Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Skulle gjerne gjort en selv. Men nå er jeg trådstarter, og er ikke så mange innlegg mellom da og nå.
Hvis noen skriver en liste, skriver jeg.

Siden jeg selv er for lat så hinter jeg til innlegget til Torq her.
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Jeg følger opp med noen kommentarer her og der, da min forrige liste var ganske utfyllende.
Mer kan bli sagt, men det meste har blitt sagt.

Rank 1
Torquemada
MyTH


Ingen kommentar.

Rank 2
OriginalOne
20


Har stagnert litt i det siste, kan det virke som. Usikker. Men er i alle fall en spiller som har preget mye av fronten her.
Ved å ha et lite cluster tett opp mot MyTH, som enkelt kan forsvares, har han forsøkt å være en konstant trussel for oss i hans umiddelbare nærhet. Og av og til har det lykkes, med begrenset suksess. Antakeligvis en av de som holder ut lengst av våre gjenværende fiender.

Rank 3
Hakkespetten
MyTH


Dyktig spiller, og en meget stor ressurs for stammen.
Stor framgang i det siste. Adlet en god del fiendebyer, og fortsetter å pøse på.
En som nærmest er garantert til å ende en plass på topp 3.

Rank 4
hvalen
SUP


Ikke mye å si, da jeg ikke har mye innsikt. Men er i alle fall en av våre gode allierte, og vil nok fortsette å kjempe om pallplass til slutt.

Rank 5
RaM77
MyTH


En av de dyktigeste duoene jeg har vært bort i. Fortsetter å jobbe hardt for en endelig seier.

Rank 6
Mr and Mrs Smith
SUP


Jobber hardt som lederskikkelser i SUP, og streber alltid etter å gjøre fremgang. Takler de fleste situasjoner utrolig godt.

Rank 7
ezio-auditore
SUP


Tilbake i drift. Adler og vokser mer enn noen gang før, og kommer nok til å fortsette til vi er ferdige.

Rank 8
Dr.Killer
20


En av våre anonyme fiender. Vet så og si ingenting om spilleren, men har karret seg opp til en pen poengsum her på v14.

Rank 9
Mance Rayder
SUP


Nok en av våre allierte. Var i samme stamme på v12, virker dyktig.

Rank 10
Happy-Hippo
SUP


Vet lite her også, så har lite å kommentere. Er i alle fall behjelpelig og vennlig, og det settes pris på.

Rank 11
Tarahumaraen
MyTH


Ingen kommentar.

Rank 12
Symphonize
20


Er vel egentlig den eneste som står skikkelig på for 20 for tida. Bare fortsett med greiene dine du, du later til å gjøre det relativt greit. Har adlet noen byer fra meg mens jeg var borte også, og det er jo sikkert noe som kan anses som positivt.

Rank 13
Creo
SUP


Vet lite, så kan ikke si mer enn lite. Alliert, ligger bakpå, håper du blir mer engasjert i front fremover.
Behjelpelig og vennlig.

Rank 14
radisson
MyTH


En av våre spillere. Har begynt å involvere seg mer i front, og vil nok se mer av han fremover.

Rank 15
Shred
MyTH


Flink, og har nå også begynt å involvere seg mer i front, ut i fra det jeg forstår. Så gleder meg til å se resultater her.

Rank 16
Bohic
MyTH


Har vært en stor drivkraft da vi skulle fjerne det clusteret TH hadde mellom oss, og gjorde en fantastisk innsats der.
Litt vanskeligere å rekke fram til byer nå, men tror nok han kommer til å finne en måte å løse det på.

Rank 17
yasir
SUP


Enda en litt anonym alliert. Har sett deg på internforumet av og til, så du virker aktiv og med pågangsmot.
Fortsett slik.

Rank 18
Tvutt
MyTH


Magnus og Roger, kulingene. Kuleste naboene på v14, som jeg har sagt tidligere. Er veldig glad for å ha disse som nabo, og for å ha disse i samme stamme. Hadde vært veldig kjedelig å måtte krige mot hverandre her på v14, da vi ser ut som en gryterett på kartet. Men det funker som bare det.

