Topp 25 - Spillere

DeletedUser

Guest
Du fikk en ny kjangse på belze andreas men du var balleløs som vanlig.
 

DeletedUser

Guest
Hihi så også odd sine uttalelser om kvinnfolk, visste ikke at en små tjukk ginger klarte og få damer odd?(party)
 

legenden

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
130
hahahaah
Morsom og underholdende liste! Håper dere forstår at det bare er tulleri! Men jeg kan faktisk bekrefte at det finnes spor av sannheter i listen (uten at jeg syntes den personen er en dårlig spiller eller fordi jeg ikke liker han) hahah (giggle)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
-Om noen føler seg provosert,vel,så er vel egentlig det deres egne utfordringer ?
Ikke sant ?

Vel, nå har det jo seg sånn at 80-90% av listen din er basert på hvor mye du misliker ODA medlemmene som faktisk har utgjort en vesentlig stor del av stammens fortjeneste her på V18. Hadde bare du også vært en av de, og tatt litt lærdom av hvordan de har oppført seg, og kjørt løpet opp gjennom tiden. Nå skal jeg ikke kritisere deg for mye, jeg vil ikke sette krav som en spiller ikke klarer å nå.

-Joa du,du har da så mang en gang uttryk
kt ditt hat mot meg,0g det er så til de grader patetisk,da du ikke vet hvem jeg er..

Jeg spilte "med" deg og The Cleaner på V14. I tilfelle du har glemt det, så var jeg på Hakkespetten. Kan takke resten av SUP ledelsen som reddet stammene utallige ganger etter at både du og TC reiste bust. Det passer seg veldig dårlig når man fremmer egne ønsker, og veier de større enn stammen(e ) i sin helhet når man i tillegg er stammeleder. Som ovenfor - jeg vil ikke stille deg i en posisjon hvor du har noe å strekke deg etter, for dette er også et mål dere aldri vil nå ut fra hva jeg har sett tidligere og her på V18.

Vel,pytt-pytt,før vel ønske deg også en fin-fin kveld,selv om du ikke elsker hvalkjøtt :grin:

Nææ, jeg var fornøyd når lille Felmyst utleverte bank og hodepine til Dilligas. Top cred til Casper, dualen min, som også jobbet minst like hardt som meg på den tiden for å få det til :).

Starboy skrev:
Sitat Opprinnelig skrevet av Starboy Vis innlegg
slapp av, den stats'n blir sletta så snart du blir borte, det er kun de gjenværende som får sine stats registrert ^^

Rebell skrev:
Hva får en som er forum-mod til å fremstå som en hater mot enkeltspillere på .no ?
Skam deg !!!!!!!!!!!!!!!!

Hva er din definisjon på "hat"? Jeg tror kanskje du har tatt deg noen drammer for mye i kveld. Om ikke, så er det absolutt verdt en tur innom wikipedia'en, som forklarer veldig godt betydningen av ordet du nå benytter på feil måte.
 

Mangoo-Imo

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
192
Tar det veldig personlig, Rebell :)

Jeg skjønner også godt at du er fornøyd med egne prestasjoner.
2.500 gråbyer og 2.000 spillerbyer, hvor det meste var internadlinger, hadde vært utrolig fornøyd selv. Husk å få med dette på CV'n.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nå skreiv jeg lista ut fra min opplevelse på min acc fra slutten av august,hva som var før den tid,eller på andre verdener var ikke relevant i mine betraktninger :)

JS.,jeg er fornøyd for å ha klart å stå såpass godt i mot ODA som solospiller disse 4 månedene :)
Har ikke behov for noen CV her på TW

Spetten,V14 er en helt annen ting,enn det jeg hadde fokus på
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Må få sitere Capitan :
"Ler så jeg griner (giggle) "

Dersom du skal sitere han, så gjør det iallefall riktig. Vis gjerne til hvor han har skrevet "Ler så jeg griner (giggle)", jeg klarer iallefall ikke å finne det.

Ler så jeg griiiner! :D

Du minner faktisk om Torkild på mange måter, bare at du unngår hetsinga og den virkelig ekstreme "jeg er best"-holdningen (sier ikke at den er fraværende).
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator;378023 Du minner faktisk om Torkild på mange måter skrev:
Så at jeg ler av, la meg være litt diplomatisk, den litt merkelige lista, det gjør at jeg har en "jeg er best"-holdning? :O
Aldri ment jeg er best, så du vet det.. Synes bare den lista var en smule tragikomisk
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Så at jeg ler av, la meg være litt diplomatisk, den litt merkelige lista, det gjør at jeg har en "jeg er best"-holdning? :O
Aldri ment jeg er best, så du vet det.. Synes bare den lista var en smule tragikomisk

Neinei, jeg mente rebell - sitatet av deg var fordi han brukte feil smiley da han siterte deg. :D Dårlig strukturert av meg.
 
Sist redigert:
Topp