Topp 25 spillere

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor overlater du ansvaret om å lage en lite til andre da? Er det fordi du er lat og ønsker at andre vil lage en liste?
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden blir bare rot. Er du ikke enig i aleks, at det ville vært bedre om tråden hadde vært startet med en liste, og ikke med en liten kommentar om at vi trenger denne videre? Jeg foreslår at teamet sletter denne tråden, slik at de som vil lese lister ikke trenger å bla gjennom meningsløse diskusjoner før de kommer fram til listene.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Denne tråden blir bare rot. Er du ikke enig i aleks, at det ville vært bedre om tråden hadde vært startet med en liste, og ikke med en liten kommentar om at vi trenger denne videre? Jeg foreslår at teamet sletter denne tråden, slik at de som vil lese lister ikke trenger å bla gjennom meningsløse diskusjoner før de kommer fram til listene.

Ja, kan se meg enig i det.
 

DeletedUser

Guest
Denne tråden blir bare rot. Er du ikke enig i aleks, at det ville vært bedre om tråden hadde vært startet med en liste, og ikke med en liten kommentar om at vi trenger denne videre? Jeg foreslår at teamet sletter denne tråden, slik at de som vil lese lister ikke trenger å bla gjennom meningsløse diskusjoner før de kommer fram til listene.

Ikke for å være frekk, men er vel egentlig du som har påvirket mest til at denne tråden bare inneholder rot? Greit at han lagde en tråd en uke for tidlig, og muligens ønsket navnet sitt på tråden, men er jo dere som har laget diskusjonene og er grunnen til rotet.
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å være frekk, men er vel egentlig du som har påvirket mest til at denne tråden bare inneholder rot? Greit at han lagde en tråd en uke for tidlig, og muligens ønsket navnet sitt på tråden, men er jo dere som har laget diskusjonene og er grunnen til rotet.

Hvis jeg ser noe som jeg for eksempel mener er meningsløst, kommenterer jeg det. Diskusjonene kom av at han lagde denne tråden. Ville han ikke gjort det, kunne alt vært unngått.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 - True LoV3 x3 - PROS 222 1 222

Her sitter det nok noen erfarne typer, deriblant Jørn som jeg antok allerede fra start. Har ledet ca. hele verdenen, men det skyldes god aktivtiet og gode kunnskaper om startups. Tror man vil se mer til denne kontoen senere. Sitter også noen (en til to?) utenlandske dualer her som passer på!

2 Bacardi Razz AM 206 1 206

Her sitter Roger, som startet Teemo på v15, som er ganske godt på vei til en seier. Spørsmålet blir nok om han blir rimmet her, slik som på v15(giggle) Dumme svensker er FYFY.

3 Ralph Lauren 205 1 205
Uhm, må ha litt dårlig fantasi når du kaller kontoen din for ett klesmerke :p Men, hadde jeg måttet velge, hadde jeg lett valgt Acne. Hørt rykter om en fabi er på kontoen, men ingen sikre kilder om det. Er forøvrig stammeløs.

4 Thyreophora AM 200 1 200

Andre spilleren fra AM. Jeg vet ikke hvem som sitter bak denne kontoen, men tror jeg tar en knapp på Odd-Erik :) Han tok iallefall v13 med storm, vant hp6 og ble rimmet på v16 (dg44). Kan nok komme til å se mer fra denne kanten.

5 Apocalypse DFR 194 1 194

Ja, her har vi enda ett fakenick, og første spiller fra stammen DFR. En blanding av Nord-Korea og Tyske tabu. Om de klarer å få verdensherredømmer her er en annen sak. Vet ikke noe særlig om spilleren btw.

6 King Hårek the wise AM 194 1 194

Her er enda en fra v13 :O Terje(?) som sitter her, tror jeg. Er vel også org. Hårek aka Mofomaster. Her er det nok mye erfaring, eneste faren kan være motivasjonen? Stå på!

7 Bohic No No 189 1 189

Her er svensken igang igjen ja. Spiller vel på v14, v15 og v16 nå :p Har fulgt med på han på alle verdener, og han imponerer. Spørs om han satser her. (yes)

8 Orhtodoxxxx RUS 189 1 189

Ortodoks, hmm. Han her har nok god kontroll på hva man skal tro på. Dessverre er ikke kirke med på v17. Det var da synd.
Nok ett fakenick, så har ikke mye åsi om denne.