Rank 19
NonStopelig
MyTH


Stian er flink til det meste, og det viser han av og til. Veldig dyktig når han ønsker.

Rank 20
killer4
20


Nok en anonym fiende. Så hva skal man si? Har ikke utrettet mye bra på v14, men gjør da sitt.

Rank 21
SambaUlf
SUP


Stor bidragsyter, og gjør en god jobb som alliert.

Rank 22
kong sardinia
20


Anonym fiende, ingen kommentar.

Rank 23
Smekk
20


Anonym fiende, ingen kommentar.

Rank 24
Mount And Blade 1
20


Tidligere annjo, og tidligere Mount And Blade, som igjen hadde et annet navn før det.
Er tydeligvis ikke særlig glad i ha samme nick over lengre tid, så ble vel fornøyd da første kontoen ble rimma, så han fikk et annet nick å spille på. Men ombestemte seg tydeligvis etterhvert, og ville vise andre hvem han var. Og det gjorde han, uten at det forandret mye. Blir kjørt hardt, og kommer nok til å falle omsider.

Rank 25
Wiely
SUP


Nok en flink alliert, som bidrar en del. Håper på å se deg også mer i front.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Hvorfor benytte ord når man kan benytte bilde? (wasntme)

[spoil]
edef9ad6dc3cfadb7c39d8bb357c2328.png
[/spoil]
 

DeletedUser

Guest
Kanskje på tide å oppdatere :p?

Kommet endel nye navn her på top 25.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rangering
1 Torquemada SUP 11.101.858

Holder rank 1 med klar margin ned til de under. Over dobbelt så mange mynter som de under seg også, så V14 er nok avgjort mtp hvem som tar rank 1. Kontoen har vært en viktig stein i krigen mot -T-H-, da både med orginale kontoeier(Tom) og når det var KV'er som styrte der i rundt 2-3 mnder. Tom er en spesiell kar. Ikke bare er han fra Kautokeino der de har -30 om sommerene, men han er også en veldig hyggelig fyr med sterke meninger. Selv ville jeg svært gjerne sett han i den stammen han hører hjemme, som er MyTH, men dette er noe han selv har bestemt så da må vi andre nesten bare respektere det.

Stort sett bare positivt man kan si om Tom. Blitt veldig kritisert for PP kjøpet sitt, men som jeg alt har nevnt en del ganger tidligere, så er det hans penger og hans økonomi, selv om både jeg og sikkert mange andre hadde sett frem til en tight fight om førsteplassen. Det eneste negative jeg kan si om Tom, er at han, i likhet med meg, kan overreagere til tider når han har en dårlig dag, og er veldig sta.

2 Hakkespetten MyTH 7.267.391
Sturmbannführer. No0b. Shut him down now. Plx. Thx.

3 Mr and Mrs Smith SUP 7.060.942
To personer her. Cleaner og Rebell. Mye godt, mye positivt, og veldig effektive spillere begge to. Gjorde det bra mot Lemmy og M&B, selv om jeg gjerne skulle sett at de hadde litt høyere OD. Bortsett fra adlinger, så står de også for mesteparten av driften i SUP. Meg bekjent så er det de som er hertugene i SUP, og naturlignok de jeg har hatt kontakt med når det gjelder den diplomatiske delen.

Om jeg skal nevne noe negativt, så må det bli lav ODa i forhold til rank, og internadlinger. Fortjent rank?

4 RaM77 MyTH 7.034.522 731 9623
Rambukk nr.77.. Har virkelig stått på den siste perioden, fortjener cudos for det. Nuker, farmer, denger og holder aktiviteten på topp. En konto som absolutt fortjener ranken de har i dag, og muligens lenger opp også (rank 2). De tar ikke pauser, her er det bånn gass! Bortsett fra at de to som sitter på kontoen er meget effektive og hardtarbeidende, så sitter også den ene halvdelen av de i ledelsen.

Eneste negative som evnt kan nevnes, er "internadling" og gråbyadling.

5 OriginalOne 20 6.954.139
Er han her enda? Ingen adler gråbyer som OO. Han holder et helt unikt tempo. Den som har best rank av de i 20. Dessverre så vil han nok mest forsvinne ned i gokk sammen med resten av stammen sin. "Takk for besøket, velkommen igjen"

Kjenner dessverre ikke personene bak kontoen, men de har aldri imponert, og tiden renner snart ut om de skal få gjort det på V14.

