Topp 25 spillere

DeletedUser

Guest
Vil nå virkelig si at det er flere på verden 17 som klarer en utrolig god startup. Jeg mener ikke at folk ligger på toppen fordi de dro frem bankkortet. De har selfølgelig gjort det harde arbeidet som ligger bak en optimal startup.

å du æ vet nu ikke, i got inside info :hmm:
 

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
Jeg har bare brukt pp til premium, enste, og ligger enda topp 10 johnny..
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
1 Ralph Lauren WySoSe 2.550
Dette er da egen konto. Jeg, Magnus og Ruben spiller på kontoen hvor navnet er basert på hesten på Ruben sine skjorter.

2 Savant WySoSe 2.054
Takk gud for at vi kjemper side om side med disse to. Ole og Jørn er kapabel til å mestre enhver teknikk og de står minst like sterkt sammen mtp taktikk. Kontoen vil kjempe i toppen ut verdenen om ikke motivasjonen svikter.

3 Raenef (?) 1.820
Utifra mine kilder sitter Mathilde, Storm og Joachim her. Skal visst være veldig flinke spillere, og jeg tviler ikke et sekund. Holder et godt følge med de overlegne (poengmessig) ovenfor, og har høyeste ressfelt på verdenen i følge twstats. Skjuler medaljer, så lite å si om hva de har farmet/plyndret.

4 TheRoMAN ~TA~ 1.603
Byttet nylig nick fra Heskey123, som for øvrig toppen listen over de mest tåpelige navnene på v17 :awesome: Neida, holder svært godt følge i farmingen sammenlignet med resten av saueflokken, dog er Martin omtrent 800k bak ‘lederen’ farmemessig. I og med at han spiller solo (?) er jeg imponert.

5 Bumbait DFR 1.567
Hyggelig type. Snakket litt med han IG, men han skal visst ikke være så kjent i tw-samfunnet. Har troen på at han kan heve seg, og håper det for konkuransen om lederplassens beste :)

6 StillVirgin WySoSe 1.562
Dommen skal en aldri stresse med å miste, gutter. Vet at dere til vanlig holdt til på .net, men flyktet til .no fordi dere ikke fant noen passende partnere, og fordi vi enkelt og greit har grisedeilige jenter i norden.

7 PainTrain ~TA~ 1.543
Det skuffer meg at noe av ‘’traktorgnu2008’’, og det kan jeg vel takke meg selv for da jeg valgte Magnus til side for Magnus. Gutta her snipet alt av tog, og er utrolig seige i deff. Ser helst at noen sender de ut på rimmen før de får etablert seg, og nå snakker jeg for vår stammes beste. Virkelig, bare fjern de fra kartet. Nå. Please.

8 DishWasher WySoSe 1.478
Olve, Joakim og Johan, trur jeg. Oser potensiale av disse gutta, men aktiviteten og motivasjonen til de regulerer hvor langt de vil komme. Alle har hevet seg tidligere, og det har jeg truen på at de vil gjøre her også.

9 Thyreophora ~TA~ 1.477
Satte meg litt forventninger til Odd, men han har ikke vist å holde veksten oppe slik han hadde i starten. Dog er det bare startfasen, jeg vet han kan, og jeg trur han vil klare å heve seg nok en gang. Han har utrolig oversikt over kontoen, og er ellers en ålreit type. Keep it goin!

10 bobkaare No No 1.417
Navnet Bob Kåre er vel utbredt og hetset i hele Norges befolkning. Har absolutt ingen anelse om hvem som spiller her, men jeg håper for hans skyld at Bob Kåre ikke er hans egentlige navn, fordi jeg vet ikke om fristelsen om cyber bullying kan motstås hvis tilfelle.

11 greender SPQR-V 1.391
Artig liten skrue som holder til her. Skal visst ha en akseptabel mengde lk ifølge han selv, ergo han har farmet en akseptabel mengde. Holder også greit følge med de ovenfor, med unntak av RL og Savant.

12 dtkolev =WoW= 1.319
Aggresiv type. Rank 5 OD, sist jeg sjekket, og det er da ikke så aller verst. Nicket sier meg ingenting, og det bryr meg heller ikke særlig da kontoen bryr meg midt på leggen =)))

13 King Hårek the wise ~TA~ 1.308
Terje, den vise. Orginal eier av King Håret, og vi som spilte v13 vet hva han er kapabel til da. En kjempe type som gjerne slår av en prat! Ferdighetsmessig er det ikke stort mye å pirke på, men en skikkelig makker ville tatt denne kontoen til topp 5.

