Topp 25 - Spillere

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Du har blokkert meg IG, så må nesten sende den her. Den er forresten til deg, Kurt! :mehe:
Og igjen, god bedring.

84b6b7d0dabe150bc50e05c05c4c711c.png
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Dere er haterne,vet jo det :)
Du trenger ikke minne meg om det,men kan hende du trenger ei påminning selv,Sophie Elize :p

Men ontopic,jeg mekker den lista i morgen :)
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Takk og farvel,avslutter tw når siste by er adlet,men smetter inn noen ord til deres cv-er her,som er basert på deres prestasjoner i 2016:

1 RaM77 ODA
Ikke noe nytt å tilføye til .no`s fakedronning,foruten at det var skikkelig gøy å lese tråden din,der du direkte anklager meg for push,da jeg som fiende valgte å møte dine angrep på en sånn måte,at det ble krevende for deg å adle fra meg ;)

https://forum.tribalwars.no.com/sho...pushkonto-quot&p=381814&viewfull=1#post381814


2 Mount And Blade 1 ODA

Den seigeste og mest utholdende i hele ODA,har virkelig gått slag i slag siden august,med kun reelle nukes herfra.

For å si det enkelt,når jeg hadde tagga 12 K inc,og ingorert alt fra MAB1,ble ant inc redusert med hele 80 % :)

3 Xandor. ODA

Tja,har vert en fryd å snyte deg for oda-skills disse månedene ;)



4 Jon Snow. ODA

Sovekonto,har ikke benyttet seg av fordelene/muligheten til å knuse meg med tog i K57,til tross for gjentagende nukesaksjoner fra flere i stammen over tid.

Kanskje feig???
Siden du med stor iver har adla alle de 3K-byene jeg tok i bakgården din ?
(byer som naturlig nok ikke rakk å deffes,altså en drøss gratisbyer på 3 K )


5 Bodyguard ODA

Sovekonto de siste 6 månedene her også,burde vel heller ha gått grå,sånn at du slapp å vist til dine adlinger av 3k-byer i fleng i egen bakgård ?????

6 Robb Stark. ODA

V18 sin ukronede gråbykonge :)

Stå på videre ....



7 magic dude ODA

Sovekonto,som også burde gått grå,fremfor å sove seg gjennom endgame,bare for å kunne skilte med å ha vert i vinnerstammen på V18 :)

8 killer4 ODA

Hva skal jeg si ?? Hissig i perioder,men lite struktruret :)


9 Felmyst ODA

Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)



10 Pilgrim ODA

Hmm,pussig skrue,som tok meg på senga gitt. Skulle visst ikke takka ja til ekstrajobb,for da slo han jaggu til med toging....


11 Why So Serious? ODA

Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)




12 Bacardi Razz ODA

Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)

Selv om han ble pusha til angrepskick nå på tampen :p


13 Apollo ODA


Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)



14 Sir.Hebbe ODA

Tja,du er en skikkelig overkill-sender mtp angrep.
Hadde du sendt 1/10 av nukesene pr by,ville du ha kunnet adlet 90 % mer enn det du klarte :)


15 The Fugitive ODA


Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)




16 Lord Swagtastic ODA


Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)




17 Skaret ODA

Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)





18 Aurora AriCa

Vel,har vert himla gøy å leke katt og mus med ODA denne tiden :)

Beseirede motstandere

Som angriper Som forsvarer Total
Rangering Navn Stamme Beseiret
1 Aurora AriCa 1.473,93 Mill.



19 Kong Jogge44 ODA

Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)




20 balle1 ODA


Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier :)




21 hvalen

Takk for mange flotte TW-år sammen med deg.
Ønsker deg alt vel fremover nå som du også legget tw på hylla for godt
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
12 Bacardi Razz ODA

Sovekonto,som burde sletta kontoen,fremfor å være gratispassasjer frem til seier

Selv om han ble pusha til angrepskick nå på tampen :p

Nå var det vel slik at vi fiksa Zara, de fikk ta deg og Hvalen. å kalle BR en gratispassasjer sier vel litt om virkelighetsfraværet ditt. Om du skal lage en topp 25 liste, så skal den hvertfall være en smule mer saklig og on point enn dette. BR kontoen jobba bra og har gjort mye helt til Zara ble rimma. Tok vel en 60 byer fra deg etter at Zara ble tatt ned. Samt sendt en 4-500 nukes i retning deg. Så igjen så ble det gjort mer enn Roger sa på forhånd.
 

