, til tross for at originale eier skal ha vært tilbake på konto for 8 dager siden, i følge hans egen forumpost her på offentlig forum. Har i alle fall vært en sentral konto i TH, der de på denne kontoen har deltatt aktivt i aksjoner med faking og nuking, og også er diplomat for stammen. Ellers har man sett lite til folka på denne kontoen den siste tida, som muligens sammenfaller med at MissSWAGersåkultomgYOLOswagfishhashtag#blazeit ikke er på kontoen nå mer. Har ikke fremkommet tydelig hva hennes ansvar på kontoen var, men det er mulig det er derfor det er så slapt der nå.

Rank 22
Kyca
MyTH

David, den ustoppelige russeren. Som egentlig ikke er russisk, men har et spillernavn med russiske bokstaver.
Er også en av de aktive kontoene i vår stamme, som fyrer ut med både off og def i alle retninger, så det nesten er litt imponerende at han ikke mikser opp off og defsendinger fra tid til annen. Da hadde det blitt mye spenning rundt om kring, tror jeg. I alle fall, fortsett med det du gjør, og gi våre fiender den dengen de fortjener.

Rank 23
NonStopelig
MyTH

Den utstoppelige nonstop-soppen i MyTH, Stian. Snipekongen, kongen over alle snipes. Sniper som en konge, og sender kongesnipes. Jeg tror du skjønner tegninga. I alle fall misunner jeg ikke de stakkarene som er nødt til å forsøke å adle fra Stian, som jeg vet også kan bite fra seg offensivt når han vil.

Rank 24
Shred
MyTH

Er også en som har opparbeidet seg et rykte i de senere år, slik jeg oppfattet det. Jeg kjenner i alle fall lite til spilleren annet enn det jeg blir fortalt, men er mulig jeg får se hans storhet når han kommer seg ned til front og gir TH og co. deng. I alle fall er dette en spennende spiller å følge med på.

Rank 25
annjo
-T-H-

Stammehopperen. Som hoppet fra 20 til TH. Muligens pga. beliggenhet? Dårlig struktur i 20? Ikke godt å si, men i alle fall er annjo en del av TH nå. Har gjort noen offensive framrykk mot Real Steel i sin tid her på v14, men ellers vært ganske anonym. Adler utrolige mengder gråbyer ved fronten opp mot MyTH, og regner vel med at h*n skal klare å gjøre noe ut av dette. I alle fall var dette den spilleren som fikk meg til å se at det var en allianse på gang mellom 20 og TH, da de første gråbyene spilleren adlet fikk stå urørt fra TH helt oppi vår front, og samtidig det ikke var noen adlinger på gang mellom 20 og TH. Så jeg takker for det, det ga meg en heads up som hadde tatt litt lenger tid dersom du ikke hadde adlet deg til front på den måten du gjorde. I alle fall ønsker jeg deg lykke til videre.

Sist redigert:

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tusen takk for positive tilbakemeldinger, og ryktepoeng! (happy)

Følg gjerne på med deres egne lister. Gjør dere det nå mens rangeringene enda er like, så kan dere jo bare bruke mitt oppsett og skrive deres egne meninger om de forskjellige. (nod)

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Litt for mange MyTH og SUPspillere på den siste listen der, men ellers var den veldig bra! :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Vi kan ikke akkurat gjøre så mye med det. Dere får jobbe litt så kan dere snu på det ;)

Satser på å være der om en uke eller to. Er alt for mange MyTH og SUP medlemmer der for øyeblikket :(

Sist redigert av en moderator:

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
For en eksemplarisk liste!
Utrolig kjekt å lese disse listene. Ryktepoeng og skryt vil dere få rikelig av dersom du tenker å mekke en. Om du skal skrive en monster liste kan du fordele listen utpå 2-3 dager istedenfor å sitte 2 sammenhengende timer(nod)
Ha en fortreffelig kveld! (rofl)

Andreas55

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
215
Før jeg begynner. Jeg er ganske ny på v14. Så vet ikke så mye spillerne her. Så håper dere aksepterer det :)
Jeg beklager om du ser noen skrive feil her. Skrev dette inatt ^^ Fikser det eventuelt i morgen.

1. Torquemada

Kjære nusslige Tom. Har nettopp blitt kjent med deg. Virker som en hyggelig og en grei kar. Uansett ! Jeg har hørt at Tom er en svært dyktig TW spiller (spesielt i det offansive), Og i disse tider viser du også at du svært dyktig i det deffansive. Forsett med dette !