14 Heartbreak SPQR-V 1.293
Ikke plyndret 1k, og ser ellers ikke ut til å ha utmerket seg noe særlig her. Kjenner ikke til kontoen fra andre verdener, og har heller ikke kjennskap til dens eier. Men hey, det kan vi gjøre noe med. Utmerk deg her, på v17, så du har et navn å legge deg tilbake på til senere verdener!

15 Happolati SPQR-V 1.275
Sett kontoen i toppen de få gangene jeg har sweepet en tur innom casual statsene.

16 countess and the butler SKY 1.257
En eller annen Sophie, og selveste hovmesteren skal visst holde til her. Tre dager late start, og har klatret som et monster på rangen. Ville ikke overasket meg om den ville tatt steget inn mot topp 5 innen de neste dagene, dog lukter det poenghor*ng laaaang vei her.

17 Sturmtief ~TA~ 1.245
En eller annen svenske som visstnok skal ha rotet seg bort til den norske tw. Hans opphold skyldes mest trolig at han søker asyl i verdens beste og mest velstående land, og det er forståelig. Om noen har et kart til disposisjon ville jeg vært takknemlig, slik at han finner veien tilbake til nordbysenteret aka Sverige.

18 Orhtodoxxxx RUS 1.221
Sinna russertype., men ellers var han nokså hyggelig. Tatt med seg en gjeng med bjørner fra Russland, og de har som mål å ta over v17, ifølge stammeprofilen deres.

20 Hedgra Orc 1.214
Første fra Orc stammen, som for øvrig er en ren kopi av den ledende stammen på w72, om jeg ikke tar helt feil. Har ikke plyndret 1k, i likhet med mange andre. Ikkenoe imponerende i arbeidet som er gjort foreløpig, men som jeg har nevnte har startup fasen ikke all verden å si.

21 panzertank Prime 1.214
Nå er jeg virkelig lei av denne listen, men jeg ønsket å inkludere Bacardi og Slumpi. Denne karen kan vi kalle offeret til drikkepausen min. Du er drikkepausen min, panzertank. Fordi jeg liksom ikke kommer til å skrive noe om deg, he-he-he. Jeg burde skaffe meg venner. Og et liv. Ja det ville vært fint.

22 Bacardi Razz WySoSe 1.212
Nå er drikkepausen over, og Roger står tålmodig og venter på sin vurdering. Forlot sine undersotter til fordel for Gothams’ Army. Roger har vel vært igjennom alt mtp alle kontoene han har vært med på. Erfaring er nok hans minste bekymring. Prioriteringen for denne verdenen derimot, bekymrer meg. Han er aktiv på 2-3 andre verdener, så hvor optimalt han får satset er som nevnt opp til hans prioriteringer.

23 Slumpi No No 1.207
Ble kastet ut av Rogers Slavery, men kom seg inn i No No som inneholder en fin gjeng med erfarne spillere. Har tro på at han kan hevde seg her, og håper også det. Virker som en fin type med gode hensikter.

24 Zelvinho SPQR-X 1.199
Fant typen på v16. Er med i en ellers så sterk OG undervurdert ‘familie stamme’ som jeg tror vil hevde seg sammen på v17. Jeg bare elsker at det er så mange stammer som kan bidra til gode og spredte kriger. En todelt krig er så kjedelig, og det tror jeg vi vil slippe her på v17.

25 Ramos Scipio EP 1.194
Fått skryt av noen på forum. Navnet virker kjent, men det kan være jeg som suser, noe jeg ofte gjør. Holder greit følge med toppe, som er nokså tett med unntak av de soleklare lederne.


1200 ord, og tre timer med 'arbeid'. Jeg burde skaffe meg en venn.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Jeg ble hacka i dag og kan ikke si at jeg liker det nye navnet noe særlig selv heller. Har forresten to flinke dualer i ArmoredPony og Thomz97 ;) Hadde ikke gjort det like bra uten dem.
 

DeletedUser

Guest
Tjaa, er nokk ganske så sikker på at det ikke er Mathilde, Storm og Joachim på kontoen :p
Litt dårlig gjort at du hoppa over Zhell, nr. 19 på lista. Han kommer jo til å føle seg utafor ;)
 

DeletedUser

Guest
Kjempe liste, bra du tok intiativet. Grønt rykte fra meg også :)

/Jørn
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Tjaa, er nokk ganske så sikker på at det ikke er Mathilde, Storm og Joachim på kontoen :p
Litt dårlig gjort at du hoppa over Zhell, nr. 19 på lista. Han kommer jo til å føle seg utafor ;)

Da stemmer ikke mine kilder. Beklager for Zhell, men jeg er visst en susebukk når jeg har skrevet mye.


EDIT: Ellers takk for god respons og grønne rykter. :)
 

DeletedUser

Guest
jaja har man nu et stamme navn som Who? kan man ikke forvente mye ;)
 
Topp