Rangering
1 Torquemada SUP 11.101.858
Holder rank 1 med klar margin ned til de under. Over dobbelt så mange mynter som de under seg også, så V14 er nok avgjort mtp hvem som tar rank 1. Kontoen har vært en viktig stein i krigen mot -T-H-, da både med orginale kontoeier(Tom) og når det var KV'er som styrte der i rundt 2-3 mnder. Tom er en spesiell kar. Ikke bare er han fra Kautokeino der de har -30 om sommerene, men han er også en veldig hyggelig fyr med sterke meninger. Selv ville jeg svært gjerne sett han i den stammen han hører hjemme, som er MyTH, men dette er noe han selv har bestemt så da må vi andre nesten bare respektere det.
Stort sett bare positivt man kan si om Tom. Blitt veldig kritisert for PP kjøpet sitt, men som jeg alt har nevnt en del ganger tidligere, så er det hans penger og hans økonomi, selv om både jeg og sikkert mange andre hadde sett frem til en tight fight om førsteplassen. Det eneste negative jeg kan si om Tom, er at han, i likhet med meg, kan overreagere til tider når han har en dårlig dag, og er veldig sta.
2 Hakkespetten MyTH 7.267.391
Sturmbannführer. No0b. Shut him down now. Plx. Thx.
3 Mr and Mrs Smith SUP 7.060.942
To personer her. Cleaner og Rebell. Mye godt, mye positivt, og veldig effektive spillere begge to. Gjorde det bra mot Lemmy og M&B, selv om jeg gjerne skulle sett at de hadde litt høyere OD. Bortsett fra adlinger, så står de også for mesteparten av driften i SUP. Meg bekjent så er det de som er hertugene i SUP, og naturlignok de jeg har hatt kontakt med når det gjelder den diplomatiske delen.
Om jeg skal nevne noe negativt, så må det bli lav ODa i forhold til rank, og internadlinger. Fortjent rank?
4 RaM77 MyTH 7.034.522 731 9623
Rambukk nr.77.. Har virkelig stått på den siste perioden, fortjener cudos for det. Nuker, farmer, denger og holder aktiviteten på topp. En konto som absolutt fortjener ranken de har i dag, og muligens lenger opp også (rank 2). De tar ikke pauser, her er det bånn gass! Bortsett fra at de to som sitter på kontoen er meget effektive og hardtarbeidende, så sitter også den ene halvdelen av de i ledelsen.
Eneste negative som evnt kan nevnes, er "internadling" og gråbyadling.
5 OriginalOne 20 6.954.139
Er han her enda? Ingen adler gråbyer som OO. Han holder et helt unikt tempo. Den som har best rank av de i 20. Dessverre så vil han nok mest forsvinne ned i gokk sammen med resten av stammen sin. "Takk for besøket, velkommen igjen"
Kjenner dessverre ikke personene bak kontoen, men de har aldri imponert, og tiden renner snart ut om de skal få gjort det på V14.
6 hvalen SUP 6.892.755
Har ikke fått snakket for mye med vedkommende, men virker som en hyggelig kar. Kanskje den med letteste oppvekst her på V14, med veldig svak OD i forhold til både rank og antall byer. Mye grått her
.
7 ezio-auditore SUP 4.936.967
Hadde en bra rank tidlig i spillet, men ble plutselig borte. Har nå henta seg inn igjen, noe som både er imponerendes og bra. Stå på!
8 Mance Rayder SUP 4.514.208
Ikke noe supergodt kjennskap til vedkommende, men har tatt en del spillerbyer kontra andre.
9 Creo SUP 4.473.826
Har bare kjennskap til Even her. Hyggelig kar som gjerne snakker om både datteren til Mr Smith og tarmgasser i samme mail med meg kl 04.00 om natten. Jeg har alltid et minimum av 5 mailer fra Creo på søndags morning, sendt i en meget "edru" tilstand. Mye lette adlinger her, men hva mer kan vedkommende få tid til, han skal tross alt underholde meg hver helg med svært troverdige meldinger
.
Bortsett fra litt tarmgass og chicks, så har han også vært ansvarlig for planlegging m.m av aksjoner tidligere. En ressursrik person som SUP absolutt burde være glade for at de har i stammen!