9 Le Faceroll TE 183 1 183

Faceroll. Høres ut som han her kommer fra WoW gitt, aka nok ett fakenick. Håper du presterer bedre her enn på Warcraft. Du bør iallefall bruke fingrene til spillingen, ikke hodet(giggle)

10 El Capitao DFR 183 1 18

Fakenick, spansk versjon.

11 Oljenasjonen 183 1 183

Min tro hvilket land som er oljenasjonen. Syria eller Libya? Haha, olje er iallefall ikke fremtiden IRL, men IG er det fortsatt lenge til dem finner olje. Stå på, kanskje du bytter ut pakkene med det sorte gull! Ellers vet jeg fint lite om deg.
12 miknos #EoS 182 1 182

Ukjent

13 mattis2 HL 181 1 181

Her er en fra v15, dog helt ukjent, selv om vi var i samme stamme. Jeg kjenner deg iallefall, det er positivt (eller?)-

14 cissa1995 MM 181 1 181

Ukjent, but Mandige Menn,den stammen stammer fra joaking!

15 Symphonize No No 180 1 180

Adlet deg på v15! :awesome: Håper for din skyld det ikke skjer her! :D

16 MadCrox 180 1 180

Du har negativt rykte på forum, og er en av de uten stamme. Me gusta.

17 Whynameme TE 179 1 179

Because therefore. Tipper du bruker fakenick du å.

18 dtkolev =WoL= 179 1 179

Polakk?

19 Kaffedivaen NL 178 1 178

Kaffe (no) Diva (no) - Husker deg som medlem av stammen vi ikke gjorde noe med på v15.

20 ZyroX Rawwr 178 1 178

Hvem er du? Tnaaw

21 CyberJoe SFF2 177 1 177

Du er ikke min bekjent.

22 Mikzal SaD 177 1 177

Var den personen som kjempet i toppen igår, men har falt litt ned siden den gang.

23 bergumsen1 KTTF 176 1 176

Ukjent spiller, ukjent stamme, ikke uvanlig det på lister en dag etter serverstart :p
24 Big Daddy No No 175 1 175

Miss som sitter her ja, håper du ikke skal blande deg inn her.:hmm:

25 GeGe Nice 175 1 175

Ferdig med listen, ahhhh.

Spillere jeg tror kommer inn på topp 20:

24 heskey123 HESKEY

Yay, fikk rett. Martin er en kul fyr som hjelper meg når som helst, bare jeg hjelper han når han trenger det. Var også en av de første med 10k farmet.(clapping) . Alle med navnet heskey i seg er gode.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Spillere jeg tror kommer inn på topp 20:

24 heskey123 HESKEY

Yay, fikk rett. Martin er en kul fyr som hjelper meg når som helst, bare jeg hjelper han når han trenger det. Var også en av de første med 10k farmet.(clapping) . Alle med navnet heskey i seg er gode.

Han var den første!!! Han fikk den 1 time før oss <3
 

DeletedUser

Guest
Selv om det er tidlig så liker jeg at noen tar initiativet til å lage en liste. Bra, Magnus! (clapping)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Har et området der alle gråbyene er vandalisert. Mange farmere og masse 8 ress farms.
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Rangering Navn Stamme Poeng Landsbyer Gjennomsnittlig poeng per landsby
1 - True LoV3 x3 - PROS 222 1 222

Her sitter det nok noen erfarne typer, deriblant Jørn som jeg antok allerede fra start. Har ledet ca. hele verdenen, men det skyldes god aktivtiet og gode kunnskaper om startups. Tror man vil se mer til denne kontoen senere. Sitter også noen (en til to?) utenlandske dualer her som passer på!

2 Bacardi Razz AM 206 1 206

Her sitter Roger, som startet Teemo på v15, som er ganske godt på vei til en seier. Spørsmålet blir nok om han blir rimmet her, slik som på v15(giggle) Dumme svensker er FYFY.

3 Ralph Lauren 205 1 205
Uhm, må ha litt dårlig fantasi når du kaller kontoen din for ett klesmerke :p Men, hadde jeg måttet velge, hadde jeg lett valgt Acne. Hørt rykter om en fabi er på kontoen, men ingen sikre kilder om det. Er forøvrig stammeløs.