6 hvalen SUP 6.892.755
Har ikke fått snakket for mye med vedkommende, men virker som en hyggelig kar. Kanskje den med letteste oppvekst her på V14, med veldig svak OD i forhold til både rank og antall byer. Mye grått her :(.

7 ezio-auditore SUP 4.936.967
Hadde en bra rank tidlig i spillet, men ble plutselig borte. Har nå henta seg inn igjen, noe som både er imponerendes og bra. Stå på! :)

8 Mance Rayder SUP 4.514.208
Ikke noe supergodt kjennskap til vedkommende, men har tatt en del spillerbyer kontra andre.

9 Creo SUP 4.473.826
Har bare kjennskap til Even her. Hyggelig kar som gjerne snakker om både datteren til Mr Smith og tarmgasser i samme mail med meg kl 04.00 om natten. Jeg har alltid et minimum av 5 mailer fra Creo på søndags morning, sendt i en meget "edru" tilstand. Mye lette adlinger her, men hva mer kan vedkommende få tid til, han skal tross alt underholde meg hver helg med svært troverdige meldinger :p.

Bortsett fra litt tarmgass og chicks, så har han også vært ansvarlig for planlegging m.m av aksjoner tidligere. En ressursrik person som SUP absolutt burde være glade for at de har i stammen!


10 Tarahumaraen MyTH 4.262.412
Markus(Off), Heine(stackermedOff) og Andreas(110% n..deff!). Litt av noen folk dette her ass. Det har vært mye latter, frusterasjonstårer, sløsing av tropper, sparing av tropper, stahet, motivering av andre, pågangsmot, latskap, utroskap og uendelig mange timer med action. De 3 her slutter aldri og overraske, enten på en positiv, negativ eller en helt merksnodig måte. De har gjort oppholdet mitt, både i Baron og MyTH, til noe minneverdig.

Tara kontoen har jaggu meg vært gjennom mye rart, og jeg tviler på at det tar slutt før V14 er over. Jeg er glad for at alle de tre overnevnte bassene er med i MyTH, for de gjør en knall jobb på alle felt. Motivering av andre, fremgang mot fienden, fremgang mot Barbie og fremgang med stacking av off tropper.

11 Bohic MyTH 4.248.393
Svensken. Effektiv luring som gjør så og si alt fra en iPhone. Har slitt en del med sykdom IRL, men gjør det absolutt bra på V14. Fortjener ranken sin og vel så det. Stå på!

12 Shred MyTH 4.241.832
Sondre(Shred). Slaskenes største slask. Jeg møtte deg på KingsAge for mange år siden, og etter det fikk jeg deg med over på TW(var vel sånn d var?). Du endte opp med og vinne V3, noe som både var og er svært imponerendes. Absolutt en viktig person for MyTH, da han, bortsett fra når han er slaskenes konge, er en meget effektiv spiller.

13 radisson MyTH 4.138.254
To stille personer. Effektive & gir seg aldri. De elsker blod og krig, og søker stacks.

14 Happy-Hippo SUP 4.048.066
God OD i forhold til poeng, og har adlet en del fiendebyer. Fortjent rank, og kanskje enda litt til opp?

15 Dr.Killer 20 3.622.650
Hatt det lett under oppveksten. Møter nå motstand, og faller dermed som en stein i fritt fall, som de andre i stammen sin.

16 Wiely SUP 3.516.904
Kjenner ikke til personen noe mer enn noen få samtaler om internadlinger. En meget hyggelig og diplomatisk kar. Har også fått inntrykk av at han liker seg litt ved fronten.

17 Gamla SUP 3.404.609
Grått, internadlinger og dårlig OD. Ikke fortjent rank i det hele tatt.

18 sirjspwinalot 20 3.390.930
Kjenner ikke vedkommende, bare sett at han elsker stacking. Stack, stackety stack.

