Topp 25 - Spillere

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
hvordan kan torkild være hakket værre en sondre?

vennligs svar jeg venter no i spenning :)

vel.. synes du kunne latt være med den kommentaren.. ikke fordi den var stygg eller feil på noen måte.. men du heller bensin på bålet.. Dette er jo en latterlig diskusjon i utgangspunktet.. hvem som har gjort ditt og datt og hvor lenge man var der og der :p bedre å bare bli ferdig med hele greia.. de blir ikke enige ved det første uansett ;)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Skjønner ikke problemet jeg! Elsker en real diskusjon! Aller mest når jeg bare kan lene meg bakover i godstolen og se på :p
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
vel.. synes du kunne latt være med den kommentaren.. ikke fordi den var stygg eller feil på noen måte.. men du heller bensin på bålet.. Dette er jo en latterlig diskusjon i utgangspunktet.. hvem som har gjort ditt og datt og hvor lenge man var der og der :p bedre å bare bli ferdig med hele greia.. de blir ikke enige ved det første uansett ;)

pointe er at han skjeller ut torkild ^^ og jeg vet faktisk ikke hva han noen gang har gjort galt? Jeg kjenner han som en fyr som har 100% rent mel i posen men er sikkert bare meg da?
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
pointe er at han skjeller ut torkild ^^ og jeg vet faktisk ikke hva han noen gang har gjort galt? Jeg kjenner han som en fyr som har 100% rent mel i posen men er sikkert bare meg da?

du gjør det d ja :) gikk gjennom gamle v1 ting for 1stund tilbake, og fant en chat der han oppførte seg ja... som en 5 åring sa han slo alle, ville ikke leave chatten, spionerte på JPTG for Wic, ved å fortsatt befinne seg i battlegroup sør chatten.. og når jeg avslørte han, så ble det bare tull og fanteri.

så 100% rent mel i posen er uaktuelt.
 

DeletedUser

Guest
HAHAHAH, dg? hva er dette her for noe sprøyt? spionerte jeg for wic? jeg har vært på den "gode siden" siden dag 1 på v1, eneste gange jeg var i wic var for å holde avenged kontoen grønn, men jeg satt i rundt 5t før jeg ga meg i wic. Grunnen til at jeg ble hissig i den chatten var vel pga kv sitting tull osv. Men nok om det.
 
Topp