4 Thyreophora AM 200 1 200

Andre spilleren fra AM. Jeg vet ikke hvem som sitter bak denne kontoen, men tror jeg tar en knapp på Odd-Erik :) Han tok iallefall v13 med storm, vant hp6 og ble rimmet på v16 (dg44). Kan nok komme til å se mer fra denne kanten.

5 Apocalypse DFR 194 1 194

Ja, her har vi enda ett fakenick, og første spiller fra stammen DFR. En blanding av Nord-Korea og Tyske tabu. Om de klarer å få verdensherredømmer her er en annen sak. Vet ikke noe særlig om spilleren btw.

6 King Hårek the wise AM 194 1 194

Her er enda en fra v13 :O Terje(?) som sitter her, tror jeg. Er vel også org. Hårek aka Mofomaster. Her er det nok mye erfaring, eneste faren kan være motivasjonen? Stå på!

7 Bohic No No 189 1 189

Her er svensken igang igjen ja. Spiller vel på v14, v15 og v16 nå :p Har fulgt med på han på alle verdener, og han imponerer. Spørs om han satser her. (yes)

8 Orhtodoxxxx RUS 189 1 189

Ortodoks, hmm. Han her har nok god kontroll på hva man skal tro på. Dessverre er ikke kirke med på v17. Det var da synd.
Nok ett fakenick, så har ikke mye åsi om denne.

9 Le Faceroll TE 183 1 183

Faceroll. Høres ut som han her kommer fra WoW gitt, aka nok ett fakenick. Håper du presterer bedre her enn på Warcraft. Du bør iallefall bruke fingrene til spillingen, ikke hodet(giggle)

10 El Capitao DFR 183 1 18

Fakenick, spansk versjon.

11 Oljenasjonen 183 1 183

Min tro hvilket land som er oljenasjonen. Syria eller Libya? Haha, olje er iallefall ikke fremtiden IRL, men IG er det fortsatt lenge til dem finner olje. Stå på, kanskje du bytter ut pakkene med det sorte gull! Ellers vet jeg fint lite om deg.
12 miknos #EoS 182 1 182

Ukjent

13 mattis2 HL 181 1 181

Her er en fra v15, dog helt ukjent, selv om vi var i samme stamme. Jeg kjenner deg iallefall, det er positivt (eller?)-

14 cissa1995 MM 181 1 181

Ukjent, but Mandige Menn,den stammen stammer fra joaking!

15 Symphonize No No 180 1 180

Adlet deg på v15! :awesome: Håper for din skyld det ikke skjer her! :D

16 MadCrox 180 1 180

Du har negativt rykte på forum, og er en av de uten stamme. Me gusta.


17 Whynameme TE 179 1 179

Because therefore. Tipper du bruker fakenick du å.

18 dtkolev =WoL= 179 1 179

Polakk?

19 Kaffedivaen NL 178 1 178

Kaffe (no) Diva (no) - Husker deg som medlem av stammen vi ikke gjorde noe med på v15.

20 ZyroX Rawwr 178 1 178

Hvem er du? Tnaaw

21 CyberJoe SFF2 177 1 177

Du er ikke min bekjent.

22 Mikzal SaD 177 1 177

Var den personen som kjempet i toppen igår, men har falt litt ned siden den gang.

23 bergumsen1 KTTF 176 1 176

Ukjent spiller, ukjent stamme, ikke uvanlig det på lister en dag etter serverstart :p
24 Big Daddy No No 175 1 175

Miss som sitter her ja, håper du ikke skal blande deg inn her.:hmm:

25 GeGe Nice 175 1 175

Ferdig med listen, ahhhh.

Spillere jeg tror kommer inn på topp 20:

24 heskey123 HESKEY

Yay, fikk rett. Martin er en kul fyr som hjelper meg når som helst, bare jeg hjelper han når han trenger det. Var også en av de første med 10k farmet.(clapping) . Alle med navnet heskey i seg er gode.



garrrr! :evil:
 

You and me

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
24 Big Daddy No No 175 1 175

Miss som sitter her ja, håper du ikke skal blande deg inn her.


Jeg er der å ;(. Ingen av oss har hat tid til tw siden v17 starta :p
 
Topp