19 SambaUlf SUP 3.335.930
Hyggelig kar som gjerne skulle vært mer aktiv. Har ikke sett så mye til han ved fronten, selv om han sendte tropper når det var behov. Stiller opp med det han har, og er dermed en av de viktige spillerene som støttet opp når -T-H- kjørte på mot b.la Tara.

20 PolarBear MyTH 3.326.797
Morten. Har henta seg inn igjen etter at han ble ganske hardt behandlet av 20 i vest. Imponerte dessverre ikke så mye som ryktene hadde florert om når han overtok kontoen, men han er der, og han gir ikke opp. Fremover går det! Fiendebyer er fokuset, og OD'en har han, så ranken er vel fortjent, og mest sannsynelig vil han nok heve seg høyere på ranken før sirkuset er over.

21 Jogge44 MyTH 3.278.375
Joggus. Litt lite aktiv, men har bidratt til fellesen. Hyggelig kar som ikke er redd for og si meningen sin.

22 Heskey Time MyTH 3.236.314
Martin som sitter her. Jeg, og sikkert mange flere i stammen, er meget glade for at han er hos oss i dag. Hyggelig, effektiv og overall en meget god og stabil TW spiller. Har kjørt en del mini-ops med karen, og det har fungert meget godt hver gang.

23 Tvutt MyTH 3.168.373
Tvutty! Roger og Magnus som sitter her og styrer. Sku gjerne sett litt mer aktivitet av de to her, da de er noen gode spillere. Dessverre så skranter det litt når det er mangel på motstand. Viktig ressurs for stammen, spesielt når det kommer til forsvarsdelen.

24 Xian chao SUP 3.119.045
Kjenner ikke fyren. Liker tydeligvis League of Legends.

25 Symphonize 20 3.103.790
Under press, faller ned. Mayday.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
1
Torquemada
SUP


Med sin praktiske beliggenhet og ville skillz er Tom i stand til å utdele deng i samtlige retninger 20 kan prøve å gjemme seg i. Han er en force to be reckoned with, og kommer til å fortsette å være det ut v14. Som Symphonize og flere kan fortelle er Tom nådeløs på offansiven. Når han i tillegg har bygd seg opp et arsenal av denne størrelsen er det lite som kan stå i veien for hans triumfer. Ellers er Tom en hyggelig finnmarking jeg har den glede av å kjenne IRL. Tom spiller solo, og det berømmer jeg ham for, i en verden med fler og fler duals. Ikke bare tar han rank 1 her, men han holder også rank 1 ODD, ODA og ODT.

Side 1:
Spillere: Torquemada
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 165
Side 2: 43
Forskjell: 122

chart


=======================

2
Hakkespetten
MyTH


Kenneth må helt klart inkluderes i kremen av v14. Etter en sen start på kontoen er den tilslutt havnet her i toppen, noe som er velfortjent mtp. aktivitet og innsats. Han har satt igjen meget synlige spor i østen på v14, og mest sansynlig mentale spor på sine fiender. Kenneths skills er det heller ikke noe å utsette på, hverken på deff eller off.
Det virker ikke som at fienden er så glad i Kenn, men han har allikevel en overraskende lav ODD. De siste ukene har kenn til gjengjeld mer enn doblet sin ODA. Aktiviteten er det ikke noe å utsette på. I tillegg til å være en av de bedre spillerne på denne verdenen er han også en solid lederskikkelse og vært kritisk for utviklingen av MyTH.

Side 1:
Spillere: Hakkespetten
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 61
Side 2: 0
Forskjell: 61

chart


=======================

3
Mr and Mrs Smith
SUP

Hørt mye godt om menneskene på denne kontoen, og vært i forbindelse med hvertfall en av dem.
De har tidligere kriget med større fiendespillere og det ser ut til å ha godt stort sett deres vei. ODAen er som tidligere nevnt litt vel lav mtp. kontoens størrelse. I det siste har det vært mye adlinger, men disse har da enten vært innadel eller gråbyer, så er vel ikke så mye ODA å hente der. Hyggelige typer, og det virker som at lederskapet herfra gjør SUP godt.