DeletedUser

Guest
Siden fienden vår lagde en, syntes jeg at vi også burde lage en som mest sannsynligvis blir den siste på v18. Og dette gjelder for det meste den siste krigen vi har hat.

1: Ram77: En spiller og god venn som har stått på gjennom hele v18. Etter OIM fall, brøt det ut ny krig, men du ville vinne og ga alt for dette. Siden du enda er på rang 1 beviser det bare hvor sta og effektiv du er. Du sto for en stor del av Hvalens fall og du har gjort ekstrem god innsats mot Kurt. ODA hadde ikke våre det samme uten deg
drunk.gif

gora.gif


2: Mount and blade 1: En som elsker å nuke og hater å fake. Der er du og jeg like ;) Vi lag likt på ODA rangen en god stund, men så kjørte du ifra meg, fysj :p Du har kjempet hardt gjennom denne nye krigen, stått på hele veien. Fra kampene i sør-vest, til kampene i vest sammen med meg. Til kampene i øst sammen med meg. Stå på videre så kan vi snart ta ferie
cheers.gif


3: Xandor: Ja er jo meg selv. Så gidder ikke å kommentere der
dwarf.gif


4: Jon Snow: Litt lat til tider, men han adler i ny og ne og han skal ha for sine flotte innsats mot Hvalen :) Har også gjort en flott jobb med å adle de byene kurt gråbyhoret
whip2.gif


5: Bodyguard: Gjort en ekstrem god innsats mot hvalen, men etter det ble det litt stille før det ble liv og du gikk til angrep mot Kurt i k66 og k65. I går ryddet du bort kurt byer med deg i k66 og k65. men nå holder du på med den samme jobben og JS med å få bort de kurt byene hun har gråbyhoret oppe med deg i k46. Fortsett den flotte jobben! Kurt
chair.gif
Body

6: Robb Stark: Vår egen lille gråbyhore, men du nuker kurt så jeg er fornøyd!
smile3.gif


7: Magic dude: Har våre i dvale lenge, men har våknet litt i det siste, også sovnet igjen, men etter all jobben du har gjort kan vi ikke forlange mer
cryhappy.gif


8: Killer4: Var aktiv og flink mot Kurt i k65 område og k66. Adlet seg et flott område der nede, og står på enda
medieval_2handed.gif


9: Felmyst: Denne krigen har han gått i dvale og sover søtt der
sleep3.gif


10: Pilgrim: Samme som med geir, bare at her ble du stille i en periode før du skjøt avsted igjen, flott jobba!
medieval_sword.gif


11: WSS: Sover søtt han også
yawn.gif


12: BR: Våre stille en god stund men ga just lyd fra seg med å nuke kurt litt, jippi!
naughty2.gif


13: Apollo sover også søtt
sleep2.gif


14: Sir. hebbe: En vi ikke alltid forstår oss på, men han står på uansett!
medieval_sword2.gif


15: The fug: Var aktiv i begynnelsen av krigen mot Power/Arica, men etter litt ble det stille før de våknet til live for ikke så lenge siden. Der er hjelper Body litt med å ta de skitne byene kurt tok der oppe
naughty.gif


16: Lord Swag: Har sovt mye gjennom krigen, men var litt bevegelser i går, bra!
coffee.gif


17: Skaret: Våre stille mye av krigen, men er innom i ny og ned og er med
news.gif


18: Kurt(Auro): En spiller som ikke akkurat kan skryte så mye. Du gikk 100% på deff, og på grunn av lange avstander vi andre måtte reise fikk du det lett i begynnelsen. Men da vi fikk et fotfeste i februar nede med deg, snudde det, og du mistet MYE. Nå har du under 9 mill igjen.
helptitanic.gif


19: Jogge: Sover søtt :)

20: Balle: Sover søtt han også ^^

21: Hvalen: Du kunne ha våre med å vunnet, men du dolket hele stammen i ryggen den 22. desember. men alle forræderer må møte sin straff på tw
punish_electricchair.gif
 
Sist redigert av en moderator:

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Zara forsvant fra spillebrettet i 2015,denne lista er kun fra endgame i 2016 du dg.............

Nå mener jeg at en liste skal gå litt mer generelt på v18. Selvfølgelig går de fleste i dvale når det er igjen 1-2 kontoer å adle. Det er ganske vanlig.
 

DeletedUser

Guest
Nå mener jeg at en liste skal gå litt mer generelt på v18. Selvfølgelig går de fleste i dvale når det er igjen 1-2 kontoer å adle. Det er ganske vanlig.