2. OriginalOne

Vet veldig lite om deg, men det jeg har erfart med deg (under aksjonen mot Tara). Virker du som en svært aggressiv, og da mener jeg. Irriterten spiller x)

3. bongosteen

Denne spillern har jeg hatt mine dueler med. Veldig glad i det offansive. Dyktige og flinke folk på kontoen. Blir nok gode og heftige kamper fremover mot dere.

4. RaM77

Hmmm... jaa. Husker navnet fra v4 litt. Ikke så godt dessverre. Etter det jeg har skjønt skal disse spillerne her være meget dyktige i det deffansive, trolig også i det offansive.

5. Hakkespetten

Kenneth. Spiller som jeg kjenner best fra v1. En veldig hyggelig fyr. En av de beste spillerne på v14 (sammen med Tom). Behersker det deffansive og det offansive perfekt. Denne kontoen vil nå langt. Kanskje 1. plass etterhvert ?

6. radisson

Vet dessverre ikke så mye om denne spiller. Husker bare navnet fra v1. Sorry :(

7. Legenden

Er vel en spiller her som heter Elias. Fikk litt erfart med han under aksjonen mot Tara. Virker god i det offansive. Virker også til å være en snill og en god fyr.

8. Mr and Mrs Smith

Ufff... Vanskelig. Vet heller ikke så mye om denne spillern. Uansett, digger navnet ! :)

9. Hvalen

Kan sverge på jeg har hørt dette navnet fra v1. Var i stammen K103NY antar jeg, men på v14 så har jeg ikke fått så mye erfart med deg.

10. yasir

Begynner å komme navn på en del ukjente nå. Gjelder ihverfall på denne kontoen.
Så har ikke så mye å si dessverre.

11. Bohic

Svensken som viser seg å være utrolig dyktig spiller. Adler itillegg fienden fra sykesengen. Virkelig imponerende ! Stå på ! :)

12. Lemmy

Fikk seg et støk mot Sup for ikke alt for lenge siden. Etter har det blitt mye gråby adlinger. Greit nok det. Eller så har jeg ikke så mye å si :)

13. ezio-auditore

Denne spillern vet jeg ikke noe om. Ikke en ting :| Dessverre, sorry.

14. FylleSamen

Da Simen spilte viste jeg at dette var en dyktig og en sleip spiller. Som jeg fikk erfare under aksjonen mot Tara, men uansett. Har vistnok kommet noen nye spillere på kontoen. En spiller med navnet "storm" antar jeg. Blir sikkert en hard fiende å krige mot.

15. Dr.Killer

Hørt navnet fra v3. Har kommet noen nye spillere på den har jeg skjønt, men det var alt jeg kunne si.

16. Mance Rayder

Fulgt litt med denne spillern på Twstast idag. Viser seg å adle en drøss med byer fra Luapix :) Forsett med det ! :)

17. Tarahumaraen

Da er vi på denne ja. Kontoen jeg starta på for ikke alt for lenge siden. Spiller sammen med Heine og Markus. 2 svært hyggelige og morsomme karer. Da aksjonen ble retta mot Tara. Så var jeg svært usikker på hvordan jeg skulle håntere dette. Da dette var min første aksjon mot meg på v14. De fikk ca 14 byer fra Tara. Noe jeg synes er er greit resultat. Kunne gått bedre, men overhode ikke ille. T-H (eller OHR nå) viser å være svært dyktige i disse aksjonene :)

18. SambaUlf

Hørt en smule om dette navnet på v4. Men mer vet jeg ikke :/

19. Tvutt

Så her spiller Magnus. Han føler seg ofte snytt på "Dagens" medaljer. Som skjedde nettopp for noen timer siden, hehe ^^ Skjedde det samme med han på Dagens forsvarer, da Tara stjal dem hele tiden fra han :p Men ellers virker han som er morso og hyggelig fyr. Herlig å ha deg i stammen.

20. Happy-Hippo

Han har adlet en del fra luapix i det siste ser jeg. Strålende !

21. NonStopelig

Stian, kjære Stian. Du er en kul fyr som liker å stacka byer med bare spyd o_O Virker også ganske god til å planlegge aksjoner. Også hørt at han er veldig god til å snipet. Herlig fyr å ha i stammen ! :)

22. Melisandre

Vel hav skal jeg si. Han ble mør banke av Tom. Statestikken sier alt. Fra 4. plass til 22. plass. Det sier mye.