Side 1:
Spillere: Mr and Mrs Smith
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 123
Side 2: 5
Forskjell: 118

chart


=======================

4
RaM77
MyTH

Bunnsolide spillere. Kjenner lite til den andre dualen, men Capitan22 har jeg kjent til lenge. Hennes innsats på V1 blir nok ikke glemt, og hun lager seg et nytt rykte her på V14. Med en imponerende andreplass på ODAen er det liten tvil om at det er futt i kontoen. Ann har også gått inn i MyTH som en lederskikkelse, noe vi nyter godt av.

Side 1:
Spillere: RaM77
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 74
Side 2: 4
Forskjell: 70

chart


=======================

5
OriginalOne
20


Til tross for motstanden ligger OO fortsatt i toppen, noe som imponerer... helt til man ser mengden gråbyer. Vi får se hvor lenge det holder. ODAen er god, og kontoen har fått inn noen spiller-adlinger i ny og ne. Har ikke hørt altformye om ferdighetene, og aner ikke hvem det er som sitter bak spakene, men det ser hvertfall ut til at OO ikke er totalt udugelig på hverken off eller deff.

Side 1:
Spillere: OriginalOne
Side 2:
Stammer: MyTH, SUP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 36
Side 2: 16
Forskjell: 20

chart


=======================

6
hvalen
SUP

Kjenner lite til denne spilleren. Store mengder grått adlet, samt en del mindre spillere. Ligger trygt til, men har i det siste hugd innpå gråbyene til tidligere fiender, og er på vei mot front

Side 1:
Spillere: hvalen
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 15
Side 2: 1
Forskjell: 14

chart


=======================

7
ezio-auditore
SUP

Er alltid gøy å se når denne spilleren får igang stor-adlingen.
Virker til å være veldig potent på offen, og jeg fryder meg hver gang han har tatt en haug fiendebyer. Var høyt oppe lenge, og er nå tilbake for mer.

Side 1:
Spillere: ezio-auditore
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 46
Side 2: 2
Forskjell: 44

chart


=======================

8
Mance Rayder
SUP

Kjenner lite til spilleren, men etter en kjapp titt på statistikken er det ingen tvil om at Mance Rayder har noe å stille med på slagmarken.

Side 1:
Spillere: Mance Rayder
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 67
Side 2: 0
Forskjell: 67

chart


=======================

9
Creo
SUP

Creo underholder stadig vekk, enten det er over PMer eller på foraer.
Har også hørt mye godt om personene bak nicket, og de har drevet mye av organiseringen av SUP. Hyggelige typer jeg gjerne skulle samarbeidet tettere med.

Side 1:
Spillere: Creo
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 14
Side 2: 3
Forskjell: 11

chart


=======================

10
Tarahumaraen
MyTH

Gutta på denne kontoen holder det virkelig gående. Humøret er ofte på topp, og det blir da spredd rundt til resten av stammen. Gutta liker å spise fiendebyer til alle måltider, og det blir det resultater av. De har fått prøve seg på både off og deff i denne verdenen, og det har de klart meget godt.

Side 1:
Spillere: Tarahumaraen
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 16
Side 2: 1
Forskjell: 15

chart


=======================

11
Bohic
MyTH

Vår kjære svenske. Jeg hørte mange rykter om bohics ville tw-app-skills i starten, og må si jeg ikke er skuffet. Han har vært mye aktiv i krigene og fått delt ut større mengder juling. Meget bra!

Side 1:
Spillere: Bohic
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 36
Side 2: 8
Forskjell: 28

chart


=======================

12
Shred
MyTH

Sondre holder koken, og er en flott lagspiller. Etter å ha sikret k43 dundrer han nedover k53 ved min side. Off-skillsa er på plass, men har nok ikke blitt utfordret så mye på deffen. God ODA mtp lokasjon. Veldig fornøyd med å bli kjent med deg her, og kan virkelig tenke meg å spille med deg igjen.

Side 1:
Spillere: Shred
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 47
Side 2: 1
Forskjell: 46

chart


=======================

13
radisson
MyTH

Et par stille karer som alltid stiller opp og hjelper til. Alltid hyggelig å prate med dem. De har fått seg en solid OD, og er nå godt i gang med fiendebyer etter å ha fjernet en hel rekke mindre spillere. Ingen tvil om at disse kan sine saker.