10 Tarahumaraen MyTH 4.262.412
Markus(Off), Heine(stackermedOff) og Andreas(110% n..deff!). Litt av noen folk dette her ass. Det har vært mye latter, frusterasjonstårer, sløsing av tropper, sparing av tropper, stahet, motivering av andre, pågangsmot, latskap, utroskap og uendelig mange timer med action. De 3 her slutter aldri og overraske, enten på en positiv, negativ eller en helt merksnodig måte. De har gjort oppholdet mitt, både i Baron og MyTH, til noe minneverdig.
Tara kontoen har jaggu meg vært gjennom mye rart, og jeg tviler på at det tar slutt før V14 er over. Jeg er glad for at alle de tre overnevnte bassene er med i MyTH, for de gjør en knall jobb på alle felt. Motivering av andre, fremgang mot fienden, fremgang mot Barbie og fremgang med stacking av off tropper.
11 Bohic MyTH 4.248.393
Svensken. Effektiv luring som gjør så og si alt fra en iPhone. Har slitt en del med sykdom IRL, men gjør det absolutt bra på V14. Fortjener ranken sin og vel så det. Stå på!
12 Shred MyTH 4.241.832
Sondre(Shred). Slaskenes største slask. Jeg møtte deg på KingsAge for mange år siden, og etter det fikk jeg deg med over på TW(var vel sånn d var?). Du endte opp med og vinne V3, noe som både var og er svært imponerendes. Absolutt en viktig person for MyTH, da han, bortsett fra når han er slaskenes konge, er en meget effektiv spiller.
13 radisson MyTH 4.138.254
To stille personer. Effektive & gir seg aldri. De elsker blod og krig, og søker stacks.
14 Happy-Hippo SUP 4.048.066
God OD i forhold til poeng, og har adlet en del fiendebyer. Fortjent rank, og kanskje enda litt til opp?
15 Dr.Killer 20 3.622.650
Hatt det lett under oppveksten. Møter nå motstand, og faller dermed som en stein i fritt fall, som de andre i stammen sin.
16 Wiely SUP 3.516.904
Kjenner ikke til personen noe mer enn noen få samtaler om internadlinger. En meget hyggelig og diplomatisk kar. Har også fått inntrykk av at han liker seg litt ved fronten.
17 Gamla SUP 3.404.609
Grått, internadlinger og dårlig OD. Ikke fortjent rank i det hele tatt.
18 sirjspwinalot 20 3.390.930
Kjenner ikke vedkommende, bare sett at han elsker stacking. Stack, stackety stack.
19 SambaUlf SUP 3.335.930
Hyggelig kar som gjerne skulle vært mer aktiv. Har ikke sett så mye til han ved fronten, selv om han sendte tropper når det var behov. Stiller opp med det han har, og er dermed en av de viktige spillerene som støttet opp når -T-H- kjørte på mot b.la Tara.
20 PolarBear MyTH 3.326.797
Morten. Har henta seg inn igjen etter at han ble ganske hardt behandlet av 20 i vest. Imponerte dessverre ikke så mye som ryktene hadde florert om når han overtok kontoen, men han er der, og han gir ikke opp. Fremover går det! Fiendebyer er fokuset, og OD'en har han, så ranken er vel fortjent, og mest sannsynelig vil han nok heve seg høyere på ranken før sirkuset er over.
21 Jogge44 MyTH 3.278.375
Joggus. Litt lite aktiv, men har bidratt til fellesen. Hyggelig kar som ikke er redd for og si meningen sin.
22 Heskey Time MyTH 3.236.314
Martin som sitter her. Jeg, og sikkert mange flere i stammen, er meget glade for at han er hos oss i dag. Hyggelig, effektiv og overall en meget god og stabil TW spiller. Har kjørt en del mini-ops med karen, og det har fungert meget godt hver gang.
23 Tvutt MyTH 3.168.373
Tvutty! Roger og Magnus som sitter her og styrer. Sku gjerne sett litt mer aktivitet av de to her, da de er noen gode spillere. Dessverre så skranter det litt når det er mangel på motstand. Viktig ressurs for stammen, spesielt når det kommer til forsvarsdelen.
24 Xian chao SUP 3.119.045
Kjenner ikke fyren. Liker tydeligvis League of Legends.
25 Symphonize 20 3.103.790
Under press, faller ned. Mayday.