23. annjo

Her er jeg fullstendig blank :/

24. Shred

Denne spillern kjenner jeg godt fra v3. Han vant forrsten v3. Noen som er imponerende. Han er også svært god offansiv spiller. Flott å ha deg her.

25. Kyca

Niks. Her er jeg også fulstendig blank. Dessverre :(

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Rank 1
Torquemada
MyTH

Dette er Tom. Han har jobbet bra hver dag på v14, og har prestert deretter. Han gjør alt han tar i til gull, og når han har fått nok gull adler han alle han vil. Enkelt å greit. Han leder poengrangen, ODArangen, nesten ODTrangen og nesten ODDrangen. Morro konto å følge med på, spesielt når han sender ut nukes.

Rank 2
OriginalOne
-T-H-

Mener virkelig det var en dansk dame som spilte på denne kontoen på verden 10. Er det sant? Uansett så har OO gjort det bra på v14 så langt. Han nuker, faker, adler bbs og faker litt mer. Han har null problemer med å adle andre kontoer. Internadling er hans spesialitet. Usikker på om denne kontoen orker å spille v14 helt ut. Leavet stammen på en dramatisk måte pga. mobbing(?), men joinet igjen. Flaks det.

Rank 3
bongosteen
-T-H-

Denne kontoen var spennende. Helt til originaleier sluttet og noen andre tok over. Nå synker de som stein, og vil tape mer og mer for hver dag som går. Siden eierskifte har de aldri fått til noe spennende. Bare bb-koping. Grunnen for at forrige eier ga seg er litt underlig. Kanskje det ble for hardt? Har jo tross alt nesten 1mill ODD. Eller ble det kanskje for enkelt?

Rank 4
RaM77
MyTH

Kontoen som skjuler seg? Jeg må ærlig si at jeg forsatt ikke har peiling på hvor denne kontoen befinner seg. Jeg håper virkelig at kontoen får seg en fin front mot hovedfienden. For her tror jeg det er mye krutt. Stå på!

Rank 5
Hakkespetten
MyTH

Veldig bra strategisk restart av kontoeier. Hovedargumentet hans var for å "chille". Det nekter jeg faktisk å tro på. Denne kontoen ble opprettet på verden 14 for å få en behagelig front mot mindre gode spillere. Nå som det er sagt, så har kontoen gjort det utrolig bra. Eieren må være ekspert på å vokse å spre seg hvis ingen holder han i tøylene, og her har hatt det "tøylefritt"((giggle)). Elsker at han er så aktiv overalt!

Rank 6
radisson
MyTH

En veldig stille konto som gjør det bra offensivt ingame. Har enormt med ODA, det er kult.

Rank 7
Legenden
-T-H-

Dette er en konto jeg har sansen for. Han bruker mye tid (tror jeg) på å holde TH(ORH) sammen. Han gjør en god jobb som står mye respekt av. Som en teknisk spiller har jeg lite å si. Har ikke erfart så mye fra legenden anyhow.

Rank 8
Mr and Mrs Smith
SUP

En ståpå-konto fra SUP. Disse fikser mye, og deltar i alt det de kan delta i.

Rank 9
hvalen
SUP

Største gråbyhora jeg har sett. Lite imponert.

Rank 10
Bohic
MyTH

Heia Bohic. Dette er konto som er hele tiden. Uansett hvor han befinner seg i livet, tar han seg tid til å adle fienden.

Rank 11
yasir
SUP

Kontoen som sender 40timer+ tog, og får byen! Dette krever enten utrolig flaks, eller niiiice timing. Virker som en oppegående konto som kan ut

Rank 12
Lemmy
-T-H-

Lemmy er kongen! Han adler grått -> Pp'er det opp -> Mer grått -> Litt fiende -> Miste litt byer -> ta tilbake litt byer.
Lemmy gjør det halvveis bra.

Rank 13
FylleSamen
RoEm

RoEms beste spiller. Med god margin. Veldig strategisk god angrepmessig, og virker stabil i forsvar. Synd de har skiftet kontoeier(?)

Rank 14
ezio-auditore
SUP

Det lille jeg fikk kontakt med denne konto(eieren) for 3-4 måneder siden, ga et godt inntrykk. Synd det ikke er like stor aktivitet der nå. For jeg trodde virkelig at denne kontoen ville være med å kjempe om 1. plassen.