Jojo, men det vi har gjort tidligere kommer jo opp i tidligere lister :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Jojo, men det vi har gjort tidligere kommer jo opp i tidligere lister :)

Om man skal lage en topp 25 liste basert på det man har gjort nå, kunne man like gjerne bare lagd topp 5 :p

Det hadde vært greit med en fin liste og en oppsummering av verdenen.
 

DeletedUser

Guest
Om man skal lage en topp 25 liste basert på det man har gjort nå, kunne man like gjerne bare lagd topp 5 :p

Det hadde vært greit med en fin liste og en oppsummering av verdenen.

Fryktelig mye jobb det :p
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Kurt. Like ubrukelig til å skrive lister som du var som spiller i ODA :mehe: Rett og slett til null hjelp.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
4 Jon Snow. ODA

Sovekonto,har ikke benyttet seg av fordelene/muligheten til å knuse meg med tog i K57,til tross for gjentagende nukesaksjoner fra flere i stammen over tid.

Vel det er sant, har vært en sovekonto en stund :) Og jeg har ikke giddet å sende ut noen nukes på deg fordi jeg ikke orker :) Og jeg tenkte å vente til andre i ODA begynte å adle i K57, for da blir det lettere for meg fordi jeg er for lat til å gjøre det alene, fordi jeg rett og slett ikke orker :)
Og ja jeg tok de 3k byene du tok ved meg fordi de ikke rakk å støttes opp, så da slapp jeg å bruke tid og "krefter" på å nuke enda mer :) Og ja, for noen måneder siden satte jeg opp Xandor som kv fordi jeg ikke orket å sende ut nukes selv. Da sendte han for meg fordi jeg ville slappe av :)
Og ja jeg synes det er kjedelig at du dodger, fordi jeg vil adle deg uten motstand, fordi jeg ikke orker å krige for byene. Og ja, derfor har jeg kun natt-adlet av deg, fordi da sover du :mehe:

Så det jeg sier her er at jeg er en lat spiller som kun ønsker de letteste utveiene nå i end game? Ja, det stemmer :)
I'm a lazy bitch :razz: :awesome: (støttes)
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Takk og farvel,avslutter tw når siste by er adlet,men smetter inn noen ord til deres cv-er her,som er basert på deres prestasjoner i 2016:

1 RaM77 ODA
Ikke noe nytt å tilføye til .no`s fakedronning,foruten at det var skikkelig gøy å lese tråden din,der du direkte anklager meg for push,da jeg som fiende valgte å møte dine angrep på en sånn måte,at det ble krevende for deg å adle fra meg ;)

https://forum.tribalwars.no.com/sho...pushkonto-quot&p=381814&viewfull=1#post381814

Hehe.. kan vel ikke annet enn å humre over dine meninger ang prestasjoner i 2016. Er det noen som sloss for å få byene sine, så er det meg. Jeg får ingenting servert på gullfat. Ergo må jeg si jeg har gjort en bra jobb mot deg, både 2015 og -16. Nå forventer heller ikke jeg å få gratis byer av fienden, for er nå en del av spillet å krige om byene. Så der tar du feil - igjen. Hehe.. er jo litt av moroa å kunne ta fra deg byene uten å få de servert :D

Fakedronning? :D. Ja, jeg hadde en periode, hvor jeg sendte massevis av fakes, slik at det ikke skulle bli så lett for deg å finne ut hva som var nuke. Det var i den perioden jeg angrep deg alene i k67. Når reiseveien er ca 200 timer, så må det fylles opp med litt fakes, for å ikke gjøre jobben din for enkel. At du har tatt deg bryet med å kalle meg "fakedronninga", beviser vel at de gjorde jobben sin :p. Ergo tar jeg det som et kompliment, selv om du angagelig ikke mente det sånn.

Tråden du sikter til, var så absolutt ingen anklaging av deg. Det at du tar det til deg, det får stå på egen kappe.
Min mening er lik Xandor. Mener heller ikke det er en push. Jeg tok rett og slett en diskusjon ut av stammen, og ut på forumet, for å høre hva andre tenkte rundt dette. Mulig du misforsto hele greia, pga Xandor sitt svar. Det svaret behøvde ikke vært skrevet, for det hadde vi jo allerede kommet fram til.
Er ikke lurt å dømme andre nord og ned, uten å vite.. Så feil kan du ta.. :)
 
Sist redigert:
Topp