Side 1:
Spillere: radisson
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 54
Side 2: 6
Forskjell: 48

chart


=======================

14
Happy-Hippo
SUP

Har fått adlet seg godt inn i fiendeområdet, og har tatt mye fiendebyer gjennom sin tid her. Kjenner dessverre lite til spilleren(e?) her, men virker til å alltid komme en hyggelig tone herfra av det jeg har sett. Happy-Hippo har dengt flere av de største fiendespillerne sine over lang tid, og har klart seg meget godt.

Side 1:
Spillere: Happy-Hippo
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 47
Side 2: 0
Forskjell: 47

chart


=======================

15
Dr.Killer
20

Har tatt småspillere og grått hele verdenen, og ligget trygt til. Har nylig fått front mot MyTH og statistikken kan svare på hvordan det går. Lite imponert, kontoen er på vei ned.

Side 1:
Spillere: Dr.Killer
Side 2:
Stammer: MyTH, SUP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 31
Forskjell: 31

chart


=======================

16
Wiely
SUP

Meget hyggelig type. Wiely har fått inn mange gode adlinger gjennom hele tiden sin på denne verdenen. OD'en er en smule lav, men med såpass med fiendeadlinger kan jeg ikke si at det har noe særlig å si. Godt jobba.

Side 1:
Spillere: Wiely
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 47
Side 2: 8
Forskjell: 39

chart


=======================

17
Gamla
SUP

Mye innadel, grått og småspillere tatt her. Kjenner ikke til spilleren, men med en ODT i underkant av 4 mill kan det ikke sies at du har gjort mye ut av deg her.

Side 1:
Spillere: Gamla
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 15
Side 2: 0
Forskjell: 15

chart


=======================

18
sirjspwinalot
20

Småspillere, gråbyer og innadel er det det går i. ODT på rundt 3 mill. Wow..

Side 1:
Spillere: sirjspwinalot
Side 2:
Stammer: MyTH, SUP

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart


=======================

19
PolarBear
MyTH

Xandor er nok spillern jeg har samarbeidet mest med i v14. Han holder koken, og er en virkelig bra kar å spille med. Tempoet er bra og vi dundrer sydover.
Morten har også fått vist seg frem på deffansiven og ikke hatt noe problem med å holde trykket som en gang var på vestkanten. God ODT, fin blanding A og D.

Side 1:
Spillere: PolarBear
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 120
Side 2: 16
Forskjell: 104

chart


=======================

20
SambaUlf
SUP

Kjenner lite til spilleren. Klatret på rankingen med gråbyer og har liten OD

Side 1:
Spillere: SambaUlf
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 0
Side 2: 0
Forskjell: 0

chart


=======================

21
Jogge44
MyTH

Jogge aka Stinker. Meget hyggelig og hjelpsom type.
Har nå kommer seg til front og setter kursen sydover. Har fått tatt litt fiendebyer i det siste, men har ikke hatt så mye av det tidligere. Det blir det nok mer av, og det liker vi.

Side 1:
Spillere: Jogge44
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 20
Side 2: 0
Forskjell: 20

chart


=======================

22
Heskey Time
MyTH

Martin er et av de nyere medlemmene i MyTH, og han virker til å ha glidd bra inn i denne gjengen.
Har spist seg stor på fiendebyer i sprengfart på østflanken, imponert av tempoet!

Side 1:
Spillere: Heskey Time
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 51
Side 2: 0
Forskjell: 51

chart


=======================

23
Tvutt
MyTH

Gode spillere på denne kontoen, det er det ikke tvil om.
Dessverre skrantet litt på aktiviteten i det siste.

Side 1:
Spillere: Tvutt
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 23
Side 2: 5
Forskjell: 18

chart


=======================

24
Phenix
MyTH


Side 1:
Spillere: Phenix
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 167
Side 2: 31
Forskjell: 136

chart


=======================

25
Xian chao
SUP

Kjenner lite til spilleren, men har ikke vært annet enn god å ha med å gjøre av det jeg har hørt.

Side 1:
Spillere: Xian chao
Side 2:
Stammer: 20, 21

Timeframe: For alltid

Totalt erobret av motsatt side:

Side 1: 7
Side 2: 0
Forskjell: 7

chart
 
Topp