Rank 15
Dr.Killer
20

Vet absolutt ingenting om denne spilleren. Men gir likevel inntrykket av at man bør vite hvem han er på forumet.
Kanskje han setter seg i minnet nå i v14? Foreløpig har det ikke skjedd.

Rank 16
Mance Rayder
SUP

Kult navn. God til å adle. God til å være god. Vet lite om kontoen, men virker veldig samarbeidsvillig. Steget mye de siste dagene

Rank 17
Tarahumaraen
MyTH

Denne kontoen har holdt ut i tynt og tykt hele veien! Det er konto man ikke skal prøve seg på uten å ha en ordentlig plan. Såvidt jeg erindrer så har kontoen hatt 2 store aksjoner mot seg. Begge har gått rett i dass for TH og Roem (utenom litt på den første). Veldig bra aktivitet på kontoen!

Rank 18
SambaUlf
SUP

Enda en bidragsyter.

Rank 19
Happy-Hippo
SUP

En glad flodhest, ikke noe verre enn det. Keep doin' ya thang.

Rank 20
Tvutt
MyTH

Magnus er utrolig god mtp hvor få "år" han har spilt.

Rank 21
NonStopelig
MyTH

Noen som prøvde å kombinere nonstop og unstopable. Dette ble norvagisert til "NonStopelig". Passe nørd.

Rank 22
Melisandre
-T-H-

Stakkars konto. Bare faller og faller etter Tom sine tropper kom på besøk. Blir hurtig adlet av både Tom og Magnus.

Rank 23
annjo
-T-H-

Jøss. Fra å være den ultimate gråbyhoren. Ble plutselig denne kontoen en trussel. Med sine fine timinger og nøyaktige nukinger kan denne kontoen bli et fareelement veldig snart.

Rank 24
Shred
MyTH

Kjenner lite til denne spilleren, så bruker det Tom sa :)
Er også en som har opparbeidet seg et rykte i de senere år, slik jeg oppfattet det. Jeg kjenner i alle fall lite til spilleren annet enn det jeg blir fortalt, men er mulig jeg får se hans storhet når han kommer seg ned til front og gir TH og co. deng. I alle fall er dette en spennende spiller å følge med på.

Rank 25
Kyca
MyTH

David er overalt og ingensteder. Han bidrar med alt han kan, og adler det han makter. Good job!

DeletedUser

Guest
Flotte lister begge to!

Kjekt med lesestoff, bra dette. Håper flere tar initiativ å lager noe (nod)

Ja, men vent gjerne til vi kommer på topp 25 (happy). Burde skje i løpet av morgendagen! Neida, bare spytt ut lister når dere kan. Morsomt å se forskjellige synspunkter på de forskjellige spillerne, uansett om man selv ikke er med! Positivt ryktepoeng fra meg til alle som lager lister!

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Rank 4
RaM77
MyTH

Kontoen som skjuler seg? Jeg må ærlig si at jeg forsatt ikke har peiling på hvor denne kontoen befinner seg. Jeg håper virkelig at kontoen får seg en fin front mot hovedfienden. For her tror jeg det er mye krutt. Stå på!

Rank 6
radisson
MyTH

En veldig stille konto som gjør det bra offensivt ingame. Har enormt med ODA, det er kult.

Gjemme oss gjør vi ikke. Vi rydder opp på rimmen i vest, og er snart klar for å guffe på i front, som nabo til Tom. Der har du oss plassert :). Det burde du kanskje visst?
Den kule ODA`n til radi er helt lik vår egen ODA, i alle fall i skrivende stund. Gradvis krabba oss oppover på lista :)

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gjemme oss gjør vi ikke. Vi rydder opp på rimmen i vest, og er snart klar for å guffe på i front, som nabo til Tom. Der har du oss plassert :). Det burde du kanskje visst?
Den kule ODA`n til radi er helt lik vår egen ODA, i alle fall i skrivende stund. Gradvis krabba oss oppover på lista :)

joda :p du og Christian har gjort det svært godt, selv om det ikke har blitt mye motstand fra fiendene deres :) Da gjør dere i hvertfall noe rett :p eller at BK gjengen ikke tørr å angripe :eek: ? Men er jo strategisk lurt og riktig.. gleder meg til å se hvordan dere blir som motstandere med en etablert front ;)

Topp